Really Simple Systems

El CRM, más sencillo

4.4 /5 (287 opiniones) ¡Escribe una reseña!

Información general sobre Really Simple Systems

¿Qué es Really Simple Systems?

Really Simple Systems es un sistema CRM en la nube fácil de usar que está diseñado para pequeñas y medianas organizaciones. Con ventas, marketing y asistencia y servicios incorporados, te permite trabajar de manera más inteligente, ya que puedes administrar y supervisar a los clientes potenciales y clientes existentes. Todos los datos están en un solo lugar, lo que da lugar a la colaboración del equipo, a mejores relaciones y a mayores ventas.

Este sistema CRM ha sido diseñado para crecer con tu negocio. Hay 4 planes de precios: Free, Starter, Professional y Enterprise. Todos ofrecen soluciones sencillas que funcionan para las empresas.

La asistencia al cliente es totalmente gratuita, con multitud de recursos de autoservicio que permiten aprovechar al máximo el CRM.

El CRM Really Simple Systems incluye un módulo integrado de marketing por correo electrónico con funciones de gestión de campañas y segmentación de bases de datos. Gestiona el marketing por correo electrónico directamente desde el CRM para que todos los datos estén en un solo lugar.

Información general sobre Really Simple Systems

Precio

A partir de
USD 14.00/mes

Opciones de precios

Prueba gratis
Gratis
Suscripción
Relación calidad-precio

Funciones de Really Simple Systems

Dispositivos
Tamaño de la empresa
P M G
Disponible en los países siguientes
Estados Unidos, Canadá, Reino Unido, Australia, China y otros 5, India, Japón, Alemania, Brasil, México
Idiomas admitidos
Inglés

Medios

Sales Dashboard
Marketing Module Dashboard
Accounts List Page
Task List Page
Opportunities List Page
Contact List Page
Cases List Page
Vídeo de Really Simple Systems Vídeo de Really Simple Systems Captura de pantalla de Really Simple Systems: Sales Dashboard Captura de pantalla de Really Simple Systems: Marketing Module Dashboard Captura de pantalla de Really Simple Systems: Accounts List Page Captura de pantalla de Really Simple Systems: Task List Page Captura de pantalla de Really Simple Systems: Opportunities List Page Captura de pantalla de Really Simple Systems: Contact List Page Captura de pantalla de Really Simple Systems: Cases List Page

Opiniones de Really Simple Systems

Opiniones de Really Simple Systems

Calificación general
4.4
/
5
Excelente
153

Muy bien
111

Normal
19

Pobre
4

Malo
0

Relación calidad-precio
4.5
Funciones
4.1
Facilidad de uso
4.4
Asistencia al cliente
4.6
92% Un ha recomendado esta aplicación
Chris T.

Cost effective CRM for small business

We have grown our business with this CRM, and when we were starting out it gave us a lot of "bang for our bucks", the experience has been excellent.


Traducir con Google
Stuart A.

Really Simple Systems - SIMPLES!

Fantastic Software - never had any issues with it, customer support is fantastic and I would recommend this to anyone looking for a CRM system


Traducir con Google
Jack E.

Exactly as the name suggsets

RSS has given us the ability to view and track our customer pipeline at a very reasonable cost. Something we haven't been able to do with our previous CRM system.


Traducir con Google
Mabs A.

RSS easy to navigate


Traducir con Google
George A.

Its a Really Simple System, it really is!!

Great!! I love it! does exactly what i need and I am only using the tip of the iceberg as far as its far reaching functionality. I couldnt manage my business without it.


Traducir con Google
Chris T.
Sector: Consultoría de gestión
Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
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Cost effective CRM for small business

Software usado A diario durante Más de dos años
Revisado el 2/10/2018
Fuente de la reseña: Capterra

We have grown our business with this CRM, and when we were starting out it gave us a lot of "bang for our bucks", the experience has been excellent.

Puntos a favor

Having an awareness of the cost of some of the well known CRM platforms e.g. salesforce, dynamics, the thing that strikes you is that the cost of these is prohibitive for an SME with @30 light CRM users. RSS is different. The bottom line is that they offer excellent value for small businesses. I would view this as their USP.

They have a responsive team and have constantly improved the CRM over the years.

Key features I like are the permissions system which lets us give bespoke access to the teams in our business with everyone given the access to the client records that they require.

The integration with Kashflow (accounting) is incredibly useful and reduces unnecesary duplication in our business processes.

The marketing module has been a significant driver for new business, and again is very cost effective.

The activity section enables us to keep good records of client contacts, as does the ability to bcc email comunications into the client record.

The layout of fields is very easy to modify to your business requirements, adding extra fields with dropdowns as required.

Document storage is straightforward with drag & drop functionality.

Puntos en contra

Nothing to complain about, happy. Maybe preferred the earlier version which let you know the last time a record was updated and by who.

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Respuesta de Really Simple Systems

Thanks for the review Chris!

FYI the new version CRM does still let you know the last time a record was updated and by who. At the top of your screen, next to the account name, there's a little clock symbol. Hover over this and the information will appear.

Regards

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Relación calidad-precio
Facilidad de uso
Asistencia al cliente

Probabilidad de recomendación: 10.0/10

Stuart A.
Sector: Servicios financieros
Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
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Really Simple Systems - SIMPLES!

Software usado A diario durante Más de dos años
Revisado el 10/4/2020
Fuente de la reseña: Capterra

Fantastic Software - never had any issues with it, customer support is fantastic and I would recommend this to anyone looking for a CRM system

Puntos a favor

I use this every day, fantastic entry level customer relationship datatbase software. Allows you to manage your customers, tasks documents, emails etc etc etc - basically does everything you need it to and I have only just scratched the surface

Puntos en contra

I would like the ability to be able to multi select tasks and move them to a specified date. There may be an option to do this already, but currently I am manually moving them, which can be time consuming

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Respuesta de Really Simple Systems

Stuart, thank you for posting a review of Really Simple Systems and glad to hear it's a good fit for you.

