MemberClicks
Sobre MemberClicks
MemberClicks permite a las organizaciones ahorrar tiempo y dinero, además de aprovechar al máximo la web. Ofrece una solución de software integral que simplifica las necesidades tecnológicas diarias de las asociaciones con poco personal.
Facilita el proceso de gestión de la asociación administrando socios, solicitudes, renovaciones de cuotas, registro de eventos y más en una solución intuitiva todo en uno. Esta solución puede usarse de manera independiente como sitio web para los miembros y la comunidad social o puede integrarse con fluidez en un sitio web existente.
Entendiendo lo que implica tener una asociación con poco personal, esta empresa fue creada desde cero para satisfacer sus necesidades únicas. Las asociaciones con poco personal carecen de tiempo, tienen presupuestos limitados y no cuentan con conocimientos técnicos, por lo que es difícil implementar y mantener tecnología. Es por eso que esta solución va más allá para brindar una atención al cliente excepcional junto con sus productos.
Con MemberClicks recibirás un proceso de implementación guiado y completo, con un administrador de cuentas dedicado, para que puedas comenzar a usar la solución fácilmente. Si necesitas ayuda, obtendrás asistencia ilimitada de un equipo accesible y experto. También tendrás acceso a oportunidades de formación continuas, paquetes de mantenimiento, valiosos servicios gratuitos y gran cantidad de recursos a tu disposición en horario ininterrumpido. El objetivo es satisfacerte como cliente.
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Funciones
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Facilidad de uso
Relación calidad-precio
Atención al cliente
Alternativas
Member Solutions
Membee
MemberMax
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Opiniones
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- Sector: Tecnología y servicios de la información
- Tamaño de la empresa: 10,000+ empleados
- Software usado A diario durante Más de dos años
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
me funciono muy bien
Revisado el 19/7/2023
Puntos a favor
es una herramienta muy facil de utilizar, su servicio al cliente es rapido y consiso.
Puntos en contra
Me gustaria que se pudieran editar las facturas que tengo abiertas del resto funciona muy bien.
- Sector: Seguridad pública
- Software usado A diario durante Más de un año
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 9.0 /10
The product is good and somewhat easy to use, but It's the service that keeps us happy.
Revisado el 13/6/2018
Puntos a favor
Easy to use website creation area. Be able to update our website easily helps us to keep the content more current. Easy to create reports for our magazine distribution and other media distribution. It is easy to create the needed forms for our special events. The dashboard is a great way for my board of directors to view current membership numbers, this saves me time and I don't have to provide a report each month. It is nice having a help desk link to get questions answered quickly. It is also helpful to have the Tuesday and Thursday training sessions show up on my google calendar so that I can learn memberclicks funtionality on a weekly basis. Our members find it easy to use as well. They can update there membership rosters with a simple click of a button. They can add just as easily by clicking a button to add a new member to there roster.
Puntos en contra
I do not like the limitations of the content we want to creation, such ad emails. There seems to be a lot of limitations of size and file types. I do not like that an invoice does not automatically update after a service director updates there individual profile list of there active members. They have to call our office for us to click several buttons and create a new invoice so they can pay it. Our organization has annual renewal of over 7000 people, a simple button that the service director could puch once the roster has been updated to update the invoice automatically is something memberclicks needs to add. I know that we are not the only organization that does group membership types. Annother feature that would be nice is to be able to see more detailed demographics on our e-blast system. I know we can see who opened it but additional data would be nice.While the help desk page provides alot of information, I would like to see more video content on how to do things with memberclicks. I prefer video over reading long pages because i do not have alot of time in my day to search for the answers, which is why if it takes me more then 10 minutes to find an answer, I will stop looking and call customer service.
- Sector: Gestión de organizaciones sin ánimo de lucro
- Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
- Software usado A diario durante Más de dos años
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Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 8.0 /10
It's All About the Data!
Revisado el 8/10/2020
I was a big believer in WebLink and the product they had, and when they became MemberClicks I was...
I was a big believer in WebLink and the product they had, and when they became MemberClicks I was worried about what would happen to the program and platform I had come to love. I am very pleased that all the functionality is still there, they continue to lead the industry in terms of CRM functions and innovation within the field and the customer support is bar none, the best. It is all about the data and the customer service for me.
Puntos a favor
The functionality and the ability to extract data on a level no other program currently has.
Puntos en contra
The shift to a browser based platform and making it appear more user friendly.
- Sector: Marketing y publicidad
- Tamaño de la empresa: Trabajador autónomo
- Software usado A diario durante Más de dos años
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Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 0.0 /10
Nine Years of Poor Progress
Revisado el 12/12/2023
The most reliable thing MC did was to raise their monthly fee, like clockwork, every single year....
The most reliable thing MC did was to raise their monthly fee, like clockwork, every single year. The system needed work in 2011. By 2020, it was ridiculously outdated. I worked with someone to switch my association to the "new" platform, which should have been a seamless process. It was anything but, and I abandoned the process because it was painstaking and the improvements that I'd been begging them to make for nine years had not been implemented. Good riddance!
Puntos a favor
There was a great guy named [sensitive content hidden] on the Help Team. I was sad when he left the company.
Puntos en contra
It is grossly overpriced given the lack of technological progress that I witnessed between 2011 and 2020.
- Sector: Práctica médica
- Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
- Software usado A diario durante Más de un año
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Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 7.0 /10
Definitely gets the job done
Revisado el 13/10/2020
The on boarding experience was great. The support we received was white glove as we had a large...
The on boarding experience was great. The support we received was white glove as we had a large amount of custom skip logic questions in our forms.
Puntos a favor
We use this to track our membership and it has been great with the automated reminders and the customization in our membership application form. We also use memberclicks as our event registration system and the connected attributes are great with pre populated info carrying over once someone is signed in.
The newest upgrade that helps us track engagement of our members using the system was a huge improvement. I haven’t had time to play with it enough, but having the snapshot who is engaging with our forums and opening Comms is great.
Puntos en contra
There is currently no sync with other software where we can move contact info to Mailchimp or or grants program Zengene.
Alternativas consideradas
WildApricotRazones para elegir MemberClicks
It was a terrible system that staff needed help to do everything with.Razones para cambiar a MemberClicks
We decided to pay more to get more. After using a bare bones system, we decided a program that saved time and headaches was worth it.Preguntas frecuentes sobre MemberClicks
He aquí algunas preguntas frecuentes sobre MemberClicks.P. ¿Qué tipo de planes de precios ofrece MemberClicks?
MemberClicks ofrece los siguientes planes de precios:
- A partir de: USD 3,500.00/año
- Modelo de precios: Suscripción
- Prueba gratis: No disponible
P. ¿Quiénes son los usuarios habituales de MemberClicks?
Los clientes habituales de MemberClicks son:
Trabajador autónomo, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1,000, 1,001-5,000
P. ¿Qué idiomas admite MemberClicks?
MemberClicks admite los siguientes idiomas:
inglés
P. ¿MemberClicks es compatible con dispositivos móviles?
MemberClicks admite los siguientes dispositivos:
P. ¿Con qué otras aplicaciones se integra MemberClicks?
MemberClicks se integra con las siguientes aplicaciones:
Zapier
P. ¿Qué tipo de asistencia ofrece MemberClicks?
MemberClicks ofrece las siguientes opciones de asistencia:
E-mail/Help Desk, Preguntas frecuentes/foro, Base de conocimientos, Asistencia telefónica, Chat
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