Act!

3.8 (809)
¡Escribe una reseña!
Relaciones de nivel superior. Resultados de nivel superior.

Sobre Act!

Act! Premium, una potente herramienta de CRM y automatización de marketing en una sola plataforma, es perfecta para pymes que buscan comercializar mejor, vender más y crear clientes recurrentes. Con altos niveles de flexibilidad y libertad de elección, Act! Premium se adapta a tu manera de hacer negocios. Ya sea que se trate de personalizaciones según los procesos específicos de tu negocio o sector o tus preferencias de implementación y acceso, Act! Premium te ofrece infinidad de posibilidades.


Imágenes

Act! Software - 1
Act! Software - 2
Ver 4 más
Vídeo de Act!
Vídeo de Act!
Act! Software - 1
Act! Software - 2

¿Tienes dudas sobre Act!? Compara con una alternativa popular

Act!

3.8 (809)
VS.
El más valorado

Precio inicial

USD 30.00
mes
USD 15.00
mes

Opciones de precios

Versión gratuita
Prueba gratuita
Versión gratuita
Prueba gratuita

Funciones

99
105

Integraciones

22
218

Facilidad de uso

3.8 (809)
4.3 (6,160)

Relación calidad-precio

3.8 (809)
4.2 (6,160)

Atención al cliente

3.5 (809)
4.4 (6,160)
Las barras de puntuación verdes muestran el producto ganador en función de la puntuación media y el número de opiniones.

Alternativas

HubSpot Marketing Hub

4.5
#1 alternativa a Act!
HubSpot Marketing Hub es una plataforma escalable y todo en uno para marketing de entrada que combina marketing de...

HubSpot CRM

4.5
#2 alternativa a Act!
HubSpot CRM es una excelente herramienta de ventas gratuita para tu pequeña empresa. Acaba con las tareas manuales y...

QuickBooks Online

4.3
#3 alternativa a Act!
QuickBooks Online es una solución completa de contabilidad para pequeñas empresas que permite a los usuarios administrar...

Dynamics 365

4.4
#4 alternativa a Act!
Microsoft Dynamics 365 es un software de planificación de recursos empresariales (ERP) multilingüe y multidivisa. Esta...

Opiniones

Calificación general

3.8 /5
(809)
Relación calidad-precio
3.8/5
Funciones
3.8/5
Facilidad de uso
3.8/5
Asistencia al cliente
3.5/5

¿Ya tienes Act!?

¡Ayuda a los compradores de software! Las opiniones sobre los productos son útiles para que el resto de los usuarios podamos tomar las decisiones acertadas.

Mostrando 5 opiniones de 809
Bo
Bo
Calificación general
  • Sector: Banca
  • Tamaño de la empresa: 10,000+ empleados
  • Software usado A diario durante Prueba gratis
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 7.0 /10

Easy tool

Revisado el 16/11/2023

Only had the change to use free trial, integrated with Sage 360 as it is owned by Sage. Created a...

Only had the change to use free trial, integrated with Sage 360 as it is owned by Sage. Created a few marketing automation and went live as well, got great results, it had potential. Used its app also to track progress and results.

Puntos a favor

Mostly used Act's features of contact management and marketing automation in CRM, it has a feature that brings together all of the customer data into a centralized database. Using automation tool is so easy and helps you track every steps.

Puntos en contra

Not so many features but the essential features are enough to get what is really needed. The support for the product has ended.

Respuesta de Act!

Thank you, Bo for your review. We value your feedback! It sounds like you might be using an older version of Act! and hope you'll check out this webpage for information about our exciting new features and enhancements. https://www.act.com/upgrade-center/

Lynn
Calificación general
  • Sector: Minería y metalurgia
  • Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Over two decades with Act!

Revisado el 31/10/2024

I've used this for over 20 years and it's helps me remember every contact that I've made. Now I...

I've used this for over 20 years and it's helps me remember every contact that I've made. Now I have email folders that I need to refer to since I don't always have the time to reiterate what is in the emails into the Act! file.

Puntos a favor

It organizes my contacts and the notes updates me quickly to what's happening with that account. Documents for each customer are also at my fingertips.

