Sobre Oracle MICROS Simphony POS

Simphony, de Oracle MICROS, es un sistema de POS basado en la nube y diseñado para sincronizar las operaciones de sala, back-office y cocina. La plataforma ayuda a los restaurantes a gestionar los procesos relacionados con pedidos para llevar y entrega a domicilio, menús y precios, programas de fidelización del cliente, pagos online y más. Los gerentes pueden revisar los datos de rendimiento en tiempo real y los informes comerciales desde el panel centralizado.

Simphony permite a los usuarios gestionar múltiples restaurantes en diversas ubicaciones para mejorar la imagen de marca y proporcionar una experiencia uniforme a los comensales. La función de gestión de mesas permite a los miembros del personal aceptar reservas y administrar listas de espera. La herramienta de pedidos conversacionales, la función de reconocimiento combinado automática y el menú online con imágenes y promociones personalizadas ayudan a agilizar el proceso de pedido.

Con las herramientas de pronóstico de Simphony, los gerentes pueden realizar un seguimiento de las ventas y los indicadores clave de rendimiento para crear presupuestos precisos en tiempo real. El software permite a los usuarios supervisar los niveles de inventario y enviar alertas automáticas cuando es necesario reabastecer u organizar el stock. Desde el panel de control, los gerentes pueden revisar los informes con datos en tiempo real, materiales de formación y grabaciones de videovigilancia.

Dispositivos

Tamaño de la empresa

P M G

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Simphony mobile integration
Simphony access control
Simphony restaurant management
Simphony payment processing
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Vídeo de Oracle MICROS Simphony POS
Captura de pantalla de Oracle MICROS Simphony POS: Simphony mobile integration Captura de pantalla de Oracle MICROS Simphony POS: Simphony access control Captura de pantalla de Oracle MICROS Simphony POS: Simphony restaurant management Captura de pantalla de Oracle MICROS Simphony POS: Simphony payment processing

Funciones

Características totales de Oracle MICROS Simphony POS: 57

  • API
  • Acceso móvil
  • Análisis de evolución de ventas
  • Análisis nutricional
  • Automatización de pedidos
  • Contabilidad integrada
  • Control de inventario
  • Controles por separado
  • Creación de informes y estadísticas
  • Creación de informes/análisis
  • Cuentas de clientes
  • División de cuentas
  • Enrutamiento
  • Entrega de alimentos
  • Facturación
  • Firma electrónica
  • Gestión de cocinas y de menús
  • Gestión de comercio electrónico
  • Gestión de comisiones
  • Gestión de consejos
  • Gestión de costes
  • Gestión de descuentos
  • Gestión de empleados
  • Gestión de entrega
  • Gestión de ingresos
  • Gestión de inventarios
  • Gestión de listas de espera
  • Gestión de nutrición y alérgenos
  • Gestión de pedidos
  • Gestión de receptas
  • Gestión de reservas
  • Gestión de tablas
  • Gestión de tarjetas de regalo
  • Gestión de tesorería
  • Informes de ventas
  • Informes personalizables
  • Integración contable
  • Lectura de código de barras/tickets
  • Pagos en línea
  • Panel de actividades
  • Para comedores
  • Para el sector médico
  • Para restaurantes
  • Pedidos en línea
  • Planificación de menús
  • Previsión de la demanda
  • Previsión de ventas
  • Procesamiento de pagos
  • Programa de fidelización
  • Promoción social
  • Punto de venta (POS)
  • Punto de venta (POS) al por menor
  • Punto de venta para restaurantes
  • Registro de pedido
  • Seguimiento de inventario
  • Seguimiento en vivo
  • Varias ubicaciones

Alternativas

GoFrugal

4.4
#1 alternativa a Oracle MICROS Simphony POS
GOFRUGAL ofrece a los comercios minoristas, restaurantes, negocios de distribución y empresas una gama de soluciones de...

PDQ POS

4.3
#2 alternativa a Oracle MICROS Simphony POS
PDQ POS, a top rated point of sale system, is designed specifically for pizzerias, quick serve, fast casual, and...

Lightspeed POS

4.5
#3 alternativa a Oracle MICROS Simphony POS
Kounta es un moderno punto de venta basado en la nube y centrado en la hostelería. Con una configuración simple y una...

Toast POS

4.2
#4 alternativa a Oracle MICROS Simphony POS
La solución Toast POS es una plataforma de gestión de restaurantes basada en la nube para que los propietarios de...

Opiniones

Calificación general

4.5 /5
(15)
Relación calidad-precio
3.7/5
Funciones
4.3/5
Facilidad de uso
4.1/5
Asistencia al cliente
3.5/5

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Mostrando 5 opiniones de 15
Christian K.
Calificación general
  • Sector: Hostelería
  • Tamaño de la empresa: 501-1,000 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 7.0 /10

Simphony Review - Minor DKL Food Group

Revisado el 8/7/2020

Overall the software is a decent POS software, the customisation ability is a good fit for our...

Overall the software is a decent POS software, the customisation ability is a good fit for our business with the ability to fluidly adjust our products and menu to maneuver our business into strong customer sentiment positions.

