amoCRM

Gestión de clientes potenciales y ventas para pequeñas y medianas empresas

4.5 /5 (131 opiniones) ¡Escribe una reseña!

Información general sobre amoCRM

¿Qué es amoCRM?

amoCRM es una solución intuitiva de administración de ventas y clientes potenciales para pequeñas y medianas empresas. A diferencia de otras herramientas, se puede configurar en solo minutos. amoCRM se centra en el usuario, con un enfoque principal en el diseño interactivo y la personalización para la automatización de ventas sin esfuerzo. Los usuarios pueden arrastrar y soltar clientes potenciales a diferentes estados, crear campos personalizados sobre la marcha y configurar acciones basadas en el comportamiento en tan solo unos pocos clics.

Como administradores, los usuarios pueden agregar nuevos usuarios a amoCRM rápidamente y cambiar con facilidad su configuración y permisos de administración de usuarios para que los datos siempre estén seguros. Utiliza la aplicación para iPhone o Android para mantenerte al día con notas y tareas mientras viajas. amoCRM también se integra con otros excelentes servicios como MailChimp, Mandrill, Wufoo, Zendesk, Dropbox, Zapier y más, para mejorar el flujo de trabajo de los usuarios. amoCRM es compatible con la gestión de contactos y clientes potenciales, así como con las tareas y notificaciones y la sincronización bidireccional del correo electrónico. Otras características de amoCRM incluyen un tablero e indicadores clave del rendimiento, proceso digital y analíticas de ventas.

Información general sobre amoCRM

Precio

A partir de
USD 15.00/mes

Opciones de precios

Prueba gratis
Suscripción
Relación calidad-precio

Funciones de amoCRM

Dispositivos
Tamaño de la empresa
P M G
Disponible en los países siguientes
Estados Unidos, Canadá, Reino Unido, Australia, China y otros 5, India, Japón, Alemania, Brasil, México
Idiomas admitidos
Español, Inglés, Portugués, Ruso

Medios

Customizable pipeline is easy to learn and navigate. It's refreshed in live time, so you're always up-to-date.
Lead cards store all the interaction happening with the lead, and custom fields will help you store all the relevant data about contacts, company, and more.
Quick and intuitive Salesbot builder will help you in getting your own chatbot in no time. Save time and effort by getting rid of repetitive tasks and providing 24/7 communication line with your business.
Automate the routine and boost your sales team productivity. Less boring tasks - more valuable input from your salespeople.
Take your business with you wherever you go. Our mobile app is capable of lead tracking, calls, sending emails and much more.
Keep a keen eye on your state of affairs with our in-depth analytics. Sales data, forecasts, event logs and more.
Tons of integrations with different services, as well as the most popular communication channels can be connected to amoCRM for free.
We support all major messenger platforms: Facebook Messenger, Instagram, WeChat, Viber, Skype, Telegram.  Chat with your customers the way they like it.
Vídeo de amoCRM Captura de pantalla de amoCRM: Customizable pipeline is easy to learn and navigate. It's refreshed in live time, so you're always up-to-date. Captura de pantalla de amoCRM: Lead cards store all the interaction happening with the lead, and custom fields will help you store all the relevant data about contacts, company, and more. Captura de pantalla de amoCRM: Quick and intuitive Salesbot builder will help you in getting your own chatbot in no time. Save time and effort by getting rid of repetitive tasks and providing 24/7 communication line with your business. Captura de pantalla de amoCRM: Automate the routine and boost your sales team productivity. Less boring tasks - more valuable input from your salespeople. Captura de pantalla de amoCRM: Take your business with you wherever you go. Our mobile app is capable of lead tracking, calls, sending emails and much more. Captura de pantalla de amoCRM: Keep a keen eye on your state of affairs with our in-depth analytics. Sales data, forecasts, event logs and more. Captura de pantalla de amoCRM: Tons of integrations with different services, as well as the most popular communication channels can be connected to amoCRM for free. Captura de pantalla de amoCRM: We support all major messenger platforms: Facebook Messenger, Instagram, WeChat, Viber, Skype, Telegram.  Chat with your customers the way they like it.

Opiniones de amoCRM

Opiniones de amoCRM

Calificación general
4.5
/
5
Excelente
80

Muy bien
39

Normal
11

Pobre
1

Malo
0

Relación calidad-precio
4.5
Funciones
4.3
Facilidad de uso
4.4
Asistencia al cliente
4.4
91% Un ha recomendado esta aplicación
Felipe P.

