Información general sobre vcita

¿Qué es vcita?

vCita es una potente aplicación integral, diseñada para ayudarte a administrar tu negocio y tu calendario, interactuar mejor con tus clientes y ahorrar tiempo valioso.

Incluye todas las herramientas que necesitas para agilizar el día a día:
- Administra tu base de clientes con un CRM móvil.
- Gestiona tu agenda, tus citas y tus eventos con un calendario de equipo en línea.
- Factura a clientes y administra tus ingresos con un panel de control de pagos.
- Captura nuevos clientes potenciales con un widget personalizable en tu sitio web.
- Envía campañas de correo electrónico y mensajes SMS de marketing que inciten a la acción.
- Ofrece a los clientes un portal de clientes personal donde puedan reservar, reprogramar, pagar, llenar formularios, compartir archivos y más.

PROGRAMACIÓN EN LÍNEA
Dile adiós al tiempo perdido y a los clientes frustrados y dale la bienvenida a la programación en línea sin esfuerzos. Permite que los clientes programen una consulta gratuita, que reserven servicios y paguen por ellos y que se registren a eventos en línea, en horario ininterrumpido, desde cualquier dispositivo. vCita viene con una página de programación personalizable en la que los clientes pueden ver tus servicios y tu disponibilidad actualizada, así como un portal de cliente personal para cada cliente. Agrega vCita a tu sitio web, tu correo electrónico y tus redes sociales y obtén el doble de reservas en la mitad del tiempo.

GESTIÓN DEL CLIENTE
Mantener a tus clientes a tu alcance se hace fácil con una vista de 360 grados de las comunicaciones con tu cliente, accesibles desde cualquier dispositivo. Diseñado pensando en las pequeñas empresas, vCita te ayuda a organizar, administrar y hacer el seguimiento de las conversaciones de tus clientes. Podrás agregar clientes sobre la marcha, iniciar nuevas conversaciones con un solo clic, revisar el historial del cliente de manera global, hacer el seguimiento de citas y pagos, añadir notas y etiquetas, automatizar los seguimientos y mucho más.

PAGOS EN LÍNEA
vCita hace que sea simple y seguro cobrar con tarjeta de crédito y PayPal en línea, en horario ininterrumpido, desde cualquier dispositivo. Puedes agregar botones y formularios de pago a tu sitio web, tu correo electrónico o tus redes sociales y los fondos se depositarán directamente en tu cuenta bancaria o de PayPal sin cargo adicional por transacción. Un panel de control fácil de utilizar te permite ver el historial de pagos de los clientes, emitir facturas con marca y hacer el seguimiento del estado de pago en tiempo real.

Incluso viene con una aplicación móvil para Apple y Android, lo que te ayuda a llevar tu negocio adonde sea que vayas, asombrar a los clientes con respuestas inmediatas, incluso después de hora, gestionar el horario de tu equipo mientras te encuentras fuera de la oficina y mucho más.

Para obtener más información, visita http://www.vcita.com.

Información general sobre vcita

Precio

A partir de
USD 12.45/mes

Opciones de precios

Prueba gratis
Suscripción
Relación calidad-precio

vCita offers various subscriptions, so you can find the best fit for your needs.

The Essentials plan adds online scheduling & event registration, online payments, and more advanced features ($24/month*)

The Business plan adds email campaigns, SMS marketing, client tags & follow-ups, client text messages, multiple staff accounts, team calendar, 3rd party integrations & analytics, and more advanced features ($49/month*)

The Platinum plan adds staff roles & permissions, auto-assignment rules, custom email & SMS notifications per service, integrations via API, and more advanced features ($79/month*)

*annual subscription pricing

Find out more at: https://www.vcita.com/pricing


Funciones de vcita

Dispositivos
Tamaño de la empresa
P M G
Disponible en los países siguientes
Estados Unidos, Canadá, Reino Unido, Australia, China y otros 5, India, Japón, Alemania, Brasil, México
Idiomas admitidos
Alemán, Español, Francés, Hebreo, Inglés y otros 5, Italiano, Neerlandés, Polaco, Portugués, Ruso

Medios

Vídeo de vcita Vídeo de vcita Captura de pantalla de vcita: Captura de pantalla de vcita: Captura de pantalla de vcita: Captura de pantalla de vcita: Captura de pantalla de vcita: Captura de pantalla de vcita: Captura de pantalla de vcita: Captura de pantalla de vcita: Captura de pantalla de vcita:

Opiniones de vcita

Opiniones de vcita

Calificación general
4.4
/
5
Excelente
115

Muy bien
39

Normal
9

Pobre
5

Malo
8

Relación calidad-precio
4.1
Funciones
4
Facilidad de uso
4.3
Asistencia al cliente
4.1
88% Un ha recomendado esta aplicación
John S.

