Act!

Act!

CRM & Marketing Automation together as one.

4/5 (12 opiniones)

Información general sobre Act!

¿Qué es Act!?

CRM and Marketing Automation together as one – Act! provides users with everything they need to market like a pro, turn leads into sales, and win raving fans for life. For over 30 years, Act! has been a pioneer in the small & midsized business software market and today offers the rich functionality, unparalleled flexibility, and exceptional value that enables a perfect fit for every customer.

Información general sobre Act!

Precio

A partir de
GBP 8.00/mes

Opciones de precios

Prueba gratis
Suscripción
Relación calidad-precio

Act! 365 : £ 8 / user / month
Act! CRM only : £ 28 / user / month
Act! Growth Suite : £ 59 / user / month


Funciones de Act!

Dispositivos
Tamaño de la empresa
P M G
Disponible en los países siguientes
Australia, Canadá, Europa, Estados Unidos
Idiomas admitidos
Inglés, Francés, Alemán

Capturas de pantalla

Captura de pantalla de Act!:
Captura de pantalla de Act!: Captura de pantalla de Act!: Welcome page Captura de pantalla de Act!: Opportunity list view with additional KPIs Captura de pantalla de Act!: Powerful Marketing Automation - Real-time Results Captura de pantalla de Act!: Act! Marketing Automation - Comprehensive Campaign Management Captura de pantalla de Act!: Pipeline Management View with Additional KPIs Captura de pantalla de Act!: Act! Marketing Automation Template Editor Captura de pantalla de Act!: Act! Marketing Automation - Visual Workflow Designer Captura de pantalla de Act!: Actionable Business Insights

Reseñas de Act!

Reseñas de Act!

Calificación general
4
/
5 12 reseñas
Excelente
5

Muy bien
4

Media
1

Mediocre
2

Horrible
0

Relación calidad-precio
3.9
Funciones
4.3
Facilidad de uso
4.3
Asistencia al cliente
3.9
75% Un ha recomendado esta aplicación
Peter B.

ACT! has served us well for more than twelve years.


Traducir con Google
Thomas S.

Contact info mainstay


Traducir con Google
Usuario verificado

It a good tool


Traducir con Google
Sheridan C.

Sales management

E-marketing, contact management, database, project management.

Just the job, and very fast. Ideal for a small team of sales people working on a multitude of varied projects, rather than one detailed project.


Traducir con Google
Brett R.

Started using ACT! again for personal use


Traducir con Google
Peter B.
Traducir con Google

ACT! has served us well for more than twelve years.

Software usado A diario durante Más de dos años
Revisado el 27/2/2017
Fuente de la reseña: GetApp

Puntos a favor

ACT! is my client record system of choice. We've been using ACT! for at least twelve years. I find it is an easy way to track client details and history. Data entry is simple. I particularly like the fast Search function. Keyboard shortcuts make the application even easier to use.

I have tested other CRMs. ACT! has always ranked top of the list for me. ACT!'s annual updates have always improved the product. Customer support has improved year by year too.

Puntos en contra

The Outlook interface is good but the synchronising facility could be better. Sometimes we experience hang-ups when synchronising selected lists between ACT! and Outlook.

Desglose por calificación

Relación calidad-precio
Facilidad de uso
Asistencia al cliente

Probabilidad de recomendación: 10.0/10

Thomas S.
Traducir con Google

Contact info mainstay

Software usado A diario durante Más de dos años
Revisado el 26/6/2017
Fuente de la reseña: GetApp

Puntos a favor

With only minor exceptions, Act! has presented and behaved in the same way for years. Given that I have relied heavily on Act since about 1992, that is some track record, especially for software. In my experience it is;
Extremely powerful
Very user friendly (minimises costs of staff training, increases productivity and compliance)
Very reliable
Essential

Puntos en contra

It can be resource hungry so good networks and reasonable computing power needed
There can occasionally be niggles with the MS Outlook interface (though how much this is to do with Microsoft fiddling with interface parameters etc I can't say)

Desglose por calificación

Relación calidad-precio
Facilidad de uso
Asistencia al cliente

Probabilidad de recomendación: 8.0/10

Usuario verificado
Sector: Tecnología y servicios de la información
Tamaño de la empresa: 13-50 empleados
Traducir con Google

It a good tool

Software usado A diario durante Más de dos años
Revisado el 12/4/2018
Fuente de la reseña: GetApp

Puntos a favor

There are numerous features/fields, analytics, and customization within Act!. Overall it's been a great tool for us over the 6+ years that I've worked with it.

Puntos en contra

You can almost get lost in all of the capabilities. I only use a portion of its functionality and features.

Desglose por calificación

Relación calidad-precio
Facilidad de uso
Asistencia al cliente

Probabilidad de recomendación: 8.0/10

Sheridan C.
Traducir con Google

Sales management

Software usado A diario durante Más de dos años
Revisado el 18/1/2017
Fuente de la reseña: GetApp

E-marketing, contact management, database, project management.

Just the job, and very fast. Ideal for a small team of sales people working on a multitude of varied projects, rather than one detailed project.

Puntos a favor

It works, what more can I say.

Puntos en contra

An absolute pig to install on a domain server!

