Sobre Deputy

Deputy es una plataforma todo en uno de planificación de personal (creación de horarios), tiempo y asistencia (reloj registrador), asignación de tareas y comunicación. Las aplicaciones móviles de Deputy permiten gestionar equipos desde cualquier lugar. La aplicación de terminal para iPad de Deputy proporciona un punto de ficha de entrada y salida de los empleados con autoservicio completo. Todo ello alimentado por un diseño sencillo e intuitivo.

Deputy proporciona una solución integral para la gestión de personal. Desde la planificación de personal (horarios) hasta la integración de la nómina, todo en una única solución. Permite crear la programación con la aplicación web o móvil y enviarla al personal mediante correo electrónico/SMS/notificación push. También ofrece la opción de que los empleados confirmen sus turnos. Los empleados pueden fichar con las aplicaciones móviles de Deputy, que incluyen etiquetado de geolocalización o pueden usar la aplicación de terminal en iPad de Deputy con detección facial. Transfiere con fluidez las hojas de horas virtuales con cálculo completo de horas extras a las soluciones de nóminas en la nube. También se pueden descargar a un archivo de Excel para realizar análisis locales. Es sencillo, fácil y rápido.

Dispositivos

Tamaño de la empresa

P M G

Disponible en los países siguientes

Australia, Brasil, Canadá, China, Alemania y otros 5, Reino Unido, India, Japón, México, Estados Unidos

Idiomas admitidos

alemán, chino, chino tradicional, coreano, español y otros 5, francés, inglés, italiano, japonés, portugués

Imágenes

Create new shift structures instantly, drag & drop existing schedules, or use auto-scheduling to create optimized, legally compliant schedules with a single click. 
Notify employees about their schedules and changes via email, SMS, or push notifications.
Make it simple for employees to clock in and out from any device, with geolocation capture and facial recognition. 
Streamline timesheets and attendance records, seamlessly export to payroll.
Give your staff the best way to stay informed, share important messages, and contribute to the workplace conversation.
Build a connected business: Deputy integrates with your Point of Sale, HR & Payroll Providers.
Free trial and help to set you up with Deputy. Get started: www.deputy.com
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Vídeo de Deputy
Captura de pantalla de Deputy: Create new shift structures instantly, drag & drop existing schedules, or use auto-scheduling to create optimized, legally compliant schedules with a single click. 
Notify employees about their schedules and changes via email, SMS, or push notifications. Captura de pantalla de Deputy: Make it simple for employees to clock in and out from any device, with geolocation capture and facial recognition. 
Streamline timesheets and attendance records, seamlessly export to payroll. Captura de pantalla de Deputy: Give your staff the best way to stay informed, share important messages, and contribute to the workplace conversation. Captura de pantalla de Deputy: Build a connected business: Deputy integrates with your Point of Sale, HR & Payroll Providers. Captura de pantalla de Deputy: Free trial and help to set you up with Deputy. Get started: www.deputy.com

