Sobre heycollab

Heycollab is a tool that helps you stay organized, manage tasks, and helps employees collaborate by empowering teams to work together. It's an all-in-one productivity management tool for teams & freelancers that combines collaboration with extensive features to help you manage resources and maintain visibility on projects. You can chat in real-time, share files, manage workflow, and keep your team organized.

With Heycollab you can easily break down projects into tasks, set due dates, track team workloads & share files, & images with team members. Use one tool from day 1 to the Deadline to plan & organize projects, communicate & collaborate.

Precios desde:

USD 4.90/mes

  • Versión gratuita
  • Prueba gratis
  • Suscripción

Beneficios clave de heycollab

1) Improve your team's productivity:
Spend more of your time doing tasks that matter, than tracking them and coordinating with different teams. It helps you stay productive and on top of your tasks by providing a “zero inbox” chat, calendar, and to-do list in one place.
Heycollab's end-to-end management system ensures your team stays on task so that they can focus on great work.

2) Everything in one place: From group chats, and 1:1 conversations, to project planning & tracking, and file storage, Heycollab offers busy teams everything they need in one spot! Combining the powers of a project management tool, chat tool, storage, email, time tracking tools, and a few more, Heycollab empowers teams to focus on their work, while we handle the rest!

3) Improved team collaboration: Heycollab helps busy teams work seamlessly with each other and collaborate better. Assign tasks for accountability, track progress and easily follow up with team members using the chat feature for better collaboration.

Dispositivos

Tamaño de la empresa

P M G

Disponible en los países siguientes

Estados Unidos

Idiomas admitidos

inglés

Precios desde:

USD 4.90/mes

  • Versión gratuita
  • Prueba gratis
  • Suscripción

Imágenes

heycollab Software - 1
heycollab Software - 2
heycollab Software - 3
heycollab Software - 4
Ver 5 más
Vídeo de heycollab
heycollab Software - 1
heycollab Software - 2
heycollab Software - 3
heycollab Software - 4

Funciones

Funcionalidades totales de heycollab: 52

  • @menciones
  • Acceso móvil
  • Actualizaciones en tiempo real
  • Alertas y notificaciones
  • Almacenamiento de documentos
  • Almacenamiento seguro de datos
  • Arrastrar y soltar
  • Chat en vivo
  • Chat y mensajería
  • Comentarios/notas
  • Controles o permisos de acceso
  • Creación de informes y estadísticas
  • Debates y foros
  • Edición en tiempo real
  • Etiquetado
  • Flujo de trabajo de proyectos
  • Gestión de archivos
  • Gestión de asignaciones
  • Gestión de contenidos
  • Gestión de documentos
  • Gestión de flujos de trabajo
  • Gestión de ideas
  • Gestión de la comunicación
  • Gestión de proyectos
  • Gestión de recursos
  • Gestión de tareas
  • Herramientas de colaboración
  • Integraciones de terceros
  • Lista de tareas (to-do list)
  • Metodologías ágiles
  • Modelos personalizables
  • Métodos tradicionales
  • Notificaciones en tiempo real
  • Panel de actividades
  • Planificación de proyectos
  • Planificación de tareas
  • Planificación y programación de proyectos
  • Portal de clientes
  • Priorización
  • Programación de tareas
  • Seguimiento de actividades
  • Seguimiento de creación de informes y proyectos
  • Seguimiento de estado
  • Seguimiento de horas de proyecto
  • Seguimiento de progreso de tareas
  • Seguimiento del avance
  • Seguimiento del proyecto
  • Seguridad SSL
  • Tablero kanban
  • Uso compartido de archivos
  • Varios proyectos
  • Vista de Gantt/cronología

Alternativas

Asana

4.5
#1 alternativa a heycollab
Asana es una solución de gestión de proyectos y trabajos para equipos. Puedes organizar todo, desde los objetivos de la...

Trello

4.5
#2 alternativa a heycollab
Desde ventas y marketing hasta Recursos Humanos y operaciones, los equipos pueden diseñar y personalizar Trello para...

Zoho Sprints

4.5
#3 alternativa a heycollab
Zoho Sprints es una solución colaborativa de planificación y seguimiento de proyectos ágiles para equipos ágiles que...

Ravetree

4.2
#4 alternativa a heycollab
Ravetree es una solución de administración de trabajo integral diseñada para organizaciones y equipos orientados a...

Opiniones

Calificación general

5 /5
(9)
Relación calidad-precio
5/5
Funciones
5/5
Facilidad de uso
4.9/5
Asistencia al cliente
5/5

¿Ya tienes heycollab?

¡Ayuda a los compradores de software! Las opiniones sobre los productos son útiles para que el resto de los usuarios podamos tomar las decisiones acertadas.

