Sobre SuperSaaS Online Appointment Scheduling System

SuperSaaS ofrece una de las mejores soluciones de reserva de citas online. Nuestro software es asequible, extremadamente flexible y, sin embargo, muy fácil de usar. Una amplia gama de funciones personalizables te permite crear el calendario de citas perfecto para satisfacer tus necesidades.

Nuestros guías online paso a paso aseguran que tu horario está en marcha y funcionando en cuestión de minutos. Si tienes alguna pregunta sobre la configuración del sistema, ofrecemos tutoriales detallados y un excelente servicio de atención al cliente.

Tu calendario se puede integrar en tu sitio web o página de Facebook. Si lo prefieres, también se puede presentar de forma independiente con su propia dirección web.

Cada aspecto del proceso de reserva se puede personalizar, desde recursos hasta capacidades, esquemas de colores y logotipos, además de agregar listas de espera, reservas repetidas y opciones de pago. Puedes solicitar a los usuarios que se registren o saltar este paso por completo.

Una de las mejores características de SuperSaaS es que puedes conectar múltiples horarios para que una cita pueda comprobarse contra la disponibilidad de todos los recursos y personas requeridos para la reserva de una sola vez.

Si necesitas recoger más detalles de tus clientes, puedes utilizar formularios personalizados. Estos también se pueden integrar en tu sitio web, presentar como parte del proceso de registro o reserva, o como formularios independientes.

SuperSaaS tiene más de 29 idiomas y monedas diferentes, y es compatible con muchas pasarelas SMS. Clientes de todo el mundo utilizan SuperSaaS debido a su inmensa flexibilidad: desde empresas a municipios, escuelas, prácticas de salud y gimnasios.

Todos utilizan el sistema para diferentes tipos de planificación, como reserva de citas, entrevistas, seminarios, clases, salas de reuniones, sesiones de fitness, alquiler de equipos y reserva de alojamiento.

Beneficios clave de SuperSaaS Online Appointment Scheduling System

• Establece recordatorios y confirmaciones automatizados por SMS/correo electrónico
• Incrusta el calendario de reservas en tu propio sitio web o crea tu dominio personalizado
• Sincroniza automáticamente con calendarios de Google, iCloud, Outlook, Office 365
• Configura correos de seguimiento
• Reduce los no-shows y fomenta las reservas repetidas
• Disponibilidad 24/7 en tiempo real
• Configura tus propios horarios de apertura y horarios comerciales
• Acceso para usuarios ilimitados & horarios ilimitados en cada cuenta
• Captura y analiza la información de tus usuarios

Dispositivos

Tamaño de la empresa

P M G

Disponible en los países siguientes

Australia, Brasil, Canadá, China, Alemania y otros 5, Reino Unido, India, Japón, México, Estados Unidos

Idiomas admitidos

alemán, checo, chino, chino tradicional, coreano y otros 18, danés, español, finés, francés, hebreo, húngaro, inglés, italiano, japonés, neerlandés, noruego, polaco, portugués, ruso, sueco, tailandés, turco, árabe

Imágenes

Ver 8 más
Vídeo de SuperSaaS Online Appointment Scheduling System
Vídeo de SuperSaaS Online Appointment Scheduling System
Vídeo de SuperSaaS Online Appointment Scheduling System
Vídeo de SuperSaaS Online Appointment Scheduling System
Vídeo de SuperSaaS Online Appointment Scheduling System
Vídeo de SuperSaaS Online Appointment Scheduling System
Vídeo de SuperSaaS Online Appointment Scheduling System
Vídeo de SuperSaaS Online Appointment Scheduling System
Vídeo de SuperSaaS Online Appointment Scheduling System
Vídeo de SuperSaaS Online Appointment Scheduling System
Vídeo de SuperSaaS Online Appointment Scheduling System
Vídeo de SuperSaaS Online Appointment Scheduling System
Vídeo de SuperSaaS Online Appointment Scheduling System
Vídeo de SuperSaaS Online Appointment Scheduling System
Vídeo de SuperSaaS Online Appointment Scheduling System
Vídeo de SuperSaaS Online Appointment Scheduling System
Vídeo de SuperSaaS Online Appointment Scheduling System
Captura de pantalla de SuperSaaS Online Appointment Scheduling System: Captura de pantalla de SuperSaaS Online Appointment Scheduling System: Captura de pantalla de SuperSaaS Online Appointment Scheduling System: Captura de pantalla de SuperSaaS Online Appointment Scheduling System: Captura de pantalla de SuperSaaS Online Appointment Scheduling System: Captura de pantalla de SuperSaaS Online Appointment Scheduling System: Captura de pantalla de SuperSaaS Online Appointment Scheduling System:

