Wild Apricot

Sobre Wild Apricot

Wild Apricot es una solución todo en uno de gestión de socios fácil de usar que sirve a más de 16 363 asociaciones, organizaciones sin ánimo de lucro y clubes.

Sus principales funciones incluyen gestión completa de bases de datos de socios, creador de sitios web de aspecto profesional con interfaz de tipo arrastrar y soltar (además de una integración fácil con el sitio web existente), cobro y automatización de pagos y renovaciones online, registros de eventos online, correos electrónicos y boletines automatizados y mucho más.

El amable equipo de asistencia de Wild Apricot te ayuda a automatizar todas tus tareas administrativas para que puedas comenzar a trabajar lo más rápido posible.

Esta empresa es experta en trabajo voluntario para pequeñas asociaciones, clubes y organizaciones sin ánimo de lucro y conoce a muchas personas apasionadas y dedicadas (como tú) que trabajan mucho y ganan poco.

Por eso, ha diseñado un software para personas normales que intentan hacer cosas extraordinarias. Comienza una prueba gratis de 30 días de Wild Apricot para saber si es una buena opción para tu organización.

Wild Apricot es perfecto para asociaciones profesionales, clubes y organizaciones sin ánimo de lucro:
Asociaciones de antiguos alumnos
Grupos de negocios
Consejeros
Clubes de jardinería
Deportes y ocio
Sociedades históricas/museos
Asociaciones de viviendas
Asociaciones de derecho
Clubes de motocicletas
Asociaciones políticas/ciudadanas
Asociaciones de salud pública
Clubes de navegación
Clubes de natación
Para maestros.
Clubes de tenis
Y muchos más.


Imágenes

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Wild Apricot

4.5 (539)
VS.
El más valorado

Precio inicial

USD 60.00
mes
USD 0.00

Opciones de precios

Versión gratuita
Prueba gratuita
Versión gratuita
Prueba gratuita

Funciones

89
82

Integraciones

7
205

Facilidad de uso

4.3 (539)
4.4 (3,954)

Relación calidad-precio

4.4 (539)
4.3 (3,954)

Atención al cliente

4.4 (539)
4.4 (3,954)

Alternativas

HubSpot CRM

4.5
#1 alternativa a Wild Apricot
Ahorra tiempo de ventas valioso con HubSpot CRM, que se ocupa de todos los pequeños detalles, como grabación de...

Constant Contact

4.3
#2 alternativa a Wild Apricot
Si deseas llegar a más clientes, vender más productos o simplemente compartir tu pasión con el mundo, Constant Contact...

YourMembership

3.8
#3 alternativa a Wild Apricot
Se centra en el cliente para que este pueda centrarse en los miembros. El software de gestión de membresía de YourMember...

Eventbrite

4.6
#4 alternativa a Wild Apricot
Eventbrite es una plataforma global de tecnología de realización de eventos y emisión de entradas que proporciona a los...

Opiniones

Calificación general

4.5 /5
(539)
Relación calidad-precio
4.4/5
Funciones
4.2/5
Facilidad de uso
4.3/5
Asistencia al cliente
4.4/5

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Mostrando 5 opiniones de 539
Chris
Calificación general
  • Sector: Organización de eventos
  • Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Best platform for membership sites

Revisado el 29/11/2018

We use Wild Apricot on several of our membership-based organizations. Very helpful with membership...

We use Wild Apricot on several of our membership-based organizations. Very helpful with membership management, event billing, and event management.

Puntos a favor

Ease of recurring payments
Easy membership management
Great for event planning and management

Puntos en contra

Customer service can be difficult to deal with
Wish software had more customization features

Rachel
Calificación general
  • Sector: Gestión de organizaciones sin ánimo de lucro
  • Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
  • Software usado Semanalmente durante 6-12 meses
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Probabilidad de recomendación 7.0 /10

Great Back End For Tracking

Revisado el 19/12/2018

For the money, I would like it if they would work on the front end as well as the back end. There...

For the money, I would like it if they would work on the front end as well as the back end. There are so many things I feel could make this the easy winner for all things non-for-profit but I think they have banked on the back end for so long that they've let other things go which, honestly has made me look at other places to host our website. And we're talking over a thousand dollars a year that we currently pay.

Puntos a favor

The back end of it is great for non-profits as it is all intergrated. It allows a one stop shop for membership and events which is great! It also allows emails to be targeted to certain groups which is even better. They have great email templates and do offer a myriad of how-tos.