No-brainer for appointment based business

I provide business management consulting for optometrists. All my work is done through appointments and email. vCita flawlessly syncs my calendar and allows clients to schedule when I'm actually available. Prior to vCita, I spent way too much time suggesting times, getting voicemails, etc. Besides that, they have done a great job of allowing a feature-rich "live-site" that is easy to set up and super customizable. I think for many businesses it would suffice to be the landing page.


Traducir con Google
Asha I.

Great for scheduling, other features not so much

I was using acuity but looked for other software, because of hippa option. I was ecstatic to see the client portal, unfortunately it is not optimal. Most features however aren’t hippa compliant. Really I only use client portal for scheduling and share patient handouts. Patients don’t have to log in like other apps, as it recognizing emails.
Overall I do think it offers more than competition , but make sure you try every part to see what works for you and what doesn’t. Also customer service must be more present. Even after you pay they limit features until you use for a while , which is ridiculous.
They will be better if they make conscious effort to improve


Traducir con Google
Linda B.

Excellent Software - lousy service

If you never have to deal with their customer service and they never go down, I love the program and would recommend it from that perspective. Its a clean design and offers me all I need at a good price point. I've been a customer for 5 years and I really want to keep using them but I just can't afford to be down as often as I am. Customer service makes a business and Vcita is just so lacking in customer service, it is so disappointing. I don't want to spend hours on end finding a replacement program but after being down 3 times in less than 2 years I am getting tired of fighting with their people to take ownership and fix their issues. My plug in from them runs on Wordpress. When you can't fix the Vcita plugin for Wordpress in 6 weeks I think you've got some bigger problems.


Traducir con Google
Dennison T.

Sinking Ship

Having been a customer for several years, vCita offered an all-in-one solution that few others compared to at the time. However, very little has changed in the last 3 years other than some unnecessary aesthetic updates and very minor enhancements. I got on board fully aware that there were several missing features I needed which were on the top of the feature request list and I put in place workarounds to suffice until these features were going to be implemented. I'm talking about pretty fundamental things, like the ability for online payments to be accepted with sales tax automatically calculated, and add-on/bundled products/services. Instead of the development team addressing critical upgrades the community is begging for, we get branding updates, color scheme changes, and random issues where things that have always worked fine no longer work properly.
Customer service is all but useless, and I constantly get the feeling their priorities lie in marketing the outdated product they have rather than improving it.
If you try the product and feel that it accomplishes 100% of what you need it to do, go for it. But if you find that it looks great but misses the mark on a few key areas, don't jump on board hoping it will be addressed in the next decade. Keep looking. I'm done waiting.


Traducir con Google
Michelle D.

This application is grossly overpriced

Overall, I'm pretty luke warm regarding this application. It forces prospective users into a 12 month contract (which wasn't ideal during a pandemic). Honestly, it felt a little slimy and self serving.
Many of the features are not needed for every type of business, while the more basic features requires users to select the platinum plan which is nearly $1000 a year. Had I not been charged for a full year which is non refundable, I would have cancelled already.


Traducir con Google
John S.
Traducir a español
Traducir a español

No-brainer for appointment based business

Software usado A diario durante Más de dos años
Revisado el 1/5/2017
Fuente de la reseña: GetApp

I provide business management consulting for optometrists. All my work is done through appointments and email. vCita flawlessly syncs my calendar and allows clients to schedule when I'm actually available. Prior to vCita, I spent way too much time suggesting times, getting voicemails, etc. Besides that, they have done a great job of allowing a feature-rich "live-site" that is easy to set up and super customizable. I think for many businesses it would suffice to be the landing page.

Puntos a favor

Very simple appointment set-ups. Before vCita there was a ton of back and other emails, or worse than that - phone calls.

Puntos en contra

The invoicing/billing system is not as robust as some other programs out there. Specifically I would like the program to send out regular monthly retainer billing.

