Sobre GoTo Resolve

Diseñado para las pymes de la actualidad, GoTo Resolve es un software de asistencia de TI todo en uno que ha sido creado para ayudar a los profesionales de TI a optimizar su centro de ayuda al reunir las herramientas que necesitan para interactuar, identificar problemas y solucionar errores más rápido. Combina un software de asistencia y gestión de TI con emisión de tickets conversacionales y una arquitectura de confianza cero en una única herramienta consolidada. Simple, seguro, flexible y gratuito.


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GoTo Resolve

4.4 (199)
VS.
El más valorado

Precio inicial

USD 23.00
mes
EUR 480.00
mes

Opciones de precios

Versión gratuita
Prueba gratuita
Versión gratuita
Prueba gratuita

Funciones

45
33

Integraciones

4
10

Facilidad de uso

4.5 (199)
4.7 (1,042)

Relación calidad-precio

4.3 (199)
4.7 (1,042)

Atención al cliente

4.1 (199)
4.6 (1,042)
Las barras de puntuación verdes muestran el producto ganador en función de la puntuación media y el número de opiniones.

Alternativas

Zoho Assist

4.7
#1 alternativa a GoTo Resolve
Ayuda rápidamente a clientes remotos a través de sesiones de soporte remoto asistidas basadas en web y gestiona equipos...

ISL Light

4.7
#2 alternativa a GoTo Resolve
ISL Online es un software de soporte remoto multiplataforma que permite acceder y controlar computadoras y dispositivos...

FixMe.IT

4.8
#3 alternativa a GoTo Resolve
Software de soporte remoto diseñado para brindar asistencia desatendida y bajo pedido desde cualquier parte del mundo.

ConnectWise CPQ

4.1
#4 alternativa a GoTo Resolve
ConnectWise Sell aumenta el volumen de cotizaciones y las ganancias. Al estar integrados con los principales CRM, los...

Opiniones

Calificación general

4.4 /5
(199)
Relación calidad-precio
4.3/5
Funciones
4.3/5
Facilidad de uso
4.5/5
Asistencia al cliente
4.1/5

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Mostrando 5 opiniones de 199
Rica Mae
Rica Mae
Calificación general
  • Sector: Construcción
  • Tamaño de la empresa: 201-500 empleados
  • Software usado Semanalmente durante Más de un año
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

GoToAssist Review

Revisado el 23/7/2021

Puntos a favor

GoToAssist works like a charm, providing remote assistance to colleagues has never been that difficult. I like how I can easy setup the tool just by sending a fastsupport link to the user or better if machine has unattended remote support feature. Transferring files and doing live chat is a strong feature that I really liked

Puntos en contra

Android mobile app needs further check, sometimes while doing remote session and if you need to go by the home screen, the session will be disconnected and you'll be logged out.

Marvin
Marvin
Calificación general
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 8.0 /10

we use this at work for all of our remoting. Works great and has good usable features as well.

Revisado el 23/7/2018

Great software, great featuers, a bit on the pricy side!
Best benefit is the abuilty to send and...

Great software, great featuers, a bit on the pricy side!
Best benefit is the abuilty to send and receive data such as programs and or error logs.

Puntos a favor

This is our go to software for work. Obviously we use the for on demand customer service, but we also use it when we need to remote into a computer or server unattended. One of the great things about this software is the ability to send and receive files during the remote session, making it easy to install software or download log files when troubleshooting issues.

Puntos en contra

its a bit pricy, we've even discussed moving to an in house platform for remote software, but some of the features you get with GoToAssist are just not available with in house solutions.

Steve
Calificación general
  • Sector: Software informático
  • Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 6.0 /10

We have been using GoToAssist for many years.

Revisado el 15/6/2018

Provides a tool to support customers remotely and transfer large files directly between users.

Provides a tool to support customers remotely and transfer large files directly between users.

Puntos a favor

File transfer, remote control and access are good features. Remote reboot feature also good. Unattended support is also a great feature if you plan to do remote support.

Puntos en contra

Connecting remotely to computers that you have previously connected to either requires updates or uninstalling previous version through Control Panel. Recently this issue has got worse and worse with no resolution for months and now has us looking for different remote support software.

Paul
Paul
Calificación general
  • Sector: Aviación y aeroespacial
  • Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 9.0 /10

I have used several remote control packages and this is one of, if not the best, I've ever...

Revisado el 2/7/2018

Ease of use and ease for users to allow me to connect. I like the unassisted option that makes it...

Ease of use and ease for users to allow me to connect. I like the unassisted option that makes it easier for me to work on systems during peoples off hours but doesn't compromise their login credentials.

Puntos a favor

It's easy to setup new users and easy to use. When I have to connect in with someone I don't have unassisted access to their system it's easy for them to follow the on-screen prompts to allow me to connect.

Puntos en contra

Sometimes, not very often, I've had issues with updates causing issues with certain other software on systems that I connect to. I wish it were easier to "rollback" an update to an earlier version so they could have time to create a patch - which they have done for me in the past.

Ifeoma
Ifeoma
Calificación general
  • Tamaño de la empresa: 1,001-5,000 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 9.0 /10

Our clients love GoToAssist.

Revisado el 9/7/2018

Puntos a favor

Gotoassist simplifies the process of remotely communication between my organization and our clients and even between the team at work. I am able to screen share with my colleagues at the workplace, comment on files and documents remotely. I see this tool as a better alternative to Google doc.
It is easy to setup and install ,and interestingly a lot of our clients have come to accept this tool courtesy our recommendation.

Puntos en contra

Requires a fast internet network connection to function quickly and from experience every remote communication tool requires same too.

Mostrando 5 opiniones de 199 Todas las opiniones

Preguntas frecuentes sobre GoTo Resolve

He aquí algunas preguntas frecuentes sobre GoTo Resolve.

GoTo Resolve ofrece los siguientes planes de precios:

  • A partir de: USD 23.00/mes
  • Modelo de precios: Suscripción
  • Prueba gratis: Disponible

Los clientes habituales de GoTo Resolve son:

Trabajador autónomo, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1,000, 1,001-5,000

GoTo Resolve admite los siguientes idiomas:

inglés

GoTo Resolve admite los siguientes dispositivos:

Android (móvil), iPhone (móvil), iPad (móvil)

GoTo Resolve se integra con las siguientes aplicaciones:

ConnectWise PSA, Microsoft Teams, ServiceNow IT Service Management, Zendesk Sunshine

GoTo Resolve ofrece las siguientes opciones de asistencia:

E-mail/Help Desk, Preguntas frecuentes/foro, Base de conocimientos, Asistencia telefónica, Chat

Categorías relacionadas

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