Domo

Conectar a las personas con los datos que necesitan para impulsar el negocio.

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Información general sobre Domo

¿Qué es Domo?

Domo es un paquete de gestión empresarial basado en la nube que se integra con múltiples fuentes de datos, incluidas hojas de cálculo, bases de datos, redes sociales y cualquier solución de software existente basada en la nube o en el local. Es adecuado para empresas desde pequeñas a grandes y es compatible con plataformas Windows o Mac, tabletas iPad y también funciona en dispositivos móviles.

Domo proporciona visibilidad y análisis a nivel micro y macro; desde saldos de efectivo y líneas de productos más vendidos hasta ingresos pronosticados por región, retorno de la inversión (ROI) de marketing por canal, entre otros. Ofrece paneles de control en tiempo real con datos pertenecientes a múltiples áreas comerciales y métricas de rendimiento (por ejemplo, indicadores clave de rendimiento, ROI, etc.). Domo también ofrece herramientas de visualización interactiva y acceso instantáneo a datos de toda la empresa a través de un panel centralizado. Los usuarios pueden filtrar, combinar y personalizar los datos que desean en uno o varios paneles.

Información general sobre Domo

Precio

A partir de
USD 83.00/mes

Opciones de precios

Prueba gratis
Suscripción
Relación calidad-precio

Funciones de Domo

Dispositivos
Tamaño de la empresa
P M G
Disponible en los países siguientes
Estados Unidos, Canadá, Reino Unido, Australia
Idiomas admitidos
Inglés, Japonés

Medios

Sales screen via mobile
Marketing screen via tablet
Sales screen via laptop
Vídeo de Domo Captura de pantalla de Domo: Sales screen via mobile Captura de pantalla de Domo: Marketing screen via tablet Captura de pantalla de Domo: Sales screen via laptop

Opiniones de Domo

Opiniones de Domo

Calificación general
4.2
/
5
Excelente
90

Muy bien
64

Normal
20

Pobre
4

Malo
6

Relación calidad-precio
3.9
Funciones
4.2
Facilidad de uso
4
Asistencia al cliente
4.1
84% Un ha recomendado esta aplicación
Cole G.

The things Domo can do are just astounding

We can see analytics we could never see before. We can understand our business in a way we never could before. We honestly don't know what we'd do without Domo at this point. It's fantastic.


Traducir con Google
Usuario verificado

Business Intelligence at the


Traducir con Google
Usuario verificado

Aggregate Reporting in Domo is Nice and Easy to Use

Overall, DOMO is a great way of taking data and finding insights quickly through it's ease of use navigation.


Traducir con Google
Usuario verificado

There are MUCH better options

I have personal experience with several of Domo's competitors as an analytics consultant. None of the Storage/ETL/BI use cases I can think of would I put domo in my top 3 options. I have found it to be subpar in data warehousing, query editing, and data visualization which from what I can tell is the majority of its functionalities.


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Brock J.

Domo gives me accurate data

Overall, Domo had played a significant role in helping us report accurate metrics and trends. Our main CRM makes us take multiple steps to find certain metrics. Whereas domo can give us the reports we need with the accurate data in an insightful and helpful way.


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Cole G.
Sector: Suministros y equipo para empresas
Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
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The things Domo can do are just astounding

Software usado A diario durante 6-12 meses
Revisado el 25/10/2018
Fuente de la reseña: Capterra

We can see analytics we could never see before. We can understand our business in a way we never could before. We honestly don't know what we'd do without Domo at this point. It's fantastic.

Puntos a favor

We were originally looking for dashboard software. Something like Geckoboard, but we wanted something more advanced. We were using multiple tools, and wanted to collect data from them.

We then found Domo. Within days we had integrated our CRM database, Website Analytics, Invoicing database, and Order Processing database. This let us take a look at EVERYTHING. And I mean everything. Things like:

What's the average time between receiving a lead and the rep calling them the first time?
What's the average time between a customer ordering, and reordering?
How many calls have my reps made today? (Updated every 15 minutes!)
What landing pages on my website are receiving the most looks?
How are my google analytic campaigns translating into converted customers?