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Relación calidad-precio
Facilidad de uso
Asistencia al cliente

Probabilidad de recomendación: 9.0/10

Asha I.
Sector: Salud, bienestar y deporte
Tamaño de la empresa: Trabajador autónomo
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Great for scheduling, other features not so much

Software usado A diario durante 1-5 meses
Revisado el 3/3/2020
Fuente de la reseña: Capterra

I was using acuity but looked for other software, because of hippa option. I was ecstatic to see the client portal, unfortunately it is not optimal. Most features however aren’t hippa compliant. Really I only use client portal for scheduling and share patient handouts. Patients don’t have to log in like other apps, as it recognizing emails.
Overall I do think it offers more than competition , but make sure you try every part to see what works for you and what doesn’t. Also customer service must be more present. Even after you pay they limit features until you use for a while , which is ridiculous.
They will be better if they make conscious effort to improve

Puntos a favor

Able to customize scheduling page to be more professional and to distinguish services offered. Like the idea of client portal. Clients can go to portal to pay , schedule and can share documents. Works for me who share patient education handouts.

Puntos en contra

Some additional features are really glitchy and most features of the client portal I can’t use. When customers pay online , they are not taken to confirmation page or automated message . Messaging IS NOT secure , sometimes links In messages, don’t work. Documents are not secure. So since I’m using for health business, I had to get another program for secure messaging .
Customer service good when you can each them, there is a 2 hour window only to call in a 24 hour day. Chat is not always available during business hours. It’s even worse if you are on east coast.

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Relación calidad-precio
Facilidad de uso
Asistencia al cliente

Probabilidad de recomendación: 6.0/10

Linda B.
Sector: Servicios para el consumidor
Tamaño de la empresa: Trabajador autónomo
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Traducir a español

Excellent Software - lousy service

Software usado A diario durante Más de dos años
Revisado el 17/12/2020
Fuente de la reseña: Capterra

If you never have to deal with their customer service and they never go down, I love the program and would recommend it from that perspective. Its a clean design and offers me all I need at a good price point. I've been a customer for 5 years and I really want to keep using them but I just can't afford to be down as often as I am. Customer service makes a business and Vcita is just so lacking in customer service, it is so disappointing. I don't want to spend hours on end finding a replacement program but after being down 3 times in less than 2 years I am getting tired of fighting with their people to take ownership and fix their issues. My plug in from them runs on Wordpress. When you can't fix the Vcita plugin for Wordpress in 6 weeks I think you've got some bigger problems.

Puntos a favor

Vcita drives all of my business. I get all of my prospects and sample coaching sessions through Vcita. It is the life blood of my business. The pop up widget on my website is the driving force, the scheduler is easy to use and I like the CRM for tracking appointments, correspondence and client information. The price is very reasonable at around $140 USD a year.

Puntos en contra

THEIR LACK OF CUSTOMER SERVICE!!! As I said they are the life blood of my business but this is the 3rd time in less than 2 years my pop up is not working and neither is the scheduler. For over 6 weeks now! No Vcita no business for me. They have no live support, I've hated this from day 1. Email only. And they often take days on end to reply. I am so tired of "our developers are working on it but no ETA." Then why are you charging me!

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Relación calidad-precio
Facilidad de uso
Asistencia al cliente

Probabilidad de recomendación: 4.0/10

Dennison T.
Sector: Fotografía
Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
Traducir a español
Traducir a español

Sinking Ship

Software usado A diario durante Más de dos años
Revisado el 20/6/2020
Fuente de la reseña: Capterra

Having been a customer for several years, vCita offered an all-in-one solution that few others compared to at the time. However, very little has changed in the last 3 years other than some unnecessary aesthetic updates and very minor enhancements. I got on board fully aware that there were several missing features I needed which were on the top of the feature request list and I put in place workarounds to suffice until these features were going to be implemented. I'm talking about pretty fundamental things, like the ability for online payments to be accepted with sales tax automatically calculated, and add-on/bundled products/services. Instead of the development team addressing critical upgrades the community is begging for, we get branding updates, color scheme changes, and random issues where things that have always worked fine no longer work properly.
Customer service is all but useless, and I constantly get the feeling their priorities lie in marketing the outdated product they have rather than improving it.
If you try the product and feel that it accomplishes 100% of what you need it to do, go for it. But if you find that it looks great but misses the mark on a few key areas, don't jump on board hoping it will be addressed in the next decade. Keep looking. I'm done waiting.

Puntos a favor

Relatively easy to use and deploy. Client interface is mostly intuitive and easy to use.

