Sobre HubSpot Marketing Hub

HubSpot es una plataforma de marketing todo en uno que cubre una amplia gama de características y capacidades. Este software se puede utilizar para realizar, rastrear y medir todas tus actividades de marketing en línea, como blogs, marketing por correo electrónico y marketing en redes sociales. También puedes usar HubSpot para crear páginas de aterrizaje y llamadas a la acción, así como para obtener sugerencias de SEO. Además, HubSpot actúa como un sistema de gestión de contenidos que te permite actualizar el contenido de tu sitio web, optimizarlo para la búsqueda y ajustarlo para dispositivos móviles. Incluso puedes usar la herramienta Smart Content para personalizar tu sitio web para cada visitante.

Precios desde:

USD 50.00/mes

  • Prueba gratis
  • Versión gratuita
  • Suscripción

Dispositivos

Tamaño de la empresa

P M G

Disponible en los países siguientes

Australia, Brasil, Canadá, China, Alemania y otros 5, Reino Unido, India, Japón, México, Estados Unidos

Idiomas admitidos

alemán, español, francés, inglés, japonés, portugués

Precios desde:

USD 50.00/mes

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Imágenes

Attract more targeted traffic to your pages with HubSpot's content strategy tool and as-you-type SEO advice
Convert visitors into qualified leads with HubSpot's built-in, conversion optimized landing page templates
Connect HubSpot Marketing Hub with HubSpot CRM, HubSpot Sales, or Salesforce to automatically track each lead interaction
Keep an eye on what customers are saying with HubSpot Marketing Hub's social media monitoring tools
Monitor performance from HubSpot Marketing Hub's Dashboard
Create, optimize and publish blog articles in order to convert readers into leads
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Vídeo de HubSpot Marketing Hub
Vídeo de HubSpot Marketing Hub
Captura de pantalla de HubSpot Marketing Hub: Attract more targeted traffic to your pages with HubSpot's content strategy tool and as-you-type SEO advice Captura de pantalla de HubSpot Marketing Hub: Convert visitors into qualified leads with HubSpot's built-in, conversion optimized landing page templates Captura de pantalla de HubSpot Marketing Hub: Connect HubSpot Marketing Hub with HubSpot CRM, HubSpot Sales, or Salesforce to automatically track each lead interaction Captura de pantalla de HubSpot Marketing Hub: Keep an eye on what customers are saying with HubSpot Marketing Hub's social media monitoring tools Captura de pantalla de HubSpot Marketing Hub: Monitor performance from HubSpot Marketing Hub's Dashboard Captura de pantalla de HubSpot Marketing Hub: Create, optimize and publish blog articles in order to convert readers into leads

Funciones

Características totales de HubSpot Marketing Hub: 111

  • API
  • Acciones activadas por evento
  • Alertas y notificaciones
  • Análisis de campañas
  • Análisis de la competencia
  • Análisis de páginas web
  • Análisis visual
  • Análisis y seguimiento del ROI
  • Arrastrar y soltar
  • Asignación de solicitudes
  • Automatización de marketing
  • Autorizaciones basadas en roles
  • Autorrespondedores
  • Base de datos de contactos
  • Biblioteca de contenidos
  • Biblioteca de imágenes
  • Bloqueo de spam
  • Búsqueda de clientes potenciales
  • Búsqueda/filtro
  • CRM
  • CTA personalizables
  • Campañas de goteo
  • Captura de clientes potenciales
  • Conformidad CAN SPAM
  • Contenido dinámico
  • Correos electrónicos optimizados para el formato móvil
  • Creación de informes de tráfico web
  • Creación de informes y estadísticas
  • Creación de informes/análisis
  • Cualificación de leads
  • Definición y seguimiento de objetivos
  • Distribución de clientes potenciales
  • Edición en tiempo real
  • Editor WYSIWYG
  • Encuestas de cliente
  • Etiquetado
  • Formularios personalizables
  • Formularios web
  • Generación de clientes potenciales
  • Generación de clientes potenciales
  • Generador de formularios
  • Gestión de SEO
  • Gestión de auditorías
  • Gestión de calendarios
  • Gestión de campañas
  • Gestión de clientes potenciales
  • Gestión de contactos
  • Gestión de contenidos
  • Gestión de correo electrónico
  • Gestión de enlaces
  • Gestión de la comunicación
  • Gestión de listas
  • Gestión de modelos
  • Gestión de plazos de entrega
  • Gestión de promociones
  • Gestión de publicaciones
  • Gestión de páginas web
  • Gestión de rendimiento social
  • Gestión de suscriptores
  • Gestión de tareas
  • Gestión de usuarios
  • Gestión de varias cuentas
  • Gestión del pipeline
  • Herramientas de colaboración
  • Herramientas de investigación de palabras clave
  • Importación y exportación de datos
  • Integraciones de terceros
  • Integración de Google Analytics
  • Integración de base de datos de clientes potenciales
  • Integración de páginas web
  • Integración de redes sociales
  • Marketing de búsqueda
  • Marketing multicanal
  • Marketing por correo electrónico
  • Marketing social
  • Modelos personalizables
  • Moderación
  • Optimización de tasas de conversión
  • Panel de actividades
  • Panel de comunicaciones
  • Perfiles de datos
  • Personalización
  • Planificación de campañas
  • Plantillas de correo electrónico
  • Programación de campañas
  • Programación de publicaciones
  • Promoción social
  • Pruebas A/B
  • Publicaciones automatizadas
  • Publicaciones de grupo
  • Publicidad social
  • Páginas de aterrizaje y formularios web
  • Rama de preguntas
  • Reactivo
  • Segmentación
  • Segmentación de campañas
  • Segmentación de clientes
  • Segmentación de clientes potenciales
  • Seguimiento de clics
  • Seguimiento de conversión
  • Seguimiento de palabras claves
  • Seguimiento de posiciones de palabras clave
  • Seguimiento de visitantes de la web
  • Seguimiento por correo electrónico
  • Seguridad SSL
  • Sincronización de datos
  • Supervisión de redes sociales
  • Test multivariante
  • Uso compartido de archivos
  • Varias campañas
  • Verificación/validación de leads

