FixMe.IT

FixMe.IT

Software de soporte remoto que siempre funciona

4.7/5 (325 opiniones)

Información general sobre FixMe.IT

¿Qué es FixMe.IT?

FixMe.IT es una aplicación de soporte remoto que permite establecer conexiones instantáneas entre computadoras remotas ubicadas en cualquier parte del mundo. Con FixMe.IT, la prestación de soporte remoto se vuelve más rápida y fácil que nunca: todo el proceso de conexión es rápido y fluido, lo que significa que cualquier usuario puede solicitar y aprobar fácilmente el acceso remoto a su máquina.

Aunque es rentable, FixMe.IT no compromete la funcionalidad y ofrece una amplia gama de funciones potentes, que incluyen acceso desatendido, transferencia de archivos, manejo de varias sesiones, reinicio y reconexión automáticos, navegación en múltiples monitores, uso compartido del portapapeles, chat instantáneo, creación de informes y grabación de sesiones, personalización de marca y más.

Basado en los últimos estándares del sector, FixMe.IT garantiza el más alto nivel de seguridad para sus usuarios y permite a los profesionales de TI resolver de manera fácil y segura los problemas técnicos de forma remota sin necesidad de instalar software previamente. Además, te permite acceder a las computadoras de tus clientes en cualquier entorno: ya sea que estén ubicados detrás de firewalls, proxies o NAT.

Información general sobre FixMe.IT

Precio

A partir de
USD 25.00

Opciones de precios

Prueba gratis
Suscripción
Relación calidad-precio

Funciones de FixMe.IT

Dispositivos
Tamaño de la empresa
P M G
Disponible en los países siguientes
Asia, Australia, Canadá, Europa, Latinoamérica y otros 3, África y Oriente Medio, Reino Unido, Estados Unidos
Idiomas admitidos
Inglés

Opiniones de FixMe.IT

Opiniones de FixMe.IT

Calificación general
4.7
/
5 325 opiniones
Excelente
249

Muy bien
70

Normal
6

Pobre
0

Malo
0

Relación calidad-precio
4.7
Funciones
4.4
Facilidad de uso
4.8
Asistencia al cliente
4.6
98% Un ha recomendado esta aplicación
R. curtis M.

Best Remote Access Software Available

I use this application daily to provide help desk and server support to many customers. The price is great and the features are fantastic.


Traducir con Google
Alex R.

Great bang for the buck!

I like the simple connecttion to it and the unattended access feature the most. It allows me to connect to my end users easily and quickly.


Traducir con Google
Michael D.

Long time user

I have used Logmein, Teamviewer and Fixme extensively along with sharing some small use with other products. FixMe is by far the easiest for my company and its customers. Install is easy and it is safe. I support a lot of the medical community and it being HIPAA compliant is a big plus.


Traducir con Google
Thomas B.

It's hard to knock the product as it is but it's just ok

I am generally able to connect to my customers computers to assist with issues and install software


Traducir con Google
Rex S.

Simple and Fast Connection

It has been good, its a good product. The only draw back is the pricing structure, as others offer a scaled back speed at a free price. For some of the features its a great product to consider. Love the ability to create a custom installer, which makes the image of our company better.


Traducir con Google
R. curtis M.
Sector: Ingeniería civil
Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
Traducir con Google

Best Remote Access Software Available

Software usado A diario durante Más de dos años
Revisado el 21/11/2018
Fuente de la reseña: Capterra

I use this application daily to provide help desk and server support to many customers. The price is great and the features are fantastic.

Puntos a favor

The is by far the easiest remote access software I have ever used. As an IT manager, this software has saves me $1000s every month. With just a few clicks I can access customer's computers and correct problems while never leaving my office. My customers love this process. I can store computers for anytime access so I can manage many servers and computers 24/7 without requiring brick and mortar access.

Puntos en contra

If I could fix a few things I would make this software available for MAC and get a different URL. I have to constantly spell the word "IT". It seems such a simple word but it does not correlate to web browsing to the common internet user. Few people have ever visited a .it domain.