Funciones

Características totales de Deputy: 118

  • API
  • Acceso móvil
  • Acceso sin conexión
  • Actualizaciones en tiempo real
  • Administración FMLA
  • Alertas de móvil
  • Alertas y notificaciones
  • Análisis ad hoc
  • Análisis de costes
  • Análisis en tiempo real
  • Análisis predictivo
  • Arrastrar y soltar
  • Autoprogramación
  • Base de datos de empleados
  • Búsqueda/filtro
  • Cambio de turnos
  • Comentarios/notas
  • Conexión segura
  • Contratación de empleados
  • Control de procesos de aprobación
  • Control del proceso
  • Controles o permisos de acceso
  • Creación de informes ad hoc
  • Creación de informes administrativos
  • Creación de informes de costes laborales
  • Creación de informes en tiempo real
  • Creación de informes y estadísticas
  • Creación de informes/análisis
  • Creación de marca personalizable
  • Cálculo de horas extra
  • Datos en tiempo real
  • Distribución de programas
  • Etiquetado
  • GPS
  • Geolocación
  • Gestión de actividades
  • Gestión de asistencia
  • Gestión de ausencias
  • Gestión de calendarios
  • Gestión de camareros
  • Gestión de comentarios
  • Gestión de control de horas
  • Gestión de costes
  • Gestión de docentes y personal escolar
  • Gestión de empleados
  • Gestión de instructores
  • Gestión de la comunicación
  • Gestión de la conformidad
  • Gestión de la disponibilidad
  • Gestión de la formación
  • Gestión de modelos
  • Gestión de médicos
  • Gestión de nóminas
  • Gestión de plazos de entrega
  • Gestión de recursos
  • Gestión de recursos humanos
  • Gestión de subcontratistas
  • Gestión de tareas
  • Gestión de usuarios
  • Gestión del rendimiento
  • Gestión del trabajo
  • Herramientas de seguimiento del tiempo online
  • Importación y exportación de datos
  • Integraciones de terceros
  • Integración contable
  • Integración de QuickBooks
  • Mano de obra variable
  • Mensajería
  • Mensajería SMS
  • Mensajería/Envío de turnos
  • Métricas de rendimiento
  • Notificaciones en tiempo real
  • Panel de actividades
  • Perfiles de empleados
  • Planificación de personal
  • Planificador automático
  • Portal de autoservicio
  • Portal para empleados
  • Presupuestos/previsiones
  • Previsión
  • Previsión de trabajo
  • Programación
  • Programación a tiempo real
  • Programación automatizada
  • Programación de grupos
  • Programación de llamadas
  • Programación de recursos
  • Programación de tareas
  • Programación de turnos
  • Programación en línea
  • Punto de venta (POS)
  • Reconocimiento biométrico
  • Recordatorios
  • Registro automático de tiempos
  • Registro de entrada/salida
  • Registro manual de tiempo
  • Reloj registrador
  • Seguimiento de actividades
  • Seguimiento de asalariados
  • Seguimiento de ausencias
  • Seguimiento de ausencias por enfermedad
  • Seguimiento de certificaciones
  • Seguimiento de competencias
  • Seguimiento de horas de los empleados
  • Seguimiento de horas en movimiento
  • Seguimiento de horas sin conexión
  • Seguimiento de la asistencia
  • Seguimiento de la conformidad
  • Seguimiento de progreso de tareas
  • Seguimiento de tiempo en línea
  • Seguimiento de ubicación
  • Seguimiento de vacaciones/ausencias
  • Seguimiento del tiempo
  • Sincronización de calendario
  • Solicitudes de ausencias
  • Tarjeta perforada en línea
  • Tiempo y asistencia
  • Varias ubicaciones

Alternativas

When I Work

4.5
#1 alternativa a Deputy
When I Work es una forma fácil para que las empresas puedan programar el trabajo y comunicarse con sus empleados por...

UKG Ready

4.1
#2 alternativa a Deputy
Kronos Workforce Ready es una solución completa de gestión de la mano de obra y de capital humano con una interfaz de...

Planday

4.3
#3 alternativa a Deputy
Planday es una de las mejores maneras para que las empresas basadas en turnos administren la planificación de personal,...

QuickBooks Time

4.7
#4 alternativa a Deputy
TSheets es un servicio de gestión de trabajo y tiempo online que permite a los usuarios supervisar su tiempo desde el...

Opiniones

Calificación general

4.7 /5
(563)
Relación calidad-precio
4.6/5
Funciones
4.4/5
Facilidad de uso
4.6/5
Asistencia al cliente
4.6/5

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Mostrando 5 opiniones de 563
Glenda M.
Calificación general
  • Software usado A diario durante 6-12 meses
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 9.0 /10

Excellent & Easy to Use Time Management System

Revisado el 28/10/2016

Our experience with Deputy right from the very beginning has been nothing but fantastic. If you...

