When I Work

Programación del personal, seguimiento del tiempo, comunicación y asistencia.

Sobre When I Work

When I Work ayuda a programar y comunicarse fácilmente con los empleados. Las funciones de When I Work incluyen envío de los horarios al personal mediante mensajes de texto. Los mensajes de texto bidireccionales permiten a los empleados aceptar turnos abiertos y solicitar su horario por mensaje de texto. Activa la asistencia para que los empleados usen el reloj registrador móvil para fichar su tiempo con su smartphone o establece un iPad como terminal. Observa fácilmente desde qué ubicación en el mapa fichan su tiempo los empleados. Después de revisar las hojas de horas, puedes aprobarlas con un clic.

When I Work es una herramienta perfecta para propietarios de pequeñas empresas, gerentes de operaciones, gerentes de recursos humanos o cualquier persona que administre planificaciones horarias.

Precios desde:

USD 2.50/mes

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Las 5 mejores alternativas a When I Work

Dispositivos

Tamaño de la empresa

P M G

Disponible en los países siguientes

Australia, Canadá, Alemania, Reino Unido, Irlanda, Países Bajos, Nueva Zelanda, Singapur, Estados Unidos, Sudáfrica

Idiomas admitidos

inglés

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Las 5 mejores alternativas a When I Work

Imágenes

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Funciones

Funcionalidades totales de When I Work: 112

  • API
  • Acceso móvil
  • Acceso sin conexión
  • Actualizaciones en tiempo real
  • Admite iCalendar
  • Alertas de móvil
  • Alertas y notificaciones
  • Almacenamiento seguro de datos
  • Análisis en tiempo real
  • Arrastrar y soltar
  • Base de datos de empleados
  • Búsqueda/filtro
  • Calculadora de costes de trabajo
  • Cambio de turnos
  • Chat en tiempo real
  • Chat y mensajería
  • Comunicación multicanal
  • Contratación de empleados
  • Control de procesos de aprobación
  • Controles o permisos de acceso
  • Creación de informes de costes laborales
  • Creación de informes en tiempo real
  • Creación de informes y estadísticas
  • Creación de informes/análisis
  • Cálculo de horas extra
  • Datos en tiempo real
  • Distribución de programas
  • Feed de actividad y noticias
  • GPS
  • Gestión de asistencia
  • Gestión de ausencias
  • Gestión de calendarios
  • Gestión de camareros
  • Gestión de comités
  • Gestión de control de horas
  • Gestión de docentes y personal escolar
  • Gestión de empleados
  • Gestión de eventos
  • Gestión de instalaciones
  • Gestión de la comunicación
  • Gestión de la conformidad
  • Gestión de la disponibilidad
  • Gestión de médicos
  • Gestión de nóminas
  • Gestión de recursos
  • Gestión de recursos humanos
  • Gestión de subcontratistas
  • Gestión de tareas
  • Gestión de voluntariado
  • Herramientas de seguimiento del tiempo online
  • Horas facturables y no facturables
  • Importación y exportación de datos
  • Informes de síntesis
  • Integración contable
  • Integración de QuickBooks
  • Mano de obra variable
  • Mensajería
  • Mensajería SMS
  • Métricas de rendimiento
  • Notificaciones en tiempo real
  • Panel de actividades
  • Para centros de belleza y balnearios
  • Para comercio detallista
  • Perfiles de empleados
  • Planificación de instalaciones
  • Planificación de personal
  • Portal de autoservicio
  • Portal de empleados
  • Portal para empleados
  • Presupuestos/previsiones
  • Previsión
  • Previsión de la demanda
  • Previsión de trabajo
  • Programación a tiempo real
  • Programación automatizada
  • Programación de cursos
  • Programación de eventos
  • Programación de grupos
  • Programación de llamadas
  • Programación de recursos
  • Programación de tareas
  • Proyecciones
  • Recordatorios
  • Recordatorios por correo electrónico
  • Registro automático de tiempos
  • Registro de entrada/salida
  • Registro único
  • Reloj registrador
  • Reserva en línea
  • Seguimiento de actividades
  • Seguimiento de asalariados
  • Seguimiento de ausencias
  • Seguimiento de ausencias por enfermedad
  • Seguimiento de horas de los empleados
  • Seguimiento de horas en movimiento
  • Seguimiento de horas sin conexión
  • Seguimiento de incomparecencias
  • Seguimiento de la asistencia
  • Seguimiento de progreso de tareas
  • Seguimiento de tiempo en línea
  • Seguimiento de vacaciones/ausencias
  • Seguimiento del tiempo
  • Seguimiento del trabajo
  • Seguimiento horas/gastos
  • Sincronización de calendario
  • Solicitudes de ausencias
  • Supervisión en tiempo real
  • Tarjeta perforada en línea
  • Tasas de facturación múltiples
  • Tiempo y asistencia
  • Uso compartido de archivos
  • Varias ubicaciones

