Kickserv

Un software fácil de usar para gestionar negocios de servicios.

4.3 /5 (291 opiniones) ¡Escribe una reseña!

Información general sobre Kickserv

¿Qué es Kickserv?

Desarrollado y utilizado con confianza por miles de profesionales de servicios. Kickserv ofrece gestión completa de trabajos y gestión de relaciones con los clientes (CRM), programación, estimaciones, acceso móvil, facturación, distribución y más. Kickserv también se sincroniza con QuickBooks Desktop y Online y con Xero para ahorrar a los usuarios la información duplicada y permitirles ahorrar tiempo y dinero.

Kickserv está diseñado para fontanería, climatización, reparación informática, electricidad, albañilería, limpieza de alfombras, paisajismo y jardinería, servicio de limpieza, control de plagas y muchos otros sectores. Kickserv ayuda a gestionar ofertas, presupuestos, trabajos, programación, distribución, facturación y tareas con un calendario online compartido en el que se pueden completar los trabajos. Ofrece integración bidireccional con QuickBooks para acabar con la información duplicada.

Los usuarios pueden comprobar el rendimiento del negocio de un vistazo. Kickserv pone al alcance del usuario toda la información de clientes potenciales, trabajos y facturas. Con ayuda de los estados automatizados de Kickserv, los usuarios están al día de todo su trabajo. Desde consolidar un cliente potencial o administrar un equipo hasta cobrar pagos de los clientes: Kickserv ayuda a las empresas a funcionar de forma fluida con herramientas fáciles de usar para todo el equipo.

Información general sobre Kickserv

Precio

A partir de
USD 0.00/mes

Opciones de precios

Prueba gratis
Gratis
Suscripción
Relación calidad-precio

Funciones de Kickserv

Dispositivos
Tamaño de la empresa
P M G
Disponible en los países siguientes
Estados Unidos, Canadá, Reino Unido, Australia
Idiomas admitidos
Inglés

Medios

Dashboard
Invoice
Invoices
Jobs
Opps
Resource - Week
Schedule
Vídeo de Kickserv Captura de pantalla de Kickserv: Dashboard Captura de pantalla de Kickserv: Invoice Captura de pantalla de Kickserv: Invoices Captura de pantalla de Kickserv: Jobs Captura de pantalla de Kickserv: Opps Captura de pantalla de Kickserv: Resource - Week Captura de pantalla de Kickserv: Schedule

Opiniones de Kickserv

Opiniones de Kickserv

Calificación general
4.3
/
5
Excelente
161

Muy bien
94

Normal
22

Pobre
6

Malo
8

Relación calidad-precio
4.3
Funciones
4.1
Facilidad de uso
4.3
Asistencia al cliente
4.3
88% Un ha recomendado esta aplicación
Ted S.

Excellent functionality and ease of use

Kickserv offers us the opportunity to quickly reschedule and update work orders in real time. The Quikbooks integration saves us time and money because we only enter customer info once.


Traducir con Google
Usuario verificado

Best Service-Based Business Asset!!

My service-based business is using kickserv both in office and out in the field. It's dispatching feature is perfect when I am scheduling carpet cleaning jobs geographically to lessen drive times. I'm also able to pull reports of which customers we served this time last year so that I can re-connect and try to get them scheduled again. The phone APP is perfect for my teams. They are able to see all of the information they need on jobs scheduled for them during the week. Overall, A++


Traducir con Google
Ruben L.

Amazing Software

Overall this software has gotten way better and way easier for me to do my contracts and upload my information


Traducir con Google
Scott R.

Kickserv is a great app that I have used for my Piano Service Company.


Traducir con Google
Scott N.

Kickserv Review

Kickserv allows us to go semi paperless and cuts out time from dispatch to accounting.


Traducir con Google
Ted S.
Sector: Construcción
Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
Traducir a español
Traducir a español

Excellent functionality and ease of use

Software usado A diario durante Más de dos años
Revisado el 29/11/2018
Fuente de la reseña: Capterra

Kickserv offers us the opportunity to quickly reschedule and update work orders in real time. The Quikbooks integration saves us time and money because we only enter customer info once.

Puntos a favor

Kickserv enabled us to scale up the business and offers us excellent tracking for billing, communication, and customer service.

