FogBugz

Seguimiento de proyectos, problemas y errores para equipos

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Información general sobre FogBugz

¿Qué es FogBugz?

FogBugz simplifica el seguimiento de los proyectos. Centra al equipo en lo que debe hacer y crea horarios realistas. Registra tareas, funciones y solicitudes de clientes en una ubicación central para aportar claridad a los esfuerzos de desarrollo.

Los desarrolladores de software necesitan tiempo para trabajar en el código sin distracciones ni interrupciones. Una vez terminado, hay que saber qué es lo próximo en la lista. Este proceso es bastante directo cuando trabajas de forma independiente o en un equipo pequeño, pero a medida que el tamaño del equipo aumenta, la productividad y la organización disminuyen.

La asistencia de software es el diseño de software posterior a su lanzamiento. El trabajo del diseñador original es imaginar cómo responderán al producto muchas personas diferentes. El trabajo del equipo de asistencia es que el equipo de desarrollo reciba los comentarios de los clientes en su justa medida.

Información general sobre FogBugz

Precio

A partir de
N/A

Opciones de precios

Prueba gratis

Funciones de FogBugz

Dispositivos
Tamaño de la empresa
P M G
Disponible en los países siguientes
Estados Unidos, Canadá, Reino Unido, Australia, China, India
Idiomas admitidos
Inglés

Opiniones de FogBugz

Opiniones de FogBugz

Calificación general
0
/
5
Excelente
11

Muy bien
7

Normal
2

Pobre
1

Malo
0

Relación calidad-precio
0
Funciones
0
Facilidad de uso
0
Asistencia al cliente
0
86% Un ha recomendado esta aplicación
Arthur T.

FogBugz is great tracking software

Really great issue tracking software


Traducir con Google
Usuario verificado

Tracking, logging and updating development issues with ease


Traducir con Google
Usuario verificado

Unorthodox Use Proved to be a Challenge


Traducir con Google
Becky jewell L.

Excellent for tracking projects and bugs

Saves time and is simple - great web based bug/project tracking software for a midsized team. I don't have to worry about Fogbugz moving features around. Customer support is good.


Traducir con Google
Margaret R.

Wouldn't want to live without it.

We've been using FogBugz for issue tracking through 8 releases of our engineering software with a team spread over 3 continents. Anyone can open an issue, including virtual users per email. From there we have a modified Kanban setup that tracks the issue from backlog to current release MustDo, WIP, InQA, Done, assigning it along the way to the various players. Anyone can add notes, thoughts, suggestions at any stage and there is time-tracking, which, combined with the excellent searching and viewing features, allow us to report hours spent per task or project area, numbers of opened, resolved, closed issues per person, etc. A couple of times we have needed technical support and FogCreek was there immediately. We have evaluated other options once or twice but have not found anything tempting. Costs a bit but worth the money.


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Arthur T.
Sector: Ingeniería civil
Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
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FogBugz is great tracking software

Software usado Semanalmente durante Más de dos años
Revisado el 9/1/2018
Fuente de la reseña: Capterra

Really great issue tracking software

Puntos a favor

Simple to use and great for tracking bugs and issues. Most systems seem to be over complicated and do way to much. This focuses on the core of what is needed and doesn't get in the way.

Puntos en contra

Really not much of a con but it does have some features that are nice for larger teams but not needed for smaller. Not really a problem though.

Desglose por calificación

Relación calidad-precio
Facilidad de uso

Probabilidad de recomendación: 10.0/10

Usuario verificado
Sector: Software informático
Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
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Tracking, logging and updating development issues with ease

Software usado A diario durante Más de dos años
Revisado el 21/12/2017
Fuente de la reseña: Capterra

Puntos a favor

Customisable so you can add you own fields and track in a way suited to your processes.
Searching is very flexible, each field can be searched against.
Fix dates and versions allow you see easily when an issue was resolved. (assuming the Devs correctly filled it in).
You can link cases together so if there is connection you can see the related cases in a panel at the side. You can make parent and child cases so if you can feature that can be broken into lots of sub tasks or features this is then easy to see.
You can set yourself to be email updated on case changes and updates.
Hosted service , so no updates to apply, servers to upgrade and maintain.

Puntos en contra

Searches can be save but your 'default' preference cannot be. e..g if you usually only want to find bugs not search through features this has to be selected everytime.
Recent updates have made the screen a bit cluttered compared to the previews views, although this could be due to not being used to the layout compared to previous versions.

Desglose por calificación

Relación calidad-precio
Facilidad de uso
Asistencia al cliente

Probabilidad de recomendación: 8.0/10

Usuario verificado
Sector: Electrónica de consumo
Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
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Unorthodox Use Proved to be a Challenge

Software usado A diario durante Más de dos años
Revisado el 20/8/2018
Fuente de la reseña: Capterra

Puntos a favor

As a previous company we used this software as a suto-CRM type of system for project management / customer service. We would create unique support email addresses for each of our clients and they would email that address to create new cases within their own project. It was handy that things were able to consolidated to each project. It was nice to be able to make notes and send emails directly from cases.

