Usersnap

Usersnap es una importante solución de comentarios visuales para QA/UAT/CX.

4.7 /5 (38 opiniones) ¡Escribe una reseña!

Información general sobre Usersnap

¿Qué es Usersnap?

Usersnap es una plataforma de comentarios de usuarios para muchos casos de uso:

* Optimiza el proceso de control de calidad/prueba. Agrega un widget de comentarios al sitio web o aplicación web y recibe comentarios visuales fáciles de entender. Menos fricción en la comunicación. Integra soluciones existentes de gestión de problemas o PM como Jira, Trello, Asana, etc.

* Finaliza los proyectos más rápido con los comentarios visuales en las pruebas de aceptación de usuarios (UAT). Brinda a los clientes un botón de comentarios en sus sitios web nuevos para que te envíen capturas de pantalla claras con comentarios. Sin necesidad de preguntas.

* Aprende de los clientes a través de los comentarios que te hagan en el producto. Recopila comentarios prácticos de los clientes sobre la experiencia del producto (CX) y mide su felicidad a lo largo de su trayectoria. NPS(R), CSAT y CES son solo algunas métricas que el sistema puede medir.

Obtén más información en su web.

Información general sobre Usersnap

Precio

A partir de
USD 19.00/mes

Opciones de precios

Prueba gratis
Suscripción
Relación calidad-precio

Funciones de Usersnap

Dispositivos
Tamaño de la empresa
P M G
Disponible en los países siguientes
Estados Unidos, Canadá, Reino Unido, Australia, China y otros 5, India, Japón, Alemania, Brasil, México
Idiomas admitidos
Alemán, Español, Francés, Inglés, Italiano, Turco

Medios

Usersnap feedback widget with annotated visual bug report.
Optimize the agile scrum process > visual feedback
JavaScript recorder adds information about potential problems
Connect Usersnap with Jira Software or Jira ServiceDesk plus 30+ existing solutions on the market to power up your feedback process, such as Trello etc.
riage feedback items in the Usersnap dashboard. Follow up on issues with requesting users via the customer care
tiple feedback projects for Quality Assurance, User Acceptance Testing, Customer Experience and Customer Feedback.
ems can be organized in smart lists with labels, status, assignee etc. Make it easy for you to handle a lot of feedback coming
Collect visual user feedback in your QA or UAT process. Users will love to give you feedback
Vídeo de Usersnap Vídeo de Usersnap Vídeo de Usersnap Captura de pantalla de Usersnap: Usersnap feedback widget with annotated visual bug report. Captura de pantalla de Usersnap: Optimize the agile scrum process > visual feedback Captura de pantalla de Usersnap: JavaScript recorder adds information about potential problems Captura de pantalla de Usersnap: Connect Usersnap with Jira Software or Jira ServiceDesk plus 30+ existing solutions on the market to power up your feedback process, such as Trello etc. Captura de pantalla de Usersnap: riage feedback items in the Usersnap dashboard. Follow up on issues with requesting users via the customer care Captura de pantalla de Usersnap: tiple feedback projects for Quality Assurance, User Acceptance Testing, Customer Experience and Customer Feedback. Captura de pantalla de Usersnap: ems can be organized in smart lists with labels, status, assignee etc. Make it easy for you to handle a lot of feedback coming Captura de pantalla de Usersnap: Collect visual user feedback in your QA or UAT process. Users will love to give you feedback

Opiniones de Usersnap

Opiniones de Usersnap

Calificación general
4.7
/
5
Excelente
29

Muy bien
8

Normal
1

Pobre
0

Malo
0

Relación calidad-precio
4.5
Funciones
4.6
Facilidad de uso
4.8
Asistencia al cliente
4.9
97% Un ha recomendado esta aplicación
Grigory G.

Great for UI/detailed feedback

I'm using it to get fine-grained feedback on my forms, pages and layouts. It gets me from 80% to 100%.


Traducir con Google
Nicole R.

Best in class for capturing user feedback!

We ran a 6 month private beta to improve usability with a new edtech start up. We had 400 users during private beta, and were able to collect a lot of new feature requests, enhancements and bug information. Now we are ready to launch and feel confident that we are delivering what the users want!


