WildApricot

4.5 (543)
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Software todo en uno de gestión de socios.

Sobre WildApricot

Wild Apricot es una solución todo en uno de gestión de socios fácil de usar que sirve a más de 16 363 asociaciones, organizaciones sin ánimo de lucro y clubes.

Sus principales funciones incluyen gestión completa de bases de datos de socios, creador de sitios web de aspecto profesional con interfaz de tipo arrastrar y soltar (además de una integración fácil con el sitio web existente), cobro y automatización de pagos y renovaciones online, registros de eventos online, correos electrónicos y boletines automatizados y mucho más.

El amable equipo de asistencia de Wild Apricot te ayuda a automatizar todas tus tareas administrativas para que puedas comenzar a trabajar lo más rápido posible.

Esta empresa es experta en trabajo voluntario para pequeñas asociaciones, clubes y organizaciones sin ánimo de lucro y conoce a muchas personas apasionadas y dedicadas (como tú) que trabajan mucho y ganan poco.

Por eso, ha diseñado un software para personas normales que intentan hacer cosas extraordinarias. Comienza una prueba gratis de 30 días de Wild Apricot para saber si es una buena opción para tu organización.

Wild Apricot es perfecto para asociaciones profesionales, clubes y organizaciones sin ánimo de lucro:
Asociaciones de antiguos alumnos
Grupos de negocios
Consejeros
Clubes de jardinería
Deportes y ocio
Sociedades históricas/museos
Asociaciones de viviendas
Asociaciones de derecho
Clubes de motocicletas
Asociaciones políticas/ciudadanas
Asociaciones de salud pública
Clubes de navegación
Clubes de natación
Para maestros.
Clubes de tenis
Y muchos más.


Imágenes

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WildApricot

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VS.
El más valorado

Precio inicial

USD 60.00
mes
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Opciones de precios

Versión gratuita
Prueba gratuita
Versión gratuita
Prueba gratuita

Funciones

105
87

Integraciones

7
205

Facilidad de uso

4.3 (543)
4.4 (4,136)

Relación calidad-precio

4.4 (543)
4.3 (4,136)

Atención al cliente

4.4 (543)
4.4 (4,136)
Las barras de puntuación verdes muestran el producto ganador en función de la puntuación media y el número de opiniones.

Alternativas

HubSpot CRM

4.5
#1 alternativa a WildApricot
Ahorra tiempo de ventas valioso con HubSpot CRM, que se ocupa de todos los pequeños detalles, como grabación de...

Salesforce Sales Cloud

4.4
#2 alternativa a WildApricot
Salesforce Sales Cloud es una aplicación de CRM basada en la nube de Salesforce. Sales Cloud ayuda a los equipos de...

Constant Contact

4.3
#3 alternativa a WildApricot
Si deseas llegar a más clientes, vender más productos o simplemente compartir tu pasión con el mundo, Constant Contact...

YourMembership

3.8
#4 alternativa a WildApricot
Se centra en el cliente para que este pueda centrarse en los miembros. El software de gestión de membresía de YourMember...

Opiniones

Calificación general

4.5 /5
(543)
Relación calidad-precio
4.4/5
Funciones
4.2/5
Facilidad de uso
4.3/5
Asistencia al cliente
4.4/5

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Mostrando 5 opiniones de 543
John
Calificación general
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Wild Apricot saves a lot of time in managing this 501C3

Revisado el 22/2/2018

Puntos a favor

Ease of use for non tech person. Customer support is excellent. Allows for complete automation for events, including taking payments and tracking attendance.

Puntos en contra

At times it is difficult to change the content of some website pages without changing the template. When new members are onboarded, they have difficulty finding out how to view other members.

Bobbi
Calificación general
  • Sector: Gestión de organizaciones sin ánimo de lucro
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado A diario durante 1-5 meses
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 8.0 /10

Wild Apricot - robust non-profit management tool

Revisado el 16/7/2020

Customer Service, online support and chat are all very helpful and easy to use. Telephonic...

Customer Service, online support and chat are all very helpful and easy to use. Telephonic customer service hours aren't too long but the service is good. There are also great video tools for implementation and getting started.

Puntos a favor

Software has lots of features that we were not getting from our previous event management software. In addition, we get a member directory and membership management all in one program.

Puntos en contra

The learning curve for using it is somewhat steep, but once that is conquered you can see the true value of the software

Alternativas consideradas

Neon CRM

Razones para elegir WildApricot

Constant Contact was not maintaining or upgrading their event management system and we saw the opportunity to combine our systems into one.

Software anterior

Constant Contact

Razones para cambiar a WildApricot

Price.
Pat
Calificación general
  • Sector: Organización cívica y social
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado A diario durante 1-5 meses
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 0.0 /10

Okay for small group management, but not reliable

Revisado el 24/11/2020

Frustrating. Disappointing.

