
Sobre MemberClicks
MemberClicks permite a las organizaciones ahorrar tiempo y dinero, además de aprovechar al máximo la web. Ofrece una solución de software integral que simplifica las necesidades tecnológicas diarias de las asociaciones con poco personal.
Facilita el proceso de gestión de la asociación administrando socios, solicitudes, renovaciones de cuotas, registro de eventos y más en una solución intuitiva todo en uno. Esta solución puede usarse de manera independiente como sitio web para los miembros y la comunidad social o puede integrarse con fluidez en un sitio web existente.
Entendiendo lo que implica tener una asociación con poco personal, esta empresa fue creada desde cero para satisfacer sus necesidades únicas. Las asociaciones con poco personal carecen de tiempo, tienen presupuestos limitados y no cuentan con conocimientos técnicos, por lo que es difícil implementar y mantener tecnología. Es por eso que esta solución va más allá para brindar una atención al cliente excepcional junto con sus productos.
Con MemberClicks recibirás un proceso de implementación guiado y completo, con un administrador de cuentas dedicado, para que puedas comenzar a usar la solución fácilmente. Si necesitas ayuda, obtendrás asistencia ilimitada de un equipo accesible y experto. También tendrás acceso a oportunidades de formación continuas, paquetes de mantenimiento, valiosos servicios gratuitos y gran cantidad de recursos a tu disposición en horario ininterrumpido. El objetivo es satisfacerte como cliente.
Imágenes






¿Tienes dudas sobre MemberClicks?
Compara con una alternativa popular
Precio inicial
Opciones de precios
Funciones
Integraciones
Facilidad de uso
Relación calidad-precio
Atención al cliente
Alternativas
Member Solutions

Membee

MemberMax

MemberSuite System

Opiniones
¿Ya tienes MemberClicks?
¡Ayuda a los compradores de software! Las opiniones sobre los productos son útiles para que el resto de los usuarios podamos tomar las decisiones acertadas.
- Sector: Tecnología y servicios de la información
- Tamaño de la empresa: 10,000+ empleados
- Software usado A diario durante Más de dos años
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
me funciono muy bien
Revisado el 19/7/2023
Puntos a favor
es una herramienta muy facil de utilizar, su servicio al cliente es rapido y consiso.
Puntos en contra
Me gustaria que se pudieran editar las facturas que tengo abiertas del resto funciona muy bien.

- Software usado A diario durante Más de dos años
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
The customer support was OUTSTANDING. A++++ THANK YOU!!
Revisado el 2/4/2018
We use Weblink for managing our website, as our CRM and for invoicing our members/ accounts...
We use Weblink for managing our website, as our CRM and for invoicing our members/ accounts receivable. It's a great product and I know we don't even use all of Weblinks capabilities to the full extent that we should be using them. Their customer support is outstanding.
Puntos a favor
We have been very happy with the Weblink product. It's easy to use and they continue to make investments to keep the technology up to date. One of the things that I appreciate most is their customer support. Recently, we've been making technology upgrades in our organization and on Friday- the last day of the month I could do a bank deposit- Weblink was having trouble talking with Quickbooks because we moved some of our directories.
Puntos en contra
I don't have anything bad to say about the product other than the issue I had was a problem connecting Weblink to Quickbooks- which has rarely been an issue. The problem started on my end with moving some directories during a technology upgrade.
- Sector: Gestión de organizaciones sin ánimo de lucro
- Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
- Software usado A diario durante Más de un año
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
MemberClicks Membership and Event Software Good Product
Revisado el 16/7/2019
Onboarding process was excellent and fairly easy. Their customer service is also excellent. They...
Onboarding process was excellent and fairly easy. Their customer service is also excellent. They are always trying to improve.
Puntos a favor
MemberClicks is a moderately priced software that manages essential membership and event registration functions. Its easy for someone who is not a programmer to jump into and export information or run reports. You can also easily filter on most of the fields.
Puntos en contra
The canned reporting is limited as is the financial reporting. However you can export easily to supplement.
Razones para cambiar a MemberClicks
The price vs essential functions matched up well for us.- Sector: Gestión de organizaciones sin ánimo de lucro
- Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
- Software usado A diario durante Más de un año
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 4.0 /10
IFFA Concerns
Revisado el 8/10/2020
I have been frustrated with the overall experience with MemberClicks. I felt like the onboarding...
I have been frustrated with the overall experience with MemberClicks. I felt like the onboarding was not much about training, but about gathering information so that your group could prepare a bare minimum program. I feel the training on the website has been very disappointing. I use the videos to learn how to do something or I look up the procedure, and inevitably, it rarely works. When I have called into the support line and reached a live person, I have been told, that is not how you do it. I feel the training needs some major improvements. There needs to be a little more flexibility in the design of some of the items (event setup should offer more hidden feature options).
Puntos a favor
I like that it can integrate with the website.
Puntos en contra
I don't like the inflexibility of created pages on the website. I don't like the lack of response time on requests, or call in (this week I sat on "hold" for almost 15 minutes). I don't like the cost of in-person training sessions. Not as happy with this product as I had hoped. I actually prefer the Weblink version over Atlast. I like the easier layout options for the website, but I prefer the options that the Weblink website offered. It was more tailored to our likes.