Our experience with Deputy right from the very beginning has been nothing but fantastic. If you have any questions, they are answered, if you need help you can get it & it is also very cost effective.
We employ about 30 people & work in the Construction Industry. Due to the fact that there are many varied competencies involved in the type of works we do and there is also a number of different locations on any given day, rostering our staff used to be an absolute headache. Since implementing Deputy we have found this task to be completely trouble free. When we add our Employees to Deputy we input all of their relevant "Training" which includes competencies & site inductions which assists us tremendously when choosing who we can roster to the many different daily tasks we undertake. Our industry also requires that hours of work is reported of which is another feature Deputy is of tremendous value for. Not to mention the ease of actually paying our Employees each week via the connection with Xero.

Puntos a favor

The most helpful feature for us is the "Training" which allows us to know which of our Employees are qualified to undertake different tasks. It is also extremely handy when it comes to paying our wages - no more time sheets !! Once the Employees times have been approved which we try to do on a daily basis, it is just a matter of pushing the button & our payroll in Xero is ready to go. Also the "Scheduling" is wonderful & extremely easy to use.

Puntos en contra

The Android app doesn't provide as many features as the IPhone app.

Troy M.
Calificación general
  • Sector: Comercio minorista
  • Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Deputy is seriously like the sheriff that came in and cleaned up our employee scheduling...

Revisado el 27/7/2019

We had employees staying clocked on after shifts milking the clock. We didn't notice it until it...

We had employees staying clocked on after shifts milking the clock. We didn't notice it until it was time to run payroll. Now this tells me whenever someone stays on more than 5 minutes past their shift. Or clocks in more than 5 minutes early. 6 stores, 3 shifts a day, it really adds up quickly!

Puntos a favor

Easy to learn. As the person in charge I not only had to learn this product, but I had to train everyone else on this product. And not just train them, but sell them on why it was better than what we were using. Luckily, Deputy is so complete, it was easy. They haven't forgotten a single step.

Puntos en contra

I wish it synced with my Google calendar. Only thing missing.

Alex B.
Calificación general
  • Sector: Alimentación y bebidas
  • Tamaño de la empresa: 1,001-5,000 empleados
  • Software usado A diario durante Más de un año
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 9.0 /10

Deputy

Revisado el 9/3/2021

Highly positive, we sought to use other platforms and software purely because it didn’t Oteri rate...

Highly positive, we sought to use other platforms and software purely because it didn’t Oteri rate well with other financial software

Puntos a favor

Ease of use, very user friendly for both employer and employee

Puntos en contra

Intergrating other financial applications was difficult

Natalie O.
Calificación general
  • Sector: Ropa y moda
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado A diario durante 6-12 meses
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 0.0 /10

No bad until you try to leave

Revisado el 27/8/2018

I have rarely ever left a negative review in my life but after my recent experience I feel it's...

I have rarely ever left a negative review in my life but after my recent experience I feel it's almost a responsibility. I closed my business in July. Not having a need for timekeeping I cancelled an account. I deleted all staff and shifts and unsubscribed from this service. I did so before the close of the billing cycle. Since this is a payment in advance service I should have been left with nothing outstanding. I've had demand after demand. I went back into the account to inquire as to why I'm still receiving demands to find that the account was not closed, I was not unsubscribed and although all staff profiles had been deleted i was still listed as having 5 staff. I updated my contact information, emailed Deputy stating that I had unsubscribed using the instructions in the help files and heard nothing more. Then the demands started again. The worst however was having to deal with their customer service rep on live chat who'd leave me sitting on live chat for 5-7 minutes at a time only to come back and claim he was leaving me hang there on purpose so "I'd calm down" He seemed to take particular exception to me insisting on a chat transcript. Given that I'm so furious with this company and how it allows its reps to treat customers, customer service rep's strategy didn't work. I got my chat transcript in the end but only by copying and pasting the entire thing myself. He wasn't too keen on his replies being included in the chat transcript. Utterly disgusting.

