Sobre QuickBooks Commerce

TradeGecko es un potente software de gestión de pedidos y de inventarios basado en la nube para empresas modernas en línea. Combina fabricación, canales de venta, ubicaciones y monedas para que todos los productos, pedidos y clientes se puedan gestionar en un solo lugar.

Además de las tiendas de comercio electrónico en Shopify, WooCommerce, Magento y Amazon, TradeGecko se integra perfectamente con Xero, QuickBooks Online y ShipStation. Crea órdenes de compra, pedidos pendientes, tomas y ajustes de existencias y, además, realiza fácilmente un seguimiento del tamaño de los paquetes, los lotes y las fechas de vencimiento. Envía cotizaciones por correo electrónico y comparte con los clientes un enlace a las facturas con los pagos con tarjeta de crédito incorporados.

TradeGecko también incluye informes detallados, información del cliente y pronósticos para rastrear y predecir el desempeño del negocio. Además, la aplicación móvil muestra un panorama rápido de los datos de los negocios y facilita la creación y administración de pedidos, la supervisión del inventario y el contacto con clientes y proveedores.

Finalmente, una tienda de comercio electrónico B2B personalizable ofrece a cada empresa la plataforma perfecta para comenzar a vender al por mayor en línea con un catálogo exclusivo y una lista de precios para cada cliente.

Dispositivos

Tamaño de la empresa

P M G

Disponible en los países siguientes

Australia, Canadá, Estados Unidos

Idiomas admitidos

inglés

Imágenes

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Captura de pantalla de QuickBooks Commerce: Captura de pantalla de QuickBooks Commerce: Captura de pantalla de QuickBooks Commerce: Captura de pantalla de QuickBooks Commerce:

Funciones

Funcionalidades totales de QuickBooks Commerce: 118

  • API
  • Acceso móvil
  • Acceso sin conexión
  • Actualizaciones en tiempo real
  • Alertas y notificaciones
  • Análisis de evolución de ventas
  • Análisis de la lista de materiales
  • Análisis en tiempo real
  • Auditoría de inventario
  • Base de datos de clientes
  • Búsqueda/filtro
  • CRM
  • Campos personalizables
  • Carro de compra
  • Catalogación/Categorización
  • Catálogo de productos
  • Comercio móvil
  • Compras y recepción
  • Configurador de productos
  • Contabilidad
  • Control de inventario
  • Controles o permisos de acceso
  • Creación de informes en tiempo real
  • Creación de informes y estadísticas
  • Creación de informes/análisis
  • Creación de marca personalizable
  • Cuentas de clientes
  • Códigos SKU/UPC
  • Códigos de barras/RFID
  • Datos en tiempo real
  • Distribución multicanal
  • Equipamiento
  • Etiquetado
  • Etiquetas de envíos
  • Facturación
  • Gestión 3PL
  • Gestión de adquisiciones
  • Gestión de almacén
  • Gestión de aplicaciones
  • Gestión de artículos
  • Gestión de canales
  • Gestión de comercio electrónico
  • Gestión de descuentos
  • Gestión de envíos
  • Gestión de facturas
  • Gestión de flujos de trabajo
  • Gestión de ingresos
  • Gestión de inventario de fabricación
  • Gestión de inventario de minoristas
  • Gestión de inventarios
  • Gestión de la disponibilidad
  • Gestión de la distribución
  • Gestión de la importación/exportación
  • Gestión de la producción
  • Gestión de pedidos
  • Gestión de pedidos
  • Gestión de pedidos especiales
  • Gestión de proveedores
  • Gestión de proveedores
  • Gestión de recibo y almacenamiento
  • Gestión de renovaciones de pedidos
  • Gestión de stock
  • Gestión de órdenes de compra
  • Gestión multicanal
  • Historial de cliente
  • Identificación del producto
  • Importación y exportación de datos
  • Impresión de códigos de barras
  • Impresión de etiquetas
  • Informes de ventas
  • Informes personalizables
  • Integraciones de terceros
  • Integración contable
  • Integración de QuickBooks
  • Integración del mercado
  • Intercambio de datos electrónico
  • Lectura de código de barras/tickets
  • Modelos personalizables
  • Métricas de rendimiento
  • Nomenclaturas
  • Notificaciones en tiempo real
  • Optimización de inventario
  • Pagos electrónicos
  • Pagos parciales
  • Panel de actividades
  • Pedidos de ventas
  • Pedidos recurrentes
  • Planificación de ventas y operaciones
  • Previsión
  • Previsión de la demanda
  • Previsión de ventas
  • Procesamiento de lotes
  • Procesamiento de pedidos
  • Punto de venta (POS)
  • Reconocimiento de códigos de barras
  • Recordatorios
  • Recuento cíclico
  • Registro de auditoría
  • Registro de entrada y salida
  • Registro de pedido
  • Reposición de inventario
  • Seguimiento de actividades
  • Seguimiento de costes
  • Seguimiento de entrega
  • Seguimiento de inventario
  • Seguimiento de la producción
  • Seguimiento de pedidos
  • Sincronización de datos
  • Sincronización en tiempo real
  • Supervisión en tiempo real
  • Tratamiento de pedidos
  • Varias cuentas de usuario
  • Varias divisas
  • Varias empresas
  • Varias tiendas
  • Varias ubicaciones
  • Varios idiomas
  • Varios países

