Sobre Act-On

El espacio de trabajo integrado basado en la nube de Act-On permite que los directores de marketing (CMO) y su organización de marketing gestionen la experiencia del cliente de extremo a extremo. Con Act-On, los profesionales de marketing pueden crear y ejecutar campañas de reconocimiento de marca, generación de demanda y expansión de clientes.

Act-On es una plataforma de automatización de marketing que ofrece innovación que permite a los profesionales de marketing hacer el mejor trabajo de su trayectoria profesional. Act-On es el único espacio de trabajo integrado que aborda las necesidades de los CMO y todo el departamento de marketing, desde el conocimiento y la adquisición, hasta la retención y la lealtad. Con Act-On, los profesionales de marketing pueden brindar experiencias de clientes más personalizadas, impulsar mejores resultados comerciales y maximizar el valor de por vida para el cliente.

Precios desde:

USD 900.00/mes

  • Prueba gratis
  • Suscripción

Dispositivos

Tamaño de la empresa

P M G

Disponible en los países siguientes

China, Alemania, Reino Unido, Estados Unidos

Idiomas admitidos

alemán, español, francés, inglés, neerlandés

Precios desde:

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Imágenes

Easily view the online actions and behaviors taken by your buyers and customers
Create dynamic buyer and customer journeys with Act-On's Automated Journey Builder
Leverage Act-On's easy reporting to track your email engagement insights to learn how your messaging drives traffic to your digital touchpoints.
Get a single view of each contact/account profiles, their characteristics, and their level of interest and buying intent via engagement scoring.
Begin each day with a customized dashboard of your holistic marketing efforts.
Create beautifully designed emails and landing pages with a drag and drop function.
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Vídeo de Act-On
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Captura de pantalla de Act-On: Easily view the online actions and behaviors taken by your buyers and customers Captura de pantalla de Act-On: Create dynamic buyer and customer journeys with Act-On's Automated Journey Builder Captura de pantalla de Act-On: Leverage Act-On's easy reporting to track your email engagement insights to learn how your messaging drives traffic to your digital touchpoints. Captura de pantalla de Act-On: Get a single view of each contact/account profiles, their characteristics, and their level of interest and buying intent via engagement scoring. Captura de pantalla de Act-On: Begin each day with a customized dashboard of your holistic marketing efforts. Captura de pantalla de Act-On: Create beautifully designed emails and landing pages with a drag and drop function.

Funciones

Características totales de Act-On: 121

  • API
  • Acciones activadas por evento
  • Actualizaciones en tiempo real
  • Alertas de correo electrónico
  • Análisis de campañas
  • Análisis de participación
  • Análisis de páginas web
  • Análisis de tendencias
  • Análisis en tiempo real
  • Análisis y seguimiento del ROI
  • Arrastrar y soltar
  • Automatización de marketing
  • Autorizaciones basadas en roles
  • Autorrespondedores
  • Base de datos de contactos
  • Benchmarking
  • Biblioteca de imágenes
  • Bloqueo de spam
  • Búsqueda de clientes potenciales
  • Búsqueda/filtro
  • CRM
  • CTA personalizables
  • Campañas de goteo
  • Campos personalizables
  • Captura de clientes potenciales
  • Captura y transferencia de datos
  • Compromiso de clientes potenciales
  • Conformidad CAN SPAM
  • Contenido dinámico
  • Controles o permisos de acceso
  • Correos electrónicos optimizados para el formato móvil
  • Creación de informes de tráfico web
  • Creación de informes en tiempo real
  • Creación de informes históricos
  • Creación de informes y estadísticas
  • Creación de informes/análisis
  • Creación de marca personalizable
  • Creación de paneles de comunicaciones
  • Cualificación de leads
  • Datos en tiempo real
  • Distribución de clientes potenciales
  • Editor WYSIWYG
  • Encuestas de cliente
  • Extracción de datos
  • Flujo de trabajo basado en reglas
  • Flujo de trabajo configurable
  • Formularios online
  • Formularios personalizables
  • Formularios web
  • Función de vista previa
  • Fusión de correo electrónico
  • Generación de clientes potenciales
  • Generación de clientes potenciales
  • Generador de formularios
  • Gestión de SEO
  • Gestión de campañas
  • Gestión de campañas de correo electrónico
  • Gestión de canales
  • Gestión de clientes potenciales
  • Gestión de contactos
  • Gestión de encuestas y sondeos
  • Gestión de eventos
  • Gestión de flujos de trabajo
  • Gestión de formularios
  • Gestión de la lista de correo
  • Gestión de listas
  • Gestión de metadatos
  • Gestión de modelos
  • Gestión de suscriptores
  • Gestión del pipeline
  • Identificación de cuenta de destino
  • Importación y exportación de datos
  • Informes de ventas
  • Informes del pipeline
  • Integraciones de terceros
  • Integración de base de datos de clientes potenciales
  • Integración de redes sociales
  • Lógica condicional
  • Marketing de búsqueda
  • Marketing multicanal
  • Marketing por correo electrónico
  • Marketing social
  • Modelos personalizables
  • Métricas de rendimiento
  • Notificaciones de clientes potenciales
  • Notificaciones en tiempo real
  • Optimización de tasas de conversión
  • Panel de comunicaciones
  • Personalización
  • Personalización
  • Personalización de campaña
  • Plantillas de correo electrónico
  • Preguntas personalizables
  • Priorización
  • Programación de campañas
  • Promoción social
  • Pruebas A/B
  • Páginas de aterrizaje y formularios web
  • Reactivo
  • Segmentación
  • Segmentación de campañas
  • Segmentación de clientes
  • Segmentación de clientes potenciales
  • Seguimiento de actividades
  • Seguimiento de clics
  • Seguimiento de conversión
  • Seguimiento de entrega
  • Seguimiento de fuentes
  • Seguimiento de interacciones
  • Seguimiento de interacciones
  • Seguimiento de recomendaciones
  • Seguimiento de visitantes
  • Seguimiento de visitantes de la web
  • Seguimiento del avance
  • Seguimiento del comportamiento
  • Seguimiento por correo electrónico
  • Supervisión de redes sociales
  • Test multivariante
  • Varias campañas
  • Verificación/validación de leads
  • Visualización de datos