Alternativas

Marketing 360

4.7
#1 alternativa a HubSpot Marketing Hub
Marketing 360 es una empresa de software de marketing que proporciona una combinación de software integrado y servicios...

Zoho CRM

4.2
#2 alternativa a HubSpot Marketing Hub
Zoho CRM ayuda a las empresas de todos los tamaños a cerrar acuerdos de forma más inteligente, rápida y mejor.

Mailchimp

4.5
#3 alternativa a HubSpot Marketing Hub
MailChimp es una plataforma de automatización de marketing que permite a los usuarios crear, enviar y analizar campañas...

emfluence Marketing Platform

4.7
#4 alternativa a HubSpot Marketing Hub
La plataforma de marketing emfluence es una plataforma de marketing por correo electrónico, gestión de redes sociales,...

Opiniones

Calificación general

4.5 /5
(4,441)
Relación calidad-precio
4.2/5
Funciones
4.4/5
Facilidad de uso
4.3/5
Asistencia al cliente
4.4/5

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Mostrando 5 opiniones de 4,441
Sean D.
Calificación general
  • Sector: Software informático
  • Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
  • Software usado A diario durante 6-12 meses
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 8.0 /10

A platform with a soul— HubSpot keeps marketing human with products built on best practices

Revisado el 2/8/2019

HubSpot is the best tool to use when learning marketing automation. Our marketing team uses HubSpot...

HubSpot is the best tool to use when learning marketing automation. Our marketing team uses HubSpot Enterprise for emails, forms, landing pages, web chat, and social scheduling. Our biggest pain point has been our third-party integration with our CRM-- we use Microsoft Dynamics 365. The more tools/features you're able to use in HubSpot, the more convenient (and powerful) it becomes as you really can benefit from having "everything you need in one place". But as companies grow, it gets harder and harder to maintain that vision. I wish we could take advantage of all of the HubSpot Enterprise features we pay for but too many of our existing tools overlap with them and that's where the importance of reliable integrations come into play.

Puntos a favor

HubSpot has allowed us to streamline our marketing efforts so we can focus on what really matters. With We've been able to automates so many mundane processes that we used to do manually thanks to HubSpot workflows. HubSpot's ease of use also makes training and transferring ownership/management of the tool more efficient.

What I liked:
• Simple, intuitive fool-proof interface
• Great support and learning resources
• HubSpot Academy makes it easy to learn marketing automation
• Workflows look like they were designed by a kindergartener-- I love how simple they are to understand and build

Puntos en contra

Six months into using HubSpot we outgrew the "honeymoon phase" as we started running into limitations with the platform, mostly involving integrations with other tools we use. At the end of the day, HubSpot is phenomenal at what it does but has real limits to it's function and flexibility-- it doesn't scale comfortably to larger enterprise companies/databases. If HubSpot fits within the scope of your company's marketing needs, it's a delight to use. HubSpot is built by marketers for marketers and it's run by a very human company that injects soul and purpose into it's products.