Alternativas

Orderhive

4.4
#1 alternativa a QuickBooks Commerce
Orderhive es un software de automatización de eCommerce que te permite administrar automáticamente tu inventario,...

Cin7

4.3
#2 alternativa a QuickBooks Commerce
Cin7 hace que el comercio minorista y mayorista complejo sea sencillo porque ofrece gestión de inventarios todo en uno,...

Odoo

4.2
#3 alternativa a QuickBooks Commerce
Odoo es un conjunto de aplicaciones personalizables de código abierto ideadas para la gestión empresarial. Odoo está...

NetSuite

4.1
#4 alternativa a QuickBooks Commerce
NetSuite es una destacada solución ERP en la nube, con más de 24 000 clientes de rápido crecimiento en todo el mundo....

Opiniones

Calificación general

4.3 /5
(295)
Relación calidad-precio
4.2/5
Funciones
4.2/5
Facilidad de uso
4.3/5
Asistencia al cliente
4.3/5

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Mostrando 5 opiniones de 295
Phill D.
Calificación general
  • Sector: Producción de alimentos
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente

Love it

Revisado el 19/7/2015

I have had a few bumps along the way with Tradegecko, but overall I love it. I was with Unleashed...

I have had a few bumps along the way with Tradegecko, but overall I love it. I was with Unleashed for 2 years when I heard about the Tradegecko integration with WooCommerce, which was exactly what I needed. I decided to do a quick trial in January to scope out the system for a potential end of financial year change over at the end of March. Within 2 hours I had decided to fully implement the system immediately.

Mine is a particularly complex installation as I have a large number of WooCommerce extensions. Tradegecko has been relatively stable, but there have been a few learning experiences.

Puntos a favor

I was recently asked what I thought were the benefits of Unleashed over Tradegecko and my reply was that there, are none. The WooCommerce integration is a huge benefit for me, but even if that was taken away, I feel that Tradegecko has the edge. Unleashed does not do tax inclusive pricing well. If you are a wholesaler then this might not be much of a problem, however, if you are retailing too it does become an issue. Tradegecko seems to have solved these technical difficulties and it makes the system much easier to use.

Puntos en contra

If you have an integration with WooCommerce then I strongly recommend you have a thorough backup system on your website before you install then do any updates of the Tradegecko app or WooCommerce app. I have had a couple of issues with updates and have now learnt to wait a couple of days before updating - for one issue I think I was the first person to update and experience the particular issue and therefore the technical team hadn't had a chance to fully investigate the bug.

I have had a couple of issues with the helpdesk, but it was just one of their agents, and with any growing business there will be some technical staff who are more and less experienced than others. Also, their engineers don't work the weekends and I think this is something that could be improved, for a worldwide system and online so needs someone on hand 24/7.

On the positive side of this however, they have been very responsive to some of my constructive criticisms and seem genuinely interested in improving their systems.

Respuesta de TradeGecko

Hi Phill,

Thanks for the honest feedback, and we are glad that TradeGecko has been able to help you meet your needs. We are always looking to improve our system and service, so we will be sure to pass your feedback on. Have a great day!

Regards,
Alicia
TradeGecko

Steven F.
Calificación general
  • Sector: Maquinaria
  • Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
  • Software usado A diario durante 1-5 meses
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 8.0 /10

Great piece of software

Revisado el 19/11/2020

Does what it says it does on the tin and is a cracking piece of software. Looks greats and getting...

Does what it says it does on the tin and is a cracking piece of software. Looks greats and getting around it is pretty easy.

Customer service is good and always at hand to help but the software just works so didn't need much help setting it up

Puntos a favor

QBC was so easy to manage and implement, running purchasing, sales orders, invoices, shipping and payments. we are now in the process of linking this product to woocommerce and QBO.
Powerful piece of software. I was up and running on a live version straight away after the 14 days trial where I spent that time learning what the system could do.
Highly recommend it. Good customer service..

