Sobre FixMe.IT

FixMe.IT es una aplicación de soporte remoto que permite establecer conexiones instantáneas entre computadoras remotas ubicadas en cualquier parte del mundo. Con FixMe.IT, la prestación de soporte remoto se vuelve más rápida y fácil que nunca: todo el proceso de conexión es rápido y fluido, lo que significa que cualquier usuario puede solicitar y aprobar fácilmente el acceso remoto a su máquina.

Aunque es rentable, FixMe.IT no compromete la funcionalidad y ofrece una amplia gama de funciones potentes, que incluyen acceso desatendido, transferencia de archivos, manejo de varias sesiones, reinicio y reconexión automáticos, navegación en múltiples monitores, uso compartido del portapapeles, chat instantáneo, creación de informes y grabación de sesiones, personalización de marca y más.

Basado en los últimos estándares del sector, FixMe.IT garantiza el más alto nivel de seguridad para sus usuarios y permite a los profesionales de TI resolver de manera fácil y segura los problemas técnicos de forma remota sin necesidad de instalar software previamente. Además, te permite acceder a las computadoras de tus clientes en cualquier entorno: ya sea que estén ubicados detrás de firewalls, proxies o NAT.

Precios desde:

USD 30.00/mes

  • Versión gratuita
  • Prueba gratis
  • Suscripción

Dispositivos

Tamaño de la empresa

P M G

Disponible en los países siguientes

Australia, Canadá, Reino Unido, Estados Unidos

Idiomas admitidos

inglés

Precios desde:

USD 30.00/mes

  • Versión gratuita
  • Prueba gratis
  • Suscripción

Imágenes

FixMe.IT Software - 1
FixMe.IT Software - 2
FixMe.IT Software - 3
FixMe.IT Software - 4
Ver 5 más
Vídeo de FixMe.IT
Vídeo de FixMe.IT
Vídeo de FixMe.IT
Vídeo de FixMe.IT
FixMe.IT Software - 1 FixMe.IT Software - 2 FixMe.IT Software - 3 FixMe.IT Software - 4

Funciones

Funcionalidades totales de FixMe.IT: 19

  • Acceso a varios monitores
  • Acceso desatendido
  • Arrastrar y soltar
  • Autenticación de dos factores
  • Chat en tiempo real
  • Chat en vivo
  • Chat y mensajería
  • Control/Acceso remoto
  • Creación de informes y estadísticas
  • Creación de informes/análisis
  • Creación de marca personalizable
  • Grabación de la sesión
  • Informes de síntesis
  • Informes personalizables
  • Pizarra
  • Resolución de problemas
  • Transferencia de archivos
  • Uso compartido de archivos
  • Uso compartido de la pantalla

Alternativas

Pulseway

4.7
#1 alternativa a FixMe.IT
Pulseway es la forma más fácil y eficiente de tomar el control de tu entorno de TI.

ConnectWise Control

4.7
#2 alternativa a FixMe.IT
En cualquier momento y en cualquier lugar, el soporte remoto de ConnectWise Control te permite controlar dispositivos...

Supremo Remote Desktop

4.7
#3 alternativa a FixMe.IT
SupRemo helps private and companies to connect with remote devices or servers to manage applications and provide...

Syxsense

4.7
#4 alternativa a FixMe.IT
Cloud Management Suite es una solución de gestión de software basada en la nube que ayuda a los proveedores y empresas...

Opiniones

Calificación general

4.8 /5
(356)
Relación calidad-precio
4.7/5
Funciones
4.4/5
Facilidad de uso
4.8/5
Asistencia al cliente
4.7/5

¿Ya tienes FixMe.IT?

¡Ayuda a los compradores de software! Las opiniones sobre los productos son útiles para que el resto de los usuarios podamos tomar las decisiones acertadas.

¡Escribe una reseña!
Mostrando 5 opiniones de 356
Alex R.
Calificación general
  • Sector: Relaciones gubernamentales
  • Tamaño de la empresa: 201-500 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 9.0 /10

Great bang for the buck!

Revisado el 21/1/2020

I like the simple connecttion to it and the unattended access feature the most. It allows me to...

I like the simple connecttion to it and the unattended access feature the most. It allows me to connect to my end users easily and quickly.

Puntos a favor

Fixme offers remote admin access to end points that are in the field and not connected to the local domain via VPN or other connection options. This is helpful for setting up and troubleshooting issues on end points. And it is much cheaper price than competitors

Puntos en contra

Sometime the local admin access for restarting as a system service is a bit wonky, its best to setup the PC and unattended access while on the local network to the domain and then kick the device out the door than trying to gain unattended access after the fact. Alsomany competitors have additional functionality to run scripts or gather data about a device in the background without the end user seeing, and Fixme does not offer that from the best I can tell.

Dexter E.
Calificación general
  • Sector: Tecnología y servicios de la información
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Facilidad de uso
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Best alternative to LogMeIn and Teamviewer if you dont need to connect to Macs

Revisado el 20/5/2021

This service is outstanding and I couldn't operate without it. By far the best alternative to...

This service is outstanding and I couldn't operate without it. By far the best alternative to LogMeIn and Teamviewer I've used.

