Información general sobre Easy Projects

¿Qué es Easy Projects?

Easy Projects es una plataforma de gestión y colaboración de proyectos para empresas medianas y grandes empresas que ayuda a los equipos de marketing, TI y operaciones a reemplazar un lío de hojas de cálculo, correos electrónicos y pizarras por una sola herramienta en línea. Con Easy Projects, todos pueden ver el estado de sus proyectos en tiempo real, hacer un seguimiento de la responsabilidad de los empleados y predecir la disponibilidad de recursos. Tu entrenador personal de gestión de proyectos supervisará y garantizará la implementación exitosa desde la configuración hasta la capacitación.

Easy Projects facilita la gestión de proyectos con herramientas de planificación que incluyen diagramas de Gantt, simulaciones de carga de recursos y un calendario de proyectos. Los usuarios también pueden crear y guardar plantillas de proyectos para proyectos recurrentes a fin de evitar perder tiempo en la entrada de datos duplicados; además, Easy Project proporciona una gama de plantillas predefinidas para TI, marketing, ingeniería y más.

Otras funciones de Easy Projects incluyen planificación de recursos, carteras de proyectos, herramientas de colaboración, seguimiento de tiempo, elaboración del presupuesto de proyectos, planificación de calendarios, listas de tareas personales, administración de permisos y más. Los proyectos se pueden dividir en tareas y las tareas se pueden asignar a los miembros del equipo con plazos y prioridades definidos. Easy Projects tiene como objetivo fomentar la colaboración en equipo a través del chat en tiempo real y herramientas para la toma de decisiones y para compartir contenidos, como foros de discusión, notificaciones, intercambio de archivos y eventos grupales.

Información general sobre Easy Projects

Precio

A partir de
USD 24.00/mes

Opciones de precios

Prueba gratis
Suscripción
Relación calidad-precio

Funciones de Easy Projects

Dispositivos
Tamaño de la empresa
P M G
Disponible en los países siguientes
Estados Unidos, Canadá, Reino Unido, Australia, Alemania
Idiomas admitidos
Alemán, Español, Francés, Inglés, Italiano y otros 5, Polaco, Portugués, Ruso, Sueco, Ucraniano

Medios

Resource Loading Simulation: search by skills
Get the big picture in the Activity Centre
Manage tasks and projects in the without leaving the page
Manage projects from any device using the iOS and Android apps
Use interactive Gantt charts to plan projects visually
Drag and drop tasks within Kanban Boards to track projects
Captura de pantalla de Easy Projects: Resource Loading Simulation: search by skills Captura de pantalla de Easy Projects: Get the big picture in the Activity Centre Captura de pantalla de Easy Projects: Manage tasks and projects in the without leaving the page Captura de pantalla de Easy Projects: Manage projects from any device using the iOS and Android apps Captura de pantalla de Easy Projects: Use interactive Gantt charts to plan projects visually Captura de pantalla de Easy Projects: Drag and drop tasks within Kanban Boards to track projects Captura de pantalla de Easy Projects: Captura de pantalla de Easy Projects:

Opiniones de Easy Projects

Opiniones de Easy Projects

Calificación general
4.4
/
5
Excelente
87

Muy bien
97

Normal
14

Pobre
1

Malo
0

Relación calidad-precio
4.3
Funciones
4.1
Facilidad de uso
4.1
Asistencia al cliente
4.6
92% Un ha recomendado esta aplicación
Nancy S.

Easy Projects has proven to be a great way to bring all of the assets of a project together.

All conversations, assets and proofing is done in one easily accessible place. We can more easily assign team members, switch designers working on a project and freelance projects to outside designers.


Traducir con Google
Colton E.

Great product with tons of customization.


Traducir con Google
Jennifer O.

I use Easy Project but I don't administer it. My projects are tracked there.

My boss can see that I am super productive, not only from compiling statistics, but also because she is notified as I complete tasks.


Traducir con Google
Jordan O.

Very efffective & useful, aside from search functions

The accountability of each person on the projects has significantly improved for my job functions. I found that it is easier to keep track of tasks/projects without spending too much time hunting them down. You can see what tasks you're waiting on.


Traducir con Google
Michelle H.