Funciones

Características totales de SuperSaaS Online Appointment Scheduling System: 89

  • API
  • Acceso móvil
  • Actualizaciones en tiempo real
  • Admite iCalendar
  • Alertas de correo electrónico
  • Alertas de móvil
  • Alertas y notificaciones
  • Asistencia al cliente
  • Base de datos de clientes
  • CRM
  • Calendario de eventos
  • Calendarios de equipo
  • Citas recurrentes
  • Confirmación y recordatorios
  • Control de acceso a aplicaciones
  • Controles o permisos de acceso
  • Creación de informes y estadísticas
  • Creación de marca personalizable
  • Escenarios hipotéticos
  • Facturación
  • Formularios personalizables
  • Formularios web
  • Gestión de asignaciones
  • Gestión de asistencia
  • Gestión de calendarios
  • Gestión de capacidades
  • Gestión de citas
  • Gestión de clientes
  • Gestión de clínicas
  • Gestión de comisiones
  • Gestión de contactos
  • Gestión de correo electrónico
  • Gestión de empleados
  • Gestión de estudiantes
  • Gestión de eventos
  • Gestión de formularios
  • Gestión de inventarios
  • Gestión de la disponibilidad
  • Gestión de nóminas
  • Gestión de pedidos
  • Gestión de pedidos de trabajo
  • Gestión de promociones
  • Gestión de proveedores
  • Gestión de proyectos
  • Gestión de reclamaciones
  • Gestión de reservas
  • Gestión de reservas
  • Gestión de tarjetas de regalo
  • Gestión de tasas
  • Gestión del precio y de márgenes
  • Importación y exportación de datos
  • Indicador de disponibilidad
  • Integración de Microsoft Outlook
  • Marketing por correo electrónico
  • Mensajería SMS
  • Notas SOAP
  • Notas de reserva
  • Pagos electrónicos
  • Pagos en línea
  • Planificación de instalaciones
  • Planificación de personal
  • Portal de autoservicio
  • Preguntas personalizables
  • Procesamiento de pagos
  • Procesamiento de tarjetas de crédito
  • Programa de fidelización
  • Programación
  • Programación a tiempo real
  • Programación automatizada
  • Programación de citas
  • Programación de cursos
  • Programación de eventos
  • Programación de grupos
  • Programación de recursos
  • Punto de venta (POS)
  • Recordatorios
  • Reserva de actividades
  • Reserva de habitaciones
  • Reserva de terceros
  • Reserva en línea
  • Reservas de grupo
  • Seguimiento de actividades de clientes
  • Seguimiento de ausencias
  • Seguimiento de certificaciones
  • Seguimiento de estado
  • Seguimiento de la asistencia
  • Sincronización de calendario
  • Varias cuentas de usuario
  • Varias ubicaciones

Alternativas

WellnessLiving

4.4
#1 alternativa a SuperSaaS Online Appointment Scheduling System
WellnessLiving es una solución todo en uno de reserva online, programación de recursos, generación de clientes...

SimplyBook.me

4.6
#2 alternativa a SuperSaaS Online Appointment Scheduling System
SimplyBook.me es un sistema de reserva online para pymes y grandes empresas de todos los sectores de prestación de...

Vagaro

4.7
#3 alternativa a SuperSaaS Online Appointment Scheduling System
Vagaro es una solución basada en la web para que los propietarios de salones de belleza y centros de fitness...

Acuity Scheduling

4.8
#4 alternativa a SuperSaaS Online Appointment Scheduling System
Acuity es un software de programación de citas online en horario ininterrumpido que permite que los clientes, de forma...

Opiniones

Calificación general

4.6 /5
(257)
Relación calidad-precio
4.7/5
Funciones
4.4/5
Facilidad de uso
4.4/5
Asistencia al cliente
4.7/5

¿Ya tienes SuperSaaS Online Appointment Scheduling System?

¡Ayuda a los compradores de software! Las opiniones sobre los productos son útiles para que el resto de los usuarios podamos tomar las decisiones acertadas.

¡Escribe una reseña!
Mostrando 5 opiniones de 257
Andre Y.
Calificación general
  • Sector: Servicios para el consumidor
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Reliable, Fast, Easy to Update

Revisado el 21/5/2019

We use this to facilitate over 50 group classes per week with hundreds of bookings per week. For...

