Información general sobre monday.com

¿Qué es monday.com?

monday.com –anteriormente dapulse– es una herramienta de colaboración y gestión de proyectos multiplataforma que a tu equipo le gustará utilizar. Centraliza toda comunicación y mantén a todos comprometidos y enfocados en lo que importa.

monday.com te permite planificar y ejecutar en el mismo lugar: tu planificación debería ser tan animada como los proyectos. Con monday.com, planeas tus proyectos y trabajas en ellos en el mismo lugar, creando una planificación real y fluida.

Versátil y visual, monday.com hace que sea fácil ver de forma inmediata la situación exacta de las actividades. En lugar de enumerar las tareas, monday.com ayuda a todo tu equipo a centrarse en el panorama más general.

monday.com se destaca porque es fácil de usar, crea un lenguaje visual y es la única herramienta que te permite gestionar todo: proyectos, tareas, personas, campañas publicitarias, seguimiento de errores, CRM, proyectos de clientes, producción de video, etc. Probablemente haya cientos de maneras diferentes de usarlo y hay equipos que lo usan para prácticamente todo: desde maestros que planifican sus clases hasta ingenieros que construyen aviones.

Disponible en todos los navegadores, así como en escritorio para Mac y Windows y aplicaciones móviles para Android y iOS. Prueba gratis de 14 días.

Información general sobre monday.com

Precio

A partir de
USD 39.00/mes

Opciones de precios

Prueba gratis
Suscripción
Relación calidad-precio

Funciones de monday.com

Dispositivos
Tamaño de la empresa
P M G
Disponible en los países siguientes
Asia, Australia, Brasil, Canadá, China y otros 5, Europa, Alemania, India, Japón, Latinoamérica
Idiomas admitidos
Neerlandés, Inglés, Francés, Alemán, Italiano y otros 4, Japonés, Portugués, Ruso, Español

Capturas de pantalla

Captura de pantalla de monday.com: A new way to manage your team's Workload!
Plan. Organize. Track. In one visual, collaborative space.
Captura de pantalla de monday.com: A new way to manage your team's Workload!
Plan. Organize. Track. In one visual, collaborative space. Captura de pantalla de monday.com: A new way to manage your Project!
Plan. Organize. Track. In one visual, collaborative space. Captura de pantalla de monday.com: A new way to manage your Projects!
Plan. Organize. Track. In one visual, collaborative space. Captura de pantalla de monday.com: A new way to manage your Projects!
Plan. Organize. Track. In one visual, collaborative space. Captura de pantalla de monday.com: A new way to manage your Marketing!
Plan. Organize. Track. In one visual, collaborative space. Captura de pantalla de monday.com: A new way to manage your Projects!
Plan. Organize. Track. In one visual, collaborative space. Captura de pantalla de monday.com: A new way to manage your CRM!
Plan. Organize. Track. In one visual, collaborative space. Captura de pantalla de monday.com: A new way to Plan your work!
Plan. Organize. Track. In one visual, collaborative space.

Opiniones de monday.com

Opiniones de monday.com

Calificación general
4.6
/
5
Excelente
1398

Muy bien
554

Normal
60

Pobre
10

Malo
5

Relación calidad-precio
4.4
Funciones
4.4
Facilidad de uso
4.6
Asistencia al cliente
4.6
96% Un ha recomendado esta aplicación
Ralph V.

Project management and organization for the rest of us.

We have tried MANY project management platforms and for us to select monday.com says a lot about the product. We have a varied group of individuals within our marketing department using this tools to coordinate everything from our detailed printing requests, web and online projects to translation flow (very difficult to manage due to the many contributors involved in this process.) Monday.com makes all of this convenient and easy to follow.


Traducir con Google
Brendon B.

Complex or complete?

Clever marketing brought us here, and so far the depth of the product has lived up to the hype. Monday's development is moving a good direction - if they can wean users off of email they might help me get more team buy-in.

All said, if you have a strong, vocal PM that won't accept any deliverables that didn't go through the software, this may be all that is required.


Traducir con Google
Greg A.

The best tool on the market for Team Project Management

It's been excellent. Communication with the company has been minimal because we haven't had any issues, but when we have had a question, we've received a prompt response. The software itself was incredibly easy to implement. We had two training sessions for our team and other than an occasional check-in to discuss best practices, our team has been able to use the software without issue. It has helped our office immensely.


Traducir con Google
Stuart G.

Life changing enabler of productivity for all sizes of team

Already covered in previous question in part.

Not needing to remember things
Empowering team to tackle tasks in an order which suits them within the bounds set.
Improvement in productivity and customer response.


