Información general sobre Streak

¿Qué es Streak?

Streak es el único CRM integrado completamente en tu bandeja de entrada de Gmail y funciona junto con todas las demás aplicaciones de G Suite. Se puede utilizar para realizar un seguimiento de muchos procesos comerciales, incluidas ventas, asociaciones, asistencia, contratación, flujo de negocios y mucho más. Streak también incluye un poderoso conjunto de herramientas de correo electrónico, como el seguimiento de correo electrónico, que te permite realizar un seguimiento cuando se abre un correo electrónico.

Información general sobre Streak

Precio

A partir de
USD 49.00/mes

Opciones de precios

Prueba gratis
Gratis
Suscripción
Relación calidad-precio

Funciones de Streak

Dispositivos
Tamaño de la empresa
P M G
Disponible en los países siguientes
Estados Unidos, Canadá
Idiomas admitidos
Inglés

Medios

Your pipeline is viewable right within Gmail
Contact information gets automatically enriched
View CRM information alongside email threads
Complete 360 view of the customer right inside Gmail
Available on iOS and Android
Mail merge
Create visuals
Vídeo de Streak Captura de pantalla de Streak: Your pipeline is viewable right within Gmail Captura de pantalla de Streak: Contact information gets automatically enriched Captura de pantalla de Streak: View CRM information alongside email threads Captura de pantalla de Streak: Complete 360 view of the customer right inside Gmail Captura de pantalla de Streak: Available on iOS and Android Captura de pantalla de Streak: Mail merge Captura de pantalla de Streak: Create visuals

Opiniones de Streak

Opiniones de Streak

Calificación general
4.5
/
5
Excelente
244

Muy bien
110

Normal
28

Pobre
7

Malo
2

Relación calidad-precio
4.4
Funciones
4.4
Facilidad de uso
4.4
Asistencia al cliente
4.4
91% Un ha recomendado esta aplicación
Paul O.

All CRM Systems should be this powerful and easy!

I will never use any other CRM system again. I have used possibly 7 or 8 in the past and Streak CRM is the best of all of them.


Traducir con Google
Usuario verificado

Everything for free

We were looking for email tracking. Categorising emails based on conversations. Only thing is streak would integrate every email of the customer in a single thread. Though it is a great advantage, sometimes the feature has downsides too. We need to sit and pre edit and then send email to our customer.


Traducir con Google
Aldo P.

Support INEXISTENT

We are on a paid "Pro" plan and spend over 5.000USD per year for Streak. We are not talking the free plan - for free is a good tool (but limited to personal use and basic features).
Probably all the good reviews come from free users.
We are cloud software developers, so understand the technicalities and if we raise a question is always well described. But we NEVER get a competent answer, in the last case it took 13 days and three nonsense one-line semi-automatic reply to discover that the Streak "support" person did not even know that streak.readme.io is not just documentation to read, but is supposed to be interactive, you can test your API there, but it does not work and they don't bother. You can test this yourself, just try to use streak.readme.io...


Traducir con Google
Candice R.

Excellent CRM for Gmail

Overall, I love it - I am able to organize workflow & client communications in one place and that is terrific.


Traducir con Google
Bart M.

Live in gmail all day? This is the tool for you

Used it for over 2 years and absolutely loved it. The fact that I needed a more powerfull solution beyond tracking mails towards deal flow follow-up, chat embeds, forms etc made us look for a total solution. As a starter however, the solution was just fine.


Traducir con Google
Paul O.
Sector: Tecnología y servicios de la información
Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
Traducir a español
Traducir a español

All CRM Systems should be this powerful and easy!

Software usado A diario durante Más de un año
Revisado el 7/12/2020
Fuente de la reseña: Capterra

I will never use any other CRM system again. I have used possibly 7 or 8 in the past and Streak CRM is the best of all of them.

Puntos a favor

I love that Streak is part of my emails. You don't have to go to a seperate website and login and copy and paste things between the 2 systems. Everything is there in the same window as your Google Workspace emails.

Puntos en contra

It takes a little time to get to know the system and see how it will work for you. I see now that they more video tutorials and that has helped tremendously.

Desglose por calificación

Relación calidad-precio
Facilidad de uso
Asistencia al cliente

Probabilidad de recomendación: 10.0/10

Usuario verificado
Sector: Tecnología y servicios de la información
Tamaño de la empresa: 1001-5000 empleados
Traducir a español
Traducir a español

Everything for free

Software usado A diario durante Más de un año
Revisado el 13/1/2020
Fuente de la reseña: Capterra

We were looking for email tracking. Categorising emails based on conversations. Only thing is streak would integrate every email of the customer in a single thread. Though it is a great advantage, sometimes the feature has downsides too. We need to sit and pre edit and then send email to our customer.

Puntos a favor

It's very difficult to get any tool for free and streak does it with no strings attached. Now you can easily track emails and send attachments via streak. Best part of streak being you can integrate it with gmail and easily classify them.
The eye icon is exciting and turns green when a person has opened his or her email. I like the fact you can categoris data.

Puntos en contra

It occupies entire Gmail. UI can be a bit better.
Like I need to scroll to see how many opens have been made by clicking the eye icon.
No other cons so far.

