Sobre Axosoft

Axosoft - formerly OnTime - is a feature-rich Scrum software, developed particularly for agile software projects and teams. The product understands a world where venture stakeholders are connected by the Internet rather than by location.

Beneficios clave de Axosoft

- Powerful features make Axosoft the most effective Scrum software online.
- Axosoft is ideal for teams applying scrum and has tools like sprints, burndowns, & more
- The easy-to-use Planning Board adds a new dimension for agile project managers.

Dispositivos

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Project Management Software
Project Management Software
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Captura de pantalla de Axosoft: Project Management Software Captura de pantalla de Axosoft: Project Management Software

Funciones

Funcionalidades totales de Axosoft: 54

  • @menciones
  • API
  • Admite método Scrum
  • Alertas y alzada
  • Alertas y notificaciones
  • Arrastrar y soltar
  • Auditoría de problemas
  • Campos personalizables
  • Creación de hojas de ruta
  • Detección de errores y problemas
  • Estimaciones
  • Facturación
  • Flujo de trabajo configurable
  • Gestión de asignaciones
  • Gestión de carteras
  • Gestión de equipo
  • Gestión de flujos de trabajo
  • Gestión de ideas
  • Gestión de la base de conocimiento
  • Gestión de los comentarios negativos
  • Gestión de modelos
  • Gestión de problemas
  • Gestión de proyectos
  • Gestión de pruebas y de control de calidad
  • Gestión de recursos
  • Gestión de solicitudes
  • Gestión de tareas
  • Gestión de tickets
  • Gestión de trabajo pendiente
  • Herramientas de colaboración
  • Informes de avance
  • Informes diarios
  • Integraciones de terceros
  • Metodologías ágiles
  • Métodos tradicionales
  • Panel de comunicaciones
  • Planificación de lanzamiento
  • Planificación en sprint
  • Planificación y programación de proyectos
  • Portal de clientes
  • Priorización
  • Proyecciones
  • Registro de auditoría
  • Seguimiento de creación de informes y proyectos
  • Seguimiento de errores
  • Seguimiento de estado
  • Seguimiento de hitos
  • Seguimiento de porcentaje de progresión
  • Seguimiento del avance
  • Seguimiento horas/gastos
  • Supervisión KPI
  • Tablero kanban
  • Uso compartido de archivos
  • Vista de Gantt/cronología

Alternativas

ClickUp

4.7
#1 alternativa a Axosoft
ClickUp es una forma radicalmente nueva de trabajar que reúne en un solo lugar aplicaciones separadas como tareas,...

Asana

4.4
#2 alternativa a Axosoft
Asana es una solución de gestión de proyectos y trabajos para equipos. Puedes organizar todo, desde los objetivos de la...

monday.com

4.6
#3 alternativa a Axosoft
monday.com es un sistema operativo de trabajo en la nube, donde los equipos crean aplicaciones de flujo de trabajo en...

Ravetree

4.4
#4 alternativa a Axosoft
Ravetree es una solución de administración de trabajo integral diseñada para organizaciones y equipos orientados a...

Opiniones

Calificación general

4.2 /5
(37)
Relación calidad-precio
3.9/5
Funciones
4.1/5
Facilidad de uso
3.8/5
Asistencia al cliente
4.3/5

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Mostrando 5 opiniones de 37
Pardeep K.
Calificación general
  • Sector: Petróleo y energía
  • Tamaño de la empresa: 501-1,000 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Axosoft

Revisado el 19/11/2018

Overall axosoft is professionally designed

Overall axosoft is professionally designed

Puntos a favor

Axosoft is self explanatory
Easy to create projects back logs

Puntos en contra

Won't allow to perform multi level nesting

David Y.
Calificación general
  • Sector: Hospital y atención sanitaria
  • Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Longtime Axosoft User, love the product. Best one we've bought in years!

Revisado el 1/2/2017

I like that we can email tickets into the system. I like that I can add custom fields with custom...

I like that we can email tickets into the system. I like that I can add custom fields with custom rules to force my people to use forms a specific way. I like that we can create project folders to track what we're working on. I like the new PM functionality. I like the Workflow Steps. I like the Portal plug-in for having customers submit and view tickets. In fact I like everything. Time tracking is very powerful for employee tracking and for R&D write offs.

This is the best bang for the buck our company has got since acquiring the product in 2007.

I dislike the lost dashboard functionality from converting to the Web. The reporting isn't nearly as powerful now in my opinion. Simple dashboards are great, but we used to have lots of additional widget types that I used.

Releases/Projects. My users habitually put things in the wrong place. It requires me to go back and move things around all the time.