Traducir con Google
Brittany M.

Usersnap was Critical to our Internal and External UAT


Traducir con Google
Katie K.

Great way to capture screenshots for your Support tickets!

Overall, I am pleased with the simplicity of setting up projects and a routing menu and the user experience is absolutely seamless. This is a great way to get the information your support team needs to start solving technical issues for your users.


Traducir con Google
Jessica P.

Usersnap smoothed out bumps in our QA process

The usersnap customer service team has been great, I've implemented use of it at two agencies now and it's one of the few pieces of software that run without a hitch.


Traducir con Google
Grigory G.
Sector: Servicios jurídicos
Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
Traducir a español
Traducir a español

Great for UI/detailed feedback

Software usado A diario durante Más de un año
Revisado el 11/12/2018
Fuente de la reseña: Capterra

I'm using it to get fine-grained feedback on my forms, pages and layouts. It gets me from 80% to 100%.

Puntos a favor

The ability to markup screenshots is super useful, and makes visual feedback painless. Best way to polish an existing design.

Puntos en contra

It's less useful for specs or feedback that require major structural changes to a page/layout. Also, the ticket filter system can get a little messy if you're not careful, but I suppose that's more on the user than the product - you give us an open-ended system, it's up to us to keep it organized.

Desglose por calificación

Facilidad de uso

Probabilidad de recomendación: 8.0/10

Nicole R.
Sector: Aprendizaje en línea
Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
Traducir a español
Traducir a español

Best in class for capturing user feedback!

Software usado A diario durante 6-12 meses
Revisado el 16/3/2020
Fuente de la reseña: Capterra

We ran a 6 month private beta to improve usability with a new edtech start up. We had 400 users during private beta, and were able to collect a lot of new feature requests, enhancements and bug information. Now we are ready to launch and feel confident that we are delivering what the users want!

Puntos a favor

I loved how easy this was to implement, and how every single user is able to quickly give effective in the moment feedback. Users comment all the time that they love this feedback feature, and it gives our new site even more credibility to have this tool.

On the back end, the ability to create custom tags has helped us organize and track all the feedback for effective product decisions.

Puntos en contra

No cons here. One thing to note in the back end - - when you create a custom view of the tickets, that view is only applied to your profile, and your other colleagues on the back end won't see it on their profile.

Desglose por calificación

Relación calidad-precio
Facilidad de uso
Asistencia al cliente

Probabilidad de recomendación: 10.0/10

Brittany M.
Sector: Hospital y atención sanitaria
Tamaño de la empresa: 201-500 empleados
Traducir a español
Traducir a español

Usersnap was Critical to our Internal and External UAT

Software usado A diario durante 6-12 meses
Revisado el 11/12/2019
Fuente de la reseña: Capterra

Puntos a favor

Usersnap gave us the ability to easily obtain user input, both from our internal audiences and external. The screen capture functionality is very powerful for understanding the feedback and making it actionable.

Puntos en contra

Sometimes the notes or arrows added to a screengrab are not in the exact position the user placed them at. This can cause confusion for the reviewer of the screen.

Desglose por calificación

Relación calidad-precio
Facilidad de uso
Asistencia al cliente

Probabilidad de recomendación: 10.0/10

Katie K.
Sector: Aprendizaje en línea
Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
Traducir a español
Traducir a español

Great way to capture screenshots for your Support tickets!

Software usado Semanalmente durante 1-5 meses
Revisado el 18/10/2020
Fuente de la reseña: Capterra

Overall, I am pleased with the simplicity of setting up projects and a routing menu and the user experience is absolutely seamless. This is a great way to get the information your support team needs to start solving technical issues for your users.

Puntos a favor

I am impressed by the functionality and feature improvements that Usersnap has released for it's Pro users. The Routing Menu is a game-changer for our company - we can route users to our Help Center URL for FAQs while routing more specific inquiries to specific teams within our ticketing software (Zendesk). Having a screenshot as a requirement for submitting a ticket (while making it simple for a user to capture the screenshot) is a game-changer for Support agents. They can immediately see what the customer is referencing on the site. This speeds up our ability to provide specific resolutions to our customers & lightening fast! (we currently pass our Usersnap ticket info into Zendesk via Zapier)
Each field is also customizable - even if you don't see the option in a dropdown, start typing and Usersnap will reflect your company's specific voice.