Puntos en contra

There are no issues or downside for my company.

Traducir a español

Respuesta de Kickserv

Thank you Ted. Your loyalty and willingness to take a moment to give us feedback is worth a lot to us. I hope it also helps others.
Cheers!

Desglose por calificación

Relación calidad-precio
Facilidad de uso
Asistencia al cliente

Probabilidad de recomendación: 10.0/10

Usuario verificado
Sector: Servicios medioambientales
Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
Traducir a español
Traducir a español

Best Service-Based Business Asset!!

Software usado A diario durante Más de dos años
Revisado el 10/6/2020
Fuente de la reseña: Capterra

My service-based business is using kickserv both in office and out in the field. It's dispatching feature is perfect when I am scheduling carpet cleaning jobs geographically to lessen drive times. I'm also able to pull reports of which customers we served this time last year so that I can re-connect and try to get them scheduled again. The phone APP is perfect for my teams. They are able to see all of the information they need on jobs scheduled for them during the week. Overall, A++

Puntos a favor

This software is VERY EASY TO USE AND LEARN. My company has been using this system (and the SUPPORTING iPHONE APP) for over 8 years. Since our start, we have ALWAYS seen improvements being made behind the scenes like REPORTING FUNCTIONS, ADDITIONAL DATA FIELDS, MAPS, DISPATCHING AND QB SYNCS.

Puntos en contra

There aren't any prominent cons to kickserv. If I could improve one thing it would be MAKING THE ABILITY TO PULL CUSTOM REPORTS EASIER. Other than that, the reports that are pre-populated give me the information I need when I need it.

Traducir a español

Respuesta de Kickserv

Thank you very much!

Desglose por calificación

Relación calidad-precio
Facilidad de uso
Asistencia al cliente

Probabilidad de recomendación: 9.0/10

Ruben L.
Sector: Construcción
Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
Traducir a español
Traducir a español

Amazing Software

Software usado A diario durante Más de dos años
Revisado el 29/12/2020
Fuente de la reseña: Capterra

Overall this software has gotten way better and way easier for me to do my contracts and upload my information

Puntos a favor

Can upload multiple photos at the same time, make them shareable and also can save notes

Puntos en contra

In the beginning it wouldn’t allow me to upload multiple photos

Desglose por calificación

Relación calidad-precio
Facilidad de uso
Asistencia al cliente

Probabilidad de recomendación: 10.0/10

Scott R.
Traducir a español
Traducir a español

Kickserv is a great app that I have used for my Piano Service Company.

Software usado A diario durante Más de dos años
Revisado el 24/6/2017
Fuente de la reseña: Capterra

Puntos a favor

All inclusive connectivity of all the data needed to run my (Piano Service) business. I consider myself a fairly expert user of kickserv, using it from its early inception, then called ' Service Sidekick'. I am totally on board to help bring it to its fullest potential, so dont take the cons section too hard...I use the system every day, all through the day, and my entire operation depends on this most awesome application.

Puntos en contra

Software is gradually degrading. Latest update published makes KS sluggish, screen freezes constantly during scrolling. Reports have been altered to the point of useless.
Quadruple redundant data entry, creating and closing an event, then a job.
No auto fill on repeated fields.
Phone numbers require dashes be entered. Format the field for straight 10 digit entry.
Area code, city, and state are almost always the same in my service area. Why dont these fields hold and auto fill the last data entered? Internet standard these days is that the state is a 'state' field, only accepting 2 CAP characters in verified state identifiers.
No notification if email is successful, and no notice when messages fail. This has caught me with my pants down with customers...( yes customers, not contacts) emailing time sensitive invoices and opportunitys.... guys, they are ESTIMATES, Not opportunitys!!
Stripe send a payment received email notification...Awesome.
The text is the problem. First words of auto generated notification says Congratulations!.
Congratulations? We are small businesses....we take money, every day, all day. It is inapropriate, and smacks of a Condesending viewpoint.

Miss labled fields: My customers are my 'customers' , not my 'contacts'. New address verify is great on service address, Why does it not verify billing address? Getting paid is a very important aspect of small business. Makes no sense.