Puntos en contra

It's pricey, but worth it. The biggest thing was the last update they had screwed up some of my reports, and we're still trying to figure out what happened.

Desglose por calificación

Relación calidad-precio
Facilidad de uso
Asistencia al cliente

Probabilidad de recomendación: 10.0/10

Usuario verificado
Sector: Ocio, viajes y turismo
Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
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Business Intelligence at the

Software usado A diario durante Más de dos años
Revisado el 1/5/2020
Fuente de la reseña: Capterra

Puntos a favor

Domo enables as to give a live 360 degree view on our business and makes data accessible and visible to everyone in the company. It’s not just about visualization of KPIs and other data. You can take the data and turn it into actionable steps. Furthermore, the existing integrations that are available makes it easy to have all our data available in Domo and combine them.
You can still see the start-up mentality and the new features and the speed that they deliver new features and product improvements is amazing.
For us Domo is so much more than just about data - we have it part of our product development process and have a lot of operational processes built on data transformations that we built in Domo.

Puntos en contra

DOMO is very costly compared to other BI tools, especially when you want to have separate user accounts for each user and do not share accounts among users. Other than that Domo worked already most of the cons that I had in the beginning.

Desglose por calificación

Relación calidad-precio
Facilidad de uso
Asistencia al cliente

Probabilidad de recomendación: 9.0/10

Usuario verificado
Sector: Software informático
Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
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Aggregate Reporting in Domo is Nice and Easy to Use

Software usado Semanalmente durante Más de un año
Revisado el 4/12/2020
Fuente de la reseña: Capterra

Overall, DOMO is a great way of taking data and finding insights quickly through it's ease of use navigation.

Puntos a favor

I like that DOMO has the ability to take a report and easily change and adjust the report to what you specifically want to view.

Puntos en contra

The setup is a little tricky and seems to break pretty easily if the setup is wrong at all.

Desglose por calificación

Relación calidad-precio
Facilidad de uso
Asistencia al cliente

Probabilidad de recomendación: 8.0/10

Usuario verificado
Sector: Consultoría de gestión
Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
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There are MUCH better options

Software usado A diario durante 6-12 meses
Revisado el 27/4/2020
Fuente de la reseña: Capterra

I have personal experience with several of Domo's competitors as an analytics consultant. None of the Storage/ETL/BI use cases I can think of would I put domo in my top 3 options. I have found it to be subpar in data warehousing, query editing, and data visualization which from what I can tell is the majority of its functionalities.

Puntos a favor

This product provides a web-based hub for your data and visuals that centralizes where your team focuses to interact with their data. The ETL tools provide an easy to use low/no code interface to build simple queries.

Puntos en contra

Where Domo has removed complication (I assume to ease the use) they have dramatically limited this software capabilities in comparison to competitors.

limitations include:
- No ability to build visuals based on multiple tables
- No ability to build filtering capabilities across tables
- No ability to build relational models with existing tables
- All "scripting" capabilities are glitchy and limited in their capabilities
- Poor/nonexistent version control options
- Compute resources are not brokered well and during high traffic times we can have dataflows run for up to 2 hours

My worst experience with domo was with their customer service/integration team. One of their prebuilt integrations to a popular Web App, which domo is responsible for maintaining and servicing, has never functioned properly with our domo instance. The support case has been open for nearly a month and has just been escalated to someone that appears to know how to read the code I have been sending them to trouble shoot THEIR integration. They have promised resolution timelines twice and are now 2 weeks behind their initial promise.