Desglose por calificación

Relación calidad-precio
Facilidad de uso
Asistencia al cliente

Probabilidad de recomendación: 6.0/10

Aldo P.
Sector: Software informático
Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
Traducir a español
Traducir a español

Support INEXISTENT

Software usado A diario durante Más de dos años
Revisado el 12/11/2020
Fuente de la reseña: Capterra

We are on a paid "Pro" plan and spend over 5.000USD per year for Streak. We are not talking the free plan - for free is a good tool (but limited to personal use and basic features).
Probably all the good reviews come from free users.
We are cloud software developers, so understand the technicalities and if we raise a question is always well described. But we NEVER get a competent answer, in the last case it took 13 days and three nonsense one-line semi-automatic reply to discover that the Streak "support" person did not even know that streak.readme.io is not just documentation to read, but is supposed to be interactive, you can test your API there, but it does not work and they don't bother. You can test this yourself, just try to use streak.readme.io...

Puntos a favor

easy to use and setup, integration with Gmail, but it' a toy

Puntos en contra

Support is completely inexistent, they do not answer AT ALL or send canned answers without any brain in them. We are on a paid Pro plan and we have been consistently experiencing this problem for one year. Going to appoint a lawyer to get our money back.

Desglose por calificación

Relación calidad-precio
Facilidad de uso
Asistencia al cliente

Probabilidad de recomendación: 0.0/10

Candice R.
Sector: Contabilidad
Tamaño de la empresa: Trabajador autónomo
Traducir a español
Traducir a español

Excellent CRM for Gmail

Software usado A diario durante Más de un año
Revisado el 9/11/2020
Fuente de la reseña: Capterra

Overall, I love it - I am able to organize workflow & client communications in one place and that is terrific.

Puntos a favor

I love that Streak allows me to manage directly from my Gmail inbox - I don't have to juggle multiple platforms to acheive what I need to do.

Puntos en contra

The task management does not allow for recurring tasks and it while it does a great job of keeping all communications with a client in one place, it can stil be difficult to find something specific - I wish you could search within a box that would be really helpful!

Desglose por calificación

Relación calidad-precio
Facilidad de uso
Asistencia al cliente

Probabilidad de recomendación: 10.0/10

Bart M.
Sector: Estudios de mercado
Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
Traducir a español
Traducir a español

Live in gmail all day? This is the tool for you

Software usado Semanalmente durante Más de dos años
Revisado el 25/9/2020
Fuente de la reseña: Capterra

Used it for over 2 years and absolutely loved it. The fact that I needed a more powerfull solution beyond tracking mails towards deal flow follow-up, chat embeds, forms etc made us look for a total solution. As a starter however, the solution was just fine.

Puntos a favor

1) Gmail first...
Activate the plugin and it just works, right where you need it: inside Gmail. Not having to move between windows or different tools makes it a big benefit to use Streak over others. It works with labels, provides direct & clear insights in your mailbox.

2) Collaboration... in gmail
We used Streak as a team. Sharing is easy as all mails are shared over 'boxes'.

Puntos en contra

1) lack of an evenly good mobile solution
They have an app that 'works', but it is not at the same level as their desktop gmail experience.

2) lack of featuers
No sequences were the major reason to stop using Streak.

Desglose por calificación

Relación calidad-precio
Facilidad de uso

Probabilidad de recomendación: 7.0/10

Recomendación de usuario
8.8/10
Basado en 391 valoraciones de usuarios
Compara con las alternativas según las recomendaciones de los usuarios
Compara las alternativas

Precios de Streak

Precios de Streak

A partir de
USD 49.00/mes
Prueba gratis
Gratis
Suscripción
Relación calidad-precio
Relación calidad-precio
4.4/5
Basado en 391 valoraciones de usuarios
Compara las alternativas según la relación calidad-precio
Compara las alternativas

Funciones de Streak

Funciones de Streak

API
Chat
Conferencias
Creación de informes en tiempo real
Creación de informes y estadísticas
Creación de marca personalizable
Desvío de llamadas
Enrutamiento de llamadas
Gestión de contactos
Gestión de la comunicación
Grabación de llamadas
Herramientas de colaboración
Identificador de llamadas
Integración de terceros
Mensaje de voz
Mensajería instantánea
Notificaciones automáticas
Panel de actividades
Supervisión de llamadas
Videoconferencia
Funciones
4.4/5
Basado en 391 valoraciones de usuarios
Compara con las alternativas según la valoración de características
Compara las alternativas

Categorías

Preguntas frecuentes sobre Streak

Preguntas frecuentes sobre Streak

He aquí algunas preguntas frecuentes sobre Streak.

P. ¿Qué tipo de planes de precios ofrece Streak?

Streak ofrece los siguientes planes de precios:

A partir de: USD 49.00/mes

Modelo de precios: Gratis, Suscripción

Prueba gratis: Disponible

P. ¿Cuáles son las características principales de Streak?

No tenemos información sobre las características de Streak

P. ¿Quiénes son los usuarios habituales de Streak?

Los clientes habituales de Streak son:

Empresas pequeñas, Empresas Grandes, Administraciones públicas, Sin ánimo de lucro, Trabajadores autónomos, Empresas medianas

P. ¿Qué idiomas admite Streak?

Streak admite los siguientes idiomas:

Inglés

P. ¿Qué tipo de planes de precios ofrece Streak?

Streak cuenta con los siguientes planes de precios:

Gratis, Suscripción

P. ¿Streak es compatible con dispositivos móviles?

Streak admite los siguientes dispositivos:

Android, iPhone, iPad

P. ¿Con qué otras aplicaciones se integra Streak?

Streak se integra con las siguientes aplicaciones:

APIANT, Campaign Monitor, Cyfe, Gmail, LeadMaster, LeadsBridge, NUACOM, Retently, VisitorTrack, Zapier

P. ¿Qué tipo de asistencia ofrece Streak?

Streak ofrece las siguientes opciones de asistencia:

Preguntas frecuentes, Base de conocimientos, Asistencia en línea, Tutoriales en vídeo