Nutshell

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Sobre Nutshell
Nutshell es un CRM valorado por los equipos de ventas porque ofrece excelentes funciones con una experiencia de usuario accesible, sencilla y agradable. Su primer objetivo es resolver el desafío de la mayoría de los CRM: motivar a los equipos de ventas para que adopten el software.
Nutshell reduce drásticamente el tiempo que emplean los representantes de ventas introduciendo datos y mejora su flujo de trabajo diario porque mantiene todo en un solo lugar. Con Nutshell, los representantes no tienen que preocuparse por olvidar a un cliente potencial o no saber en cuál centrarse. Sus integraciones populares y herramientas fáciles de usar ofrecen seguimiento automatizado, seguimiento de conversaciones, contacto con clientes potenciales, gestión de proceso de ventas y más. Con todo esto, Nutshell es un cambio radical para los representantes que tratan con los clientes.
Nutshell ayuda a los líderes de equipos de ventas a medir y mejorar las técnicas de venta, la colaboración en equipo y el proceso de ventas general con distintas herramientas únicas. Desarrollo de múltiples canales, automatización de ventas impulsada por guía de ventas, tareas y objetivos automatizados y potente creación de informes son solo una parte del kit de herramientas que Nutshell pone en tus manos.
Nutshell ha ayudado a miles de empresas a llevar su trabajo de ventas al siguiente nivel con un galardonado producto y una asistencia servicial. Deja que te ayude.
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Opiniones
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- Sector: Logística y cadena de suministro
- Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
- Software usado A diario durante Prueba gratis
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Facilidad de uso
- Probabilidad de recomendación 4.0 /10
Nutshell un buen CRM
Revisado el 24/4/2023
Puntos a favor
Lo que más te ha gustado me Nutshell es que es bueno en cuanto a tener un registro actualizado de potenciales clientes, además Es un software es fácil de usar para pequeñas empresas que disponen de recursos limitados para el desarrollo, implementación y mantenimiento del sistema.
Puntos en contra
Lo que menos me ha gustado de este software es que casi para todo hay que pasar a pro y es muy caro

- Sector: Arquitectura y planificación
- Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
- Software usado A diario durante Más de un año
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 9.0 /10
sales tracking
Revisado el 8/10/2024
It allows you to foster relationships with the client in a more personalized and better organized...
It allows you to foster relationships with the client in a more personalized and better organized way
Puntos a favor
It is an excellent platform to have a perfect follow-up of sales and manage each client, with marketing through email it has been a total success, it is a good alternative to offer services without much effort. You can also have well-updated information with a database in which the entire marketing team can interact
Puntos en contra
I have been very fortunate that no type of function has ever failed me, I have always done well with its system
Respuesta de Nutshell
Thank you for sharing your positive review of Nutshell, Elias! We're glad to hear that Nutshell is helping your team track sales and manage follow-ups and marketing to clients.
All the best,
Jewell from Nutshell
- Sector: Maquinaria
- Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
- Software usado A diario durante 6-12 meses
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
Dump Salesforce! This is an incredible platform for a small to medium sized enterprise.
Revisado el 11/10/2024
We are in early stages of leveraging Nutshell to its fullest but knowing that our needs were unique...
We are in early stages of leveraging Nutshell to its fullest but knowing that our needs were unique the migration process from Salesforce was critical to our adoption. The Nutshell team made this a fairly smooth transition and were there to assist at every step along the way. They have a success team assigned to their clients which is extremely important.
Puntos a favor
Nutshell is very intuitive. Having migrated from Salesforce, it is nice to see that we can report on basic business metrics with a few clicks rather than requiring a degree in Information Technology to get to the same information. There are also some power user types of features that you only see in some of the enterprise solutions out there. That is an incredible advantage for a small to medium size organization.
Puntos en contra
This is not a con for us at the moment but you will most likely give up the ability to completely customize your CRM for the features and benefits that cover nearly everything that most small to medium size organizations require.
Alternativas consideradas
KeapRazones para elegir Nutshell
Salesforce didn't have the integrated features at a price you could swallow for a small to medium sized business. Nutshell also seemed to have a good handle on usability which is critical to success.Software anterior
Salesforce Sales CloudRazones para cambiar a Nutshell
Nutshell felt like it had a good philosophy behind the platform.Respuesta de Nutshell
Thank you so much for sharing your glowing review of Nutshell, Bryan! We're so excited to hear how Nutshell is helping your team report on essential metrics and is user-friendly for your team! We're glad to hear that onboarding to Nutshell has been successful and your company is seeing improvements in using the platform!
All the best,
Jewell from Nutshell
- Sector: Ingeniería industrial o mecánica
- Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
- Software usado A diario durante Más de dos años
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 5.0 /10
Nutshell at a glance
Revisado el 10/8/2023
Overall it is a minimal way to organize clients and priorities. I would prefer that the software...
