amoCRM

amoCRM

Gestión de clientes potenciales y ventas para pequeñas y medianas empresas

4.5/5 (131 opiniones)

Información general sobre amoCRM

amoCRM es una solución intuitiva de administración de ventas y clientes potenciales para pequeñas y medianas empresas. A diferencia de otras herramientas, se puede configurar en solo minutos. amoCRM se centra en el usuario, con un enfoque principal en el diseño interactivo y la personalización para la automatización de ventas sin esfuerzo. Los usuarios pueden arrastrar y soltar clientes potenciales a diferentes estados, crear campos personalizados sobre la marcha y configurar acciones basadas en el comportamiento en tan solo unos pocos clics.

Como administradores, los usuarios pueden agregar nuevos usuarios a amoCRM rápidamente y cambiar con facilidad su configuración y permisos de administración de usuarios para que los datos siempre estén seguros. Utiliza la aplicación para iPhone o Android para mantenerte al día con notas y tareas mientras viajas. amoCRM también se integra con otros excelentes servicios como MailChimp, Mandrill, Wufoo, Zendesk, Dropbox, Zapier y más, para mejorar el flujo de trabajo de los usuarios. amoCRM es compatible con la gestión de contactos y clientes potenciales, así como con las tareas y notificaciones y la sincronización bidireccional del correo electrónico. Otras características de amoCRM incluyen un tablero e indicadores clave del rendimiento, proceso digital y analíticas de ventas.

Precio

A partir de
USD 15.00/mes
Opciones de precios
Prueba gratis
Suscripción
Relación calidad-precio

Dispositivos

Tamaño de la empresa

P
M
G

Disponible en los países siguientes

Asia, Australia, Brasil, Canadá, China y otros 5, Europa, Alemania, India, Japón, Latinoamérica

Idiomas admitidos

Inglés, Ruso, Español

Reseñas de amoCRM

Calificación general
4.5/5
92% reseñas positivas
78
Excelente
42
Muy bien
11
Media
0
Mediocre
0
Horrible
Usuario verificado
Traducir con Google

amoCRM Allows me to Effectively Communicate With Customers

Software usado A diario durante Más de dos años
Revisado el 26/10/2018
Fuente de la reseña: Capterra

Definitely try it out for yourself, great program!

Puntos a favor

I manage a lot of accounts for different clients. Since we can’t choose our accounts and are assigned to designated clients, we need to know how to deal with people. Every client is different and unique, which means you have to adapt to their style and needs. I truly rely on amoCRM for obtaining customer information, using social media management features and progress tracking. This software enables me to launch a campaign and gain leads. This software allows me to communicate effectively with my clients and keeps me right on track with what steps to take.

Puntos en contra

Frankly, I think the program offers too many features which can be quite confusing. I haven’t tried all the features because I only use the ones that will help me in my job.
Not technically a con, but it feels a bit crowded.

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Facilidad de uso

Probabilidad de recomendación

10.0/10
Ahmed F.
Traducir con Google

It Is For You

Software usado A diario durante Prueba gratis
Revisado el 4/10/2019
Fuente de la reseña: Capterra

I at long last have the required device to give my client care as I wanted. I can at last right the long procedures into explicit advances and see where the precise improvement is required for the outcomes we go for. It has a reasonable arrangement and simple of access for all workers to team up on. This advantages the understudy correspondence and makes an authoritative undertaking a happy task and euphoric as opposed to depleting and confused.

Puntos a favor

I deal with a great deal of records for various customers. Since we can't pick our records and are alloted to assigned customers, we have to realize how to manage individuals. Each customer is extraordinary and interesting, which means you need to adjust to their style and needs. I really depend on amoCRM for getting client data, utilizing internet based life the executives highlights and progress following. This product empowers me to dispatch a battle and increase leads. This product enables me to discuss adequately with my customers and keeps me directly on track with what steps to take.

Puntos en contra

Engineers ought to refine the interface, make it progressively others conscious: expel pointless apparatuses from the principle menu, disentangle joining records to cards.

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Relación calidad-precio
Facilidad de uso
Asistencia al cliente

Probabilidad de recomendación

9.0/10
Anastasia Z.
Traducir con Google

Great storage solution

Software usado A diario durante Más de un año
Revisado el 19/5/2019
Fuente de la reseña: Capterra

Puntos a favor

I work as a web application developer and use the platform mainly for communication with colleagues and for accessing various documents of our company. If the platform is viewed as cloud storage, then amoCRM is the perfect solution. Using the platform, you can save on third-party storage.

Puntos en contra

Developers should refine the interface, make it more humane: remove unnecessary tools from the main menu, simplify attaching files to cards.

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Respuesta de QSOFT

Hi, Anastasia,

Thanks for your feedback!

It's awesome that you found amoCRM a perfect storage solution as well as a good tool for internal communication. As it's not an ordinary use case for our product, we'd love to make a short interview with your company representative. If there's an opportunity to do that, please, contact our marketing specialist at [email protected]

Thanks for your comment regarding the product's interface. We'll work more on making it as convenient as possible.