Traducir a español

Respuesta de Kickserv

Hello Scott,
We agree that April and May were not good months for Kickserv. We are so very sorry. We did correct the couple of issues that were inherited from the massive migration of hundreds of original customers from our legacy platform. We regret not anticipating those issues prior.
I would like to clarify some points you made:
1. We do not require dashes in phone numbers fields.
2. We do indicate if an email has failed in your Dashboard > email activity page.
3. Opportunities is a way to make our program more applicable to more people. When you do send out the template it does say estimate. We can help you with how it looks if you need something custom. Let me know.
4. Regarding your comment about the billing address, typically we are not verifying the address so much as we are just indicating on the map where that service address located for routing purposes and driving instructions.

Desglose por calificación

Relación calidad-precio
Facilidad de uso
Asistencia al cliente

Scott N.
Sector: Automatización industrial
Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
Traducir a español
Traducir a español

Kickserv Review

Software usado A diario durante Más de un año
Revisado el 12/7/2019
Fuente de la reseña: Capterra

Kickserv allows us to go semi paperless and cuts out time from dispatch to accounting.

Puntos a favor

The ability to store everything together.

Puntos en contra

It did not integrate with QuickBooks Online as we had hoped. It integrates with it, but not everything transfers.

Desglose por calificación

Relación calidad-precio
Facilidad de uso
Asistencia al cliente

Probabilidad de recomendación: 8.0/10

Recomendación de usuario
8.4/10
Basado en 291 valoraciones de usuarios
Compara con las alternativas según las recomendaciones de los usuarios
Compara las alternativas

Precios de Kickserv

Precios de Kickserv

A partir de
USD 0.00/mes
Prueba gratis
Gratis
Suscripción
Relación calidad-precio
Relación calidad-precio
4.3/5
Basado en 291 valoraciones de usuarios
Compara las alternativas según la relación calidad-precio
Compara las alternativas

Funciones de Kickserv

Funciones de Kickserv

API
Almacenamiento de documentos
Auditoría
Creación de informes en tiempo real
Creación de informes personalizables
Creación de informes y estadísticas
Datos en tiempo real
Facturación
Gestión de documentos
Gestión de flujos de trabajo
Gestión de inventarios
Gestión de la conformidad
Importación y exportación de datos
Integración de terceros
Notificaciones automáticas
Panel de actividades
Registro de auditoría
Seguimiento de actividades
Seguimiento de inventario
Supervisión
Funciones
4.1/5
Basado en 291 valoraciones de usuarios
Compara con las alternativas según la valoración de características
Compara las alternativas

Categorías

Preguntas frecuentes sobre Kickserv

Preguntas frecuentes sobre Kickserv

He aquí algunas preguntas frecuentes sobre Kickserv.

P. ¿Qué tipo de planes de precios ofrece Kickserv?

Kickserv ofrece los siguientes planes de precios:

A partir de: USD 0.00/mes

Modelo de precios: Gratis, Suscripción

Prueba gratis: Disponible

P. ¿Cuáles son las características principales de Kickserv?

No tenemos información sobre las características de Kickserv

P. ¿Quiénes son los usuarios habituales de Kickserv?

Los clientes habituales de Kickserv son:

Empresas pequeñas, Trabajadores autónomos, Empresas medianas

P. ¿Qué idiomas admite Kickserv?

Kickserv admite los siguientes idiomas:

Inglés

P. ¿Qué tipo de planes de precios ofrece Kickserv?

Kickserv cuenta con los siguientes planes de precios:

Gratis, Suscripción

P. ¿Kickserv es compatible con dispositivos móviles?

Kickserv admite los siguientes dispositivos:

Android, iPhone, iPad

P. ¿Con qué otras aplicaciones se integra Kickserv?

Kickserv se integra con las siguientes aplicaciones:

Dropbox Business, Google Calendar, Microsoft Excel, Microsoft Outlook, QuickBooks Online, QuickBooks Online, QuickBooks Online Advanced, Stripe, Xero, Xero

P. ¿Qué tipo de asistencia ofrece Kickserv?

Kickserv ofrece las siguientes opciones de asistencia:

Preguntas frecuentes, Foro, Base de conocimientos, Asistencia en línea, Asistencia telefónica, Tutoriales en vídeo