Puntos a favor

It's cheap. It's not an expensive service but the old adage you get what you pay for applies here.

Puntos en contra

Customer service is deplorable. I've never in my lifetime of dealing with various services, apps, etc ever dealt with a customer service rep as badly trained and as unprofessional as I have seen at Deputy.

Respuesta de Deputy

Hi Natalie. We really value your feedback and will share this information with our team. Thank you for your honesty and we look forward to working with you in the future to improve your Deputy experience!

Rachael C.
Calificación general
  • Sector: Ocio, viajes y turismo
  • Tamaño de la empresa: 1,001-5,000 empleados
  • Software usado A diario durante Más de un año
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 8.0 /10

Outstanding Customer Support

Revisado el 10/11/2016

Since implementing deputy towards the end of 2015 in our business, I have worked closely with Jake...

Since implementing deputy towards the end of 2015 in our business, I have worked closely with Jake and Joseph on making the system work with ease and ensure we are using the system to its potential.
Our business has a high turnover of transient employees who work varied hours and days of work which makes it hard for our managers to roster efficiently.
The team at Deputy have worked with us to add custom features which can help with our daily struggles in turn saving us time and money by being able to roster effectively and ensure we are being compliant at each step.
As the Payroll officer for our Australian and New Zealand region, Deputy have allowed me to streamline the fortnightly payroll process. Removed the need for any manual inputting, in turn ensuring we have time for quality checks, within our limited time constraints on payroll day.
We are a fast paced business and this system works extremely well for our managers creating and publishing the rosters, as well as confirming timesheets.

Puntos a favor

Worked closely with our team to add additional features required
Fast response time
Realistic time-frames
Great problem solving skills, and solutions
Helps with rostering efficiently,
Forecast of costs,
Ensures Compliance
Reporting functions
Payroll inputting has reduced from 1.5 days to 1Hrs due to new seamless payroll integration
New upgrade of system is more user friendly and responsive

Puntos en contra

More updates on system features/upgrades to come
More training for Support staff on system set up
Doesn't do 'Modern award' interpretation. Although we have now got the system to interpret the Award this was a lot of custom features we worked with the Development team on.

Mostrando 5 opiniones de 563 Todas las opiniones

Preguntas frecuentes sobre Deputy

He aquí algunas preguntas frecuentes sobre Deputy.

Deputy ofrece los siguientes planes de precios:

  • A partir de: USD 2.50/mes
  • Modelo de precios: Gratis, Suscripción
  • Prueba gratis: Disponible

No tenemos información sobre las características de Deputy

Los clientes habituales de Deputy son:

2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1,000, 1,001+

Deputy admite los siguientes idiomas:

alemán, chino, chino tradicional, coreano, español, francés, inglés, italiano, japonés, portugués

Deputy admite los siguientes dispositivos:

Android (móvil), iPhone (móvil), iPad (móvil)

Deputy se integra con las siguientes aplicaciones:

ADP Workforce Now, BambooHR, Box, Clover, Dropbox Business, Epos Now, Google Calendar, Google Workspace, Gusto, IDEXX Neo, LastPass, Lightspeed POS, Lightspeed Retail, MYOB Essentials, Microsoft Azure, Microsoft Outlook, NetSuite, NetSuite for Retail, Okta, Paylocity, QuickBooks Online Advanced, Quickbooks Online, Revel Systems, Salesforce Work.com, ServiceM8, Square Point of Sale, VMware AirWatch, Vend, Wagepoint, WhosOnLocation, WorkflowMax, Xero, Zapier, talech

Deputy ofrece las siguientes opciones de asistencia:

E-mail/Help Desk, Preguntas frecuentes/foro, Base de conocimientos, Asistencia telefónica, 24/7 (asistencia directa), Chat

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