Desglose por calificación

Relación calidad-precio
Facilidad de uso
Asistencia al cliente

Probabilidad de recomendación: 9.0/10

Brett R.
Sector: Marketing y publicidad
Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
Traducir con Google

Started using ACT! again for personal use

Software usado A diario durante 1-5 meses
Revisado el 15/3/2018
Fuente de la reseña: GetApp

Puntos a favor

I used an old version of ACT! a while ago, it was very basic but did the job, new CRM's have came out since, but I think ACT! is still a great revised piece of software with enough settings for most users.

Puntos en contra

Although it has been around for years, it is still missing some of the cloud components, but the company has done a good job to keep it updated and relevant.

Desglose por calificación

Facilidad de uso

Probabilidad de recomendación: 4.0/10

Recomendación de usuario
7.6/10
Based on 12 user ratings
Compara con las alternativas según las recomendaciones de los usuarios
Compara las alternativas

Precios de Act!

Precios de Act!

A partir de
GBP 8.00/mes
Prueba gratis
Suscripción
Relación calidad-precio

Act! 365 : £ 8 / user / month
Act! CRM only : £ 28 / user / month
Act! Growth Suite : £ 59 / user / month

Act! 365 : £ 8 / user / month
Act! CRM only : £ 28 / user / month
Act! Growth Suite : £ 59 / user / month

Relación calidad-precio
3.9/5
Based on 12 user ratings
Compara las alternativas según la relación calidad-precio
Compara las alternativas

Funciones de Act!

Funciones de Act!

API
Base de datos de clientes
Campos personalizables
Creación de informes personalizables
Creación de informes y estadísticas
Creación de marca personalizable
Datos en tiempo real
Encuestas y comentarios
Gestión de calendarios
Importación y exportación de datos
Integración de CRM
Integración de correo electrónico
Integración de redes sociales
Integración de terceros
Modelos personalizables
Notificaciones automáticas
Pagos electrónicos
Panel de actividades
Recordatorios
Seguimiento de actividades
Funciones
4.3/5
Based on 12 user ratings
Compara con las alternativas según la valoración de características
Compara las alternativas

Categorías

Vídeos y tutoriales

Vídeos y tutoriales

Más información sobre Act!

Más información sobre Act!

Funciones principales de Act!

  • Opportunity management

Beneficios

  • Rich Customer Management: Keep rich customer details, emails, documents, notes, history, activities, and more in one easy to find place—Act!—for a complete view of relationships across your team

  • Organisation : Act! keeps all your contact & customer details (history, notes, etc.) accessible at the same place to easily organise, prioritise and follow-up on prospection and sales activities.

  • Mobile app: Act! Companion, a mobile CRM app for iPhone®, iPad®, and Android™, keeps you connected to key Act! details from wherever you work

  • Powerful Marketing Automation: Optimize all the ways you and your team communicate with prospects and customers to maximize engagement and drive business growth with Act! Marketing Automation.

  • Dynamic Sales Pipeline Management: Manage opportunities using a simple, out-of the-box sales process or one configured to fit your company’s sales methodology. See a complete, visual representation of your sales pipeline to project revenue, adjust strategy, and quickly focus efforts.

  • Actionable Business Insights: See dynamic, visual snapshots of real-time metrics with interactive, graphical Act! Insight dashboards covering individual, team, and business performance. Monitor sales, marketing, and business health KPIs for smarter decision-making.

  • Custom tables: Unlock the full potential of Act! with Custom Tables! Manage detailed, industry-specific data like insurance policies, service contracts, mortgages, or projects with ease.

  • Popular Apps & Integrations: Connect with Microsoft® Outlook®, Slack™, QuickBooks® Online, Shopify, and hundreds of additional apps that extend the power and reach of Act! with Act! Connect. Get started with a few simple steps, then watch as Act! Connect automatically moves info between Act! and the apps of your choice.

  • Preguntas frecuentes sobre Act!

    Preguntas frecuentes sobre Act!

    He aquí algunas preguntas frecuentes sobre Act!.

    P. ¿Qué tipo de planes de precios ofrece Act!?

    Act! ofrece los siguientes planes de precios:

    A partir de: GBP 8.00/mes

    Modelo de precios: Suscripción

    Prueba gratis: Disponible

    Act! 365 : £ 8 / user / month Act! CRM only : £ 28 / user / month Act! Growth Suite : £ 59 / user / month

    P. ¿Cuáles son las características principales de Act!?

    Act! ofrece las siguientes características:

    • Opportunity management

    P. ¿Quiénes son los usuarios habituales de Act!?

    Los clientes habituales de Act! son:

    Empresas medianas, Empresas pequeñas

    P. ¿Qué idiomas admite Act!?

    Act! admite los siguientes idiomas:

    Inglés, Francés, Alemán

    P. ¿Qué tipo de planes de precios ofrece Act!?

    Act! cuenta con los siguientes planes de precios:

    Suscripción

    P. ¿Act! es compatible con dispositivos móviles?

    Act! admite los siguientes dispositivos:

    Android, iPhone, iPad

    P. ¿Con qué otras aplicaciones se integra Act!?

    Act! se integra con las siguientes aplicaciones:

    8x8 Virtual Office, Campaign Monitor, CloudCall, Constant Contact, Evolve IP Phone System, HomeTrak, Mailjet, SalesNexus, Social Campaigns, SpitFire

    P. ¿Qué tipo de asistencia ofrece Act!?

    Act! ofrece las siguientes opciones de asistencia:

    Preguntas frecuentes, Foro, Base de conocimientos, Asistencia en línea, Asistencia telefónica, Tutoriales en vídeo