Emma

Diseñador de campañas de marketing por correo electrónico

4.2 /5 (119 opiniones) ¡Escribe una reseña!

Información general sobre Emma

¿Qué es Emma?

La potente plataforma de marketing digital Emma facilita a equipos de todos los tamaños crear campañas de correo electrónico con diseños atractivos que generan resultados. Identifica a quién dirigirse, automatiza los programas de marketing y se integra con las tecnologías más usadas para brindar comunicaciones más efectivas. Con un galardonado liderazgo de pensamiento, servicios expertos amigables y un diseño de producto cuidadoso, Emma ayuda a los profesionales de marketing de todo el mundo a hacer su mejor trabajo.

Emma facilita la automatización de las campañas de marketing por correo electrónico permitiendo a los usuarios crear flujos de trabajo específicos, programar correos electrónicos activados por eventos y automatizar en función de la actividad, como compras, visitas a páginas, reseñas y más. Los correos electrónicos pueden dirigirse a clientes específicos según su comportamiento en el sitio web o la actividad realizada, como las compras recientes. Las listas de clientes se pueden segmentar para ofrecer contenido más específico. La segmentación se puede basar en criterios como la última fecha de compra, el estilo demográfico, el cumpleaños, la ubicación geográfica y más.

Información general sobre Emma

Precio

A partir de
USD 89.00/mes

Opciones de precios

Prueba gratis
Suscripción
Relación calidad-precio

Funciones de Emma

Dispositivos
Tamaño de la empresa
P M G
Disponible en los países siguientes
Estados Unidos, Canadá, Reino Unido, Australia
Idiomas admitidos
Inglés

Medios

Create and schedule email marketing content
A/B testing allows users to discover the most effective content
Workflows can be setup based on branching logic
The drag and drop WYSIWYG editor can be used to create emails
Customer segments can be setup to deliver personalized content
Track account activity within the Emma administrative dashboard
With the Emma mobile app users can track open rates and clicks
Heatmaps provide an overview of click activity
Businesses can see the percentage of desktop and mobile users
Vídeo de Emma Captura de pantalla de Emma: Create and schedule email marketing content Captura de pantalla de Emma: A/B testing allows users to discover the most effective content Captura de pantalla de Emma: Workflows can be setup based on branching logic Captura de pantalla de Emma: The drag and drop WYSIWYG editor can be used to create emails Captura de pantalla de Emma: Customer segments can be setup to deliver personalized content Captura de pantalla de Emma: Track account activity within the Emma administrative dashboard Captura de pantalla de Emma: With the Emma mobile app users can track open rates and clicks Captura de pantalla de Emma: Heatmaps provide an overview of click activity Captura de pantalla de Emma: Businesses can see the percentage of desktop and mobile users

Opiniones de Emma

Opiniones de Emma

Calificación general
4.2
/
5
Excelente
55

Muy bien
43

Normal
16

Pobre
3

Malo
2

Relación calidad-precio
4
Funciones
3.9
Facilidad de uso
4.2
Asistencia al cliente
4.2
82% Un ha recomendado esta aplicación
Jessica G.

I loved my experience

It was so easy to use and the customer service helped with any issues.


Traducir con Google
Usuario verificado

Great ESP for Enterprise Level

Great. No complaints. System works as advertised, allows us to use more advance features and integrations and the always available call in customer service is very helpful when needed.


Traducir con Google
Nikki R.

Easy to use and scalable

I've enjoyed using Emma as it's super easy to build emails and create segments. I like the automations and landing page aspects as well. There's really a lot of value within the platform that you need to make sure you take advantage of.


Traducir con Google
Ben E.

Decent Platform, but Beware the Extra Fees

Overall, Emma is certainly on par with most of the well-known email marketing management platforms and has good insights and customization options. I only advise that you pay close attention to your contract.


Traducir con Google
Sarah P.

Best in Class IMHO

MyEmma makes it easy peasy for this small biz to stay in touch.


Traducir con Google
Jessica G.
Sector: Marketing y publicidad
Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
Traducir a español
Traducir a español

I loved my experience

Software usado A diario durante 6-12 meses
Revisado el 30/9/2019
Fuente de la reseña: Capterra

It was so easy to use and the customer service helped with any issues.

Puntos a favor

I loved so many things about using Emma. If I didn't like something I would be able to reach out to customer service and receive a quick response.

Puntos en contra

I didn't like how you couldn't change the background or how the templates weren't always working the way you wanted them to.

Desglose por calificación

Relación calidad-precio
Facilidad de uso
Asistencia al cliente

Probabilidad de recomendación: 10.0/10

Usuario verificado
Sector: Servicios para el consumidor
Tamaño de la empresa: 1001-5000 empleados
Traducir a español
Traducir a español

Great ESP for Enterprise Level

Software usado A diario durante Más de un año
Revisado el 24/6/2019
Fuente de la reseña: Capterra

Great. No complaints. System works as advertised, allows us to use more advance features and integrations and the always available call in customer service is very helpful when needed.

Puntos a favor

I currently use this to manager multiple brands as sub-accounts under a single primary account. The interface is intuitive, once you get used to it the builder is more powerful that others out there, and I really enjoy the way segmenting works. Automation is a breeze and multivariate testing works really well and is clear to see campaign specific winners.

Puntos en contra

The only real item on my wish list would be the ability to build a segment on the review and send tab instead of actually building a segment, saving it and then going through the process of sending your campaign and selecting the segment then. Would be nice to build segments on the fly based on previous campaigns etc.