- Sector: Gestión de organizaciones sin ánimo de lucro
- Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
- Software usado A diario durante Más de dos años
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 7.0 /10
WebLink Review
Revisado el 8/11/2018
Puntos a favor
I believe WebLink excels in the pre-event functionality. It does a really great job organizing registrations, invoice information, as well as offering a tremendous amount of features such as customizable registration fields, promo codes and some of the new attendee and registrations advanced search options are very handy. Additionally, the ability to upload custom reports has been a great tool for our organization. It has allowed us to cater WebLink designed reports to meet some of our more specific needs. Lastly, we've really enjoyed the speed of customer support in the last 6 mo or so. We've taken advantage of the chat functionality on the web and have received timely support time and time again.
Puntos en contra
When using the desktop client, I sometimes find some of the processes a bit slow and heavy on the 'pop up' window type notifications that require you to save or accept something. Along with this, I think some of the processes should be automated, such as checking the 'Main Profile' box automatically when creating a new profile in an organization. This often creates extra work and take unnecessary time. Lastly, the web email system needs a bit of fine-tuning and added features, namely in the recurring system. We've had a few issues with recurring messages being queued to send after editing and not being able to set certain messages as inactive/active in the case that we wanted to suspend sending the recurring message for a week/month etc.
Preguntas frecuentes sobre MemberClicks
He aquí algunas preguntas frecuentes sobre MemberClicks.P. ¿Qué tipo de planes de precios ofrece MemberClicks?
MemberClicks ofrece los siguientes planes de precios:
- A partir de: USD 312.50/mes
- Modelo de precios: Suscripción
- Prueba gratis: No disponible
P. ¿Quiénes son los usuarios habituales de MemberClicks?
Los clientes habituales de MemberClicks son:
2-10, 11-50, 51-200, 201-500
P. ¿Qué idiomas admite MemberClicks?
MemberClicks admite los siguientes idiomas:
inglés
P. ¿MemberClicks es compatible con dispositivos móviles?
MemberClicks admite los siguientes dispositivos:
P. ¿Con qué otras aplicaciones se integra MemberClicks?
No tenemos información sobre los tipos de integración de MemberClicks
P. ¿Qué tipo de asistencia ofrece MemberClicks?
MemberClicks ofrece las siguientes opciones de asistencia:
E-mail/Help Desk, Preguntas frecuentes/foro, Base de conocimientos, Asistencia telefónica, Chat
Categorías relacionadas
Ver todas las categorías de software encontradas para MemberClicks.