Started with a demo for the need of a better inhouse job tracking system for our 2000 plus...

accountability between project managers and our creative staff. managed expectations with regards to budget and deadlines. Also helped with our ROI with certain clients where we have to charge per hour ( we are large in house marketing department who have not had to charge out).
The budgeting platform and invoice collection has bee so easy to manage and understand.


Traducir con Google
Nancy S.
Sector: Educación superior
Tamaño de la empresa: 501-1000 empleados
Traducir a español
Traducir a español

Easy Projects has proven to be a great way to bring all of the assets of a project together.

Software usado A diario durante 6-12 meses
Revisado el 1/2/2018
Fuente de la reseña: Capterra

All conversations, assets and proofing is done in one easily accessible place. We can more easily assign team members, switch designers working on a project and freelance projects to outside designers.

Puntos a favor

1. It's easily tweakable to fit our workflow.
2. We've had great, responsive customer service.
3. There's auto notifications to keep projects on track that can be set up according to the licensed user's preferences.
4. We can finally keep all conversations about projects in one place and they are archived to be reinitiated in the same way the next year.
5. It fit the budget well. It wasn't the most expensive nor the cheapest but had all of the options we were looking for in an online project management system-online proofing, forms that convert to projects, tweakable workflow, ability to have free guest users and automatic notifications.

Puntos en contra

1. The guest user experience isn't as strong.
2. We'd like to tweak the notifications for guest users per project but can't. There is a universal notification for all guest users that works well. Sometimes bugs the guest user too much though.
3. If 2 people are on a task and one clicks that they're done, they will still get notifications until the other person clicks done. It would be great if the notifications could stop for the person that completed their portion of the task once they click that they're done.
4. I really liked the Outlook integration option but wish it was available for Mac users. Over 50% of our office is on a Mac.

Desglose por calificación

Relación calidad-precio
Facilidad de uso
Asistencia al cliente

Probabilidad de recomendación: 9.0/10

Colton E.
Sector: Administración educativa
Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
Traducir a español
Traducir a español

Great product with tons of customization.

Software usado A diario durante 6-12 meses
Revisado el 21/8/2020
Fuente de la reseña: Capterra

Puntos a favor

We love that each of our team has the ability to have a different view, so that way they see only what is important to them. Plus, we can see everyone's progress without having to bug them.

Puntos en contra

Although very small, the UI is a little outdated. Could definitely benefit from some more colours!

Desglose por calificación

Relación calidad-precio
Facilidad de uso
Asistencia al cliente

Probabilidad de recomendación: 8.0/10

Jennifer O.
Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
Traducir a español
Traducir a español

I use Easy Project but I don't administer it. My projects are tracked there.

Software usado A diario durante Más de un año
Revisado el 14/3/2018
Fuente de la reseña: Capterra

My boss can see that I am super productive, not only from compiling statistics, but also because she is notified as I complete tasks.

Puntos a favor

We use a general project template and that helps me remember to do all the small, "finishing up" tasks.

Puntos en contra

I wish I could adjust the column widths on the "My Assignments" page. Only about 17 letters of the project names are visible, and I need to see more than that because most of our projects start out with a similar string of letters and numbers (the date, the campus, the college, etc). I end up using the Dashboard instead, which show s ALL my tasks, not just the ones I'm working on. The second column in My Assignments isn't useful to me, so if it could be customized so I could get rid of it (or move it to the third spot, since it doesn't matter if I can't see the whole word), that would be helpful.

Desglose por calificación

Facilidad de uso

Probabilidad de recomendación: 5.0/10

Jordan O.
Sector: Banca
Tamaño de la empresa: 1001-5000 empleados
Traducir a español
Traducir a español

Very efffective & useful, aside from search functions

Software usado A diario durante Más de un año
Revisado el 11/1/2019
Fuente de la reseña: Capterra

The accountability of each person on the projects has significantly improved for my job functions. I found that it is easier to keep track of tasks/projects without spending too much time hunting them down. You can see what tasks you're waiting on.

Puntos a favor

I like how easy it is to jump between projects and tasks. I also like how the tasks are set up under each project, showing you any dependencies you may need to keep in mind. I rarely use the gant view to see timelines, but I like the idea of it being there.

Puntos en contra

The user experience could use some improving. It would be nice to see some more details on the projects that applies specifically to your department or business. I would also like to see a better messaging interface.
It is also frustrating to try and find past projects that have been worked on-
Often times I will search a project by the number its titled, and it never shows up in the search function.
The searching for projects is the most frustrating part of the software.