Desglose por calificación

Relación calidad-precio
Facilidad de uso
Asistencia al cliente

Probabilidad de recomendación: 9.0/10

Nikki R.
Sector: Restaurantes
Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
Traducir a español
Traducir a español

Easy to use and scalable

Software usado A diario durante Más de un año
Revisado el 11/12/2020
Fuente de la reseña: Capterra

I've enjoyed using Emma as it's super easy to build emails and create segments. I like the automations and landing page aspects as well. There's really a lot of value within the platform that you need to make sure you take advantage of.

Puntos a favor

I really like the email editors and ability to create segments based on your data. The Emma team is great about helping set up external APIs in order for your data to get automatically added into their system.

Puntos en contra

The price fluctuations can be hard to manage if you're on a fixed budget.

Desglose por calificación

Relación calidad-precio
Facilidad de uso
Asistencia al cliente

Probabilidad de recomendación: 8.0/10

Ben E.
Sector: Educación superior
Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
Traducir a español
Traducir a español

Decent Platform, but Beware the Extra Fees

Software usado A diario durante Más de un año
Revisado el 1/9/2020
Fuente de la reseña: Capterra

Overall, Emma is certainly on par with most of the well-known email marketing management platforms and has good insights and customization options. I only advise that you pay close attention to your contract.

Puntos a favor

Emma is a solid email marketing management platform that provided campaign performance insights, tracking, and a fair amount of customization. Additionally, building out an API so that it spoke to our personnel database made updating contact information and managing unsubscribes considerably easier.

Puntos en contra

There were two areas that were considerably frustrating when it came to Emma. The first was the sometimes inexplicable display/formatting differences that would exist between the preview of an email draft and the test email that you'd receive. Line spacing, text formatting, and other inconsistencies would occur when viewing a test email, which were all things that did not show up when creating the email draft. Most of these issues only occurred when copying and pasting content into the draft.

The other frustration stemmed from billing. Condensing a long-winded and uninteresting story, we unknowingly doubled our contacts by creating sub accounts within our account. This doubled our contact count, which put us more than 20,000 contacts over what we were contracted for. We were never notified of the issue, only later receiving a sizeable bill in which we were charged per contact that exceeded our contract. It was expensive and the sting of it was only amplified by the fact that there was no customer service interaction or notification of the issue prior to us having to fork over a considerable amount of money.

Desglose por calificación

Relación calidad-precio
Facilidad de uso
Asistencia al cliente

Probabilidad de recomendación: 5.0/10

Sarah P.
Sector: Ropa y moda
Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
Traducir a español
Traducir a español

Best in Class IMHO

Software usado Otro durante Más de dos años
Revisado el 11/11/2020
Fuente de la reseña: Capterra

MyEmma makes it easy peasy for this small biz to stay in touch.

Puntos a favor

It is super easy, looks super pro and we have found to be less buggy and have fewer wtf glitches than others we have used. Great for #smallbusiness.
Customer service is responsive and human, not robotic. Woohoo for that.

Puntos en contra

Hmmm, nothing pops up. Miss the live chat customer service,, but, in that "keeping it human" and getting to folks who actually know what they're doing? Yeah, we'll give up live chat which can sometimes take twice as long as you have to get through the "ranks" to someone who has actual knowledge.

Desglose por calificación

Relación calidad-precio
Facilidad de uso
Asistencia al cliente

Probabilidad de recomendación: 10.0/10

Recomendación de usuario
7.7/10
Basado en 119 valoraciones de usuarios
Compara con las alternativas según las recomendaciones de los usuarios
Compara las alternativas

Precios de Emma

Precios de Emma

A partir de
USD 89.00/mes
Prueba gratis
Suscripción
Relación calidad-precio
Relación calidad-precio
4/5
Basado en 119 valoraciones de usuarios
Compara las alternativas según la relación calidad-precio
Compara las alternativas

Funciones de Emma

Funciones de Emma

API
Análisis de campaña
Análisis de participación
Análisis en tiempo real
Creación de informes y estadísticas
Creación de marca personalizable
Gestión de campañas
Gestión de contenidos
Gestión de modelos
Importación y exportación de datos
Integración de redes sociales
Integración de terceros
Interfaz para arrastrar y soltar
Marketing multicanal
Modelos personalizables
Notificaciones automáticas
Panel de actividades
Pruebas A/B
Segmentación de campañas
Supervisión
Funciones
3.9/5
Basado en 119 valoraciones de usuarios
Compara con las alternativas según la valoración de características
Compara las alternativas

Categorías

Preguntas frecuentes sobre Emma

Preguntas frecuentes sobre Emma

He aquí algunas preguntas frecuentes sobre Emma.

P. ¿Qué tipo de planes de precios ofrece Emma?

Emma ofrece los siguientes planes de precios:

A partir de: USD 89.00/mes

Modelo de precios: Suscripción

Prueba gratis: Disponible

P. ¿Cuáles son las características principales de Emma?

No tenemos información sobre las características de Emma

P. ¿Quiénes son los usuarios habituales de Emma?

Los clientes habituales de Emma son:

Empresas pequeñas, Empresas Grandes, Administraciones públicas, Sin ánimo de lucro, Empresas medianas

P. ¿Qué idiomas admite Emma?

Emma admite los siguientes idiomas:

Inglés

P. ¿Emma es compatible con dispositivos móviles?

Emma admite los siguientes dispositivos:

Android, iPhone

P. ¿Con qué otras aplicaciones se integra Emma?

Emma se integra con las siguientes aplicaciones:

Dasheroo, Domo, Flipcause, Kindful, Mindbody, MoonClerk, PieSync, Pike13, Wishpond, Zapier

P. ¿Qué tipo de asistencia ofrece Emma?

Emma ofrece las siguientes opciones de asistencia:

Preguntas frecuentes, Asistencia en línea, Tutoriales en vídeo, Base de conocimientos