mHelpDesk

Gana más trabajos y haz crecer tu negocio con mHelpDesk.

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Información general sobre mHelpDesk

¿Qué es mHelpDesk?

mHelpDesk ha sido diseñado con la rapidez y la sencillez en mente. Esta solución ofrece formación diaria gratuita y un equipo de bienvenida para que puedas capacitarte y comenzar a usar el software cuanto antes.

Este valorado software de servicio externo es increíblemente potente y admite una amplia variedad de flujos de trabajo, tanto programados como no programados, con citas únicas y recurrentes. Con el calendario de programación de mHelpDesk, todos los miembros del equipo pueden asignarse a los trabajos de manera óptima y distribuirse eficientemente con la vista de mapa.

El sistema de facturación de mHelpDesk está totalmente integrado con su sencilla plataforma de programación, que permite crear facturas con un solo clic, supervisar los trabajos y crear informes para garantizar el pago rápido y puntual. Los clientes de mHelpDesk acaban con el trabajo duplicado gracias a la integración con sistemas de contabilidad de terceros, como QuickBooks.

mHelpDesk mantiene un registro de todas las interacciones de los clientes para que tú y el equipo siempre tengan la información que necesitan. Los campos personalizados facilitan el seguimiento de información específica y única de cada negocio. Por supuesto, tú y tu equipo pueden ver todo esto en tiempo real desde dispositivos móviles en el campo o dondequiera que estén.

El valorado sistema empresarial mHelpDesk, basado en la nube y diseñado para empresas de servicios externos, es un excelente socio para el éxito ahora y en el futuro. La solución añade funciones y realiza mejoras con mucha frecuencia para mantener la satisfacción de sus clientes de por vida. Descubre todas sus funciones.

Información general sobre mHelpDesk

Precio

A partir de
N/A

Opciones de precios

Prueba gratis
Suscripción
Código abierto
Relación calidad-precio

Funciones de mHelpDesk

Dispositivos
Tamaño de la empresa
P M G
Disponible en los países siguientes
Estados Unidos, Canadá
Idiomas admitidos
Inglés

Medios

mHelpDesk Reports
mHelpDesk Service Items
mHelpDesk Invoices
mHelpDesk Estimates
mHelpDesk Menu
mHelpDesk Dashboard
mHelpDesk Work Orders
Vídeo de mHelpDesk Captura de pantalla de mHelpDesk: mHelpDesk Reports Captura de pantalla de mHelpDesk: mHelpDesk Service Items Captura de pantalla de mHelpDesk: mHelpDesk Invoices Captura de pantalla de mHelpDesk: mHelpDesk Estimates Captura de pantalla de mHelpDesk: mHelpDesk Menu Captura de pantalla de mHelpDesk: mHelpDesk Dashboard Captura de pantalla de mHelpDesk: mHelpDesk Work Orders

Opiniones de mHelpDesk

Opiniones de mHelpDesk

Calificación general
4.3
/
5
Excelente
491

Muy bien
178

Normal
55

Pobre
24

Malo
43

Relación calidad-precio
3.9
Funciones
4
Facilidad de uso
4.3
Asistencia al cliente
4.4
85% Un ha recomendado esta aplicación
Mark J.

Our experience has been extremely positive. No other company would go this far for a customer.

We are completely cloud-based, completely mobile, our response time has decreased and profits have increased. We have found a vendor/partner that listens. We truly have an integrated product from end-to-end. Service calls/requests for quotes come in, an excellent work product goes out, seamlessly.


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Darell B.

Field Service Software for any Business to Stay Organized

Overall I have had a really good experience, anytime I have ran into a problem which is not very often but my problems have been resolved in a professional and expediential matter that allowed my business to continue to operate. You can keep an open line of communication with your customers on work order status or any problems that arise during the work order.


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Ken P.

mHelpDesk/HomeAdvisor

The weaknesses we struggled through for the first 2 years really left it on the back burner as far as fully implementing and incorporating it further into our customer contact operations. Resorted to doing a lot of it manually. As a CRM, it was pleasantly functional until they jacked the prices up after the HomeAdvisor affiliation came in full-bore. Home Advisor's shortfalls are a whole other dissertation.


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Julie H.

Great Customer Support

Overall has been great! I went to another company and came back to MHelpDesk cause the other software just didn't work like MHelpDesk - I always get prompt and friendly service which make my job easier as I am always in a hurry.


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Rita M.

mHelpDesk

Always have a great experience when dealing with customer service. I have been helped in a very timely manner with any issues that would pop up.


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Mark J.
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Our experience has been extremely positive. No other company would go this far for a customer.

Software usado A diario durante Más de un año
Revisado el 2/2/2018
Fuente de la reseña: Capterra

We are completely cloud-based, completely mobile, our response time has decreased and profits have increased. We have found a vendor/partner that listens. We truly have an integrated product from end-to-end. Service calls/requests for quotes come in, an excellent work product goes out, seamlessly.