Puntos en contra

Product development is nonexistent. Customer support is a joke. On the rare occasion there is an update, I find something on my website no longer works, instead of being improved.

Desglose por calificación

Relación calidad-precio
Facilidad de uso
Asistencia al cliente

Probabilidad de recomendación: 0.0/10

Michelle D.
Sector: Salud, bienestar y deporte
Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
Traducir a español
Traducir a español

This application is grossly overpriced

Software usado A diario durante 6-12 meses
Revisado el 15/10/2020
Fuente de la reseña: Capterra

Overall, I'm pretty luke warm regarding this application. It forces prospective users into a 12 month contract (which wasn't ideal during a pandemic). Honestly, it felt a little slimy and self serving.
Many of the features are not needed for every type of business, while the more basic features requires users to select the platinum plan which is nearly $1000 a year. Had I not been charged for a full year which is non refundable, I would have cancelled already.

Puntos a favor

What I most like is the seamless integration with Zoom. The calendar features are pretty intuitive as well.

Puntos en contra

This software is grossly overpriced and forces you into a higher tier to get basic features and a wealth of features you dont want or need.

A trial was offered which immediately rolled into an automatic, year long contract--which I found out AFTER my credit card was charged.

You cannot delete appointments made in error nor can you 'actually' delete contacts.

Desglose por calificación

Relación calidad-precio
Facilidad de uso
Asistencia al cliente

Probabilidad de recomendación: 5.0/10

Recomendación de usuario
8.3/10
Basado en 176 valoraciones de usuarios
Compara con las alternativas según las recomendaciones de los usuarios
Compara las alternativas

Precios de vcita

Precios de vcita

A partir de
USD 12.45/mes
Prueba gratis
Suscripción
Relación calidad-precio

vCita offers various subscriptions, so you can find the best fit for your needs.

The Essentials plan adds online scheduling & event registration, online payments, and more advanced features ($24/month*)

The Business plan adds email campaigns, SMS marketing, client tags & follow-ups, client text messages, multiple staff accounts, team calendar, 3rd party integrations & analytics, and more advanced features ($49/month*)

The Platinum plan adds staff roles & permissions, auto-assignment rules, custom email & SMS notifications per service, integrations via API, and more advanced features ($79/month*)

*annual subscription pricing

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vCita offers various subscriptions, so you can find the best fit for your needs.

The Essentials plan adds online scheduling & event registration, online payments, and more advanced features ($24/month*)

The Business plan adds email campaigns, SMS marketing, client tags & follow-ups, client text messages, multiple staff accounts, team calendar, 3rd party integrations & analytics, and more advanced features ($49/month*)

The Platinum plan adds staff roles & permissions, auto-assignment rules, custom email & SMS notifications per service, integrations via API, and more advanced features ($79/month*)

*annual subscription pricing

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Relación calidad-precio
4.1/5
Basado en 176 valoraciones de usuarios
Compara las alternativas según la relación calidad-precio
Compara las alternativas

Funciones de vcita

Funciones de vcita

API
Base de datos de clientes
Campos personalizables
Creación de informes personalizables
Creación de informes y estadísticas
Creación de marca personalizable
Datos en tiempo real
Encuestas y comentarios
Gestión de calendarios
Gestión de contactos
Importación y exportación de datos
Integración de correo electrónico
Integración de redes sociales
Integración de terceros
Modelos personalizables
Notificaciones automáticas
Pagos electrónicos
Panel de actividades
Recordatorios
Seguimiento de actividades
Funciones
4/5
Basado en 176 valoraciones de usuarios
Compara con las alternativas según la valoración de características
Compara las alternativas

Categorías

Más información sobre vcita

Más información sobre vcita

Beneficios

vCita es una potente aplicación integral, diseñada para ayudarte a administrar tu negocio y tu calendario, interactuar mejor con tus clientes y ahorrar tiempo valioso.

Incluye todas las herramientas que necesitas para agilizar el día a día:
- Administra tu base de clientes con un CRM móvil.
- Gestiona tu agenda, tus citas y tus eventos con un calendario de equipo en línea.
- Factura a clientes y administra tus ingresos con un panel de control de pagos.
- Captura nuevos clientes potenciales con un widget personalizable en tu sitio web.
- Envía campañas de correo electrónico y mensajes SMS de marketing que inciten a la acción.
- Ofrece a los clientes un portal de clientes personal donde puedan reservar, reprogramar, pagar, llenar formularios, compartir archivos y más.