Puntos en contra

The front end is a mess. The website functions are awful and dated. You can't make it your own unless you're a wiz at html and writing code. What time is saved from the back end is lost trying to keep the front end looking sleek and up to date. You're painted in a corner by only be allotted so many fonts and the worst part, it's not reactive to mobile devices. The emails are the same. They have great templates that you can follow, but the problem is what you think you're sending out and what is actually sent out are two different things and all the hours trying to make an email look professional are lost.

Sean
Calificación general
  • Sector: Gestión de organizaciones sin ánimo de lucro
  • Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
  • Software usado A diario durante Más de un año
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 3.0 /10

Not Customer Friendly

Revisado el 1/1/2021

Our non-profit has approximately 1500 members we are managing and this was our first attempt at...

Our non-profit has approximately 1500 members we are managing and this was our first attempt at using a membership management tool. The implementation went well and our first year was generally positive. The features they offer are functional but pale in comparison to standalone services. For example the newsletter tool is extremely limited compared to our previous service, MailChimp, to the point where we are considering going back to MailChimp.

After the company switched owners recently, the customer service quality has dropped dramatically. A recent forced change of payment systems resulted in our members' automatic subscriptions being canceled without warning, which was not expected or documented. We tried to engage customer support prior to the change but they were not helpful at all. This will likely result in a loss of members and thus income.

Puntos a favor

It offers a large selection of features and can be a one stop shop for membership tools. Although most of the features are not nearly comparable to equivalent stand-alone services, they are functional.

Puntos en contra

Customer support has been quite poor. They dropped telephone support in the last year and did not provide any guidance or assistance to us when they forced a payment system change that affected our members.

Alternativas consideradas

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Razones para cambiar a Wild Apricot

Combination of price and features.
Sudip
Calificación general
  • Sector: Administración educativa
  • Tamaño de la empresa: 1,001-5,000 empleados
  • Software usado Semanalmente durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 9.0 /10

"Wild Apricot: A Comprehensive Look at the All-in-One Platform for Nonprofit Organizations"

Revisado el 23/2/2023

Wild Apricot has been an invaluable asset for our organization ever since we started using it two...

Wild Apricot has been an invaluable asset for our organization ever since we started using it two years ago. Through its user-friendly interface and its comprehensive array of features, it has allowed us to easily manage memberships and subscriptions, create automated event registration forms, and send bulk emails.

Puntos a favor

I particularly liked how user friendly the Wild Apricot software was. The dashboard was easy to navigate and had a modern design that made it simple to find and access the features I was looking for. The software was also very customizable, allowing me to make changes to the look and feel of my online presence quickly and easily.

Puntos en contra

Although Wild Apricot is a great software for managing membership and registration, there are a few things that could be improved upon. For example, the software is somewhat difficult to use and navigate, with a lot of confusing options and settings.

John
Calificación general
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Wild Apricot saves a lot of time in managing this 501C3

Revisado el 22/2/2018

Puntos a favor

Ease of use for non tech person. Customer support is excellent. Allows for complete automation for events, including taking payments and tracking attendance.

Puntos en contra

At times it is difficult to change the content of some website pages without changing the template. When new members are onboarded, they have difficulty finding out how to view other members.

Mostrando 5 opiniones de 539 Todas las opiniones

Preguntas frecuentes sobre Wild Apricot

He aquí algunas preguntas frecuentes sobre Wild Apricot.

Wild Apricot ofrece los siguientes planes de precios:

  • A partir de: USD 60.00/mes
  • Modelo de precios: Suscripción
  • Prueba gratis: Disponible

Los clientes habituales de Wild Apricot son:

Trabajador autónomo, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1,000, 1,001-5,000

Wild Apricot admite los siguientes idiomas:

inglés

Wild Apricot admite los siguientes dispositivos:

Android (móvil), iPhone (móvil), iPad (móvil)

Wild Apricot se integra con las siguientes aplicaciones:

Google Analytics 360, Make, Meta for Business, PayPal, QuickBooks Online Advanced, Stripe, WordPress

Wild Apricot ofrece las siguientes opciones de asistencia:

E-mail/Help Desk, Preguntas frecuentes/foro, Base de conocimientos, Asistencia telefónica, Chat

Categorías relacionadas

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