
When I Work
Sobre When I Work
When I Work ayuda a programar y comunicarse fácilmente con los empleados. Las funciones de When I Work incluyen envío de los horarios al personal mediante mensajes de texto. Los mensajes de texto bidireccionales permiten a los empleados aceptar turnos abiertos y solicitar su horario por mensaje de texto. Activa la asistencia para que los empleados usen el reloj registrador móvil para fichar su tiempo con su smartphone o establece un iPad como terminal. Observa fácilmente desde qué ubicación en el mapa fichan su tiempo los empleados. Después de revisar las hojas de horas, puedes aprobarlas con un clic.
When I Work es una herramienta perfecta para propietarios de pequeñas empresas, gerentes de operaciones, gerentes de recursos humanos o cualquier persona que administre planificaciones horarias.
Imágenes














¿Tienes dudas sobre When I Work?
Compara con una alternativa popular
Precio inicial
Opciones de precios
Funciones
Integraciones
Facilidad de uso
Relación calidad-precio
Atención al cliente
Alternativas
Timesheets.com

Homecare Homebase

RUN Powered by ADP

TicketSource

Opiniones
¿Ya tienes When I Work?
¡Ayuda a los compradores de software! Las opiniones sobre los productos son útiles para que el resto de los usuarios podamos tomar las decisiones acertadas.
- Sector: Aprendizaje en línea
- Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
- Software usado A diario durante 6-12 meses
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Probabilidad de recomendación 8.0 /10
Reseña del software When I Work: Eficiencia en la gestión de horarios laborales
Revisado el 9/2/2023
When I Work es un software de planificación y gestión de horarios diseñado para ayudar a las...
When I Work es un software de planificación y gestión de horarios diseñado para ayudar a las empresas a planificar y asignar turnos de manera eficiente. El software cuenta con una interfaz intuitiva y fácil de usar, así como con una accesibilidad en tiempo real a través de la aplicación móvil. Además, permite una comunicación en tiempo real entre gerentes y empleados.En general, When I Work parece ser una solución eficaz y popular para la planificación y gestión de horarios, pero es importante evaluar cuidadosamente tus propias necesidades y considerar tanto los aspectos positivos como los negativos antes de elegir un software de este tipo.
Puntos a favor
Accesibilidad en tiempo real: Con When I Work, los empleados pueden acceder a sus horarios en cualquier momento y lugar a través de la aplicación móvil, lo que les permite mantenerse informados y planificar su tiempo con anticipación.Comunicación en tiempo real: When I Work permite a los gerentes y empleados comunicarse fácilmente y en tiempo real a través de la plataforma, lo que mejora la eficiencia y la transparencia en el lugar de trabajo.
Puntos en contra
Soporte: Creo que soporte técnico de When I Work podría ser mejorado, especialmente en cuanto a la resolución de problemas y la rapidez de respuesta.
Respuesta de When I Work
Hi there!
Thanks for the detailed review! It's wonderful to see that the real-time accessibility of accessing your schedules at any time is helping you! Improving both the speed and reliability of our software is one of our team's highest priorities. We are constantly working on releasing updates and enhancements to our software. We appreciate your feedback on our customer service and we are constantly working to improve our response time. We appreciate users like you that provide feedback so we can enhance and improve When I Work!
Best,
Shanyce