Puntos en contra

I would love to be able to change the sample text in the available fields. For example, even if I change the title to be "Please let us know about the issue you're experiencing:" the sample text in the Feedback Form reads "Give us your feedback" - which is a bit confusing.

Traducir a español

Respuesta de Usersnap

Dear Katie,

we are grateful for your review and your feedback.

The "sample text" of the questions will be editable soon. I have no confirmed date yet, but we hear you.

Desglose por calificación

Facilidad de uso

Probabilidad de recomendación: 9.0/10

Jessica P.
Sector: Software informático
Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
Traducir a español
Traducir a español

Usersnap smoothed out bumps in our QA process

Software usado A diario durante Más de dos años
Revisado el 11/11/2019
Fuente de la reseña: Capterra

The usersnap customer service team has been great, I've implemented use of it at two agencies now and it's one of the few pieces of software that run without a hitch.

Puntos a favor

I love how easy it is for our clients to use- virtually no orientation needed.

Puntos en contra

Convincing clients to sign into yet another platform to review their feedback is a stretch, but we've solved that with their integrations now. (Jira)

Desglose por calificación

Relación calidad-precio
Facilidad de uso
Asistencia al cliente

Probabilidad de recomendación: 10.0/10

Recomendación de usuario
9.2/10
Basado en 38 valoraciones de usuarios
Compara con las alternativas según las recomendaciones de los usuarios
Compara las alternativas

Precios de Usersnap

Precios de Usersnap

A partir de
USD 19.00/mes
Prueba gratis
Suscripción
Relación calidad-precio
Relación calidad-precio
4.5/5
Basado en 38 valoraciones de usuarios
Compara las alternativas según la relación calidad-precio
Compara las alternativas

Funciones de Usersnap

Funciones de Usersnap

API
Alertas y alzada
Auditoría
Autorizaciones basadas en roles
Control de acceso
Creación de informes y estadísticas
Datos en tiempo real
Funcionalidad de búsqueda
Gestión de flujos de trabajo
Gestión de la conformidad
Herramientas de colaboración
Importación y exportación de datos
Integración de terceros
Interfaz para arrastrar y soltar
Notificaciones automáticas
Panel de actividades
Seguimiento de actividades
Supervisión
Supervisión en tiempo real
Visualización de datos
Funciones
4.6/5
Basado en 38 valoraciones de usuarios
Compara con las alternativas según la valoración de características
Compara las alternativas

Categorías

Preguntas frecuentes sobre Usersnap

Preguntas frecuentes sobre Usersnap

He aquí algunas preguntas frecuentes sobre Usersnap.

P. ¿Qué tipo de planes de precios ofrece Usersnap?

Usersnap ofrece los siguientes planes de precios:

A partir de: USD 19.00/mes

Modelo de precios: Suscripción

Prueba gratis: Disponible

P. ¿Cuáles son las características principales de Usersnap?

No tenemos información sobre las características de Usersnap

P. ¿Quiénes son los usuarios habituales de Usersnap?

Los clientes habituales de Usersnap son:

Empresas pequeñas, Empresas Grandes, Administraciones públicas, Sin ánimo de lucro, Trabajadores autónomos, Empresas medianas

P. ¿Qué idiomas admite Usersnap?

Usersnap admite los siguientes idiomas:

Alemán, Español, Francés, Inglés, Italiano, Turco

P. ¿Qué tipo de planes de precios ofrece Usersnap?

Usersnap cuenta con los siguientes planes de precios:

Suscripción

P. ¿Usersnap es compatible con dispositivos móviles?

No tenemos información sobre los dispositivos compatibles con Usersnap

P. ¿Con qué otras aplicaciones se integra Usersnap?

Usersnap se integra con las siguientes aplicaciones:

Asana, Axosoft, Basecamp, Bitium, Kanbanize, Microsoft Azure, Slack, Todoist, Trello, Zendesk

P. ¿Qué tipo de asistencia ofrece Usersnap?

Usersnap ofrece las siguientes opciones de asistencia:

Preguntas frecuentes, Base de conocimientos, Asistencia en línea