Puntos en contra

It takes too long to load. I have to open it first at the beginning of my day so nothing else interferes with the time to load. (I just updated it with your customer service and it still takes longer than I'd like, FYI).

Respuesta de Act!

Thank you for your review, Lynn! We love hearing from our longtime customers and hearing about that Act! is helping you organize your notes and contacts. And, we appreciate your feedback about the load speed. This has been forwarded to our dev team. Thank you again!

Patty
Calificación general
  • Sector: Propiedad inmobiliaria
  • Tamaño de la empresa: 10,000+ empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 5.0 /10

ACT review

Revisado el 4/9/2024

Puntos a favor

comfortable to use. dependable and accurate

Puntos en contra

unable to transfer history to another database

Respuesta de Act!

Patty – Very sorry to hear you’re having trouble with transferring history data. We want to help as best we can. Please visit https://www.act.com/resources/contact/ or give us a call at 866-873-2006 to see how we can provide some assistance. We look forward to speaking with you.

Karen
Calificación general
  • Sector: Suministros y equipo para empresas
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Would highly recommend

Revisado el 18/11/2024

Brilliant - I would highly recommend ACT to anyone as a full on CRM system, there is definley more...

Brilliant - I would highly recommend ACT to anyone as a full on CRM system, there is definley more we could do with the system, but it is having the time to speak to [sensitive content hidden] who is fantastic.

Puntos a favor

We can adapt the layout to our needs and the support from [sensitive content hidden] is absolutely fantastic, even if it is a small query. It works well with our records with dates etc and getting the reports we require is perfect

Puntos en contra

There are no cons as we have adapted the system to suit our needs with the help of [sensitive content hidden]

Respuesta de Act!

Thank you, Karen, for taking the time to leave this review. We'd love to learn more about your business and highlight it on our Success Story webpage and social channels! If you'd like to share your Act! Success Story, it's easy - just paste this link into your browser to get started. We hope to hear from you! Thanks again for sharing and we wish continued success to you! https://www.act.com/success-stories/

Vicki
Calificación general
  • Sector: Ingeniería industrial o mecánica
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 8.0 /10

Liking AMA

Revisado el 12/11/2024

Mostly positive. Use the CRM and AMA. AMA is easy to use and the stats go into the CRM. One Stop...

Mostly positive. Use the CRM and AMA. AMA is easy to use and the stats go into the CRM. One Stop Shop.

Puntos a favor

All in one affordable solution for a CRM with AMA.

Puntos en contra

APC does not have all the functionality of the Desktop version. Therefore we have RDB's and sync so that we have the extra functionality. Often times the ACT servers are too busy for us to sync successfully during the day. We have to wait until after hours to sync.

Respuesta de Act!

We are happy to hear, Vicki, that you are leveraging the power of an all-in-one CRM and marketing automation solution. We appreciate you sharing your syncing experiences with us and have forwarded them to our internal teams for resolution. Please feel free to reach out to our Support team if you continue to experience issues, as we're always here to help. You can reach us at 866-873-2006.

Mostrando 5 opiniones de 809 Todas las opiniones

Preguntas frecuentes sobre Act!

He aquí algunas preguntas frecuentes sobre Act!.

Act! ofrece los siguientes planes de precios:

  • A partir de: USD 30.00/mes
  • Modelo de precios: Suscripción
  • Prueba gratis: Disponible

Los clientes habituales de Act! son:

Trabajador autónomo, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500

Act! admite los siguientes idiomas:

alemán, francés, inglés

Act! admite los siguientes dispositivos:

Android (móvil), iPhone (móvil), iPad (móvil)

Act! se integra con las siguientes aplicaciones:

BigCommerce, Dropbox Business, Ecwid, Eventbrite, FreshBooks, Freshdesk, Google Contacts, Google Workspace, LinkedIn for Business, Meta for Business, Microsoft 365, Microsoft Outlook, QuickBooks Online, Shopify, Slack, SurveyMonkey, Volusion, Wufoo, Xero, Zapier, Zendesk Suite, iCloud

Act! ofrece las siguientes opciones de asistencia:

E-mail/Help Desk, Preguntas frecuentes/foro, Base de conocimientos, Asistencia telefónica, Chat

Categorías relacionadas

Ver todas las categorías de software encontradas para Act!.