Benchmark Email
La manera más inteligente de conectar con tus clientes
4.3 /5 (151 opiniones) ¡Escribe una reseña!Información general sobre Benchmark Email
¿Qué es Benchmark Email?
Benchmark Email es una herramienta de email marketing empleada en todo tipo de empresas y organizaciones. Ofrece funcionalidades para la automatización del marketing y para el diseño, envío y establecimiento de estrategias de marketing y ventas, persiguiendo con absoluta prioridad la efectividad y seguridad en las acciones de sus clientes.
Un servicio de email marketing comprometido con las últimas tendencias y métodos en marketing y ventas. Benchmark ofrece soluciones innovadoras, tanto para pequeña y mediana empresa como para grandes corporaciones. El email marketing debería ser sencillo y este es el cometido de la empresa, agilizar todos los procesos con una interfaz con una gran experiencia de uso, directa y accesible.
Automatizaciones PRO, la herramienta de automatizaciones de Benchmark Email, te permitirá configurar emails de bienvenida, carritos abandonados y cualquier recorrido personalizado en base al comportamiento del cliente con la web, eCommerce o campañas de email marketing. La herramienta ofrece un editor de Arrastrar y Soltar con el que puedes crear correos electrónicos de forma rápida y sencilla. Además, pone a disposición de los clientes plantillas prediseñadas cien por cien editables por industria, sector, fecha del año, entre otras categorías. Las campañas diseñadas en Benchmark Email son siempre responsive, compatibles con cualquier tipo de dispositivo móvil o de escritorio. Aquellos que prefieran programar sus plantillas en código HTML, también encontrarán un editor de código donde poder realizarlo.
Información general sobre Benchmark Email
Precio
Opciones de precios
Cuenta de prueba con contactos ilimitados y 250 envíos al mes.
$13.99 al mes para 600 suscriptores con envíos ilimitados.
$21.99 al mes para 1,000 contactos con envíos ilimitados.
$27.99 al mes para 1,500 contactos con envíos ilimitados.
Contacta a Benchmark Email para más detalles sobre planes de pago superiores y de envío masivo.
Funciones de Benchmark Email
Medios









Opiniones de Benchmark Email
Opiniones de Benchmark Email
My Review of Benchmark Email
Very good! Customer support responded quickly to my inquiries. For emailing your customer base easily and on a regular basis - this is good value for the money.
Easy to use platform
Overall, I am satisfied and will continue to use Benchmark . I started on a Free Trial and upgraded to a paid service. I plan on sticking to Benchmark for a quarterly newsletter and using to send invitation or special emails.
Waiting For the Beta
I have used other email marketing programs. I chose Benchmark because I wanted an inexpensive option for a project for a client. I would say Benchmark is easy to use and easy to learn especially if you have ever used an email marketing program before. But like all software programs, it has its quirks and you learn to get around them.
But Benchmark's tutorials, FAQs and feature lists may not supply you with all the information you need. For instance, there are two email automation programs that each offer only one or two automated steps after the trigger. Nowhere in the documentation did it clearly state that only the Automation Pro, that is still in Beta, offers a customer's journey that you can use to send out more than two emails in a sequence.
On the other hand, don't pay for more than you need. If you blast out emails to a list of established customers with only quarterly sales discounts, or discounts for birthdays and holidays, Benchmark is enough. And Benchmark is inexpensive. But if you want to onboard various segments of your customers, educating them and eliciting their engagement, this is not the email marketing program for you.
There are two locations for live support, one is offshore and the other is domestic. The offshore folks are nice people but they mainly operate by rote. The domestic support gets it right, but I am still waiting to find out if a personalized greeting can be added to the Automation Beta. In my opinion, a personalized greeting should be a standard feature in a customer's journey. I don't know if it is or not and none of their stated info tells you.
User-friendly, Great Support
I send out a great many videos and wouldn't use a email service without this capability. My trial period was cut short due to the limitations on a free account, forcing me to pay before I had a chance to evaluate the platform. I feel there should be special pricing for a Non-Profit. I'd like to see unlimited contacts and due to a paid account, have unlimited emails.
Happy customer
Overall I enjoy using it very much.
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My Review of Benchmark Email
Puntos a favor
I loved the ability to design newsletters and email them directly to my subscribers. They have many different templates for you to choose from. The ease of use made my actual "writing time" for a newsletter minimal.
Puntos en contra
I used Benchmark when I first started in online business. It was very easy to use and the price was in my comfort zone. I then tried to set up a couple of "funnels" and could not do so (this was a couple of years ago - so time may have changed). I contacted Customer Support and was informed that the system I was trying to put in place was not available through Benchmark, that they were only for emailing directly. Unfortunately, I had to close my account and move on to a competitor that did allow me to build out my funnels for online marketing.