Great features and nice customer service at a fair price

Price is reasonable for all feature in get and customer service is exceptional.


Traducir con Google
Brian møller J.

Clarity, Complexity into Simplicity. Organized. Time for content instead of Administration

I finally have the needed tool to give my customer service as I desired. I can finally correct the long processes into specific steps and see where the exact improvement is needed for the results we aim for.

It helps to have a clear plan and easy of access for all employees to collaborate on. This benefits the intern communication and makes an administrative task a lighthearted assignment and joyful instead of draining and complicated.


Traducir con Google
Nikolay R.

Not very intuitive software

You need to manage it full time. It doesnt refresh well, emails are delayed. Basically, it's not flexible enough.


Traducir con Google
Roman Y.

Good CRM for Mid-size companies

We use this CRM with a big project and we have flow around 150 leads per day. It's good CRM for mid-size companies, because of it's functions and price.


Traducir con Google
Olga A.

Perfect for our needs


Traducir con Google
Felipe P.
Sector: Servicios financieros
Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
Traducir a español
Traducir a español

Great features and nice customer service at a fair price

Software usado A diario durante 1-5 meses
Revisado el 22/7/2020
Fuente de la reseña: Capterra

Price is reasonable for all feature in get and customer service is exceptional.

Puntos a favor

They have integrations with the major social networks like Instagram, Facebook, Gmail and the most important Whatsapp via Twilio, which allow you to integrate in a legal way.

They also have a live chat with chatbot that works fine. Of course they are not a chat company, so it's simples, but it works fine to most activities.

Puntos en contra

The filter features are limited and sometimes things like select a empty field, depending on field type, it's impossible.

Desglose por calificación

Relación calidad-precio
Facilidad de uso
Asistencia al cliente

Probabilidad de recomendación: 10.0/10

Brian møller J.
Traducir a español
Traducir a español

Clarity, Complexity into Simplicity. Organized. Time for content instead of Administration

Software usado Semanalmente durante 1-5 meses
Revisado el 12/2/2018
Fuente de la reseña: Capterra

I finally have the needed tool to give my customer service as I desired. I can finally correct the long processes into specific steps and see where the exact improvement is needed for the results we aim for.

It helps to have a clear plan and easy of access for all employees to collaborate on. This benefits the intern communication and makes an administrative task a lighthearted assignment and joyful instead of draining and complicated.

Puntos a favor

I love the functionalities. They are seemingly endless and can be integrated to any already setup softwares. It integrates all in one package, management into a single tool for overview and simplicity.

I can launch a whole campaign, inform co-workers for tasks and have it replicated within a minute.
There is access to all parts of the process from receiving customers on homepage, phonecall or facetoface.
And then you simply put it into the system and have a precise engagement to any customer and their unique connection with my company.

I can finally deliver the customer service and build the relationships as deep and interactive as I desired. To build trust, accountability, unique care and personalized treatment to each and everyone that will benefit.

I have clarity in the process, can improve and see statistics to each and every step on the path. Improvement is now a actuality not a wish or dream. And it makes it easy to do so as well.

Puntos en contra

Well, the software has so many functions and abilities, it takes a while to engage the whole team into all of its areas and ways. I'd like a function to turn on specific features only as a startup and then move into advanced features instead of having it all at once.

Desglose por calificación

Relación calidad-precio
Facilidad de uso
Asistencia al cliente

Probabilidad de recomendación: 10.0/10

Nikolay R.
Sector: Servicios para el consumidor
Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
Traducir a español
Traducir a español

Not very intuitive software

Software usado A diario durante Más de dos años
Revisado el 29/10/2019
Fuente de la reseña: Capterra

You need to manage it full time. It doesnt refresh well, emails are delayed. Basically, it's not flexible enough.

Puntos a favor

It does keep track of my customers. It does email the reports well. I can automate some features, even if they are not really set up well.

Puntos en contra

It's not intuitive at all. It's very slow and it's hard to import/export clients DB, and it's not really easy to clean it up. The work flow really needs to be explained better somehow.