Desglose por calificación

Facilidad de uso
Asistencia al cliente

Probabilidad de recomendación: 9.0/10

Michelle H.
Sector: Hospital y atención sanitaria
Traducir a español
Traducir a español

Started with a demo for the need of a better inhouse job tracking system for our 2000 plus projects

Software usado A diario durante Más de un año
Revisado el 1/2/2018
Fuente de la reseña: Capterra

accountability between project managers and our creative staff. managed expectations with regards to budget and deadlines. Also helped with our ROI with certain clients where we have to charge per hour ( we are large in house marketing department who have not had to charge out).
The budgeting platform and invoice collection has bee so easy to manage and understand.

Puntos a favor

Extemly user friendly but more important the support and admin staff there have almost become family, helping us customize and work through our many growing pains of adding more and more divisions. Lots of custom work done on our behalf for a really personalized product.
Right now I feel we have only had positive experiences Even at times of connective glitches, they are dealt with right away and never last long enough to affect our workflow. They have become real partners in our work day.

Desglose por calificación

Relación calidad-precio
Facilidad de uso
Asistencia al cliente

Probabilidad de recomendación: 10.0/10

Recomendación de usuario
8.2/10
Basado en 199 valoraciones de usuarios
Compara con las alternativas según las recomendaciones de los usuarios
Compara las alternativas

Precios de Easy Projects

Precios de Easy Projects

A partir de
USD 24.00/mes
Prueba gratis
Suscripción
Relación calidad-precio
Relación calidad-precio
4.3/5
Basado en 199 valoraciones de usuarios
Compara las alternativas según la relación calidad-precio
Compara las alternativas

Funciones de Easy Projects

Funciones de Easy Projects

API
Creación de informes y estadísticas
Diagramas de Gantt
Gestión de proyectos
Gestión de tareas
Herramientas de colaboración
Integración de terceros
Interfaz para arrastrar y soltar
Notificaciones automáticas
Panel de actividades
Planificación de proyectos
Planificación de tareas
Priorización
Programación de tareas
Proyecciones
Seguimiento de actividades
Seguimiento de horas de proyecto
Seguimiento de tareas
Seguimiento del avance
Seguimiento del proyecto
Funciones
4.1/5
Basado en 199 valoraciones de usuarios
Compara con las alternativas según la valoración de características
Compara las alternativas

Categorías

Preguntas frecuentes sobre Easy Projects

Preguntas frecuentes sobre Easy Projects

He aquí algunas preguntas frecuentes sobre Easy Projects.

P. ¿Qué tipo de planes de precios ofrece Easy Projects?

Easy Projects ofrece los siguientes planes de precios:

A partir de: USD 24.00/mes

Modelo de precios: Suscripción

Prueba gratis: Disponible

P. ¿Cuáles son las características principales de Easy Projects?

No tenemos información sobre las características de Easy Projects

P. ¿Quiénes son los usuarios habituales de Easy Projects?

Los clientes habituales de Easy Projects son:

Empresas Grandes, Administraciones públicas, Empresas medianas

P. ¿Qué idiomas admite Easy Projects?

Easy Projects admite los siguientes idiomas:

Alemán, Español, Francés, Inglés, Italiano, Polaco, Portugués, Ruso, Sueco, Ucraniano

P. ¿Qué tipo de planes de precios ofrece Easy Projects?

Easy Projects cuenta con los siguientes planes de precios:

Suscripción

P. ¿Easy Projects es compatible con dispositivos móviles?

Easy Projects admite los siguientes dispositivos:

Android, iPhone, iPad

P. ¿Con qué otras aplicaciones se integra Easy Projects?

Easy Projects se integra con las siguientes aplicaciones:

Alchemer, Dropbox Business, Evernote, Google Drive, Jira, Microsoft Project, Salesforce Sales Cloud, SharpSpring, VisitorTrack, Zendesk

P. ¿Qué tipo de asistencia ofrece Easy Projects?

Easy Projects ofrece las siguientes opciones de asistencia:

Preguntas frecuentes, Foro, Base de conocimientos, Asistencia en línea, Asistencia telefónica, Tutoriales en vídeo