Sobre Orderhive

Orderhive es un software multicanal de gestión de inventario y de envío que permite a los vendedores en línea agilizar y automatizar los procesos de soporte.

Está integrado con mercados líderes, carritos de compra, aplicaciones de envío y de negocios para ayudarte a automatizar y centralizar tus tareas de soporte.

Aquí verás cómo Orderhive puede ayudar a tu negocio minorista.

— Integra tus canales (Amazon, Amazon FBA, eBay, Shopify, Etsy, etc.) en Orderhive.
— Automatiza y mantén el inventario centralizado en los canales de venta.
— Gestiona el inventario en múltiples almacenes/ubicaciones sin problemas.
— Crea paquetes de productos y administra su inventario.
— Una vez que realices una venta, Orderhive ajusta automáticamente el inventario en todos los canales en tiempo real.
— Agrega tu proveedor de envío (FedEx, USPS, UPS, etc.) en Orderhive. Obtén tarifas comerciales de USPS de forma predeterminada con tu cuenta de Orderhive. Genera e imprime etiquetas de varias compañías de envío con unos pocos clics.
— Actualiza automáticamente el estado del pedido y la información de envío al canal.
— Envía pedidos nacionales e internacionales.
— Administra la triangulación de envíos (dropshipping) y permite a los que lo realizan tener una interfaz fácil para el procesamiento de pedidos.
— Administra pedidos al por mayor de tus clientes comerciales a través del portal B2B de Orderhive.
— Genera informes y ve importantes analíticas empresariales en tiempo real. Obtén informes personalizados según tus necesidades.
— Crea y gestiona pagos de pedidos. Envía enlaces de pago rápido a tus clientes.
— Obtén alertas automáticas de stock bajo e inexistente en tiempo real.

Con Orderhive, aumentarás la eficacia del negocio y evitarás escenarios como faltas de stock, doble venta, envíos atrasados, etc., que pueden obstaculizar el crecimiento de tu empresa.

Precios desde:

USD 44.99/mes

  • Prueba gratis
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  • Suscripción
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Dispositivos

Tamaño de la empresa

P M G

Disponible en los países siguientes

Australia, Brasil, Canadá, China, Alemania y otros 5, Reino Unido, India, Japón, México, Estados Unidos

Idiomas admitidos

inglés

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Vídeo de Orderhive
Captura de pantalla de Orderhive: Captura de pantalla de Orderhive: Captura de pantalla de Orderhive: Captura de pantalla de Orderhive: Captura de pantalla de Orderhive: Captura de pantalla de Orderhive: Captura de pantalla de Orderhive:

Funciones

Características totales de Orderhive: 147

  • API
  • Acceso móvil
  • Actualizaciones en tiempo real
  • Alertas y alzada
  • Alertas y notificaciones
  • Análisis de atención al cliente
  • Análisis de evolución de ventas
  • Análisis de la lista de materiales
  • Análisis en tiempo real
  • Análisis visual
  • Auditoría de inventario
  • Autenticación
  • Autorizaciones basadas en roles
  • Base de datos de clientes
  • Base de datos de contactos
  • Búsqueda/filtro
  • CRM
  • Campos personalizables
  • Carro de compra
  • Cartografiado de datos
  • Catalogación/Categorización
  • Categorización/Agrupación
  • Categorías personalizables
  • Compras y recepción
  • Conciliación de cuentas
  • Contabilidad
  • Control de inventario
  • Controles o permisos de acceso
  • Conversión PDF
  • Copia de seguridad automática
  • Creación de informes ad hoc
  • Creación de informes en tiempo real
  • Creación de informes y estadísticas
  • Creación de informes/análisis
  • Creación de marca personalizable
  • Cálculo del precio de envío
  • Códigos de barras/RFID
  • Datos en tiempo real
  • Desarrollo personalizado
  • Distribución multicanal
  • Entrega por avión
  • Envío de paquetes
  • Envío por vía terrestre
  • Equipamiento
  • Etiquetado
  • Etiquetado
  • Etiquetas de envíos
  • Facturación
  • Gestión 3PL
  • Gestión de adquisiciones
  • Gestión de almacén
  • Gestión de aplicaciones
  • Gestión de auditorías
  • Gestión de cadena de suministro
  • Gestión de canales
  • Gestión de comercio electrónico
  • Gestión de descuentos
  • Gestión de envíos
  • Gestión de facturas
  • Gestión de flujos de trabajo
  • Gestión de gastos
  • Gestión de ingresos
  • Gestión de inventario de fabricación
  • Gestión de inventario de minoristas
  • Gestión de inventarios
  • Gestión de la comunicación
  • Gestión de la disponibilidad
  • Gestión de la importación/exportación
  • Gestión de la producción
  • Gestión de materiales
  • Gestión de modelos
  • Gestión de pedidos
  • Gestión de pedidos
  • Gestión de pedidos especiales
  • Gestión de productos
  • Gestión de proveedores
  • Gestión de proveedores
  • Gestión de recibo y almacenamiento
  • Gestión de recursos
  • Gestión de renovaciones de pedidos
  • Gestión de requisitos
  • Gestión de stock
  • Gestión de tarjetas de crédito
  • Gestión de transporte
  • Gestión de ventas
  • Gestión de órdenes de compra
  • Gestión multicanal
  • Historial de cliente
  • Identificación del producto
  • Importación y exportación de datos
  • Impresión de códigos de barras
  • Impresión de etiquetas
  • Informes de síntesis
  • Informes de ventas
  • Informes personalizables
  • Integraciones de terceros
  • Integración contable
  • Integración de QuickBooks
  • Lectura de código de barras/tickets
  • Modelos personalizables
  • Métricas de rendimiento
  • Nomenclaturas
  • Notificaciones en tiempo real
  • Optimización de inventario
  • Pagos electrónicos
  • Pagos parciales
  • Panel de actividades
  • Pedidos de ventas
  • Pedidos recurrentes
  • Personalización
  • Planificación de ventas y operaciones
  • Previsión
  • Previsión de la demanda
  • Procesamiento de facturas
  • Procesamiento de lotes
  • Procesamiento de pedidos
  • Procesamiento de tarjetas de crédito
  • Programación automatizada
  • Punto de venta (POS)
  • Reconocimiento de códigos de barras
  • Recordatorios
  • Recuento cíclico
  • Registro de auditoría
  • Registro de pedido
  • Reposición de inventario
  • Seguimiento de actividades
  • Seguimiento de actividades de clientes
  • Seguimiento de costes
  • Seguimiento de entrega
  • Seguimiento de envíos
  • Seguimiento de estado
  • Seguimiento de inventario
  • Seguimiento de la producción
  • Seguimiento de números de serie
  • Seguimiento de pedidos
  • Seguimiento de tareas
  • Seguimiento de ubicación
  • Sincronización de datos
  • Sincronización en tiempo real
  • Supervisión en tiempo real
  • Tratamiento de pedidos
  • Varias cuentas de usuario
  • Varias divisas
  • Varias empresas
  • Varias ubicaciones
  • Varios idiomas
  • Varios países

Alternativas

Odoo

4.2
#1 alternativa a Orderhive
Odoo es un conjunto de aplicaciones personalizables de código abierto ideadas para la gestión empresarial. Odoo está...

QuickBooks Commerce

4.3
#2 alternativa a Orderhive
TradeGecko es un potente software de gestión de inventario y pedidos pensado para marcas multicanal, comercio...

Cin7

4.3
#3 alternativa a Orderhive
Cin7 hace que el comercio minorista y mayorista complejo sea sencillo porque ofrece gestión de inventarios todo en uno,...

QuickBooks Desktop Enterprise

4.5
#4 alternativa a Orderhive
QuickBooks Enterprise es un software de contabilidad para pequeñas empresas que proporciona acceso en tiempo real a...

Opiniones

Calificación general

4.4 /5
(202)
Relación calidad-precio
4.4/5
Funciones
4.2/5
Facilidad de uso
4.4/5
Asistencia al cliente
4.6/5

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Mostrando 5 opiniones de 202
Moshe B.
Calificación general
  • Sector: Comercio mayorista
  • Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
  • Software usado A diario durante 1-5 meses
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Great, just great! Their customer service is much better than other alternatives.

Revisado el 25/3/2018

- Inventory Sync across all marketplaces.
- Saved us money in operating expenses.
- Helped us reach...

- Inventory Sync across all marketplaces.
- Saved us money in operating expenses.
- Helped us reach higher ranks in many marketplaces including eBay and Amazon.
- Allows us to provide better customer service.
- Allows us to work with Drop Shipper with ease.
- Allows us to make better PO (since we know exactly how many products were purchased across all marketplaces).