Improvements I'd like to see:
• Better CRM function-- it was too limited for us to use
• Greater flexibility with reporting custom dashboards
• Ability to use spend/budget data from LinkedIn Ads connection
• Ability to A/B test automated emails without workaround

Angelina G.
Calificación general
  • Sector: Servicios financieros
  • Tamaño de la empresa: 10,000+ empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Digital platform for getting useful insights and subscriber behavior

Revisado el 17/3/2021

The amount and management of leads have improved, tracking of contact and the possibility of...

The amount and management of leads have improved, tracking of contact and the possibility of automation.
We get to send emails, make quick and useful landing pages.

Puntos a favor

Hubspot makes it easy to create, publish and track blogs across multiple platforms.
The platform is intuitive and very impactful in content management and I can't imagine a work day without it.

Puntos en contra

Using Hubspot efficiently requires having some knowledge of HTML and CSS because some issues are rigid and requires inserting code into the settings to fix them.

Usuario verificado
Calificación general
  • Sector: Edición
  • Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 3.0 /10

A decent tool for marketing automation with a few key issues

Revisado el 21/6/2018

Hubspot is a good tool to start learning about marketing automation or if you are a small company...

Hubspot is a good tool to start learning about marketing automation or if you are a small company with few leads to store. It is a visually appealing platform with some interesting functionality. The social media advanced scheduling option is one of the best features as is the ability to make easy landing pages. For basic marketing needs, this is a decent option. For larger companies with more complex needs, Hubspot has many issues that will impact speed and productivity.

Puntos a favor

The customer service team is excellent and there is a handy chat function so you don't have to wait on an email response. For social media, you can schedule posts months in advance and view your marketing activities as a monthly calendar. Landing pages are also easy and quick to set up. This is a great tool for smaller organizations with limited contacts or leads to store who need basic marketing support.

Puntos en contra

The company continues to make unnecessary updates with little notice that often seems to decrease the functionality of the tool until the changes are reversed. Email is very difficult to use as the template you set up views very differently across multiple popular email platforms (to be fair, this is likely an issue with any email automation software). You also have to change your template in a different view pane from your actual email so you're constantly switch back and forth between views for very minor changes. The simplest spacing adjustment takes forever. However, the contact database portion of Hubspot is where we have the most trouble as it's hard to sort and group leads with any way other than by making smart lists or using personas. Your database will get messy fast and there's very little way to clean it if you are a large company which means over time you will be paying for useless leads in your system you cannot find and eliminate.

Cecilia H.
Calificación general
  • Sector: Software informático
  • Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Scalable, easy to deploy, faster ROI

Revisado el 10/2/2021

Excellent. Couldn't be better compared to other software vendors. Solving problems, getting things...

Excellent. Couldn't be better compared to other software vendors. Solving problems, getting things done is intuitive, fast, excellent customer support.

Puntos a favor

Compared to other automation platforms, deployment is easier and takes only weeks to start. Inmediately after is in production, we've started to improve processes to make them more effective meaning, getting more inquiries, request for proposals and quotations.
Integrating Hubspot to other enterprise software is SO smooth and easy, no need to spend months to get data from different softwares to integrate front-end and back-end.

Puntos en contra

Dashboard could be more flexible or include more default pre-set dashboards by category. It is getting better compared to a year ago but still needs some extra effort, specially the dashboards related to content (blogs).

Fatsani K.
Calificación general
  • Sector: Entretenimiento
  • Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
  • Software usado A diario durante Más de un año
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Hubspot Marketing Automation: top of the range marketing wizard

Revisado el 22/1/2021

HubStop is revolutionary in the marketing arena. For any business that wants to make the most out...

HubStop is revolutionary in the marketing arena. For any business that wants to make the most out of emailing campaigns and get higher leads, HubSpot should be a priority. With HubSpot Marketing Automation I've seen an incredible growth in my business with almost zero effort. Managing my lists has never been easier. I intend to continue on this journey with this software and see how far it takes me.

Puntos a favor

- Designed entirely for marketers like myself
- It has a big amount of features that make my work easier
- Its CRM integration is just amazing
- Marketing automation is unbeatable
- Great support system and user community
- Easy to use and there is no-coding-required
- Makes process of building emails fun and effortless

Puntos en contra

- Requires time and effort learning the system to get full value
- The landing page editor can be tricky for first-time users
- Understanding HubSpot's terminologies can take a bit of time

Mostrando 5 opiniones de 4,441 Todas las opiniones

Preguntas frecuentes sobre HubSpot Marketing Hub

He aquí algunas preguntas frecuentes sobre HubSpot Marketing Hub.