¡Escribe una reseña!
Mostrando 5 opiniones de 9
Julieta K.
Calificación general
  • Sector: Diseño
  • Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
  • Software usado A diario durante Prueba gratis
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Team Collaboration done right!

Revisado el 14/11/2018

Working with design teams across many continents, I find that our work is more efficient as we...

Working with design teams across many continents, I find that our work is more efficient as we share our tasks, messages and collaborative work . This is a great improvement in our focus and efficiency display.

Puntos a favor

In the digital world, working with remote teams is inevitable. Communication is the key to any success and spreading across various platforms at times could be exhaustive. Vabotu brings all of these platforms in one and I do not find myself switching from one website/ app to another. My clients are happier with learning one platform how to function, rather than 4-6 others that they needed to jump on to stay up to date with our work. I like that I can access task boards and images together with the messaging platform from the same app. looking forward to the new updates, video calling, screen share and scribble screens. Most definitely will be using for the price it offers.

Puntos en contra

The least liked about this software is that when I get a message, I have to switch from viewing an image, or working on a task board and read the message. I would like to see a snippet of the message in a pop up window on the side; so that I could decide to respond right away or continue with my work. I find myself at times distracted by curiosity and feel like I have to see what it is about.... Looking forward to improvements in this domain if possible. Otherwise, I have only love for this product.

Naresh K.
Calificación general
  • Sector: Tecnología y servicios de la información
  • Tamaño de la empresa: 201-500 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Project Management tool with the best price

Revisado el 30/5/2022

Puntos a favor

- Heycollab is good project management tool.
- It's give lot's of feature in best price.
- I have like to lot's of functionality like import data, file organized etc.

Puntos en contra

- I love the way right now design, but you can do improved in design, that way looks attractive.
- Performance is good. But you can do thing more faster then now.

Alternativas consideradas

Trello y Asana

Razones para cambiar a heycollab

- As i earlier say it's easy to used. Second thing price wise it fit in my budget. means that in this price we have used best product.
Dishant D.
Calificación general
  • Sector: Tecnología y servicios de la información
  • Tamaño de la empresa: 201-500 empleados
  • Software usado A diario durante Más de un año
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Probabilidad de recomendación 9.0 /10

Awesome Product

Revisado el 29/5/2022

Puntos a favor

The most liked feature by me is Media management using folder and section. I can arrange media in different folders as well as according to section. Another one is visual comments on media it is a very handy feature for designers to communicate with developers easily.

Puntos en contra

I am using this product for 2 years and I did not find anything which I like least. I like almost everything about this product.

Isha K.
Calificación general
  • Sector: Marketing y publicidad
  • Tamaño de la empresa: 5,001-10,000 empleados
  • Software usado A diario durante 6-12 meses
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Easy to use & learn, helpful to stay on top of all tasks

Revisado el 8/6/2022

Puntos a favor

I've been using the product for 6-7 months so far, and it's really helpful to keep track of all my tasks, stay on top of them and see where there are bottlenecks. I particularly like the chat + project management feature - makes it easy for my team to communicate & collaborate.

Puntos en contra

So far so good- would like to see a call option if possible to improve team communication

Vatsal M.
Calificación general
  • Sector: Tecnología y servicios de la información
  • Tamaño de la empresa: 501-1,000 empleados
  • Software usado A diario durante 6-12 meses
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Best Project Management Tool

Revisado el 7/6/2022

Puntos a favor

- Easy to use as it has features like Monday, clickup.
- I love the lots of functionality, like time tracking, import data from other platform faster, my work section.
- Personally recommend that if any organization start using this app, then definitely it will help to utilized there resource in an effective manner.

Puntos en contra

Look and feel needs to be improved. Rest all things are well developed.

Mostrando 5 opiniones de 9 Todas las opiniones

Preguntas frecuentes sobre heycollab

He aquí algunas preguntas frecuentes sobre heycollab.

heycollab ofrece los siguientes planes de precios:

14-day free trial, a free plan for up to 5 users, and per-user pricing starting at $4.90

Los clientes habituales de heycollab son:

Trabajador autónomo, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1,000

heycollab admite los siguientes idiomas:

inglés

heycollab admite los siguientes dispositivos:

Android (móvil), iPhone (móvil)

heycollab se integra con las siguientes aplicaciones:

Asana, ClickUp, Dropbox Business, Dropbox Paper, Google Drive, Slack, Trello

heycollab ofrece las siguientes opciones de asistencia:

E-mail/Help Desk, Preguntas frecuentes/foro, Asistencia telefónica, Chat

Categorías relacionadas

Ver todas las categorías de software encontradas para heycollab.