PROGRAMACIÓN EN LÍNEA
Dile adiós al tiempo perdido y a los clientes frustrados y dale la bienvenida a la programación en línea sin esfuerzos. Permite que los clientes programen una consulta gratuita, que reserven servicios y paguen por ellos y que se registren a eventos en línea, en horario ininterrumpido, desde cualquier dispositivo. vCita viene con una página de programación personalizable en la que los clientes pueden ver tus servicios y tu disponibilidad actualizada, así como un portal de cliente personal para cada cliente. Agrega vCita a tu sitio web, tu correo electrónico y tus redes sociales y obtén el doble de reservas en la mitad del tiempo.

GESTIÓN DEL CLIENTE
Mantener a tus clientes a tu alcance se hace fácil con una vista de 360 grados de las comunicaciones con tu cliente, accesibles desde cualquier dispositivo. Diseñado pensando en las pequeñas empresas, vCita te ayuda a organizar, administrar y hacer el seguimiento de las conversaciones de tus clientes. Podrás agregar clientes sobre la marcha, iniciar nuevas conversaciones con un solo clic, revisar el historial del cliente de manera global, hacer el seguimiento de citas y pagos, añadir notas y etiquetas, automatizar los seguimientos y mucho más.

PAGOS EN LÍNEA
vCita hace que sea simple y seguro cobrar con tarjeta de crédito y PayPal en línea, en horario ininterrumpido, desde cualquier dispositivo. Puedes agregar botones y formularios de pago a tu sitio web, tu correo electrónico o tus redes sociales y los fondos se depositarán directamente en tu cuenta bancaria o de PayPal sin cargo adicional por transacción. Un panel de control fácil de utilizar te permite ver el historial de pagos de los clientes, emitir facturas con marca y hacer el seguimiento del estado de pago en tiempo real.

Incluso viene con una aplicación móvil para Apple y Android, lo que te ayuda a llevar tu negocio adonde sea que vayas, asombrar a los clientes con respuestas inmediatas, incluso después de hora, gestionar el horario de tu equipo mientras te encuentras fuera de la oficina y mucho más.

Para obtener más información, visita http://www.vcita.com.

Preguntas frecuentes sobre vcita

Preguntas frecuentes sobre vcita

He aquí algunas preguntas frecuentes sobre vcita.

P. ¿Qué tipo de planes de precios ofrece vcita?

vcita ofrece los siguientes planes de precios:

A partir de: USD 12.45/mes

Modelo de precios: Suscripción

Prueba gratis: Disponible

vCita offers various subscriptions, so you can find the best fit for your needs. The Essentials plan adds online scheduling & event registration, online payments, and more advanced features ($24/month*) The Business plan adds email campaigns, SMS marketing, client tags & follow-ups, client text messages, multiple staff accounts, team calendar, 3rd party integrations & analytics, and more advanced features ($49/month*) The Platinum plan adds staff roles & permissions, auto-assignment rules, custom email & SMS notifications per service, integrations via API, and more advanced features ($79/month*) *annual subscription pricing Find out more at: https://www.vcita.com/pricing

P. ¿Cuáles son las características principales de vcita?

No tenemos información sobre las características de vcita

P. ¿Quiénes son los usuarios habituales de vcita?

Los clientes habituales de vcita son:

Empresas pequeñas, Administraciones públicas, Trabajadores autónomos, Empresas medianas

P. ¿Qué idiomas admite vcita?

vcita admite los siguientes idiomas:

Alemán, Español, Francés, Hebreo, Inglés, Italiano, Neerlandés, Polaco, Portugués, Ruso

P. ¿vcita es compatible con dispositivos móviles?

vcita admite los siguientes dispositivos:

Android, iPhone, iPad

P. ¿Con qué otras aplicaciones se integra vcita?

vcita se integra con las siguientes aplicaciones:

Assessment Generator, Benchmark Email, Cognito Forms, Constant Contact, Google Drive, QuickBooks Online, Retently, ScrumGenius, VisitorTrack, Wordpress

P. ¿Qué tipo de asistencia ofrece vcita?

vcita ofrece las siguientes opciones de asistencia:

Preguntas frecuentes, Foro, Base de conocimientos, Asistencia en línea, Asistencia telefónica, Tutoriales en vídeo