Puntos en contra

Would like more flexibility on reports and you need to remember to reload/refresh when you've made changes.
Not able to run customers with a credit limit

Kristof V.
Calificación general
  • Sector: Automoción
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado A diario durante 6-12 meses
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 6.0 /10

Basic plan

Revisado el 6/6/2017

- Add additional languages: dutch / french / german
- Make own translations / rename possible...

- Add additional languages: dutch / french / german
- Make own translations / rename possible (example: products and variants being able to change/rename or translate to own choice)
- Tradegecko support: receive an email confirmation when opening a new ticket or replying in a ticket. Only replies by tradegecko are email notified. I, for example, open the same ticket 3 times in a row as it disappeared after a couple of minutes with any feedback = it appears that the support team moved the ticket for further investigation and there for it was disappearing in my account (MY ACTIVITIES)

Puntos a favor

Fast and reliable website / webportal = cloud based
Ipad app
Intelligence functions
Magento connection
Had a problem with the Magento stock status, took a while to explain, understand and proceed but an adjustment by the tech team saved us = so big ups for standing open for malfunctions/adjustments!

Puntos en contra

- Limited magento connection: not fully supported (tax class / discounts / excl tax price / visibility setting / categories)
- 3PL Exporter: sales invoices = 5 templates available but not 1 of them contains all data. For European law we need to extract a monthly overview of all the invoices included company name/company number / total price/tax price / tax class. In order te get this data I need to export basic and quickbooks template and then mix 2 complex CSV files... Would be an improvement to provide an template that contains all data of provide custom template on request.
- branding & identity: limited invoice text = Terms and Conditions?
- branding & identity: there is no preview function to see the different Document Specific Settings when making an adjustment
- inventory products: import new products = not able to include the re-order points (CSV) = manually editing afterwards
- inventory products: update existing products = not able to change the re-order points in bulk (CSV)
- inventory products: bulk actions = there is no publish to magento feature (publish to underlaying variants)
- inventory variants: there are no selection boxes at the left (like with the products) = not possible to bulk edit variants / publish to magento / publish to B2B
- B2B eCommerce Platform not available for the basic plan, why does it show up in the menu left and in the product edit/bulk edit screens?

Usuario verificado
Calificación general
  • Sector: Ropa y moda
  • Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
  • Software usado Semanalmente durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 8.0 /10

Solid and simple

Revisado el 22/1/2021

It works and the simplicity is a major benefit. Definitely best in class at this price.

It works and the simplicity is a major benefit. Definitely best in class at this price.

Puntos a favor

It is pretty robust and works well for small companies. I have helped use this for multiple companies.

Puntos en contra

My main complaint is the reporting, it is a small thing, but you cannot see all of the reports from the website, the reports have to be emailed to you and then downloaded. Kind of a cumbersome process.

Usuario verificado
Calificación general
  • Sector: Tecnología y servicios de la información
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado A diario durante 1-5 meses
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 8.0 /10

Fully Featured and Flexible

Revisado el 24/11/2019

Puntos a favor

TradeGecko offers a ton of capability and flexibility for eCommerce businesses of any size. Also extremely extensible through its API, and readily available integrations.

Puntos en contra

Pricing structures are sub-optimal for certain business models.

Mostrando 5 opiniones de 295 Todas las opiniones

Preguntas frecuentes sobre QuickBooks Commerce

He aquí algunas preguntas frecuentes sobre QuickBooks Commerce.

QuickBooks Commerce ofrece los siguientes planes de precios:

  • A partir de: USD 39.00/mes
  • Modelo de precios: Suscripción
  • Prueba gratis: Disponible

No tenemos información sobre las características de QuickBooks Commerce

Los clientes habituales de QuickBooks Commerce son:

Trabajador autónomo, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500

QuickBooks Commerce admite los siguientes idiomas:

inglés

QuickBooks Commerce admite los siguientes dispositivos:

iPhone (móvil), iPad (móvil)

QuickBooks Commerce se integra con las siguientes aplicaciones:

3dcart, Bigcommerce, Katana, Lightspeed Retail, Magento Commerce, OpenCart, Quickbooks Online, ShipBob, ShipHero, ShipStation, Shopify, Shopify Plus, Squarespace, StarShipIt, WooCommerce, Zapier

QuickBooks Commerce ofrece las siguientes opciones de asistencia:

E-mail/Help Desk, Preguntas frecuentes/foro, Base de conocimientos, Asistencia telefónica, 24/7 (asistencia directa), Chat

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