Puntos a favor

Customer support: They have responded within few hours and was available on the phone / Skype whenever I needed them.

Software: They offer integrations with all the main marketplaces and there isn't any limitation on the number of users. for each marketplace. They have templates for each situation you may encounter as a business such as an invoice, PO and many more.
It's possible to export any information you need, create new orders via their system which is very valuable to manufacturers, as they work with Dealers.

Price: I've checked all their competitors: Skubana, Zentail, SolidCommerce, Sellbrite and more, and I can tell you with complete confidence that at this time, Orderhive offers the best price for the features they provide.

Ease of use: Their system is more advanced than most of their competition. They provide many features so it takes few days to get the hang of it but in return, you have control of everything.

Their only real competition, in my opinion, is Sellbrite but the price difference doesn't justify it.

My overall impression of them is very good and I suggest that if you manage more than two marketplaces and have an issue maintaining inventory count, try them. I'm certain you won't regret it.

Puntos en contra

In my opinion, they are missing a listing tool, better analytics tools, and PO to be a complete package but I'm not complaining since you can solve two of those issues with a little bit of knowledge in Excel.

George C.
Calificación general
  • Sector: Comercio minorista
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado A diario durante 1-5 meses
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Not perfect, but lightyears ahead of anything else on the market.

Revisado el 21/1/2020

Orderhive has helped us reduce latency in order fulfilment, allowed us to setup automations which...

Orderhive has helped us reduce latency in order fulfilment, allowed us to setup automations which add users automatically to mailing lists in other platforms, and therefore ask for feedback, provide offers etc. It allows us to create invoices automatically, to manage our inventory across multiple platforms, to keep track of customers, to print shipping labels and all paperwork needed on customised forms that we built (The paperwork that can be generated is pretty standard, but all can be customised by you, if it's fairly minor or even i some cases major changes needed. You don't have to pay them for this.) We work much better now and I hope as we integrate more and grow, Orderhive will grow alongside us. Customer service is definately the high point. If I can be polite and say they are very patient, helpful and we are NOT an easy business/customer to fit software to. if they can manage you - you will be fine. Orderhive is not perfect, but it is more perfect than anything else on the market. It's also not the cheapest - but you get what you pay for - a million features, more can be built if you need them - I wouldn't hesitate to recommend Orderhive to anyone, and regularly do. Awesome.

Puntos a favor

Orderhive allows us to integrate almost everything with almost everything. Probably the best feature of Orderhive is the least tangible or measureable: the staff. The customer service I have received has been outstanding thus far. The team are knowledgeable and transparent and will always at least try to help you get to where you need to be. [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] is smart and incisive and always goes above and beyond to get you there. I'm not sure when he sleeps, but is always around when you need him. The rest of the team are supportive and available. The automations are our other most liked feature. The ability to set rules based actions, create auto invoices, send emails when something happens, move orders around automatically is great. I genuinely could not find another piece of similar software that will do as much as orderhive does, for the price point that it does it at. It is not perfect by any means, but even in their flaws, they excel: there is, built in, a feedback feature which when opened, will allow you to search for issues highlighted by other users and from there you can see if it is development, planned, executed etc. If something needs doing they listen to users almost constantly and will implement it. It feels like they are building and evolving the platform on almost a daily basis and based on customer feedback, which is awesome.

Puntos en contra

The one downfall of Orderhive is its biggest plus - It's massive. There is no way you will learn it all in a week or even a month. It is so packed with features that it's impossible to know how many ways it will fix workflows or what it can help you with, simply because it is so flexible; this takes time to learn. The demo version is not long enough (2 weeks) and you'll need to pay for the team to set you up ($99). This is a bit catch 22, when you do the demo with demo data, it looks like a fairly standard bit of kit - nice but nothing super special. It's only when you actually get your data in there and start using it that you begin to understand how and why it will help. You need to pay for this though, and i as a demo user, did not want to pay to be set up in a piece of software that by definition I hadn't decided i was using yet. Doing the demo with the team definitely helped and I recommend it to everyone. It's impossible to get an idea of it on your own. The help database is good, lots of videos, but way more depth is needed in articles to understand how features work the way they do. For example, what rules the automations follow. What order they get activated in. If one is triggered and another 2nd later automations instructions conflict with it, what happens. The automations side is new and I feel like they're still building it out though, so probably more articles will come later. The features though are great, and we genuinely couldnt run our business without them.