We use this to facilitate over 50 group classes per week with hundreds of bookings per week. For the most part, this entire process in our business is automated, giving us clients a lot of self service control over their bookings without much labour cost for our business.

Puntos a favor

It's flexible for building out our group class schedules, meeting a variety of our needs. It's flexibility is what makes it so valuable.

Puntos en contra

The UI needs an update, there are small UI issues here and there that cause confusion with our end users (clients booking us). The biggest example is, the End Time of appointments are often visually stronger than the Start Time, and we've had a certain % of people come to appointments at the End Time because of it.

Respuesta de SuperSaaS

Hi Andre,

Thank you for taking out the time to share your kind review and feedback. We're glad you're having a great SuperSaaS experience.

In order to avoid the confusion with the start time and end time, you can easily customize your email reminders to clearly state the start time. Here's a helpful blog post you can read to set it up: https://blog.supersaas.com/personalizing_your_emails_with_3_useful_hacks

Please feel free to reach out to our customer support team in case of any questions and we will be happy to help you.

Kind Regards

Sneha Mittal

Customer Support Team

Zindzi J.
Calificación general
  • Sector: Salud, bienestar y deporte
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado A diario durante 1-5 meses
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 9.0 /10

Outstanding Customer Service, Versatile Interface

Revisado el 3/3/2020

It has been quite a learning experience as I am not very tech savvy. However, [SENSITIVE CONTENT...

It has been quite a learning experience as I am not very tech savvy. However, [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] (specifically) has been a lifesaver and very patient with helping me create the schedule our wellness center needs most.

Puntos a favor

I love the variety offered with SuperSaas. It suits a wide array of needs for businesses and professionals.

Puntos en contra

Finding the instructions to do more nuanced customizations isn't as intuitive as I'd like, so I end up using customer service for help finding the correct links. Also, videos are WAY more helpful for me than reading the text.

Svetla M.
Calificación general
  • Sector: Tecnología y servicios de la información
  • Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
  • Software usado A diario durante 6-12 meses
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Great online scheduling tool, simple yet having all key functionalities and integrations you...

Revisado el 4/3/2021

A scheduling tool that is very easy to onboard and integrate with your site and with other existing...

A scheduling tool that is very easy to onboard and integrate with your site and with other existing tools. Easy for admins, easy for end users, has all the basic tools one may need and for extra tools you can count on the integration options. Pricing is low, all in all a great choice and particularly for small businesses with low budget who still wish to offer their users the convenience of online scheduling and booking management.

Puntos a favor

Easy to use, easy to customize tool for online scheduling. No matter what your area of service is, you can still tune supersaas for your needs. There are levels of users, options for email and sms reminders, plugin for integration with wordpress, easy calendar management options. In addition, the tool integrates with many other tools via Zapier which makes it very easy to connect with existing CRMs and other tools

Puntos en contra

The admin interface is a bit rough..might be made to look a bit more professional :) But on the other hand, thus it looks extremely simple, so that might be on purpose

David G.
Calificación general
  • Sector: Marketing y publicidad
  • Tamaño de la empresa: Trabajador autónomo
  • Software usado A diario durante 1-5 meses
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 3.0 /10

BEST feature set... WORST frontend for customers

Revisado el 8/7/2017

As I reseller, the main benefit was the unique white label programme, which would allow me to offer...

As I reseller, the main benefit was the unique white label programme, which would allow me to offer the impressive set of features to my large client base.

Puntos a favor

The feature set is just second to none. I cannot think about more than 2 or 3 scheduling features (out of hundreds) possibly missing on SuperSaaS. Price is very reasonable, support is fast and, if you are a developer or reseller (as myself), they offer a very good partnership programme, including a unique white label system.

Puntos en contra

All that power is useless if arranging an appointment is a slow, difficult and finally frustrating experience for the user. The oh-so-2000s interface is the typical mess made by programmers, reviewed by programmers and (only) enjoyed by programmers, when current, regular customers demand speed and SIMPLICITY above all. Couldn't SuperSaaS hire an interface designer too, for goodness sake? If you have implemented any recently developed SaaS scheduling solution (say SimpleBook.me, for example), SuperSaaS usability is just light years behind.

The responsive mobile interface (the only one most customers will ever use) is even worse. Just try a regular, basic operation as adjusting the hour of your appointment on an Android device. Customers have to TYPE the hour... but only when the unusable and redundant minicalendar for the date does not obstruct the hour field... Or try figuring out the mess out of the availability calendar. Too crazy for you? Do you prefer to switch to desktop view? Well don't click on the link, as the desktop interface it's completely unusable on mobile devices, and there's no way to switch back to mobile view unless you delete the cookies. No doubt why several clients have dismissed by SuperSaas-based prototype scheduling platform.