- Sector: Alimentación y bebidas
- Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
- Software usado A diario durante Más de dos años
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Facilidad de uso
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
When I Work User
Revisado el 12/2/2020
Puntos a favor
The When I Work software is great at keeping track of my work schedule. On the Dashboard, it notifies me of my next upcoming shift, the date, and the time. It tells at which location I am working and what my position will be. It also tells what coworkers that I am working with during that shift. I can go into the schedule tab of the software and see what days during the week I am working. The software will also tally up my total hours that I will work per week. This is helpful because it allows me to see who is working and who is not so I can get a shift covered. The software also allows me to put in requests in advance of dates that I want to request off.
Puntos en contra
The availability scheduling feature takes some time to learn how to navigate. It is somewhat difficult to fully schedule availability. If you make a mistake and accidentally alter the availability for one day you have to go back to that day and fix it before adjusting your availability.
Respuesta de When I Work
Hi Christopher,
Thank you so much for the detailed feedback. I am glad When I Work helps you keep track of your shifts, the shifts of your coworkers, and helps with getting the time off you need!
If you have any questions about Availability Preferences please submit a ticket, we are happy to assist!
https://help.wheniwork.com/submit-a-ticket/
- Sector: Alimentación y bebidas
- Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
- Software usado A diario durante Más de un año
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
Scheduling made simple
Revisado el 16/3/2020
Overall we have loved using When I Work. It makes scheduling seamless and reduces the amount of...
Overall we have loved using When I Work. It makes scheduling seamless and reduces the amount of time we spend on employee schedules. We also really love the reminders and text alerts as it makes it easy to communicate with our team quickly when things change.
Puntos a favor
When I Work is so easy to use, it is simple to add employees, great for creating shift templates and the chat features and shift drop applications make changing the schedule simple for employees. As a manager these features are awesome as they reduce the amount of time that I spend re-working the schedule.
Puntos en contra
The only challenge we have faced is that we don't have access to the task list as we don't pay for this version of the application. We would love to try it out to see if it is a good value add for us.
Alternativas consideradas
ScheduleflyRazones para cambiar a When I Work
We liked how easy it was to use, and how many add ons there are included with the basic account.Respuesta de When I Work
Hi Erin -
Thank you so much for taking the time to give us such a lovely review!
I'm so happy to hear features we offer like Shift Swaps & Drops and WorkChat have been so useful for you. It's awesome to hear that scheduling has gotten easier as well!
We'd be happy to discuss our Tasks feature and see what options are available for you. Feel free to submit a ticket at https://help.wheniwork.com/submit-a-ticket/ so we can assist!
Again, thanks so much for this lovely review!
Kindly,
Adrianne
- Sector: Hospital y atención sanitaria
- Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
- Software usado A diario durante Más de dos años
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 0.0 /10
Going down the drain fast
Revisado el 17/2/2021
Terrible. When I first started with When I Work it was a blessing and helped our business work...
Terrible. When I first started with When I Work it was a blessing and helped our business work well. I don't know if they changed management or what but the customer service has gone down hill in the last year or so. We are a staffing agency. We depend on our scheduling service for our money our very heart of our bisiness. They made some changes that have totally made this service obsolete for our company and now - in the middle of the work week in the middle of the work day when all of a sudden the changes became in effect with no warning- we have to stop what we are doing and find another scheduling service. This is after they had a large glitch that made it very difficult for our business and fixed it after 4 weeks. Can't call anyone - not an option.
Puntos a favor
I felt it had good features in the beginning
Puntos en contra
When there is a glitch they don't fix it for like a month. They change features that are detremental and don't give an option to opt out. You can't speak to a person you have to email them with problems. When you do get a hold of someone they do not help you but just say the same thing over and over like: We are working on this at this time. No solutions.
Respuesta de When I Work
Hi Deb,
We appreciate the detailed review.
I am sorry to hear you may have run into some issues with When I Work. When an issue is reported with the product we are not always able to guarantee a timeframe for when a fix would be released because it requires multiple steps and testing to ensure that the solution we implement is successful and does not negatively impact other parts of the app.
I am very sorry for the impact any issues have caused to your workflow.
The support offered through chat and email ensures that we can address the situation in a timely manner.
I appreciate your feedback on this experience. We are always looking for ways to improve.
Best,
Vicki
- Sector: Bienes de consumo
- Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
- Software usado A diario durante Más de dos años
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 6.0 /10
Still a Good Program, but Needs to Upgrade
Revisado el 15/9/2023
They have an amazing customer service team who was always there for us. Overall it was a good...
They have an amazing customer service team who was always there for us. Overall it was a good program to help with scheduling but needs a more user friendly upgrade. Visually, average, looks a little outdated.
Puntos a favor
I liked the app, works really well. I also liked the message board to make announcements and communicate to the team.
Puntos en contra
The features seem a little archaic compared to a lot of the programs available today. Higher price points and lack of features when compared to similar options.
Respuesta de When I Work
Hey Kurt,
Kib here from When I Work.
Thank you for sharing this feedback. We're always continuously looking to find ways and improve the client experience. If there's a particular part of the app that we can address we'd love to hear from you by submitting a ticket: https://help.wheniwork.com/submit-a-ticket/.
We'd be glad to further enhance the experience for you and your team members!
Preguntas frecuentes sobre When I Work
He aquí algunas preguntas frecuentes sobre When I Work.P. ¿Qué tipo de planes de precios ofrece When I Work?
When I Work ofrece los siguientes planes de precios:
- A partir de: USD 2.50/mes
- Modelo de precios: Suscripción
- Prueba gratis: Disponible
P. ¿Quiénes son los usuarios habituales de When I Work?
Los clientes habituales de When I Work son:
Trabajador autónomo, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1,000, 1,001-5,000
P. ¿Qué idiomas admite When I Work?
When I Work admite los siguientes idiomas:
inglés
P. ¿When I Work es compatible con dispositivos móviles?
When I Work admite los siguientes dispositivos:
Android (móvil), iPhone (móvil), iPad (móvil)
P. ¿Con qué otras aplicaciones se integra When I Work?
When I Work se integra con las siguientes aplicaciones:
321Forms, ADP Workforce Now, Crew, Google Calendar, Google Workspace, Gusto, Meta for Business, OnPay, OnPay Solutions, PayPal, QuickBooks Online Advanced, Quickbooks Online, Square Point of Sale, Starboard Suite, Tribepad, Vend, Zapier
P. ¿Qué tipo de asistencia ofrece When I Work?
When I Work ofrece las siguientes opciones de asistencia:
E-mail/Help Desk, Preguntas frecuentes/foro, Base de conocimientos, Chat
Categorías relacionadas
Ver todas las categorías de software encontradas para When I Work.
- Software para programación de citas médicas
- Software para restaurantes
- Software para salón de belleza
- Herramientas de planificación
- Software de control horario
- Software para empresas de catering
- Software para panaderías y pastelerías
- Software para servicios alimentarios
- Software de gestión de personal
- Herramientas de gestión del tiempo
- Sistema de gestión de turnos
- Software para calendarios
- Software para asociaciones sin ánimo de lucro
- Software para cervecerías
- Herramientas para trabajar en equipo
- Software de seguimiento de la asistencia