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Relación calidad-precio
Facilidad de uso
Asistencia al cliente

Probabilidad de recomendación

8.0/10
Veronica M.
Traducir con Google

Too cluttered main menu

Software usado A diario durante Más de un año
Revisado el 13/8/2019
Fuente de la reseña: Capterra

Puntos a favor

With this system, many everyday tasks are very easy to perform, so we save a lot of our time. Using it is also convenient to track sales funnels, and it works well on mobile devices.

Puntos en contra

Occasionally, system malfunctions occur. I don’t like the large number of extra tools that fill the main menu and because of which the interface is not convenient enough to use.

Traducir con Google

Respuesta de QSOFT

Hey Veronica,

We're happy to receive your feedback!

Great to hear you found amoCRM easy-to-use and mobile-friendly! :)

We're sorry to hear you experienced malfunctions. In the future, let our support team know, and they will get on the horn to our developers to resolve the issue. We're available via email, phone and messenger.

Regarding the menu, our team would be eager to hear more details, we can take it into consideration during our next update. So feel free to get in touch and tell us more.

Best,
amoCRM

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Relación calidad-precio
Facilidad de uso
Asistencia al cliente

Probabilidad de recomendación

8.0/10
Brian møller J.
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Clarity, Complexity into Simplicity. Organized. Time for content instead of Administration

Software usado Semanalmente durante 1-5 meses
Revisado el 12/2/2018
Fuente de la reseña: Capterra

I finally have the needed tool to give my customer service as I desired. I can finally correct the long processes into specific steps and see where the exact improvement is needed for the results we aim for.

It helps to have a clear plan and easy of access for all employees to collaborate on. This benefits the intern communication and makes an administrative task a lighthearted assignment and joyful instead of draining and complicated.

Puntos a favor

I love the functionalities. They are seemingly endless and can be integrated to any already setup softwares. It integrates all in one package, management into a single tool for overview and simplicity.

I can launch a whole campaign, inform co-workers for tasks and have it replicated within a minute.
There is access to all parts of the process from receiving customers on homepage, phonecall or facetoface.
And then you simply put it into the system and have a precise engagement to any customer and their unique connection with my company.

I can finally deliver the customer service and build the relationships as deep and interactive as I desired. To build trust, accountability, unique care and personalized treatment to each and everyone that will benefit.

I have clarity in the process, can improve and see statistics to each and every step on the path. Improvement is now a actuality not a wish or dream. And it makes it easy to do so as well.

Puntos en contra

Well, the software has so many functions and abilities, it takes a while to engage the whole team into all of its areas and ways. I'd like a function to turn on specific features only as a startup and then move into advanced features instead of having it all at once.

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Relación calidad-precio
Facilidad de uso
Asistencia al cliente

Probabilidad de recomendación

10.0/10

Precios de amoCRM

A partir de
USD 15.00/mes
Opciones de precios
Prueba gratis
Suscripción
Relación calidad-precio

Funciones de amoCRM

  • API
  • Base de datos de clientes
  • Campos personalizables
  • Creación de informes personalizables
  • Creación de informes y estadísticas
  • Gestión de calendarios
  • Importación y exportación de datos
  • Integración de CRM
  • Integración de correo electrónico
  • Integración de redes sociales
  • Integración de terceros
  • Integración móvil
  • Modelos personalizables
  • Notificaciones automáticas
  • Panel de actividades
  • Recordatorios
  • Seguimiento de actividades

  • Creación de marca personalizable
  • Datos en tiempo real
  • Pagos electrónicos

Preguntas frecuentes sobre amoCRM

He aquí algunas preguntas frecuentes sobre amoCRM.

P. ¿Qué tipo de planes de precios ofrece amoCRM?

amoCRM ofrece los siguientes planes de precios:

A partir de: USD 15.00/mes

Modelo de precios: Suscripción

Prueba gratis: Disponible

P. ¿Cuáles son las características principales de amoCRM?

No tenemos información sobre las características de amoCRM

P. ¿Quiénes son los usuarios habituales de amoCRM?

Los clientes habituales de amoCRM son:

Trabajadores autónomos, Empresas Grandes, Empresas medianas, Sin ánimo de lucro, Empresas pequeñas

P. ¿Qué idiomas admite amoCRM?

amoCRM admite los siguientes idiomas:

Inglés, Ruso, Español

P. ¿Qué tipo de planes de precios ofrece amoCRM?

amoCRM cuenta con los siguientes planes de precios:

Suscripción

P. ¿amoCRM es compatible con dispositivos móviles?

amoCRM admite los siguientes dispositivos:

Android, iPhone

P. ¿Con qué otras aplicaciones se integra amoCRM?

amoCRM se integra con las siguientes aplicaciones:

Akita, JivoChat, Kixie, Landingi, LiveChat, Mailchimp, Ringostat, SendPulse, Tidio, Zendesk

P. ¿Qué tipo de asistencia ofrece amoCRM?

amoCRM ofrece las siguientes opciones de asistencia:

Base de conocimientos, Asistencia en línea, Asistencia telefónica, Tutoriales en vídeo