Hipporello Service Desk
Hipporello Service Desk
Sobre Hipporello Service Desk
Un Trello Power-up conecta a tus clientes y empleados con tus equipos de asistencia, TI y negocios al crear tarjetas de Trello mediante formularios y correos electrónicos online. Convierte tu tablero de Trello en un centro de atención fácil de usar.
¿Qué puede hacer Hipporello Service Desk por ti?
- Incorporar las solicitudes de los clientes a los tableros de Trello y continuar la comunicación con ellos en Trello.
- Sin una herramienta separada para la comunicación.
- Reemplazar tus formularios de contacto en tus sitios web por formularios de contacto respaldados por Trello.
- Obtener informes de errores de parte de tus clientes y crear tarjetas de Trello para cada uno.
- Reenviar correos electrónicos de asistencia, como los enviados a las áreas de asistencia, ayuda, trabajos, ventas y más, a Hipporello Service Desk y usar Trello como bandeja de entrada compartida para tu equipo.
Hipporello Service Desk incluye las siguientes características:
- Correo electrónico a panel.
- Formulario a panel.
- Editor de formularios con función de arrastrar y soltar.
- Automatizaciones.
- Portal web de marca para formularios.
- Dominio personalizado.
- Notificaciones por correo electrónico.
- Políticas de acceso a formularios.
- Seguimiento de usuarios.
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Precio inicial
Opciones de precios
Funciones
Integraciones
Facilidad de uso
Relación calidad-precio
Atención al cliente
Alternativas
CargoWise
Netcore Customer Engagement
Customer Thermometer
Linked Helper 2
Opiniones
¿Ya tienes Hipporello Service Desk?
¡Ayuda a los compradores de software! Las opiniones sobre los productos son útiles para que el resto de los usuarios podamos tomar las decisiones acertadas.
- Sector: Hostelería
- Tamaño de la empresa: 201-500 empleados
- Software usado A diario durante Más de dos años
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
Hipporello is a GAMECHANGER ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
Revisado el 22/2/2024
I can't say enough good things about [sensitive content hidden] and the Hipporello Team. I've used...
I can't say enough good things about [sensitive content hidden] and the Hipporello Team. I've used their services for various purposes, including damage/insurance claim tracking and now HR requests, and they consistently offer the best product and price on the market for automated forms and integrations. We're looking forward to using their solution at GuestReady for many more years to come!
Puntos a favor
I love how easy Hipporello has made it to centralize and gain full visibility over our HR requests. We used to deal with internal Slack messages and long email chains that would get buried or lost. Now, we have a seamless ticketing management system that's not only pretty and intuitive on the front end for the team but also clean and organized on the back end for the HR ticket owners. We've received a massive amount of positive feedback on how this system has simplified things for the team.
Puntos en contra
In our case, we have to keep portals and help desks on separate Trello boards to protect privacy for HR requests. This setup can make it challenging to maintain uniformity and standardization across the 4-5 different boards we manage, especially when updating multiple forms. Despite this, the Hipporello team's openness and responsiveness to feedback give us confidence that, should it ever become too challenging to manage, they would be ready to adjust their roadmap and deliver a solution.
Razones para elegir Hipporello Service Desk
We were previously using a shared Trello board and it got too messy and overwhelmed with teammates creating cards without the correct data, or accidentally deleting lists/cards. So we sought out a solution with Hipporello to simplify this process with an automated ticketing system and haven't looked back since.Software anterior
TrelloRazones para cambiar a Hipporello Service Desk
None of the other competitors were able to offer the same functionality we needed.- Sector: Recursos Humanos
- Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
- Software usado A diario durante 1-5 meses
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
Definitely recommend
Revisado el 14/8/2024
EXCELLENT
The customer service is remarkable - fast, helpful, just what I need to get this...
EXCELLENT
The customer service is remarkable - fast, helpful, just what I need to get this implemented at pace.