Traducir con Google
Deborah R.

Keeps Project Management Manageable

Overall we have been thrilled with monday.com. This was our third management software and we are extremely happy with the features provided as well as the customer service. They are very quick to respond and take into consideration new features.


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Ralph V.
Sector: Ingeniería industrial o mecánica
Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
Traducir a español

Project management and organization for the rest of us.

Software usado A diario durante Más de un año
Revisado el 20/11/2019
Fuente de la reseña: Capterra

We have tried MANY project management platforms and for us to select monday.com says a lot about the product. We have a varied group of individuals within our marketing department using this tools to coordinate everything from our detailed printing requests, web and online projects to translation flow (very difficult to manage due to the many contributors involved in this process.) Monday.com makes all of this convenient and easy to follow.

Puntos a favor

Its incredibly easy to create a work flow or "Board", add participants and follow the progress of many tasks with ease. We can attach any supporting files or materials needed to each post and tag a specific user. Email and desktop notifications alert you on any activity and there is a web based site you can go to or the even better desktop and mobile app versions.

Puntos en contra

One of the few cons i can think of is the absence of a "repeating or scheduled task". I know there are ways around this but it seems like something that should be native to it.

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Relación calidad-precio
Facilidad de uso

Probabilidad de recomendación: 9.0/10

Brendon B.
Sector: Ropa y moda
Tamaño de la empresa: 13-50 empleados
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Complex or complete?

Software usado A diario durante 6-12 meses
Revisado el 10/2/2020
Fuente de la reseña: Capterra

Clever marketing brought us here, and so far the depth of the product has lived up to the hype. Monday's development is moving a good direction - if they can wean users off of email they might help me get more team buy-in.

All said, if you have a strong, vocal PM that won't accept any deliverables that didn't go through the software, this may be all that is required.

Puntos a favor

We chose this for the depth of the product, the vision of the company, and the support system. I am quite happy with the product for the time being - options, configurations and communication tools abound, and the different ways of visualizing project data are extremely helpful and open our company to opportunities.

Puntos en contra

I have used an immense variety of project management software in my time, and all bring something to the table. Monday brings everything to the table, but the table gets too full. The sheer complexity of the offerings has kept many of my users away, and often I am in the position where I am attempting to rope members back into the software in order to not have to duplicate my reporting. Intimidated by the product, they fall back to inundating the team with email. I don't quite have a picture of how I can fully build out dozens of client folders, each with 10+ boards, each board with 4-5 groups of 1-+ "pulses" each, without anything falling through the cracks, and still knowing that progress is being made. This may be an educational thing on my part.

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Relación calidad-precio
Facilidad de uso
Asistencia al cliente

Probabilidad de recomendación: 6.0/10

Greg A.
Sector: Marketing y publicidad
Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
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The best tool on the market for Team Project Management

Software usado A diario durante Más de un año
Revisado el 19/1/2020
Fuente de la reseña: Capterra

It's been excellent. Communication with the company has been minimal because we haven't had any issues, but when we have had a question, we've received a prompt response. The software itself was incredibly easy to implement. We had two training sessions for our team and other than an occasional check-in to discuss best practices, our team has been able to use the software without issue. It has helped our office immensely.

Puntos a favor

The visual layout and ability for all of our team to very quickly setup tasks, monitor progress, and collaborate has been the best feature of Monday.com. It's drastically different from other project management solutions on the market, but with our team of younger millennials, the visual "gamified" approach to task management (turning things green to mark them complete) has actually increased productivity and even morale. We couldn't be more pleased.

Puntos en contra

File sharing and downloading is the slightest bit clunky... we often find ourselves still sharing files via Slack or Dropbox instead of in Monday, but other than that, it's been really great and that's a minor complaint.

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Relación calidad-precio
Facilidad de uso
Asistencia al cliente

Probabilidad de recomendación: 10.0/10

Stuart G.
Sector: Petróleo y energía
Tamaño de la empresa: 13-50 empleados
Traducir a español

Life changing enabler of productivity for all sizes of team

Software usado A diario durante Más de un año
Revisado el 19/10/2017
Fuente de la reseña: Capterra

Already covered in previous question in part.

Not needing to remember things
Empowering team to tackle tasks in an order which suits them within the bounds set.
Improvement in productivity and customer response.