Alternativas

Sling

4.6
#1 alternativa a When I Work
Sling es un software de programación y comunicación que incorpora funciones de planificación de personal, mensajería de...

7shifts

4.7
#2 alternativa a When I Work
7shifts es una solución todo en uno que permite a los restaurantes programar al personal, comunicarse con su equipo,...

Homebase

4.6
#3 alternativa a When I Work
Homebase es una herramienta de planificación de personal, seguimiento del tiempo, contratación y comunicaciones para...

ADP Workforce Now

4.4
#4 alternativa a When I Work
ADP Workforce Now es un software de gestión de capital humano, gestión del talento y beneficios basado en la nube, que...

Opiniones

Calificación general

4.5 /5
(931)
Relación calidad-precio
4.4/5
Funciones
4.3/5
Facilidad de uso
4.4/5
Asistencia al cliente
4.4/5

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Mostrando 5 opiniones de 931
Boyd T.
Calificación general
  • Sector: Salud, bienestar y deporte
  • Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Most handy tool for our variable staff schedules

Revisado el 15/5/2022

Puntos a favor

I like how easy it is to schedule and adjust the schedule of staff, and how they can swap and take time off easily with MINIMAL to no involvement from management.

Puntos en contra

I have no faults for this software. It's amazingly easy to use and I've had little to fault them on after nearly a decade of use.

Respuesta de When I Work

Good afternoon Boyd,

Cassee here with our Customer Care team. We received your feedback and I wanted to take a moment to follow up with you!

We greatly appreciate that you took the time to provide feedback on When I Work. I'm so glad to hear that we've been able to help you manage your team's shifts and time off. Our goal is to make work less work, and it's always great to hear when we've hit the mark!

Thanks again for taking the time to respond. Our care team would be happy to help if you ever have any additional questions!

Best regards,
Cassee

Kevin A.
Calificación general
  • Sector: Servicios
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado A diario durante 6-12 meses
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 6.0 /10

Scheduling Made Easy

Revisado el 2/6/2022

Puntos a favor

For employers, it's incredibly easy to manage your employees hours all in one place, and for employees it helps manage your own hours and keep track of your hours that will be on your paychecks, add a great user interface and very user friendly options and that gives you a great application.

Puntos en contra

A lack of mobile notifications from the app, buggy clock-ins and outs and a lack of a texting feature both on 1on1 sense and a group sense, the app leaves much to be desired.

Respuesta de When I Work

Hi Kevin, Thank you for taking the time to leave a review. It's great to hear that When I Work makes it easy to manage employees. Our Customer Care team would be happy to assist with clock in and notifications within the app. If you would like some assistance, can you please submit a ticket here: https://help.wheniwork.com/submit-a-ticket. Thank you!

Usuario verificado
Calificación general
  • Sector: Administración educativa
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado Semanalmente durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 2.0 /10

Deceptive billing practices

Revisado el 17/2/2020

The software is okay. The program usually does what it should when it is not glitching. After 3+...

The software is okay. The program usually does what it should when it is not glitching. After 3+ years of using this product, it came to my attention that we were being overcharged every month. When I contacted customer service, they were unwilling to offer any solution, rather than explaining their confusing billing style. Not even a credit of any sort. The software sells you "user spots" in increments of ten. For a smaller business, there is a big difference between 10 and 20. So, if you have 11 employees, you need to pay for 20. How does that make sense? Even when we had less than 10 employees, we were being charged for 20. Please explain to me how that is not stealing? Their whole system is very confusing. I will be moving on to a new system because I am not satisfied with the customer service I received.

Puntos a favor

It does what it is supposed to - enables us to schedule employees, notify them of their shifts, sends us a text when someone did not clock in or out.