The backend interface suffers from similar problems, but at least only admins can see them.
I hope SuperSaas revamps the interface in the near future. I would be their main advocate then!

Respuesta de SuperSaaS

SuperSaaS offer a plethora of options to tweak the end-user interface. Depending on the settings, end-users can make an appointment with a single click. But it is indeed possible to configure the system to ask them to manually type the time, and click through multiple forms. Whether that's a good idea is entirely in the hands of the person setting it up.

We are continually improving the system and we are also working on an updated interface that aims to address the concerns. However, the outdated look can partly be blamed on the fact that SuperSaaS will work on every browser, even very old ones. You don't want to lose business because your customer does not have the latest model phone and your shiny modern widget fails to load on his old device.

Dave Z.
Calificación general
  • Sector: Música
  • Tamaño de la empresa: Trabajador autónomo
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

The best of the best

Revisado el 24/10/2018

It's been great! No hiccups. Solid and reliable. I have never had problems with it not working. I...

It's been great! No hiccups. Solid and reliable. I have never had problems with it not working. I currently just give all my clients the link to my scheduler and everything else (including a contract) is all automated.

Puntos a favor

I demoed dozens of scheduling apps before finally going with Supersaas. There seemed to be a lot of apps that seemed great on the surface, but once I got deeper, there would be important features missing. Supersaas was the only one that gave me the flexibility I needed and at a surprisingly affordable cost. I have now used it reliably for over 5 years and it has been great.

Puntos en contra

I wish the user interface for mobile gave clients a week's view. Along with the other many options it gives clients. However, the large majority of my clients are just fine with how it is.

It would be nice to have a few more options for superusers.

Respuesta de SuperSaaS

Hi Dave,

Thank you for taking out the time to share your review and kind feedback. We're glad to hear that you're having a great SuperSaaS experience.

Please feel free to reach out to us if you have any questions or issues and we will be happy to help you.

Kind Regards

Sneha Mittal

Marketing and Customer Service Manager

Mostrando 5 opiniones de 257 Todas las opiniones

Preguntas frecuentes sobre SuperSaaS Online Appointment Scheduling System

He aquí algunas preguntas frecuentes sobre SuperSaaS Online Appointment Scheduling System.

SuperSaaS Online Appointment Scheduling System ofrece los siguientes planes de precios:

  • A partir de: USD 8.00/mes
  • Modelo de precios: Gratis, Suscripción
  • Prueba gratis: Disponible

Versión gratuita de por vida para uso no comercial. Pagas solo por lo que usas y accedes a todas las funciones desde €6/mes

No tenemos información sobre las características de SuperSaaS Online Appointment Scheduling System

Los clientes habituales de SuperSaaS Online Appointment Scheduling System son:

Trabajador autónomo, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1,000, 1,001+

SuperSaaS Online Appointment Scheduling System admite los siguientes idiomas:

alemán, checo, chino, chino tradicional, coreano, danés, español, finés, francés, hebreo, húngaro, inglés, italiano, japonés, neerlandés, noruego, polaco, portugués, ruso, sueco, tailandés, turco, árabe

SuperSaaS Online Appointment Scheduling System admite los siguientes dispositivos:

SuperSaaS Online Appointment Scheduling System se integra con las siguientes aplicaciones:

Asana, Drupal, EPAY HCM, Facebook, Gmail, GoDaddy Website Builder, Google Analytics, Google Calendar, Google Contacts, Google Docs, Google Workspace, Heap, HubSpot CRM, Integromat, Intercom, Invoice Ninja, Join.Me, Joomla, Kissmetrics, Mailchimp, Microsoft 365, Microsoft Outlook, Mixpanel, PageCloud, PayPal, Piwik PRO, Pure Chat, QuickBooks Online Advanced, Salesforce Essentials, Salesforce for Quickbooks, SendGrid, Slack, Smartsheet, Squarespace, Stripe, Todoist, Twilio Voice, Twitter, Weebly, Wix, WordPress, Workplace by Facebook, Wunderlist, Zapier, ZenDesk Chat, Zendesk, Zoho CRM, Zoho Desk, Zoom Meetings & Chat

SuperSaaS Online Appointment Scheduling System ofrece las siguientes opciones de asistencia:

E-mail/Help Desk, Preguntas frecuentes/foro, Base de conocimientos, Chat

Categorías relacionadas

Ver todas las categorías de software encontradas para SuperSaaS Online Appointment Scheduling System.