Easy to use platform
Overall, I am satisfied and will continue to use Benchmark . I started on a Free Trial and upgraded to a paid service. I plan on sticking to Benchmark for a quarterly newsletter and using to send invitation or special emails.
Puntos a favor
This platform is very user-friendly. It doesn't take much effort to get up to speed on how to use it, and there are many email templates to choose from so you don't always have to create something from scratch! I think it's good value for the money, and the support team has been very helpful in my experience.
Puntos en contra
There ares some features where I feel limited. I am not too experienced with softwares like this, so I don't know what's available....but I really wish there was a pop-up feature, where users could click on a button and it would connect to their email to forward a newsletter for example. I also have experienced some deliverability issues and have not been 100% satisfied with the response. I think with this and being a new user, it takes time to learn and develop the best strategy.
Respuesta de Benchmark
Hello Andrew,
Thank you for the review and high rating.
Regarding the feature you mentioned, we do have a forward option for the campaigns you send. When you have a moment, log in and chat with us, we'd love to show you how this feature works and also how to improve your deliverability.
- Benchmark Team
Waiting For the Beta
I have used other email marketing programs. I chose Benchmark because I wanted an inexpensive option for a project for a client. I would say Benchmark is easy to use and easy to learn especially if you have ever used an email marketing program before. But like all software programs, it has its quirks and you learn to get around them.
But Benchmark's tutorials, FAQs and feature lists may not supply you with all the information you need. For instance, there are two email automation programs that each offer only one or two automated steps after the trigger. Nowhere in the documentation did it clearly state that only the Automation Pro, that is still in Beta, offers a customer's journey that you can use to send out more than two emails in a sequence.
On the other hand, don't pay for more than you need. If you blast out emails to a list of established customers with only quarterly sales discounts, or discounts for birthdays and holidays, Benchmark is enough. And Benchmark is inexpensive. But if you want to onboard various segments of your customers, educating them and eliciting their engagement, this is not the email marketing program for you.
There are two locations for live support, one is offshore and the other is domestic. The offshore folks are nice people but they mainly operate by rote. The domestic support gets it right, but I am still waiting to find out if a personalized greeting can be added to the Automation Beta. In my opinion, a personalized greeting should be a standard feature in a customer's journey. I don't know if it is or not and none of their stated info tells you.
Puntos a favor
Benchmark is easy to use. Easy to set up. Good for very simple customer outreach, i.e a storefront that collects emails and wants to alert customers to sales.
Puntos en contra
Very limited feature set. Not standard at this point.
Respuesta de Benchmark Email
Hi Judith,
We appreciate you using Benchmark Email and taking the time to provide some feedback. Thank you for your kind words in regards to our ease of use as well.
We do, however, want to address some of your points in regards to our FAQs and tutorials as well as Automation Pro. Admittedly, our FAQs and tutorials are an area we¿d like to put more focus on. That¿s why we¿ve recently established a training department to help keep those areas better up-to-date and helpful to marketers. Our tools are constantly evolving and the support resources we provide must as well. We¿re confident this new department will succeed in this regard, as well as with keeping all support offices across the globe on the same page.
Your feedback in regards to Automation Pro is an integral part of the beta process. We expect new features to continue to be added to the automation platform throughout the beta period and after.
Again, thanks for the kind words and feedback.
User-friendly, Great Support
I send out a great many videos and wouldn't use a email service without this capability. My trial period was cut short due to the limitations on a free account, forcing me to pay before I had a chance to evaluate the platform. I feel there should be special pricing for a Non-Profit. I'd like to see unlimited contacts and due to a paid account, have unlimited emails.
Puntos a favor
I've experienced great support and sending my first email was fairly easy. Drag & Drop feature is a good selling point.
Puntos en contra
The editor is slow and I set the line spacing but it seems to choose what it wants.
Happy customer
Overall I enjoy using it very much.
Puntos a favor
Unlike other email programs, benchmark allows me to send as many emails as I need without having to pay extra. I think benchmark is one of the only platforms that allows me to pay on the basis of the number of records and add the number of emails that I send.
Puntos en contra
Sometimes there is massive delays in receiving test emails.
Respuesta de Benchmark
Hello Michael,
Thank you for your review.
Please don't doubt to chat with us if you're encountering issues with our test emails. We'll be glad to help.
- Benchmark Team
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Precios de Benchmark Email
Precios de Benchmark Email
Cuenta de prueba con contactos ilimitados y 250 envíos al mes.
$13.99 al mes para 600 suscriptores con envíos ilimitados.
$21.99 al mes para 1,000 contactos con envíos ilimitados.
$27.99 al mes para 1,500 contactos con envíos ilimitados.
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Cuenta de prueba con contactos ilimitados y 250 envíos al mes.
$13.99 al mes para 600 suscriptores con envíos ilimitados.
$21.99 al mes para 1,000 contactos con envíos ilimitados.
$27.99 al mes para 1,500 contactos con envíos ilimitados.