Sonja W.
Calificación general
  • Sector: Educación primaria/secundaria
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado A diario durante 1-5 meses
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 8.0 /10

Satisfied

Revisado el 1/4/2021

Fantastic

Fantastic

Puntos a favor

This software helped streamline a lot of otherwise very time consuming admin functions

Puntos en contra

There will always be place for improvement but thus far i do not find anything i do not like about Orderhive

Usuario verificado
Calificación general
  • Sector: Bienes de consumo
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado A diario durante Más de un año
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 4.0 /10

Good Price, Very Slow and Technical Glitches

Revisado el 16/11/2017

Puntos a favor

The price is one of the lowest in the business for what it offers. You can even connect Amazon FBA inventory and manage your purchases which makes other applications usually very expensive.
Positive is also that it supports Multi-Currency and shows the customers country in the order overview.
Support replies usually within the day via email or skype.

Puntos en contra

When you tag an order it doesn't instantly show this tag, you first have to click somewhere else or refresh the page.
And sometimes its really slow and you have to wait half a minute until something happens when you click to open a view or order.
What also bothers us is that you only can put orders on hold when you are in the "Awaiting shipment" Order view, but not in the "All order" view.
If you want to get your customized features, you have to pay one year in advance.

Recently we have the problem that orders from Amazon or Ebay won't show up in Orderhive. Because we have to fulfill some of them within 1 business days, this problem is a real problem. We then have to print all orders manually from Amazon or ebay and make our labels manually which takes a lot of more time. The orders will appear in Orderhive 6-12 hours after they have been placed. This happened to us maybe 5 times already.
After contacting the Orderhive support they very quickly replied to us on Skype. But then they told us to contact Amazon ourselves to find out what's going on. After we've noticed that it's not only eBay but also Amazon they didn't come up with a solution yet.
The last time it happened this week they've replied it was a technical glitch which affected all users of Orderhive.
We are looking for another solution now, but we know it will cost us a lot more. I guess you get what you pay for.

Steve H.
Calificación general
  • Sector: Comercio minorista
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado A diario durante 1-5 meses
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Powerful automation, great UI, and outstanding support

Revisado el 29/9/2020

Puntos a favor

Orderhive has exceeded our expectations.

It is very fairly priced for the power of the system.

The automations for order processing and purchasing are huge labor savers. You can be quite creative using them to fit your business.

Anytime we get to a point where we can't do something we want, their team takes it seriously and tries to figure out how to help with a different process or even taking the issues to their development team for exploration.

The UI is beautiful compared to competitors. There are some limitations in search, sort and filter of large data sets, but they are working on expanding and strengthening it.

Onboarding takes time if you are migrating from other systems, but they are always present to problem solve. Data flows easily in and out of the system via excel sheets.

Integrations work well and APIs seem reliable.

We are US based. Orderhive is India based. I was worried the time difference would make it difficult to receive quality support, but their support team is quickly available most of the time so it is never a problem.

Highly recommended and I look forward to watching this strong platform get even stronger with its creative and humble corporate culture

Puntos en contra

I would like to see much more pop up contextual help. If I could hover over a help icon next to a field name, I wouldn't need to start a chat. That would save everyone time.

Mostrando 5 opiniones de 202 Todas las opiniones

Preguntas frecuentes sobre Orderhive

He aquí algunas preguntas frecuentes sobre Orderhive.

Orderhive ofrece los siguientes planes de precios:

  • A partir de: USD 44.99/mes
  • Modelo de precios: Gratis, Suscripción
  • Prueba gratis: Disponible

No tenemos información sobre las características de Orderhive

Los clientes habituales de Orderhive son:

Trabajador autónomo, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1,000, 1,001+

Orderhive admite los siguientes idiomas:

inglés

Orderhive admite los siguientes dispositivos:

Android (móvil), iPhone (móvil), iPad (móvil)

Orderhive se integra con las siguientes aplicaciones:

AfterShip, Bigcommerce, CS-Cart, Dropbox Business, Ecwid, FreshBooks, Magento Commerce, PayPal, PrestaShop, QuickBooks Online Advanced, Quickbooks Online, ShipStation, Shopify, Shopify Plus, Slack, Stripe, Vend, WooCommerce, Xero, Zapier, Zoho CRM

Orderhive ofrece las siguientes opciones de asistencia:

E-mail/Help Desk, Preguntas frecuentes/foro, Base de conocimientos, Asistencia telefónica, 24/7 (asistencia directa), Chat

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