Puntos a favor

The field app is very strong and that is a must. The admin provides a true workflow experience. The software is as flexible as it can be, provides true integration to QB, and has cut our entry time in half. Our profits are up and communication is vastly improved. The cloud feature fits our Disaster Response plan. Their customer service is the best I have seen and we have tried many.

Puntos en contra

Very little to dislike. They are always improving. I would like to see an inventory module, and Ajax searches would be a real improvement. But overall, they are the "best-in-class".

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Respuesta de mHelpDesk

Thank you for sharing your thoughts on mHelpDesk Mark! We are so happy to work with you and VIALARM.

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Relación calidad-precio
Facilidad de uso
Asistencia al cliente

Probabilidad de recomendación: 10.0/10

Darell B.
Sector: Tecnología y servicios de la información
Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
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Field Service Software for any Business to Stay Organized

Software usado A diario durante Más de dos años
Revisado el 9/10/2020
Fuente de la reseña: Capterra

Overall I have had a really good experience, anytime I have ran into a problem which is not very often but my problems have been resolved in a professional and expediential matter that allowed my business to continue to operate. You can keep an open line of communication with your customers on work order status or any problems that arise during the work order.

Puntos a favor

You are able to automate your business to keep a customer database, schedule and track work orders. Billing is a breeze with in the email feature you send to your customers. They can pay directly with PayPal or Credit Card account. There is even a feature to generate leads to your business. You can customize your invoices and work orders to meet your business needs. Works on mobile Apps and integrates all your invoices to quick books.

Puntos en contra

When customers pay from your credit card account, you are only able to setup and activate one payment option at a time. It would be nice to have individual bank accounts set for different sections of your business model.

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Relación calidad-precio
Facilidad de uso
Asistencia al cliente

Probabilidad de recomendación: 10.0/10

Ken P.
Sector: Construcción
Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
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mHelpDesk/HomeAdvisor

Software usado A diario durante Más de dos años
Revisado el 3/10/2019
Fuente de la reseña: Capterra

The weaknesses we struggled through for the first 2 years really left it on the back burner as far as fully implementing and incorporating it further into our customer contact operations. Resorted to doing a lot of it manually. As a CRM, it was pleasantly functional until they jacked the prices up after the HomeAdvisor affiliation came in full-bore. Home Advisor's shortfalls are a whole other dissertation.

Puntos a favor

1. The calendar integration with Google worked well and the appointment processing flow was good enough.

2. Invoicing and job dollar tracking worked OK as well. Quickbooks integration came along too late for us to play with or even consider.

3. The support team is pretty responsive and helpful when available.

4. The automatic linking with HomeAdvisor worked well usually. When it did, sending out text message alerts for new leads was a nice feature.

Puntos en contra

1. My biggest issue was communication logging. Although the customer note log was a help, it should log ALL communication with the customer. The fact that their development team couldn't get the log to reflect individual and system-generated emails was a HUGE stumbling block when trying to track customer contact instances.

2. They tried to change our package processing after we were with them for a year. Haggled out a deal, but really soured any aspect of expanding its role with us.

3. Having more than one invoice and/or email template would've been a huge plus.

4. It's integration with HomeAdvisor had its ups and downs. They couldn't seem to get on the same page as far was which HomeAdvisor account to bill for and was problematic when we closed a secondary HA account.

5. The report functionality improved a great deal, but was still not flexible enough to use effectively. That may be my issue and not leveraging the custom report capabilities well enough. It was much better lately, but the export capability was still rather limited.

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Respuesta de mHelpDesk

Ken, thank you for taking the time to leave a review. We're glad to hear that overall the scheduling and job tracking features work well, and that the automatic customer texting has been valuable. We're sorry to hear that the communication logging isn't as expansive as you would like -- that's something that we're considering for further development in future updates. We're thrilled to see the 5 stars for Customer Support -- that's always a top priority for us. Please give us a call or send us a chat if we can help with anything. Thanks for being a customer.

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Relación calidad-precio
Facilidad de uso
Asistencia al cliente

Probabilidad de recomendación: 5.0/10

Julie H.
Sector: Construcción
Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
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Great Customer Support

Software usado A diario durante Más de dos años
Revisado el 30/5/2019
Fuente de la reseña: Capterra

Overall has been great! I went to another company and came back to MHelpDesk cause the other software just didn't work like MHelpDesk - I always get prompt and friendly service which make my job easier as I am always in a hurry.

Puntos a favor

It integrates very nicely with my Quickbooks - I also like that it keeps everything streamlined to make my job easier.

Puntos en contra

Wish there was an option to "CLOSE" the estimates so they just go away versus having to mark them inactive. Once I invoice the customer I have to mark the estimate inactive or "Sent" in the status field so I can keep it separate from the "active" or "approved" estimates - I used the estimates to keep track of my current jobs.

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Respuesta de mHelpDesk

Julie, we're thrilled to hear mHelpDesk is working well for you and helping you manage your business. Thanks for the feedback and suggestion about the estimates - we will pass it along to our Product team. Thanks for being a customer!