The Portal works but it's not a nice fancy looking interface for our customers to interface with.

We don't use the other integrations.

This is a great tool for a QA manager who knows what they want. I have this configured so that my weekly management reports are saved views. I literally can using the Snipping Tool and cut out a screenshot for all my report needs.

Puntos a favor

I love the flexibility and the simplicity. This tool was designed as a defect tracking tool and it does that very well. The added functionality over the years have been solid additions to a nicely developed base.

Puntos en contra

The reporting tools are a bit on the weak side. It's not just that the precanned reports aren't that good, it's that building new ones requires a separate software utility. Also, a lot of my end users have issues with the combination of filtering on the left and the different record types. I've been thinking about updating our design and putting all record types on one tab with a custom "Type" flag to eliminate the needs to go back and forth, but they came out with an All Items tab, so hopefully that'll help.

David G.
Calificación general
  • Sector: Educación superior
  • Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Great for Agile Development

Revisado el 7/10/2016

We are an Agile shop and rely heavily on Axosoft (formerly OnTime) for our Sprint planning and...

We are an Agile shop and rely heavily on Axosoft (formerly OnTime) for our Sprint planning and execution. It's a great product! It makes it easy to do Sprint planning and to track process. All of our project managers use Axosoft except one, and there is a huge difference in the stand-ups where Axosoft is up on the screen versus the one project manager that uses spreadsheets. There has been some great progress made in the UI, although it still has a way to go to be fully polished (improved filter management, being on the cloud rather than installed on one of our on-premise servers).

Puntos a favor

Very Agile-centric

Puntos en contra

The UI needs improving (filter management, reports, views). Is installed on on-premise server instead of the cloud.

Justin K.
Calificación general
  • Sector: Software informático
  • Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
  • Software usado A diario durante Más de un año
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 8.0 /10

This software has many pros and few cons. The learning curve is a little high but great once...

Revisado el 19/9/2017

The ability to track projects and track another users progress on their projects are very...

The ability to track projects and track another users progress on their projects are very beneficial. Tracking different cards and being able to categorize them and prepare for releases saves a lot of time for the managers of the project. Understanding where other users are at in their section of a project lets other users know where they are in their own project and if they need to gather more resources for their part.

Puntos a favor

There are a lot of feature that are included in Axosoft. The ability to track projects and sprints are great. The ability to find card is also very easy and simple. The categorization is very streamlined once it has been learned by the team.

Puntos en contra

The page auto refreshes after entering information into certain fields and resets the cursor to the previous field which can cause some problems. There is a steep learning curve to learning everything about this software.

Usuario verificado
Calificación general
  • Sector: Software informático
  • Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Facilidad de uso
  • Probabilidad de recomendación 9.0 /10

Axosoft as Support Ticket Management tool? yes.

Revisado el 27/1/2020

Our experience with Axosoft has been very good. Our business had the tool as a Project Management...

Our experience with Axosoft has been very good. Our business had the tool as a Project Management tool, and, as we grew, we were in need of a tool to track our customer support tickets. This did the trick.

Puntos a favor

I have found the reporting from Axosoft to be very strong. The ability to export so much data to then manipulate in Excel or similar was fantastic.

Puntos en contra

There are a few areas of the tool that we found to be difficult to follow due to the UI. This has not been a deal breaker, but simply required for training for new employees.

Mostrando 5 opiniones de 37 Todas las opiniones

Preguntas frecuentes sobre Axosoft

He aquí algunas preguntas frecuentes sobre Axosoft.

Axosoft ofrece los siguientes planes de precios:

  • A partir de: USD 25.00/mes
  • Modelo de precios: Suscripción
  • Prueba gratis: Disponible

Axosoft is $25/month (paid monthly) or $20.83/month (paid annually)

No tenemos información sobre las características de Axosoft

Los clientes habituales de Axosoft son:

Trabajador autónomo, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1,000, 1,001+

No tenemos información sobre los idiomas que admite Axosoft

Axosoft admite los siguientes dispositivos:

iPhone (móvil), iPad (móvil)

Axosoft se integra con las siguientes aplicaciones:

Bitbucket, Bugsnag, Clockify, GitHub, GitLab, GoToMeeting, Google Calendar, Harvest, HipChat, HubSpot CRM, Keap, Microsoft 365, Microsoft Visual Studio, ProjectManager.com, Pure Chat, QlikView, Slack, SpiraTeam, Stackify APM+, Test Lodge, Testuff, Toggl Track, Trello, Usersnap, Wufoo, Yammer, Zapier, Zendesk

Axosoft ofrece las siguientes opciones de asistencia:

E-mail/Help Desk, Base de conocimientos, Chat

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