Alternativas

Zoho CRM

4.2
#1 alternativa a Act-On
Zoho CRM ayuda a las empresas de todos los tamaños a cerrar acuerdos de forma más inteligente, rápida y mejor.

User.com

4.6
#2 alternativa a Act-On
User.com es una plataforma de automatización de marketing dirigida a aumentar el compromiso y mejorar la conversión...

Marketing 360

4.7
#3 alternativa a Act-On
Marketing 360 es una empresa de software de marketing que proporciona una combinación de software integrado y servicios...

Mailchimp

4.5
#4 alternativa a Act-On
MailChimp es una plataforma de automatización de marketing que permite a los usuarios crear, enviar y analizar campañas...

Opiniones

Calificación general

4.3 /5
(246)
Relación calidad-precio
3.9/5
Funciones
4.1/5
Facilidad de uso
4.1/5
Asistencia al cliente
4.3/5

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Mostrando 5 opiniones de 246
Scott S.
Calificación general
  • Sector: Edición
  • Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 9.0 /10

A Solid Marketing Automation Platform

Revisado el 10/9/2018

We are a media publisher that used Act-On primarily for sending out marketing emails — about 20+ a...

We are a media publisher that used Act-On primarily for sending out marketing emails — about 20+ a month, supporting a white paper site, and hosting 2 webinars a month. Act-On made it super easy to set up and market webinars from the initial thought, through sending a copy of the webinar to attendees when done and every step along the way.

I've used about 4 different marketing automation platforms and I can tell you that Act-On was by far the easiest to send email campaigns in, from initial email creation to sending.

Puntos a favor

I liked that over the past four years I have worked with the product I have seen it grow leaps and bounds. They have a team that is dedicated to making smart improvements with the product.

Puntos en contra

Like all products this isn't perfect. I had the most problems with our sales rep kept changing. Also, once in a blue moon a feature would change without proper notification.

Respuesta de Act-On Software

Great to hear your feedback, Scott! Thanks for sharing. Please be sure to check out the Act-On User Community as another great resource for Act-On customers. https://community.act-on.com/home

Catherine H.
Calificación general
  • Sector: Marketing y publicidad
  • Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Wonderful Product. Great Value, Amazing Results!

Revisado el 7/5/2019

I've used Act-On for many years and enjoy the ease of use, their great metrics and the intuitive...

I've used Act-On for many years and enjoy the ease of use, their great metrics and the intuitive interface. This is a product I can't recommend enough. I use it daily and enjoy the automation as much as I enjoy the social publishing and email marketing abilities.

Puntos a favor

Act-On is easy to use and great metrics!

Puntos en contra

Nothing I'd change about this software!

Respuesta de Act-On Software

Thanks for the great review, Catherine! We appreciate your feedback and are so happy you're a fan of Act-On.

Cheers!
Sarah

Abbie D.
Calificación general
  • Sector: Software informático
  • Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 0.0 /10

Buyer Beware!! Not a sophisticated system in the least

Revisado el 18/10/2018

The worst. Beware - do NOT fall for this "automation" system. Go with something that actually...

The worst. Beware - do NOT fall for this "automation" system. Go with something that actually supports the workflow of marketers in 2018.

Puntos a favor

Absolutely nothing. I came from using Pardot at my previous company and then was stuck with this poor excuse for an automation system for two years. Luckily we're in the process of switching back to Pardot at the moment.