Desglose por calificación

Relación calidad-precio
Facilidad de uso
Asistencia al cliente

Probabilidad de recomendación: 0.0/10

Brock J.
Sector: Telecomunicaciones
Tamaño de la empresa: 501-1000 empleados
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Domo gives me accurate data

Software usado A diario durante 6-12 meses
Revisado el 30/9/2020
Fuente de la reseña: Capterra

Overall, Domo had played a significant role in helping us report accurate metrics and trends. Our main CRM makes us take multiple steps to find certain metrics. Whereas domo can give us the reports we need with the accurate data in an insightful and helpful way.

Puntos a favor

The main reason why we implemented domo was to get more detailed (and inherently accurate) data. It’s giving us insights that’s helping to provide correct coaching for reps, that we couldnt get normally with our standard CRM. If I could pick one thing though that we love domo for, it’s the ability and ease of use to track trends over time. Being able to see changes in things that go month over month (and even year after year) helps us make informed decisions that are in the best interest of our company and sales teams.

Puntos en contra

As with a lot of analytics software, the strengths can also be a weakness. Sometimes, there’s so many different ways to access/create the same data or reports, that it can become overwhelming. That being said, most of the people that would use or purchase this software are likely looking for those in-depth types of analytics. So I wouldn’t classify this as a con, but if there is one thing that frustrates me, that’s it.

Desglose por calificación

Facilidad de uso

Probabilidad de recomendación: 10.0/10

Recomendación de usuario
7.8/10
Basado en 184 valoraciones de usuarios
Compara con las alternativas según las recomendaciones de los usuarios
Compara las alternativas

Precios de Domo

Precios de Domo

A partir de
USD 83.00/mes
Prueba gratis
Suscripción
Relación calidad-precio
Relación calidad-precio
3.9/5
Basado en 184 valoraciones de usuarios
Compara las alternativas según la relación calidad-precio
Compara las alternativas

Funciones de Domo

Funciones de Domo

API
Análisis empresarial
Análisis en tiempo real
Análisis predictivo
Análisis visual
Creación de diagramas
Creación de informes ad hoc
Creación de informes personalizables
Creación de informes y estadísticas
Creación de paneles de comunicaciones
Datos en tiempo real
Filtrado de datos
Herramientas de colaboración
Importación y exportación de datos
Integración de terceros
Inteligencia empresarial
Panel de actividades
Supervisión
Varias fuentes de datos
Visualización de datos
Funciones
4.2/5
Basado en 184 valoraciones de usuarios
Compara con las alternativas según la valoración de características
Compara las alternativas

Categorías

Preguntas frecuentes sobre Domo

Preguntas frecuentes sobre Domo

He aquí algunas preguntas frecuentes sobre Domo.

P. ¿Qué tipo de planes de precios ofrece Domo?

Domo ofrece los siguientes planes de precios:

A partir de: USD 83.00/mes

Modelo de precios: Suscripción

Prueba gratis: Disponible

P. ¿Cuáles son las características principales de Domo?

No tenemos información sobre las características de Domo

P. ¿Quiénes son los usuarios habituales de Domo?

Los clientes habituales de Domo son:

Empresas Grandes, Administraciones públicas, Sin ánimo de lucro, Empresas medianas

P. ¿Qué idiomas admite Domo?

Domo admite los siguientes idiomas:

Inglés, Japonés

P. ¿Qué tipo de planes de precios ofrece Domo?

Domo cuenta con los siguientes planes de precios:

Suscripción

P. ¿Domo es compatible con dispositivos móviles?

Domo admite los siguientes dispositivos:

Android, iPhone, iPad

P. ¿Con qué otras aplicaciones se integra Domo?

Domo se integra con las siguientes aplicaciones:

ClickPoint, Dialpad, Dropbox Business, Emma, Khoros Marketing, NetBase, Procore, Skyword, Smartsheet, Sprinklr

P. ¿Qué tipo de asistencia ofrece Domo?

Domo ofrece las siguientes opciones de asistencia:

Asistencia en línea, Base de conocimientos, Asistencia telefónica, Foro, Tutoriales en vídeo, Preguntas frecuentes