HubSpot Marketing Hub ofrece los siguientes planes de precios:

  • A partir de: USD 50.00/mes
  • Modelo de precios: Gratis, Suscripción
  • Prueba gratis: Disponible

No tenemos información sobre las características de HubSpot Marketing Hub

Los clientes habituales de HubSpot Marketing Hub son:

Trabajador autónomo, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1,000, 1,001+

HubSpot Marketing Hub admite los siguientes idiomas:

alemán, español, francés, inglés, japonés, portugués

HubSpot Marketing Hub admite los siguientes dispositivos:

HubSpot Marketing Hub se integra con las siguientes aplicaciones:

AWeber, Accelo, Act!, ActiveDEMAND, Acuity Scheduling, AdRoll, Aircall, Alchemer, AllClients, Apptivo, AskNicely, Atomic AI, Attribution, Automate.io, Azuqua, Batchbook, Bedrock Data, Benchmark Email, BigContacts, Bigcommerce, Bitrix24, BrightInfo, Brightcove, Calendly, CallRail, Campaign Monitor, Capsule, Ceros, Chargebee, ClearVoice, Clio, CompanyHub, ConnectWise Manage, Constant Contact, Contactually, Copper, Creatio CRM, Cyfe, DataHero, Databox, Datanyze, Debitoor, Direct Mail, Drift, Dropbox Business, EZ Texting, Ease, Efficy CRM, Emma, Eventbrite, Facebook, FreshBooks, Freshworks CRM, Front, FullContact, GetResponse, GetSiteControl, Gmail, GoToWebinar, Google Calendar, Google Contacts, Google Drive, Google Forms, Gravity Forms, Groove, Grow, HelloSign, Help Scout, Highrise, Hotjar, HubSpot CRM, HubSpot Sales Hub, Infer, Insightly, Instapage, Intercom, Invoca, Join.Me, JotForm, Justuno, Keap, Kissmetrics, Kixie PowerCall, Klipfolio, Kustomer, LeadDyno, LeadGnome, LeadMaster, LeadPages, LeadsBridge, Less Annoying CRM, LinkedIn for Business, LiveChat, LiveHelpNow, Livespace, Livestorm, Lucky Orange, Magento Commerce, MailUp, Mailchimp, MailerLite, Marketo Engage, Membrain, Microsoft 365, Microsoft Excel, Microsoft Outlook, Mojo Help Desk, Myphoner, NetSuite, Nimble, Nutshell, Olark, OnePageCRM, Outreach, PandaDoc, Paperless Proposal, Pardot, PayPal, Paycove, PersistIQ, PhoneBurner, PhoneWagon, PieSync, Pipedrive, PipelineDeals, Pipeliner CRM, Podio, PowToon, Privy, Propeller CRM, Proposify, Pure Chat, QuickBooks Online Advanced, Qwilr, RESULTS.com, Recurly, Robly, Sage Business Cloud, SalesSeek, Salesflare, Salesforce Marketing Cloud, SalesforceIQ, Salesmate, ScheduleOnce, Semrush, SendGrid, Sendinblue, Shopify, Sigstr, Skyvia, Slack, Slemma, SlideShare, Smartling, SnapApp, SnapEngage, Stripe, SugarCRM, SumoMe, SurveyMonkey, TIBCO Scribe Online, TINT, Taboola, Teamgate, Teamleader, Teamwork, Teamwork Desk, Toky, TractionNext, Trello, Typeform, Uberflip, Unbounce, Vidyard, Viewbix, Vtiger CRM, Webflow, Weclapp, Wishpond, Wistia, WooCommerce, Woopra, WordPress, Workbooks, WorkflowMax, Workplace by Facebook, Wrike, Wufoo, Xero, YouCanBook.me, Zapier, ZenDesk Chat, Zendesk, Zendesk Sell, Zoho Analytics, Zoho Books, Zoho CRM, Zoho Forms, Zoho Invoice, Zoom Meetings & Chat, amoCRM, dotdigital Engagement Cloud, dotloop, inboundli, noCRM.io

HubSpot Marketing Hub ofrece las siguientes opciones de asistencia:

E-mail/Help Desk, Preguntas frecuentes/foro, Base de conocimientos, Asistencia telefónica, 24/7 (asistencia directa), Chat

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