Overall it is a minimal way to organize clients and priorities. I would prefer that the software handle more of my work such as Quotation, Commercial invoicing, some Accounting, Payment tracking, Request payment reminders for partial payments. I am interested in starting my own office and rebuilding Nutshell system to suit my needs. 281-799-0158 Clay Estrada
Puntos a favor
Customer information storage, Lead priority organization. I like that I can get on any computer when out of the office and the screen looks exactly as at my desk.
Puntos en contra
Slow recall for data, Search feature often does not find client easily. I feel that the system was never set up properly by our team. I am certain that we are nut using the best of the software's capability.
- Sector: Comercio minorista
- Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
- Software usado A diario durante Más de un año
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
My thoughts on Nutshell - I LOVE it!
Revisado el 9/9/2024
Extremely good. I have tried almost every CRM on the market, including Salesforce and their $50K...
Extremely good. I have tried almost every CRM on the market, including Salesforce and their $50K annual Pardot (marketing add-on) tool. Nutshell gives me the exact tools I need (and the ability to modify) for my business model. Others were simply too rigid.
Puntos a favor
One of the first things that I want to see in a great CRM platform is excellent, and timely customer service. The nutshell team delivers that in spades.
Puntos en contra
Some of the "lookup" tools do not get me where I need to go. It might be user error or not knowing how to use the available tools, but I sometimes have to give up on getting the data segment I need.
Alternativas consideradas
Zoho DeskRazones para elegir Nutshell
Nutshell was the most/best built out for my particular business modelSoftware anterior
Zoho DeskRazones para cambiar a Nutshell
Nutshell was the most/best built out for my particular business modelRespuesta de Nutshell
Thank you for sharing your positive review of Nutshell, Randy! We're glad to hear that Nutshell's customer service, tools, and price point meet your needs! And we're excited that Nutshell gives you tools and flexibility you need that platforms like Salesforce don't!
And being able to get the data you need from Nutshell is certainly important! Here's a link to our support article about using Nutshell reports: https://support.nutshell.com/en/articles/8428976-nutshell-reports-overview. And if you need further assistance for using the reports, our support team would happy to assist you!
All the best,
Jewell from Nutshell
Preguntas frecuentes sobre Nutshell
He aquí algunas preguntas frecuentes sobre Nutshell.P. ¿Qué tipo de planes de precios ofrece Nutshell?
Nutshell ofrece los siguientes planes de precios:
- A partir de: USD 13.00/mes
- Modelo de precios: Suscripción
- Prueba gratis: Disponible
P. ¿Quiénes son los usuarios habituales de Nutshell?
Los clientes habituales de Nutshell son:
Trabajador autónomo, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1,000
P. ¿Qué idiomas admite Nutshell?
Nutshell admite los siguientes idiomas:
alemán, danés, español, finés, francés, inglés, neerlandés, noruego, portugués de Brasil, sueco
P. ¿Nutshell es compatible con dispositivos móviles?
Nutshell admite los siguientes dispositivos:
Android (móvil), iPhone (móvil)
P. ¿Con qué otras aplicaciones se integra Nutshell?
Nutshell se integra con las siguientes aplicaciones:
123FormBuilder, 3CX, AWeber, AccuCare, ActiveCampaign, Acuity Scheduling, AdRoll, Airtable, Apollo.io, Asana, Basecamp, BigCommerce, Box, Calendly, CallHippo, CallRail, Campaign Monitor by Marigold, Chargebee, Checkfront, Clearbit, Constant Contact, Demio, Deskpro, Dialpad, Docusign, Dropbox DocSend, Dropbox Sign, Eventbrite, Formstack Documents, FreshMail, Freshcaller, GitLab, Givebutter, Gmail, Google Contacts, Google Drive, Google Sheets, Gravity Forms, Housecall Pro, HubSpot CRM, Intercom, Jira, Jotform, JustCall, Kit, Kixie PowerCall, Klaviyo, KrispCall, Leadpages, LiveChat, MODX, Mad Mimi, MailUp, Mailchimp, ManyChat, Meta for Business, Microsoft 365, Microsoft Outlook, Microsoft Teams, MightyCall, MightyForms, Mixpanel, Ninja Forms, Notion, Olark, OnceHub, OpenPhone, PandaDoc, PlanSo Leads, Podio, Procore, Pure Chat, QuickBooks Online, Reply, RingCentral Contact Center, ServiceM8, Skype, Slack, Smartsheet, Teamwork.com, Todoist, Trello, Twitter/X, Typeform, Unbounce, WordPress, Wufoo, Yesware, Zapier, Zendesk Suite, eWebinar, mailparser.io
P. ¿Qué tipo de asistencia ofrece Nutshell?
Nutshell ofrece las siguientes opciones de asistencia:
E-mail/Help Desk, Preguntas frecuentes/foro, Base de conocimientos, Chat
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