Puntos en contra

This was not the easiest software to use and navigate. I was a fair tech savvy person and it took me some time to get use to it. As a manager it was a challenge to teach my team how to use the system. Granted we used it in a method not what it is designed for, but it still had a cumbersome navigation system. Unless you are comfortable working and designing filters you will have a learning curve regardless of how savvy you are.

Desglose por calificación

Facilidad de uso
Asistencia al cliente

Probabilidad de recomendación: 6.0/10

Becky jewell L.
Sector: Internet
Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
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Excellent for tracking projects and bugs

Software usado A diario durante Más de dos años
Revisado el 20/5/2018
Fuente de la reseña: Capterra

Saves time and is simple - great web based bug/project tracking software for a midsized team. I don't have to worry about Fogbugz moving features around. Customer support is good.

Puntos a favor

I like the case, task, and subtasking abilities and how Fogbugz displays these in list form. Fogbugz has always been more list-based than panel-based(like Jira) which I think works when you have a huge amount of tasks or a very large team. When running a team of about 5 people I can see each person's name and a list of which tasks/bugs each person is working on.

It's also easy to add custom fields and set up workflows with the custom fields.

Puntos en contra

Fogbugz has looked the same for years, which is good for people who have used it for a long time, but it is hard to get new users/employees excited about using Fogbugz or to really believe in its modern capabilities. It's simple though

Desglose por calificación

Relación calidad-precio
Facilidad de uso
Asistencia al cliente

Probabilidad de recomendación: 10.0/10

Margaret R.
Sector: Petróleo y energía
Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
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Wouldn't want to live without it.

Software usado A diario durante Más de dos años
Revisado el 27/12/2016
Fuente de la reseña: Capterra

We've been using FogBugz for issue tracking through 8 releases of our engineering software with a team spread over 3 continents. Anyone can open an issue, including virtual users per email. From there we have a modified Kanban setup that tracks the issue from backlog to current release MustDo, WIP, InQA, Done, assigning it along the way to the various players. Anyone can add notes, thoughts, suggestions at any stage and there is time-tracking, which, combined with the excellent searching and viewing features, allow us to report hours spent per task or project area, numbers of opened, resolved, closed issues per person, etc. A couple of times we have needed technical support and FogCreek was there immediately. We have evaluated other options once or twice but have not found anything tempting. Costs a bit but worth the money.

Desglose por calificación

Relación calidad-precio
Facilidad de uso
Asistencia al cliente

Probabilidad de recomendación: 10.0/10

Recomendación de usuario
0/10
Basado en 21 valoraciones de usuarios
Compara con las alternativas según las recomendaciones de los usuarios
Compara las alternativas

Precios de FogBugz

Precios de FogBugz

A partir de
N/A
Prueba gratis
Relación calidad-precio
0/5
Basado en 21 valoraciones de usuarios
Compara las alternativas según la relación calidad-precio
Compara las alternativas

Funciones de FogBugz

Funciones de FogBugz

API
Creación de informes y estadísticas
Diagramas de Gantt
Gestión de proyectos
Gestión de tareas
Herramientas de colaboración
Integración de terceros
Interfaz para arrastrar y soltar
Notificaciones automáticas
Panel de actividades
Planificación de proyectos
Planificación de tareas
Priorización
Programación de tareas
Proyecciones
Seguimiento de actividades
Seguimiento de horas de proyecto
Seguimiento de tareas
Seguimiento del avance
Seguimiento del proyecto
Funciones
0/5
Basado en 21 valoraciones de usuarios
Compara con las alternativas según la valoración de características
Compara las alternativas

Categorías

Preguntas frecuentes sobre FogBugz

Preguntas frecuentes sobre FogBugz

He aquí algunas preguntas frecuentes sobre FogBugz.

P. ¿Qué tipo de planes de precios ofrece FogBugz?

FogBugz ofrece los siguientes planes de precios:

Prueba gratis: Disponible

P. ¿Cuáles son las características principales de FogBugz?

No tenemos información sobre las características de FogBugz

P. ¿Quiénes son los usuarios habituales de FogBugz?

Los clientes habituales de FogBugz son:

Empresas pequeñas, Empresas Grandes, Administraciones públicas

P. ¿Qué idiomas admite FogBugz?

FogBugz admite los siguientes idiomas:

Inglés

P. ¿FogBugz es compatible con dispositivos móviles?

No tenemos información sobre los dispositivos compatibles con FogBugz

P. ¿Con qué otras aplicaciones se integra FogBugz?

FogBugz se integra con las siguientes aplicaciones:

ActiveCampaign, Beanstalk, Bitium, CA Flowdock, PractiTest, SnapEngage, SpiraPlan, SpiraTeam, SpiraTest, Zapier

P. ¿Qué tipo de asistencia ofrece FogBugz?

No tenemos información sobre las opciones de asistencia de FogBugz