Puntos en contra

Their billing practices are very deceptive and not user friendly. They sell you "user spots" in increments of 10. It is very confusing how to downgrade but very easy to upgrade. I urge every customer who uses this program to check their billing to see what they are being charged for. Customer service is not helpful and seems like they are not interested in providing good customer service.

Respuesta de When I Work

Hello -

Thanks for taking a moment to share some feedback with us.

I'm glad to hear that the software was meeting your needs for your workplace.

I'm sorry for any confusion around our billing processes. Billing is based on spots purchased, not necessarily spots in use. I can see how that may have been confusing, I'm sorry about that. User spots are offered in increments of 10. Allowing the option to select a quantity of 10 is a way to fit many different businesses needs. We've found that offering increments of 10 spots ensures plenty of room for growth before needing to make any billing changes again.

I can see how having a lower increment may be helpful and really appreciate you taking the time to share this feedback.

If you have any additional questions or would like to discuss this further, feel free to submit a ticket at https://help.wheniwork.com/submit-a-ticket/

Kindly,
Adrianne

Krissy D.
Calificación general
  • Sector: Producción de alimentos
  • Tamaño de la empresa: 501-1,000 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

When I work

Revisado el 22/4/2022

I loved the when i work app very much. I was able to look at my shifts as well as change and drop...

I loved the when i work app very much. I was able to look at my shifts as well as change and drop shifts, There is also the ability to chat with other employees about changing or swapping shifts.

Puntos a favor

When I work is a great app as far as employee scheduling and shift changes. The app has sooo many great features available and it is very affordable.

Puntos en contra

there were a few glitches with the software on ocassion when trying to pick up a dropped shift if you are already scheduled.

Alternativas consideradas

ADP Workforce Now

Razones para cambiar a When I Work

I heard from other stores that have used the software as well as reading reviews online.

Respuesta de When I Work

Hi Krissy,

Thanks so much for taking the time to share this feedback with us!

We're happy to know that you're enjoying the app and features available, like easily having access to view your schedule, and being able to drop and swap shifts! Our users are the reason we do what we do.

Please let us know if any questions come up, we're always happy to help.

Warmly,
Chelo

Jessica B.
Calificación general
  • Sector: Seguros
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Convenient to have, at a decent cost for the extra features

Revisado el 20/5/2022

Have been using for years, and don't see a day when I'd consider using anything else. Enjoying the...

Have been using for years, and don't see a day when I'd consider using anything else. Enjoying the program.

Puntos a favor

Mostly everything, easy to understand. To get around. To set up. To download reports. To welcome each staff. Easy all around.

Puntos en contra

I wish it had slightly more clarity on the individualized permissions / features. Has a good amount of specific features, but one by one would be helpful when granting permission to managers.

Respuesta de When I Work

Hi Jessica,

Natalie here with the Customer Care team at When I Work! Thank you so much for the review! We're happy to hear When I Work has met the mark for you and your team. With respect to manager permissions, I can definitely see how it'd be helpful to expand the options for customizing permissions on an individual basis, and we're always looking for ways to improve the app, so I appreciate you taking the time to leave your feedback. If you have any questions or other thoughts you'd like to share, don't hesitate to reach out to us at https://help.wheniwork.com/submit-a-ticket/ - we love hearing from you!

Best,
Natalie

Mostrando 5 opiniones de 931 Todas las opiniones

Preguntas frecuentes sobre When I Work

He aquí algunas preguntas frecuentes sobre When I Work.

When I Work ofrece los siguientes planes de precios:

  • A partir de: USD 2.50/mes
  • Modelo de precios: Suscripción
  • Prueba gratis: Disponible

Los clientes habituales de When I Work son:

Trabajador autónomo, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1,000, 1,001-5,000

When I Work admite los siguientes idiomas:

inglés

When I Work admite los siguientes dispositivos:

Android (móvil), iPhone (móvil), iPad (móvil)

When I Work se integra con las siguientes aplicaciones:

321Forms, ADP Workforce Now, Crew, Google Calendar, Google Workspace, Gusto, Meta for Business, OnPay, OnPay Solutions, PayPal, QuickBooks Online Advanced, Quickbooks Online, Square Point of Sale, Starboard Suite, Tribepad, Vend, Zapier

When I Work ofrece las siguientes opciones de asistencia:

E-mail/Help Desk, Preguntas frecuentes/foro, Base de conocimientos, Chat

Categorías relacionadas

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