Sloneek
Sobre Sloneek
Sloneek es un sistema de gestión de RR. HH. basado en la nube que ha sido diseñado para ayudar a las empresas a gestionar diversos procesos administrativos, como seguimiento de la asistencia, gestión de ausencias, firma de documentos listos para eIDAS (Servicio Fiduciario de Autenticación e Identificación Electrónica, por sus siglas en inglés), hojas de horas y más. Entre sus principales funciones, figuran gestión de activos, incorporación, videoconferencia y administración de registros.
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Funciones
Integraciones
Facilidad de uso
Relación calidad-precio
Atención al cliente
Alternativas
Bizneo HR
Tempo Timesheets
TimeTac Next
Calamari
Opiniones
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- Sector: Tecnología y servicios de la información
- Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
- Software usado A diario durante 1-5 meses
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 8.0 /10
Value added to mid sized IT company
Revisado el 18/5/2021
It is simple, our employees like to use it and great and fast support.
It is simple, our employees like to use it and great and fast support.
Puntos a favor
Integration with Google Workspace, easy to use, very fast set up and integration.
Puntos en contra
PWA for mobile phones could offer more features, overall I am a happy administrator and user.
- Sector: Tecnología y servicios de la información
- Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
- Software usado Semanalmente durante Prueba gratis
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 9.0 /10
One of the most advanced one-size-fits-all HR systems we tested
Revisado el 29/3/2023
We really liked Sloneek, we find it one of the most advanced solutions when it comes to Timesheets...
We really liked Sloneek, we find it one of the most advanced solutions when it comes to Timesheets and Holiday Tracking
Puntos a favor
You can see it's very advanced solution. Great UI/UX, easy to use. Everything is customisable - you can hide modules you don't need/use.
Puntos en contra
It took a moment to learn manoeuvre around in the system.It is possible to find some parts still in Czech language (for me it was tips as todo items)
Razones para cambiar a Sloneek
The UI/UX is one of the best. It's the most advanced solution that satisfies our Timesheet + Holiday Tracking needs (in my opinion only Calamari can compete)- Sector: Tecnología y servicios de la información
- Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
- Software usado A diario durante Más de dos años
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 7.0 /10
Useful for mid-size business
Revisado el 8/6/2021
Overall I am happy with Sloneek product and the customer service, they respond to our queries...
Overall I am happy with Sloneek product and the customer service, they respond to our queries quickly and are very willing to help. They are able to tailor features to our company needs and personalise their service.
Puntos a favor
Our employees find Sloneek intuitive and simple to use. The video and screen shot instructions are helpful. We use the attendance and absence recording feature and reports, which are most impactful in my job as HR specialist. We use the “on call” and “overtime” tracking feature from Sloneek in conjunction with other systems and although it took a some time to integrate with API, it now works really well and we are pleased with the system.
Puntos en contra
When I set up a new absence - such as an offsite team building course I have to approve each person’s absence from the office and attendance to the course individually rather than being able to create a group and apply features (such as team leader approval) to this group. This is hard work if we have an event for the whole company - up to 100 employees!
- Sector: Gestión de organizaciones sin ánimo de lucro
- Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
- Software usado A diario durante 6-12 meses
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Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 9.0 /10
Review for Sloneek
Revisado el 9/7/2021
Finally we have all our document in one online database!
Finally we have all our document in one online database!
Puntos a favor
I personally do not have the experience with an integration into our processes but currently I appreciate the most about the software that it is really user friendly, support for customers is really extraordinary, always fast and helpful. I really enjoy that most of the features are clear to me and if not, there is a chat and person ready to help!
Puntos en contra
There is one small thing, I would appreciate if the capacity of the software for uploading new documents is bigger. (Documents with more pages cannot be uploaded and we have to make them smaller in another software which takes additional time.)
- Sector: Gestión de organizaciones sin ánimo de lucro
- Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
- Software usado A diario durante Más de dos años
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
Sloneek is a daily friend
Revisado el 3/11/2022
The best decision ever (I used two other systems bevore). I very like the Czech language for my...
The best decision ever (I used two other systems bevore). I very like the Czech language for my team in this app.
Puntos a favor
Easy to use a easy to adopt in the team.
Puntos en contra
They are hard working on it and it is still moving forwards.
Preguntas frecuentes sobre Sloneek
He aquí algunas preguntas frecuentes sobre Sloneek.P. ¿Qué tipo de planes de precios ofrece Sloneek?
Sloneek ofrece los siguientes planes de precios:
- A partir de: EUR 4.00/mes
- Modelo de precios: Suscripción
- Prueba gratis: Disponible
P. ¿Quiénes son los usuarios habituales de Sloneek?
Los clientes habituales de Sloneek son:
2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1,000
P. ¿Qué idiomas admite Sloneek?
Sloneek admite los siguientes idiomas:
alemán, checo, eslovaco, español, húngaro, inglés, italiano, polaco
P. ¿Sloneek es compatible con dispositivos móviles?
Sloneek admite los siguientes dispositivos:
Android (móvil), iPhone (móvil), iPad (móvil)
P. ¿Con qué otras aplicaciones se integra Sloneek?
Sloneek se integra con las siguientes aplicaciones:
Azure Active Directory, Google Calendar, Google Workspace, IceWarp, Jira, Microsoft Outlook, Slack
P. ¿Qué tipo de asistencia ofrece Sloneek?
Sloneek ofrece las siguientes opciones de asistencia:
E-mail/Help Desk, Preguntas frecuentes/foro, Base de conocimientos, Asistencia telefónica, Asistencia 24/7, Chat
Categorías relacionadas
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- Software de recursos humanos
- Gestión de ausencias
- Software de análisis para recursos humanos
- Software de onboarding
- Software de seguimiento de la asistencia
- Software para control de horarios de empleados
- Sistema de seguimiento de candidatos
- Software de talento humano
- Sistema de gestión de turnos
- Herramientas de gestión del tiempo