Puntos en contra

Pricing Model Not Built to Scale: They think that the "pay for contacts" pricing model is a pro, but it is not! For any marketer with a growing database this is a pure nightmare given that they are basically unresponsive when you need to add more contacts. We are actually currently in a situation where we can't get ANYONE to respond to help us add more contacts, which means that I cannot execute on a very large campaign that we were set to launch yesterday.

Customer Service: As mentioned above, good luck getting anybody to actually call you back or fix your issues. If you have any level of sophistication in your marketing programs and automation, it's just a matter of when you're going to run into issues with Act-On, and half the time, they don't even know why the system doesn't work. I just got a call back a few days ago about a support ticket I submitted in JULY (it's October 18 right now).

Product: Act-On does not have a contacts database. So if you need to look up a contact and see every list that they are on, every automation program they are in, or to manage their subscriptions or lists, you cannot. That's right - there is no way to globally search for a contact in Act-On. This is absurd. There is no way that you can call yourself an automation system in 2018 and not have this most basic of capabilities.

Bethany D.
Calificación general
  • Sector: Administración educativa
  • Tamaño de la empresa: 201-500 empleados
  • Software usado A diario durante 6-12 meses
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 9.0 /10

Act-on is an easy to use and robust marketing tool.

Revisado el 20/6/2019

Our sales team is massively impressed with the capabilities and insights that Act-on provides...

Our sales team is massively impressed with the capabilities and insights that Act-on provides through the integration with our CRM tool. We have been able to message leads with the right message at the right time easily and are able to have a hands off approach when it comes to funneling leads to our sales team. The value Act-on has added has been worth it.

Puntos a favor

Most actions are very intuitive and the tool is easy to navigate.

Puntos en contra

Our onboarding experience wasn't the best, but Act-on has since implemented a new onboarding process that involves thorough training and set-up. We went to the bootcamp later and we are pleased that Act-on now offers that at the kickoff for other customers.

Respuesta de Act-On Software

Hi Bethany,
Thank you for posting your review! We appreciate your feedback and love that you're a fan of Act-On!
Cheers,
Sarah

Kelsey D.
Calificación general
  • Sector: Servicios financieros
  • Tamaño de la empresa: 201-500 empleados
  • Software usado A diario durante 6-12 meses
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 6.0 /10

If you take advantage of all of its features, you will succeed.

Revisado el 6/8/2018

Puntos a favor

We chose Act-on as our marketing automation software because of its native integration with Salesforce, our CRM at the time.

We made the move from Marketo, and Act-on has a much easier user interface. There were so many things we could track and do.

We had great customer service, including weekly calls with a customer experience rep.

Puntos en contra

Like most marketing automation software, the key to success is learning all of the ins and outs of the system, then create a strategy surrounding it.

If you don't have someone on your team willing to take advantage of all of the features, the price might outweigh the benefit.

Our customer experience rep could have helped more in overall strategy and campaign building, but they were incredibly busy, too busy to go in depth on those items.

The team ended up moving to a simpler and cheaper product because they weren't taking advantage of everything Act-on had to offer.

Respuesta de Act-On Software

Hi Kelsey,
Thanks so much for posting your review. We're seeing a huge uptick in Credit Union customers as they're realizing what a game-changer marketing automation can be in their efforts to compete against big banks.

We hope you'll reconsider Act-On in the future when your team is ready to take its marketing to the next level. We've got awesome boot camp trainings that can get users up to speed quickly.

Good luck!
Sarah

Mostrando 5 opiniones de 246 Todas las opiniones

Preguntas frecuentes sobre Act-On

He aquí algunas preguntas frecuentes sobre Act-On.

Act-On ofrece los siguientes planes de precios:

  • A partir de: USD 900.00/mes
  • Modelo de precios: Suscripción
  • Prueba gratis: No disponible

No tenemos información sobre las características de Act-On

Los clientes habituales de Act-On son:

2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1,000, 1,001+

Act-On admite los siguientes idiomas:

alemán, español, francés, inglés, neerlandés

Act-On admite los siguientes dispositivos:

Act-On se integra con las siguientes aplicaciones:

Act!, BrightInfo, Cisco Webex, Curata, Eventbrite, Evergage, Facebook, Formstack Forms, FullContact, GoToWebinar, Google Ads, Gravity Forms, Hookshot, Interact, Justuno, LinkedIn for Business, Litmus, LiveChat, LiveHive, Magento Commerce, Membrain, Mintent, NetSuite CRM, ON24, Oktopost, PayPal, Pipedrive, Playbooks, Salesforce Sales Cloud, Shopify, SnapApp, SugarCRM, SurveyMonkey, SyncApps, Twilio Voice, Twitter, Unbounce, UserVoice, Vidyard, Wistia, WooCommerce, Wufoo, Zendesk, Zoho CRM

Act-On ofrece las siguientes opciones de asistencia:

E-mail/Help Desk, Preguntas frecuentes/foro, Base de conocimientos, Asistencia telefónica, 24/7 (asistencia directa), Chat

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