Desglose por calificación

Facilidad de uso

Probabilidad de recomendación: 6.0/10

Roman Y.
Sector: Marketing y publicidad
Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
Traducir a español
Traducir a español

Good CRM for Mid-size companies

Software usado A diario durante 6-12 meses
Revisado el 26/1/2019
Fuente de la reseña: Capterra

We use this CRM with a big project and we have flow around 150 leads per day. It's good CRM for mid-size companies, because of it's functions and price.

Puntos a favor

- Huge variety of integrations with different analytics services and call-tracking services
- You can import leads not only via API, but also you have ready scripts for websites, or import lead via integrations
- Create your own widgets. For example we use widget that stores different useful links for our managers
- Get analytics of your sales in total and get information per manager
- Attach tasks to your leads, so manager won't miss when he should contact client
- You can integrate your PBX system into amoCRM, so you can do calls directly from CRM

Puntos en contra

- Lack of customization in reports, especially when you have several projects in one account
- It's expensive for small projects

Desglose por calificación

Relación calidad-precio
Facilidad de uso
Asistencia al cliente

Probabilidad de recomendación: 9.0/10

Olga A.
Sector: Comercio minorista
Tamaño de la empresa: 201-500 empleados
Traducir a español
Traducir a español

Perfect for our needs

Software usado A diario durante Más de un año
Revisado el 6/11/2018
Fuente de la reseña: Capterra

Puntos a favor

We started using this CRM instead of Bitrix24. Dealing with the interface was easy, it is very simple. Due to this, in less than six months we have completely transferred the client base to the system. Special thanks to the support service, which promptly helped us with solving problems.

Puntos en contra

Mobile application needs to be improved. On some Android-powered smartphones, the scroll bar disappears. I do not know why this happens, but on iOS there is no such problem.

Desglose por calificación

Relación calidad-precio
Facilidad de uso
Asistencia al cliente

Probabilidad de recomendación: 7.0/10

Recomendación de usuario
8.1/10
Basado en 131 valoraciones de usuarios
Compara con las alternativas según las recomendaciones de los usuarios
Compara las alternativas

Precios de amoCRM

Precios de amoCRM

A partir de
USD 15.00/mes
Prueba gratis
Suscripción
Relación calidad-precio
Relación calidad-precio
4.5/5
Basado en 131 valoraciones de usuarios
Compara las alternativas según la relación calidad-precio
Compara las alternativas

Funciones de amoCRM

Funciones de amoCRM

API
Base de datos de clientes
Campos personalizables
Creación de informes personalizables
Creación de informes y estadísticas
Creación de marca personalizable
Datos en tiempo real
Encuestas y comentarios
Gestión de calendarios
Gestión de contactos
Importación y exportación de datos
Integración de correo electrónico
Integración de redes sociales
Integración de terceros
Modelos personalizables
Notificaciones automáticas
Pagos electrónicos
Panel de actividades
Recordatorios
Seguimiento de actividades
Funciones
4.3/5
Basado en 131 valoraciones de usuarios
Compara con las alternativas según la valoración de características
Compara las alternativas

Categorías

Preguntas frecuentes sobre amoCRM

Preguntas frecuentes sobre amoCRM

He aquí algunas preguntas frecuentes sobre amoCRM.

P. ¿Qué tipo de planes de precios ofrece amoCRM?

amoCRM ofrece los siguientes planes de precios:

A partir de: USD 15.00/mes

Modelo de precios: Suscripción

Prueba gratis: Disponible

P. ¿Cuáles son las características principales de amoCRM?

No tenemos información sobre las características de amoCRM

P. ¿Quiénes son los usuarios habituales de amoCRM?

Los clientes habituales de amoCRM son:

Empresas pequeñas, Empresas Grandes, Sin ánimo de lucro, Trabajadores autónomos, Empresas medianas

P. ¿Qué idiomas admite amoCRM?

amoCRM admite los siguientes idiomas:

Español, Inglés, Portugués, Ruso

P. ¿amoCRM es compatible con dispositivos móviles?

amoCRM admite los siguientes dispositivos:

Android, iPhone

P. ¿Con qué otras aplicaciones se integra amoCRM?

amoCRM se integra con las siguientes aplicaciones:

Akita, JivoChat, Landingi, LiveChat, Mailchimp, Ringostat, SendPulse, Tidio, Workato, Zendesk

P. ¿Qué tipo de asistencia ofrece amoCRM?

amoCRM ofrece las siguientes opciones de asistencia:

Asistencia en línea, Asistencia telefónica, Tutoriales en vídeo, Base de conocimientos