We are just working on a new calendar view for tasks which may address what you are looking to do. This will be released in the next month or so.

You can, of course, always get in touch and tell us your feature requests and we'll do our best to address your needs.

Kind regards

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Relación calidad-precio
Facilidad de uso
Asistencia al cliente

Probabilidad de recomendación: 10.0/10

Jack E.
Sector: Tecnología y servicios de la información
Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
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Exactly as the name suggsets

Software usado A diario durante Más de dos años
Revisado el 10/12/2020
Fuente de la reseña: Capterra

RSS has given us the ability to view and track our customer pipeline at a very reasonable cost. Something we haven't been able to do with our previous CRM system.

Puntos a favor

RSS was extremely easy to deploy into the business, allowing us to view and track our customer pipeline.

Puntos en contra

Some aspects of the reporting can be quite limiting, such as not being able to include contact information on an Opportunity report

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Relación calidad-precio
Facilidad de uso
Asistencia al cliente

Probabilidad de recomendación: 8.0/10

Mabs A.
Sector: Contabilidad
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RSS easy to navigate

Revisado el 18/11/2015
Fuente de la reseña: SoftwareAdvice

Puntos a favor

The software is easy to use and navigate through. I love the fact that it can be tailored to meet your specific needs as this was very important to me and one of the factors that played an important role in me choosing RSS. Functionality is great and there are a lot of extra options that are available that I can switch on and off as and when I require them.

Puntos en contra

The customer service/support is slow at times and this becomes very frustrating. I have scheduled in calls in the past and the client service level has been poor where on occasions I have had to chase support for help. In terms of the software it is great that you add extra features but there are some extras which I feel should be included within the standard packages.

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Facilidad de uso
Asistencia al cliente

Probabilidad de recomendación: 7.0/10

George A.
Sector: Servicios financieros
Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
Traducir a español
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Its a Really Simple System, it really is!!

Software usado A diario durante Más de dos años
Revisado el 20/11/2020
Fuente de la reseña: Capterra

Great!! I love it! does exactly what i need and I am only using the tip of the iceberg as far as its far reaching functionality. I couldnt manage my business without it.

Puntos a favor

I use this software everyday. I love the customisable customer data fields and search functions, which allow me to record customer information with an immediate snapshot of their current holdings, needs and contacts

Puntos en contra

I have no issues with RSS at all, I have only scratched the surface of what the product can do and need to invest some time into more of the automated services, like marketing and email campaigns etc. But with everything it is getting the time to delve into to these powerful tools!!

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Relación calidad-precio
Facilidad de uso
Asistencia al cliente

Probabilidad de recomendación: 10.0/10

Recomendación de usuario
8.7/10
Basado en 287 valoraciones de usuarios
Compara con las alternativas según las recomendaciones de los usuarios
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Precios de Really Simple Systems

Precios de Really Simple Systems

A partir de
USD 14.00/mes
Prueba gratis
Gratis
Suscripción
Relación calidad-precio
Relación calidad-precio
4.5/5
Basado en 287 valoraciones de usuarios
Compara las alternativas según la relación calidad-precio
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Funciones de Really Simple Systems

Funciones de Really Simple Systems

API
Base de datos de clientes
Campos personalizables
Creación de informes personalizables
Creación de informes y estadísticas
Creación de marca personalizable
Datos en tiempo real
Encuestas y comentarios
Gestión de calendarios
Gestión de contactos
Importación y exportación de datos
Integración de correo electrónico
Integración de redes sociales
Integración de terceros
Modelos personalizables
Notificaciones automáticas
Pagos electrónicos
Panel de actividades
Recordatorios
Seguimiento de actividades
Funciones
4.1/5
Basado en 287 valoraciones de usuarios
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Compara las alternativas

Categorías

Preguntas frecuentes sobre Really Simple Systems

Preguntas frecuentes sobre Really Simple Systems

He aquí algunas preguntas frecuentes sobre Really Simple Systems.

P. ¿Qué tipo de planes de precios ofrece Really Simple Systems?

Really Simple Systems ofrece los siguientes planes de precios:

A partir de: USD 14.00/mes

Modelo de precios: Gratis, Suscripción

Prueba gratis: Disponible

P. ¿Cuáles son las características principales de Really Simple Systems?

No tenemos información sobre las características de Really Simple Systems

P. ¿Quiénes son los usuarios habituales de Really Simple Systems?

Los clientes habituales de Really Simple Systems son:

Empresas pequeñas, Administraciones públicas, Sin ánimo de lucro, Trabajadores autónomos, Empresas medianas

P. ¿Qué idiomas admite Really Simple Systems?

Really Simple Systems admite los siguientes idiomas:

Inglés

P. ¿Really Simple Systems es compatible con dispositivos móviles?

No tenemos información sobre los dispositivos compatibles con Really Simple Systems

P. ¿Con qué otras aplicaciones se integra Really Simple Systems?

Really Simple Systems se integra con las siguientes aplicaciones:

ActiveCampaign, CallTrackingMetrics, Dropbox Business, KashFlow, KashFlow, Mailchimp, Microsoft Azure, Twitter, Xero, Xero

P. ¿Qué tipo de asistencia ofrece Really Simple Systems?

Really Simple Systems ofrece las siguientes opciones de asistencia:

Preguntas frecuentes, Asistencia en línea, Asistencia telefónica, Tutoriales en vídeo, Base de conocimientos