Puntos a favor

Visual, its very easy to visualise tasks and see what you and your team have on by ways of workload.
Initiative, although it has many features, all are logically positioned within the webpage so you never find yourself being lost in menus.
Customisable, the boards are completely yours to design, own and use. Changes can happen instantly and hassle free meaning things can adapt to the needs of the team.
Support, when ever required, support has been readily avaliable and responsive. Bugs, although rare, have also been resolved quickly.
No subtasks, so many say sub tasks are a con, but sub tasks really cause issues and it's how to lose things, so a flat task structure hugely improves clarity.
Live system, updates and task status update instantly for all users in real time. No "who has the task spreadsheet open?" anymore.
General, this is a "to do list" which is Initiative and interactive which once properly implimented for your team will revolutionise work flow.

Puntos en contra

Speed, as use increases and boards become larger, the interface is significantly slower. Promised improvements in speed have yet to be seen.
Bulk updates, there are bulk update features for tasks however these are unavailable for all column types
Large boards, large boards are hard to mannage due to speed and bulk update/automatic date fields etc.
Bulk import, importing from excel recently avaliable is good but limited

Desglose por calificación

Relación calidad-precio
Facilidad de uso
Asistencia al cliente

Probabilidad de recomendación: 10.0/10

Deborah R.
Sector: Arquitectura y planificación
Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
Traducir a español

Keeps Project Management Manageable

Software usado A diario durante 6-12 meses
Revisado el 4/2/2020
Fuente de la reseña: Capterra

Overall we have been thrilled with monday.com. This was our third management software and we are extremely happy with the features provided as well as the customer service. They are very quick to respond and take into consideration new features.

Puntos a favor

Monday.com allows you to set up board templates that we use when we have a new project. This cuts down on project setup time significantly.

Puntos en contra

This product is on the pricier side. There is no free version so it is definitely a commitment for the software.

Desglose por calificación

Relación calidad-precio
Facilidad de uso
Asistencia al cliente

Probabilidad de recomendación: 10.0/10

Recomendación de usuario
8.7/10
Basado en 2027 valoraciones de usuarios
Compara con las alternativas según las recomendaciones de los usuarios
Compara las alternativas

Precios de monday.com

Precios de monday.com

A partir de
USD 39.00/mes
Prueba gratis
Suscripción
Relación calidad-precio
Relación calidad-precio
4.4/5
Basado en 2027 valoraciones de usuarios
Compara las alternativas según la relación calidad-precio
Compara las alternativas

Funciones de monday.com

Funciones de monday.com

API
Almacenamiento de documentos
Chat
Comentarios
Control de acceso
Creación de marca personalizable
Espacio de trabajo colaborativo
Funcionalidad de búsqueda
Gestión de archivos
Gestión de documentos
Gestión de flujos de trabajo
Gestión de permisos
Herramientas de colaboración
Integración de terceros
Interfaz para arrastrar y soltar
Notificaciones automáticas
Panel de actividades
Proyecciones
Seguimiento de actividades
Seguridad SSL
Funciones
4.4/5
Basado en 2027 valoraciones de usuarios
Compara con las alternativas según la valoración de características
Compara las alternativas

Categorías

Categorías

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Vídeos y tutoriales

Vídeos y tutoriales

Preguntas frecuentes sobre monday.com

Preguntas frecuentes sobre monday.com

He aquí algunas preguntas frecuentes sobre monday.com.

P. ¿Qué tipo de planes de precios ofrece monday.com?

monday.com ofrece los siguientes planes de precios:

A partir de: USD 39.00/mes

Modelo de precios: Suscripción

Prueba gratis: Disponible

P. ¿Cuáles son las características principales de monday.com?

No tenemos información sobre las características de monday.com

P. ¿Quiénes son los usuarios habituales de monday.com?

Los clientes habituales de monday.com son:

Trabajadores autónomos, Empresas Grandes, Empresas medianas, Sin ánimo de lucro, Administraciones públicas, Empresas pequeñas

P. ¿Qué idiomas admite monday.com?

monday.com admite los siguientes idiomas:

Neerlandés, Inglés, Francés, Alemán, Italiano, Japonés, Portugués, Ruso, Español

P. ¿Qué tipo de planes de precios ofrece monday.com?

monday.com cuenta con los siguientes planes de precios:

Suscripción

P. ¿monday.com es compatible con dispositivos móviles?

monday.com admite los siguientes dispositivos:

Android, iPhone, iPad

P. ¿Con qué otras aplicaciones se integra monday.com?

monday.com se integra con las siguientes aplicaciones:

Avaza, Capsule, Clearlogin, Cognito Forms, Findmyshift, HoneyBook, Pipedrive, VisitorTrack, Zoho Flow, airfocus

P. ¿Qué tipo de asistencia ofrece monday.com?

monday.com ofrece las siguientes opciones de asistencia:

Preguntas frecuentes, Foro, Base de conocimientos, Asistencia en línea, Asistencia telefónica, Tutoriales en vídeo