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Relación calidad-precio
Facilidad de uso
Asistencia al cliente

Probabilidad de recomendación: 9.0/10

Rita M.
Sector: Automatización industrial
Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
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mHelpDesk

Software usado A diario durante Más de dos años
Revisado el 17/7/2019
Fuente de la reseña: Capterra

Always have a great experience when dealing with customer service. I have been helped in a very timely manner with any issues that would pop up.

Puntos a favor

I like that it is easy to use and was easy to setup. The flow of the customer account is good.

Puntos en contra

I do not like the reporting. It is not the easiest reports to pull and when you do, sometimes does not make sense. However, I have not used the reports enough to say they are unworkable.

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Respuesta de mHelpDesk

Rita, thank you for sharing your comments. We're happy to hear that the product is working for your business and that the Customer Support team has been helpful. We'll pass your feedback about the reporting to the product and engineering teams. Thanks for being a customer!

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Relación calidad-precio
Facilidad de uso
Asistencia al cliente

Probabilidad de recomendación: 10.0/10

Recomendación de usuario
8.5/10
Basado en 791 valoraciones de usuarios
Compara con las alternativas según las recomendaciones de los usuarios
Compara las alternativas

Precios de mHelpDesk

Precios de mHelpDesk

A partir de
N/A
Prueba gratis
Suscripción
Código abierto
Relación calidad-precio
Relación calidad-precio
3.9/5
Basado en 791 valoraciones de usuarios
Compara las alternativas según la relación calidad-precio
Compara las alternativas

Funciones de mHelpDesk

Funciones de mHelpDesk

API
Almacenamiento de documentos
Auditoría
Creación de informes en tiempo real
Creación de informes personalizables
Creación de informes y estadísticas
Datos en tiempo real
Facturación
Gestión de documentos
Gestión de flujos de trabajo
Gestión de inventarios
Gestión de la conformidad
Importación y exportación de datos
Integración de terceros
Notificaciones automáticas
Panel de actividades
Registro de auditoría
Seguimiento de actividades
Seguimiento de inventario
Supervisión
Funciones
4/5
Basado en 791 valoraciones de usuarios
Compara con las alternativas según la valoración de características
Compara las alternativas

Categorías

Categorías

Herramientas de planificación Software de gestión de los Servicios de Campo Software de gestión de personal Software de gestión de mantenimiento Software de asignación de personal Software de gestión empresarial Software para planificación de personal Software de gestión de operaciones Software de recursos Humanos y gestión del personal Herramientas de colaboración Software para paquetes de aplicaciones Herramientas de gestión del tiempo Herramientas de planificación y gestión de proyectos Software agropecuario Software de climatización Software para otras industrias Software para empresas petroleras Software para calendarios Software de planificación de trabajos de mantenimiento Software de mantenimiento de equipos Software para empresas de limpieza Software para compañías de fontanería Programas para electricistas Software para control de plagas Software para gestión de contratistas Software de paisajismo Software para servicios informáticos Software para gestión informática Programas de instalación de sistemas de seguridad Software para franquicias Software para instalaciones Software para remolques Software para transporte y logística Software para presupuestos de ventilación, calefacción y climatización Software de inventario Programas para cotizaciones Software de ventas Software de gestión del flujo de trabajo (workflow) Software para inspección de la vivienda Software para bienes raíces Software para tiendas de informática Software de venta al por menor y servicio al cliente Software para empresas de limpieza de alfombras Sistemas de puertas de garaje

Preguntas frecuentes sobre mHelpDesk

Preguntas frecuentes sobre mHelpDesk

He aquí algunas preguntas frecuentes sobre mHelpDesk.

P. ¿Qué tipo de planes de precios ofrece mHelpDesk?

mHelpDesk ofrece los siguientes planes de precios:

Modelo de precios: Suscripción, Código abierto

Prueba gratis: Disponible

P. ¿Cuáles son las características principales de mHelpDesk?

No tenemos información sobre las características de mHelpDesk

P. ¿Quiénes son los usuarios habituales de mHelpDesk?

Los clientes habituales de mHelpDesk son:

Empresas pequeñas, Trabajadores autónomos, Empresas medianas

P. ¿Qué idiomas admite mHelpDesk?

mHelpDesk admite los siguientes idiomas:

Inglés

P. ¿Qué tipo de planes de precios ofrece mHelpDesk?

mHelpDesk cuenta con los siguientes planes de precios:

Suscripción, Código abierto

P. ¿mHelpDesk es compatible con dispositivos móviles?

mHelpDesk admite los siguientes dispositivos:

Android, iPhone, iPad

P. ¿Con qué otras aplicaciones se integra mHelpDesk?

mHelpDesk se integra con las siguientes aplicaciones:

Authorize.net, BirdEye, Clear Spider, Google Workspace, Mailchimp, QuickBooks Online, QuickBooks Online, QuickBooks Online Advanced, Twilio, Wordpress

P. ¿Qué tipo de asistencia ofrece mHelpDesk?

mHelpDesk ofrece las siguientes opciones de asistencia:

Preguntas frecuentes, Foro, Base de conocimientos, Asistencia en línea, Asistencia telefónica, Tutoriales en vídeo