Frustrating. Disappointing.

Puntos a favor

Not much. It does have some features built in that are easy to use, like the member forum. It also has some customizable features in the membership rules...if they work. Sadly, you can't rely on them and the support staff is less than supportive.

Puntos en contra

Where to start. Support is only available via chat or email, and only Monday through Friday from 10:00 - 5:00.

Next, the system is full of bugs. Members renew and it doesn't advance their renewal date. Members try to log in and it won't let them establish a password. Members can't log in so they create a whole new account, and there is not duplicate warning, so we just have to stumble on the duplicates. There were several member files that had the wrong renewal date but we couldn't change them manually. The system would give us error messages. The system would also randomly change information that we entered into the fields. The search features are less than reliable and do not show all the information unless you export the file to a spreadsheet. If changing member levels it will automatically revert someone to the current member year. You should be able to set that option or create a rule where if the member price is the same it keeps the already paid for years. We have an extremely high rate of payments that go unprocessed, for various reasons. Recaptcha not working, card declined because the payer used auto-fill on the form, card declined because the website is in Canada, and more.

I have spent almost every day in some sort of chat session with the support staff, and you cannot interact with the higher tier support, only the base level. Plus, there have been times where it was a week or more before we received a response.

Kimberly
Calificación general
  • Sector: Gestión de organizaciones sin ánimo de lucro
  • Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Excellent Management System for All My Needs

Revisado el 15/1/2020

I began using WA in 2011 for a non-profit managing 90 volunteers and various events and fundraisers....

I began using WA in 2011 for a non-profit managing 90 volunteers and various events and fundraisers. Since then, I have created WA accounts for 3 other non-profits of similar size AND, as of 2017, also created a WA software account to manage my professional association of 1,000 members with great success. I am a huge advocate for Wild Apricot software and how is can effectively manage members/volunteers and manage events/fundraisers/conferences while being a user-friendly, professional platform to market my organizations.

Puntos a favor

The simplicity yet robust nature of this software is awesome. The user-friendly setups and ease-of-use make it an effective tool to help manage various facets of the organization. Many screens are at-a-glance summary overviews while others provide sufficient detail to meet a variety of needs. Many of my volunteers are elderly and they can navigate the system just as ease as a techny-teenager. The system is user-friendly enough that, if you are in it every day, it is not cumbersome and, if you are an infrequent user, it is quite intuitive.

Puntos en contra

While I like many things about the software, I only wish there was a way to (1) track volunteer hours within member profiles and (2) have the ability to use more than one payment system (I have a 501c3 and 501c4 organization with different financial needs) so I wish I could manage both within the same software system. So, those are big wish list items that I hope come along in the future but so far those are manageable through other less than ideal means. Otherwise, on a daily basis, there is very little I have issue with within the software.

Nena
Calificación general
  • Sector: Fabricación de productos eléctricos/electrónicos
  • Tamaño de la empresa: 201-500 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

ECF..."Florida's Electrical Industry Leader"

Revisado el 19/10/2021

Wild Apricot is the best thing that works for our association. We have used the platform for...

Wild Apricot is the best thing that works for our association. We have used the platform for multiple associations in the past and from day one to now, it is the best solution out there for our organization at a price that includes great 'self-help' information and multiple choices when support from WA is needed.

Puntos a favor

Wild Apricot offers ECF an opportunity to create, modify and update our online software when needed, allowing our in-house staff to make necessary adjustments without having to spend association funds to hire programmers to complete the tasks.

Puntos en contra

There is one item on our "Wish" list that we hope to see in the future. It would be nice to upgrade to a newer version of Excel or Word when exporting information. It's a small thing, but when you are trying to handle multiple lists for conversion to reports, etc., the first move is to save and rename the document based on the compatibility function. On a busy day, it's an added step that's time lost.

A 2nd wish would be for a bit more friendly e-mail design module. It works but can be challenging.

Mostrando 5 opiniones de 543 Todas las opiniones

Preguntas frecuentes sobre WildApricot

He aquí algunas preguntas frecuentes sobre WildApricot.

WildApricot ofrece los siguientes planes de precios:

  • A partir de: USD 60.00/mes
  • Modelo de precios: Suscripción
  • Prueba gratis: Disponible

Los clientes habituales de WildApricot son:

Trabajador autónomo, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1,000, 1,001-5,000

WildApricot admite los siguientes idiomas:

inglés

WildApricot admite los siguientes dispositivos:

Android (móvil), iPhone (móvil), iPad (móvil)

WildApricot se integra con las siguientes aplicaciones:

Google Analytics 360, Make, Meta for Business, PayPal, QuickBooks Online Advanced, Stripe, WordPress

WildApricot ofrece las siguientes opciones de asistencia:

E-mail/Help Desk, Preguntas frecuentes/foro, Base de conocimientos, Asistencia telefónica, Chat

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