Desglose por calificación

Relación calidad-precio
Facilidad de uso
Asistencia al cliente

Probabilidad de recomendación: 10.0/10

Alex R.
Sector: Relaciones gubernamentales
Tamaño de la empresa: 201-500 empleados
Traducir con Google

Great bang for the buck!

Software usado A diario durante Más de dos años
Revisado el 21/1/2020
Fuente de la reseña: Capterra

I like the simple connecttion to it and the unattended access feature the most. It allows me to connect to my end users easily and quickly.

Puntos a favor

Fixme offers remote admin access to end points that are in the field and not connected to the local domain via VPN or other connection options. This is helpful for setting up and troubleshooting issues on end points. And it is much cheaper price than competitors

Puntos en contra

Sometime the local admin access for restarting as a system service is a bit wonky, its best to setup the PC and unattended access while on the local network to the domain and then kick the device out the door than trying to gain unattended access after the fact. Alsomany competitors have additional functionality to run scripts or gather data about a device in the background without the end user seeing, and Fixme does not offer that from the best I can tell.

Desglose por calificación

Relación calidad-precio
Facilidad de uso
Asistencia al cliente

Probabilidad de recomendación: 9.0/10

Michael D.
Sector: Seguridad informática y de redes
Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
Traducir con Google

Long time user

Software usado A diario durante Más de dos años
Revisado el 17/1/2020
Fuente de la reseña: Capterra

I have used Logmein, Teamviewer and Fixme extensively along with sharing some small use with other products. FixMe is by far the easiest for my company and its customers. Install is easy and it is safe. I support a lot of the medical community and it being HIPAA compliant is a big plus.

Puntos a favor

Easy to have remote users install. Simple console. Great value for money.

Puntos en contra

No Apple support, no multi user support.

Desglose por calificación

Relación calidad-precio
Facilidad de uso
Asistencia al cliente

Probabilidad de recomendación: 8.0/10

Thomas B.
Sector: Redes informáticas
Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
Traducir con Google

It's hard to knock the product as it is but it's just ok

Software usado A diario durante 6-12 meses
Revisado el 2/11/2017
Fuente de la reseña: Capterra

I am generally able to connect to my customers computers to assist with issues and install software

Puntos a favor

On demand sessions work great
East to install and setup remote clients
Easy to organize accounts by company

Puntos en contra

No Ability to go cross platform ie mac
No mobile ability
The remote control agent doesn't work, well, sometimes gets eaten by anti virus clients/or disappears for what ever reason and you can't cut copy paste really!!!

Their response is that's odd, just drag files...sorry to say that's a tedious endeavor with the spotty mouse movements.

Traducir con Google

Respuesta de Techinline

Hi Thomas,

Thank you for the feedback and for being our valued customer. We regret that you've experienced this copy-paste issue - this is, indeed, non-standard behavior of our application, which in most cases can be attributed to custom or advanced antivirus settings, or other 3rd party local factors that we have absolutely no control over. As suggested in most reviews here, FixMe.IT's file transfer feature is quite reliable and easy to use. Furthermore, FixMe.IT offers several file transfer options including a file transfer button and drag-n-drop, so our intent at the time was to provide you with a feasible workaround in case copy-paste didn't work with a specific client machine.

Regards,
Dan | Techinline

Desglose por calificación

Relación calidad-precio
Facilidad de uso
Asistencia al cliente

Probabilidad de recomendación: 6.0/10

Rex S.
Sector: Hardware informático
Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
Traducir con Google

Simple and Fast Connection

Software usado Semanalmente durante Más de dos años
Revisado el 6/12/2019
Fuente de la reseña: Capterra

It has been good, its a good product. The only draw back is the pricing structure, as others offer a scaled back speed at a free price. For some of the features its a great product to consider. Love the ability to create a custom installer, which makes the image of our company better.

Puntos a favor

Having used and still using many remote connection and management software providers, FixMe has been one that seems to work when others won't. Its fast, and simple. The remote reconnect after startup is great. Some others will not do this and requires someone at the other end to restart the software. The price and the speed of connection is worth it. The custom logo you can add to the install page is a nice feature.