Puntos a favor

Price. Very cost effective.
Efficiency. Connects just about every time.
Speed of experience. Once connected, the experience is excellent.
Ease of use. Using it on alternative PCs is easy. Training people to use is also easy.
East of deployment. Getting new PCs connected is a snap.

Puntos en contra

No Mac remote access. Would be nice, but not essential to my business.
No mobile app. Again, would be nice, but not essential.
The occasional hanging connection to a PC. Sometimes its takes a while to establish the connection. And sometimes It wont connect at all (even through installed). Very rare however.

Thomas B.
Calificación general
  • Sector: Redes informáticas
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado A diario durante 6-12 meses
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 6.0 /10

It's hard to knock the product as it is but it's just ok

Revisado el 2/11/2017

I am generally able to connect to my customers computers to assist with issues and install software

I am generally able to connect to my customers computers to assist with issues and install software

Puntos a favor

On demand sessions work great
East to install and setup remote clients
Easy to organize accounts by company

Puntos en contra

No Ability to go cross platform ie mac
No mobile ability
The remote control agent doesn't work, well, sometimes gets eaten by anti virus clients/or disappears for what ever reason and you can't cut copy paste really!!!

Their response is that's odd, just drag files...sorry to say that's a tedious endeavor with the spotty mouse movements.

Respuesta de Techinline

Hi Thomas,

Thank you for the feedback and for being our valued customer. We regret that you've experienced this copy-paste issue - this is, indeed, non-standard behavior of our application, which in most cases can be attributed to custom or advanced antivirus settings, or other 3rd party local factors that we have absolutely no control over. As suggested in most reviews here, FixMe.IT's file transfer feature is quite reliable and easy to use. Furthermore, FixMe.IT offers several file transfer options including a file transfer button and drag-n-drop, so our intent at the time was to provide you with a feasible workaround in case copy-paste didn't work with a specific client machine.

Regards,
Dan | Techinline

Usuario verificado
Calificación general
  • Sector: Tecnología y servicios de la información
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado A diario durante 6-12 meses
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Probabilidad de recomendación 8.0 /10

Strong Remote Management App - good balance of features for price

Revisado el 17/5/2019

Overall, it's fast, simple, lightweight and good for get at this cost point.

Overall, it's fast, simple, lightweight and good for get at this cost point.

Puntos a favor

Fixme is a simple and basic remote access tool that we use daily for unattended support to our end users. I like that you can have separate accounts should you want to have personal devices not available to the rest of my staff. It's easy and fast for one-off remote sessions and you can white-label a custom page for your end-users to keep your brand flowing through the remote experience. Deployment is simple and effective. The chat feature is also nice. With this basic feature set, it would easily be replaced by most bulit-in RMM tools.

Puntos en contra

Although it has multi-monitor support, it's frustrating to always guess which monitor and sometimes does not reset correctly.
I do like the chat feature, but it only stays on the end-user screen while you are connected with fixme. Which means you lose the dialog if you have to close out but your end-user has stepped away.
It has a file transfer feature so you can send a file to the remote computer, but it would be very helpful to reverse the process and be able to send a file from the session back to the tech.

Respuesta de Techinline

Thank you for taking the time to share your experience and for being our valued customer!
Regarding the file transfer feature, the remote user has the option to use the Send File button which can easily be found on the Client App interface. Besides that, you can transfer files back to your desktop during the remote session via drag-and-drop or copy-paste.
Best,
Dan | Techinline

R. curtis M.
Calificación general
  • Sector: Ingeniería civil
  • Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Best Remote Access Software Available

Revisado el 21/11/2018

I use this application daily to provide help desk and server support to many customers. The price...

I use this application daily to provide help desk and server support to many customers. The price is great and the features are fantastic.

Puntos a favor

The is by far the easiest remote access software I have ever used. As an IT manager, this software has saves me $1000s every month. With just a few clicks I can access customer's computers and correct problems while never leaving my office. My customers love this process. I can store computers for anytime access so I can manage many servers and computers 24/7 without requiring brick and mortar access.

Puntos en contra

If I could fix a few things I would make this software available for MAC and get a different URL. I have to constantly spell the word "IT". It seems such a simple word but it does not correlate to web browsing to the common internet user. Few people have ever visited a .it domain.

Mostrando 5 opiniones de 356 Todas las opiniones

Preguntas frecuentes sobre FixMe.IT

He aquí algunas preguntas frecuentes sobre FixMe.IT.

FixMe.IT ofrece los siguientes planes de precios:

Los clientes habituales de FixMe.IT son:

Trabajador autónomo, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1,000, 1,001+

FixMe.IT admite los siguientes idiomas:

inglés

FixMe.IT admite los siguientes dispositivos:

No tenemos información sobre los tipos de integración de FixMe.IT

FixMe.IT ofrece las siguientes opciones de asistencia:

E-mail/Help Desk, Preguntas frecuentes/foro, Base de conocimientos, Asistencia telefónica, Aistencia 24/7, Chat

Categorías relacionadas

Ver todas las categorías de software encontradas para FixMe.IT.