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Categorías
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Funciones principales de Benchmark Email
- API
- Automatización del Marketing
- Autorespuestas
- Cumplimiento del RGPD
- Editor de Arrastrar y Soltar
- Editor de imágenes & Galería de imágenes
- Envíos programados
- Formularios de registro configurables
- Gestión de contactos
- Importación de datos
- Informes con interacciones
- Informes y estadísticas
- Integración con CRM
- Integración con aplicaciones
- Integración con plataformas eCommerce
- Plantillas configurables
- Segmentación en base a los clientes
- Segmentos
- Seguimiento de la entregabilidad
- Tests A/B
Beneficios
Con el editor de arrastrar y soltar de Benchmark Email, los usuarios pueden navegar por toda la plantilla, realizando cambios en los bloques de texto, imagen, redes sociales o cualquiera de ellos con solo un clic. Incluye un editor de imágenes para realizar directamente en la herramienta cualquier cambio que sea necesario. Y diseños responsive especialmente diseñados para móvil.
Crear formularios de registro personalizables y que ayuden a cumplir con la normativa europea en protección de datos GDPR es muy sencillo en Benchmark Email. Con las Autorespuestas podrás además enviar un mensaje de bienvenida a los nuevos suscriptores, todo de forma automatizada.
También dispone de encuestas y sondeos que te ayudarán a conocer mejor qué necesitan los clientes. Y además permite compartir las campañas en redes sociales y, viceversa, promocionar los perfiles en las campañas.
Los informes en tiempo real te muestran cómo están funcionando las campañas de email marketing. Sabrás, entre otros, quién abrió, hizo clic y la reenvió. Con los Tests A/B, tendrás a tu alcance información de gran valor sobre en qué momento del día, qué día de la semana, con qué asunto o remitente y contenido las campañas son más efectivas.
Con la funcionalidad de Verificador de Buzón podrás ver cómo se ven las campañas en todos los dispositivos y buzones, incluidos Windows y Mac OS.
Preguntas frecuentes sobre Benchmark Email
Preguntas frecuentes sobre Benchmark Email
He aquí algunas preguntas frecuentes sobre Benchmark Email.
P. ¿Qué tipo de planes de precios ofrece Benchmark Email?
Benchmark Email ofrece los siguientes planes de precios:
A partir de: USD 13.99/mes
Modelo de precios: Gratis, Suscripción
Prueba gratis: No disponible
Cuenta de prueba con contactos ilimitados y 250 envíos al mes. $13.99 al mes para 600 suscriptores con envíos ilimitados. $21.99 al mes para 1,000 contactos con envíos ilimitados. $27.99 al mes para 1,500 contactos con envíos ilimitados. Contacta a Benchmark Email para más detalles sobre planes de pago superiores y de envío masivo.
P. ¿Cuáles son las características principales de Benchmark Email?
Benchmark Email ofrece las siguientes características:
- Tests A/B
- API
- Informes con interacciones
- Integración con aplicaciones
- Autorespuestas
- Envíos programados
- Segmentos
- Integración con plataformas eCommerce
- Editor de Arrastrar y Soltar
- Seguimiento de la entregabilidad
- Importación de datos
- Plantillas configurables
- Segmentación en base a los clientes
- Formularios de registro configurables
- Integración con CRM
- Gestión de contactos
- Editor de imágenes & Galería de imágenes
- Informes y estadísticas
- Automatización del Marketing
- Cumplimiento del RGPD
P. ¿Quiénes son los usuarios habituales de Benchmark Email?
Los clientes habituales de Benchmark Email son:
Empresas pequeñas, Empresas Grandes, Administraciones públicas, Sin ánimo de lucro, Trabajadores autónomos, Empresas medianas
P. ¿Qué idiomas admite Benchmark Email?
Benchmark Email admite los siguientes idiomas:
Alemán, Chino (simplificado), Chino (tradicional), Español, Francés, Inglés, Italiano, Japonés, Portugués, Taiwanés
P. ¿Qué tipo de planes de precios ofrece Benchmark Email?
Benchmark Email cuenta con los siguientes planes de precios:
Gratis, Suscripción
P. ¿Benchmark Email es compatible con dispositivos móviles?
No tenemos información sobre los dispositivos compatibles con Benchmark Email
P. ¿Con qué otras aplicaciones se integra Benchmark Email?
Benchmark Email se integra con las siguientes aplicaciones:
Clearlogin, Digioh, Justuno, LiveChat, PieSync, Privy, Slemma, Teamleader, Wishpond, Zendesk
P. ¿Qué tipo de asistencia ofrece Benchmark Email?
Benchmark Email ofrece las siguientes opciones de asistencia:
Preguntas frecuentes, Foro, Base de conocimientos, Asistencia en línea, Asistencia telefónica, Tutoriales en vídeo
Very good! Customer support responded quickly to my inquiries. For emailing your customer base easily and on a regular basis - this is good value for the money.