Puntos en contra

If you are not using it often, and can seem expensive. Its billed monthly regardless if you are using it. Its based on technician, so if you have 3 people, you will need to have 3 licenses to all be working at the same time.

Traducir con Google

Respuesta de Techinline

Hi Rex,

Thank you for sharing your experience and for being our valued customer! Subscription-based pricing is the software industry standard. Some vendors do offer so-called "lifetime" licenses, but that often means paying for upgrades on a yearly basis (which in the end is a more expensive and a less flexible option). FixMe.IT delivers unlimited on-demand connections, unattended remote access, multi-window remote control, and a lot more for only $30 per month or $300 per year, and I can say with full confidence that no other vendor offers a package like that at a lower price. Sure, there are some remote support apps that offer personal licenses for under $10 or even $5 per month which allows you to access one or two remote computers, but no more than that. While we understand that FixMe.IT's pricing model might not be ideal in some cases, it is still one of the most cost-effective remote support solutions on the market.

Best,
Dan | Techinline

Desglose por calificación

Relación calidad-precio
Facilidad de uso
Asistencia al cliente

Probabilidad de recomendación: 7.0/10

Recomendación de usuario
9.2/10
Basado en 325 valoraciones de usuarios
Compara con las alternativas según las recomendaciones de los usuarios
Compara las alternativas

Precios de FixMe.IT

Precios de FixMe.IT

A partir de
USD 25.00
Prueba gratis
Suscripción
Relación calidad-precio
Relación calidad-precio
4.7/5
Basado en 325 valoraciones de usuarios
Compara las alternativas según la relación calidad-precio
Compara las alternativas

Funciones de FixMe.IT

Funciones de FixMe.IT

API
Chat
Comunicación multicanal
Creación de informes y estadísticas
Creación de marca personalizable
Encuestas y comentarios
Gestión de flujos de trabajo
Gestión de la base de conocimiento
Gestión de tickets de soporte
Historial de contactos
Integración de CRM
Integración de correo electrónico
Integración de redes sociales
Integración de terceros
Mensajería instantánea
Notificaciones automáticas
Panel de actividades
Portal de autoservicio
Supervisión
Supervisión en tiempo real
Funciones
4.4/5
Basado en 325 valoraciones de usuarios
Compara con las alternativas según la valoración de características
Compara las alternativas

Categorías

Vídeos y tutoriales

Vídeos y tutoriales

Preguntas frecuentes sobre FixMe.IT

Preguntas frecuentes sobre FixMe.IT

He aquí algunas preguntas frecuentes sobre FixMe.IT.

P. ¿Qué tipo de planes de precios ofrece FixMe.IT?

FixMe.IT ofrece los siguientes planes de precios:

A partir de: USD 25.00

Modelo de precios: Suscripción

Prueba gratis: Disponible

P. ¿Cuáles son las características principales de FixMe.IT?

No tenemos información sobre las características de FixMe.IT

P. ¿Quiénes son los usuarios habituales de FixMe.IT?

Los clientes habituales de FixMe.IT son:

Trabajadores autónomos, Empresas Grandes, Empresas medianas, Empresas pequeñas

P. ¿Qué idiomas admite FixMe.IT?

FixMe.IT admite los siguientes idiomas:

Inglés

P. ¿Qué tipo de planes de precios ofrece FixMe.IT?

FixMe.IT cuenta con los siguientes planes de precios:

Suscripción

P. ¿FixMe.IT es compatible con dispositivos móviles?

No tenemos información sobre los dispositivos compatibles con FixMe.IT

P. ¿Con qué otras aplicaciones se integra FixMe.IT?

FixMe.IT se integra con las siguientes aplicaciones:

Herfert Software

P. ¿Qué tipo de asistencia ofrece FixMe.IT?

FixMe.IT ofrece las siguientes opciones de asistencia:

Preguntas frecuentes, Base de conocimientos, Asistencia en línea, Asistencia telefónica, Tutoriales en vídeo