Puntos a favor
So easy to set up. Everything is configurable or they've thought of a better solution. Works so well into trello. Has both the form AND email conversion to trello tickets. Love being able to communicate with those who filled it the form directly through trello.
Puntos en contra
Ummmm haven't found anything not to like.
Razones para cambiar a Hipporello Service Desk
Bc looks like only Hipporello have both email integration and forms, plus it was so much easier to get started on Hipporello.- Sector: Software informático
- Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
- Software usado Semanalmente durante Más de un año
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 7.0 /10
Good Ticket Management integrated in Trello
Revisado el 1/3/2024
Good but it should improve administration from ad administrative prospective
Good but it should improve administration from ad administrative prospective
Puntos a favor
Fully integrated with Trello
Ease of use
Puntos en contra
Few customization
Very poor administration service and billing support
- Sector: Software informático
- Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
- Software usado A diario durante 1-5 meses
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 7.0 /10
Hipporello Service Desk Review
Revisado el 22/10/2024
Hipporello Support team is really helpful. I have been taking help from agent "Mustafa" and it was...
Hipporello Support team is really helpful. I have been taking help from agent "Mustafa" and it was a very helpful experience.
Puntos a favor
Their automations features are handy and easy to use and saves a lot of time.
Puntos en contra
They charge cost based on the members of Trello present. But not all the members of Trello are directly involved with the backend/Hipporello. So if there is any option for assigning roles. So that only those certain members will be charged for using Hipporello not all the other members present in Trello.
- Sector: Bienes de consumo
- Tamaño de la empresa: 501-1,000 empleados
- Software usado Semanalmente durante 1-5 meses
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
Just what we needed
Revisado el 26/2/2024
One of the few out of the box simple solutions for IT (system Administrations) ticketing systems....
One of the few out of the box simple solutions for IT (system Administrations) ticketing systems. Has everything you could ever need.
Puntos a favor
- The support is amazing!
- It's the perfect quick IT ticketing solution
- It seems like the Hipporello team has done this before - everything you need is here or either in development
- When they say something is developed it actually is and it's also released around the date they say it is (last was Google SSO)
Puntos en contra
Nothing, everything was fine! With their support it's easy to manage.
Preguntas frecuentes sobre Hipporello Service Desk
He aquí algunas preguntas frecuentes sobre Hipporello Service Desk.P. ¿Qué tipo de planes de precios ofrece Hipporello Service Desk?
Hipporello Service Desk ofrece los siguientes planes de precios:
- A partir de: USD 10.00/mes
- Modelo de precios: Suscripción
- Prueba gratis: Disponible
P. ¿Quiénes son los usuarios habituales de Hipporello Service Desk?
Los clientes habituales de Hipporello Service Desk son:
Trabajador autónomo, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1,000
P. ¿Qué idiomas admite Hipporello Service Desk?
Hipporello Service Desk admite los siguientes idiomas:
alemán, búlgaro, catalán, checo, chino, chino tradicional, coreano, croata, danés, eslovaco, esloveno, español, estonio, finés, francés, gallego, griego, hebreo, hindi, húngaro, indonesio, inglés, irlandés, islandés, italiano, japonés, kazajo, letón, lituano, malayo, neerlandés, noruego, polaco, portugués, portugués de Brasil, portugués de Portugal, rumano, ruso, serbio, serbio, sueco, tailandés, turco, ucraniano, vietnamita
P. ¿Hipporello Service Desk es compatible con dispositivos móviles?
Hipporello Service Desk admite los siguientes dispositivos:
P. ¿Con qué otras aplicaciones se integra Hipporello Service Desk?
No tenemos información sobre los tipos de integración de Hipporello Service Desk
P. ¿Qué tipo de asistencia ofrece Hipporello Service Desk?
Hipporello Service Desk ofrece las siguientes opciones de asistencia:
E-mail/Help Desk, Preguntas frecuentes/foro, Base de conocimientos, Asistencia 24/7, Chat
Categorías relacionadas
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