Sobre Zenput

Zenput is how top operators elevate team execution in every store. Restaurant, retail, and other multi-unit operators such as Chipotle, Domino's, and 7-Eleven use the platform to automate how operating procedures and key initiatives are rolled-out and enforced.

For brands and operators managing dozens to hundreds or thousands of locations, consistently living up to customer expectations is tough. By using Zenput on any mobile device, operations teams in the field and in every store are more productive and better equipped to do their jobs well -- from completing checklists and audits to monitoring equipment temperatures and food safety.

Supporting 40,000 locations in over 35 countries, Zenput enables operators to more effectively deliver on brand standards, food safety procedures, marketing rollouts, and more.

Dispositivos

Tamaño de la empresa

P M G

Disponible en los países siguientes

Australia, Canadá, Alemania, Reino Unido, Estados Unidos

Idiomas admitidos

inglés

Imágenes

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Vídeo de Zenput
Vídeo de Zenput
Captura de pantalla de Zenput: Captura de pantalla de Zenput: Captura de pantalla de Zenput:

Funciones

Características totales de Zenput: 41

  • Acceso móvil
  • Acciones preventivas y correctivas (CAPA)
  • Alertas y alzada
  • Alertas y notificaciones
  • Análisis de tendencias
  • Archivo y conservación
  • Automatización proceso/flujo de trabajo
  • Búsqueda/filtro
  • Conforme con HIPAA
  • Conformidad FDA
  • Control de calidad
  • Creación de informes/análisis
  • Crear subtareas
  • Edición/actualización de tareas
  • Encuestas y comentarios
  • Etiquetado
  • Evaluación de riesgos
  • Gestión de asignaciones
  • Gestión de auditorías
  • Gestión de cocinas y de menús
  • Gestión de comercios minoristas
  • Gestión de flujos de trabajo
  • Gestión de formularios
  • Gestión de incidentes
  • Gestión de la conformidad
  • Gestión de problemas
  • Gestión de riesgos
  • Gestión de tareas
  • Lista de tareas (to-do list)
  • Panel de comunicaciones
  • Panel de control personalizable
  • Para restaurantes
  • Planificación de auditorías
  • Programación de tareas
  • Programación de trabajos
  • Seguimiento de la conformidad
  • Seguimiento de progreso de tareas
  • Tareas de importación
  • Tareas recurrentes
  • Varias tiendas
  • Vista como tabla de tareas

Alternativas

QT9 QMS

4.5
#1 alternativa a Zenput
QT9 Quality Management es un sistema de gestión de calidad modular que abarca CAPA, control de documentos, análisis de...

Jolt

4.7
#2 alternativa a Zenput
Jolt es una plataforma de operaciones para empresas de todo tipo que abarca gestión de empleados y cumplimiento de las...

monday.com

4.6
#3 alternativa a Zenput
monday.com es un sistema operativo de trabajo en la nube, donde los equipos crean aplicaciones de flujo de trabajo en...

MeazureUp

4.6
#4 alternativa a Zenput
MeazureUp es un software de evaluación de campo basado en la nube que ayuda a los restaurantes, tiendas minoristas y...

Opiniones

Calificación general

4.7 /5
(51)
Relación calidad-precio
4.4/5
Funciones
4.2/5
Facilidad de uso
4.3/5
Asistencia al cliente
4.7/5

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Mostrando 5 opiniones de 51
Tim W.
Calificación general
  • Sector: Restaurantes
  • Tamaño de la empresa: 1,001-5,000 empleados
  • Software usado A diario durante Más de un año
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

BWW Review

Revisado el 26/11/2019

It has been a great tool for the Management team and Regional Managers.

It has been a great tool for the Management team and Regional Managers.

Puntos a favor

The app is easy to use. The support with the organization was great!

Puntos en contra

Working out some of the functionality for 1-2 checklists.

Steven Y.
Calificación general
  • Sector: Restaurantes
  • Tamaño de la empresa: 201-500 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 8.0 /10

This System Improves Operations

Revisado el 22/11/2019

Form Setup - the walk through I received was excellent.

Form Setup - the walk through I received was excellent.

Puntos a favor

It is clear cut and easy to use. The customization is powerful as well.

Puntos en contra

The grading - trying to get a Percentage or Total Score is difficult and time consuming to configure. If you make a mistake it is tough to find where you went wrong.

Christopher N.
Calificación general
  • Sector: Producción de alimentos
  • Tamaño de la empresa: 1,001-5,000 empleados
  • Software usado A diario durante Más de un año
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 8.0 /10

Good for day to day ops, useless for real parameters

Revisado el 6/12/2019

I have used Zenput to it's limits, I really enjoy it and it helps my organisation. If my wishes for...

I have used Zenput to it's limits, I really enjoy it and it helps my organisation. If my wishes for the future where implemented, I don't think I would need to change software.

Puntos a favor

Triggers, temperature, haccp, tests, tasks

Puntos en contra

Can't change projects immediately. Does not take information from one form to the follow up form.
Not able to add categories to sort forms. When user have access to edit form, they are forced to the web page.

Mike Y.
Calificación general
  • Sector: Restaurantes
  • Tamaño de la empresa: 201-500 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 8.0 /10

Very Effective Administration

Revisado el 29/11/2019

Very good - a professional organization with the customer in mind.

Very good - a professional organization with the customer in mind.

Puntos a favor

I am able to monitor the quality of my teams' performance with customized reports that allow me to dive into their successes and failures.

Puntos en contra

Some of the App functionality makes it difficult to review past reports.

Tim O.
Calificación general
  • Sector: Comercio minorista
  • Tamaño de la empresa: 201-500 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Review for 50 convenience store sites

Revisado el 11/12/2019

Overall I have used Zenput for nearly 6 years between 2 companies. The only other changes I would...

Overall I have used Zenput for nearly 6 years between 2 companies. The only other changes I would like to see is the ability to upload video from a store level computer and not just a user device such as a cell phone or iPad. This in fact would be an additional feature to expand what Zenput can do. If we had this ability, we could upload video from our CCTV system from an LP perspective. This could increase your overall revenue of what you can accomplish. I will take 5% of the gross for this idea. Thanks.

Puntos a favor

The ability to have consistent standards company wide. The flexibility to create any forms I need.

Puntos en contra

The general ability to create/edit users and forms is a challenge and still struggle with. Also customizing forms to populate scores is still a challenge.

Mostrando 5 opiniones de 51 Todas las opiniones

Preguntas frecuentes sobre Zenput

He aquí algunas preguntas frecuentes sobre Zenput.

Zenput ofrece los siguientes planes de precios:

  • A partir de:
  • Modelo de precios: Suscripción
  • Prueba gratis: Disponible

No tenemos información sobre las características de Zenput

Los clientes habituales de Zenput son:

2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1,000, 1,001+

Zenput admite los siguientes idiomas:

inglés

Zenput admite los siguientes dispositivos:

Android (móvil), iPhone (móvil), iPad (móvil)

No tenemos información sobre los tipos de integración de Zenput

Zenput ofrece las siguientes opciones de asistencia:

E-mail/Help Desk, Preguntas frecuentes/foro, Base de conocimientos, Asistencia telefónica, Chat

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