Earlier versions were prone to bugs, however the later versions appear more streamlined and database resource utilisation is lighter than it used to be.

Once knowledge base is established and internal support personnel skills are enhanced the support of the software is quite easy.

Puntos a favor

The software once configured and implemented is easy to use, it's heavily customisable, allowing the ability to adapt for changes within the business and products.

The ability to update the software from the enterprise level out to all Properties\Workstations, is a convenient ability to have when managing a fleet of stores and POS terminals

It ties into its own reporting system and the MyMicros App makes store sales checking a breeze

Puntos en contra

The software and the back end design is very complex, it takes a lot of training with skilled trainers in the Oracle business to build and maintain those skill sets.

Cost can be quite expensive when starting out, when there is a sufficient retail footprint the pricing can be negotiated to competitive rates

Matt F.
Calificación general
  • Sector: Hostelería
  • Tamaño de la empresa: 201-500 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 7.0 /10

Oracle = A great global partner

Revisado el 4/7/2020

I have been happy with our experience with Simphony. They provide a great product

I have been happy with our experience with Simphony. They provide a great product

Puntos a favor

One stop shop. POS, purchasing and reporting.

The software has great capabilities and covers all areas a hospitality business requires

Puntos en contra

Most adjustments to the program involve an additional purchase.

Immediate support not often available

Usuario verificado
Calificación general
  • Sector: Hostelería
  • Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 8.0 /10

Nice

Revisado el 7/4/2021

Very helpful software , reduce the time of any paperwork , easy integrate with opera system, you...

Very helpful software , reduce the time of any paperwork , easy integrate with opera system, you can get customized reposts .

Puntos a favor

very helpful software for running the operation , easy in use and in the era of COVIDE 19 very usful and helpful to reduce contact with the people , very easy to use and you can get very professional reports and accurate data .

Puntos en contra

The software integrate easily with opera system and interal system as well , Software is respond to any changes and can be updated or upload to the system very accuraly and efficiently .

Jean R.
Calificación general
  • Sector: Restaurantes
  • Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
  • Software usado A diario durante 1-5 meses
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 0.0 /10

What Happened to Micros? Oracle. Make a wise choice don't choose Simphony.

Revisado el 5/10/2020

We used Micros Res 3700 and loved it had no choice but to make a switch as Oracle is not supporting...

We used Micros Res 3700 and loved it had no choice but to make a switch as Oracle is not supporting Micros Res 3700 any longer. We choose Simphony because Micros Res 3700 had the best support, including live support. Micros had service was 24/7.

It was a really bad choice.

Oracle Simphony has basiclly no support, you call support, they issue a ticket or tell you that someone will be calling you back and you never hear back from anyone. There is no support live help desk .

Since, Oracle purchased Micros, service and support has suffered greatly.

They are always trying to upsell you to purchased 3rd party items, that they eluded where included in product during the original meetings.

Micros NYC/Oracle is by far the worst software installers/developers that I have ever worked with.

Make a wise choice, don’t choose Oracle Simphony.

Puntos a favor

The ease of menu updating and cusomtization.

Puntos en contra

There is no live support, no service, no support help desk; most times it takes days, weeks, even months to hear back from anyone.

Since our installation in July, 2020, 3 months later and there are many unresolved issues, with the credit card readers, time clock, reports not balancing to each and many other among other things, that just don’t work.

Sam W.
Calificación general
  • Sector: Hostelería
  • Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
  • Software usado A diario durante Más de un año
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 0.0 /10

Run Away. Do not look back

Revisado el 20/1/2021

Completely horrible. This company has got to be the WORST company to deal with, I can't imagine a...

Completely horrible. This company has got to be the WORST company to deal with, I can't imagine a worse roll out. Oracle did not honor the date they committed to having us up and running so we were forced to opened our location without a POS system (recipe for disaster). They sent a drunk programer to our location that was incompetent, followed by other programmers that always left us with varying issues that consumed hundreds of hours to resolve with customer support from India and other parts of the world that takes hours to get an actual live person. Their account representatives do not respective you as a client with valid concerns, nor do they accept accountability and will continue to charge you to fix their own companies screw ups. This POS is far too expensive, compared to others. My employees hate the system and it takes too long for them to navigate through it, costing them time in providing good customer service. SAVE YOURSELF THE PAIN AND STAY AWAY. I greatly regret not having chosen a different company and system.

Puntos a favor

The reporting software is pretty thorough

Puntos en contra

The complexity and backward nature it was set up, with an inability to modify it without great expense. Everything not completed on original set up will cost thousands of dollars to correct by an oracle programmer.

Mostrando 5 opiniones de 15 Todas las opiniones

Preguntas frecuentes sobre Oracle MICROS Simphony POS

He aquí algunas preguntas frecuentes sobre Oracle MICROS Simphony POS.

Oracle MICROS Simphony POS ofrece los siguientes planes de precios:

  • A partir de:
  • Modelo de precios: Licencia de pago único, Código abierto
  • Prueba gratis: No disponible

No tenemos información sobre las características de Oracle MICROS Simphony POS

Los clientes habituales de Oracle MICROS Simphony POS son:

Trabajador autónomo, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1,000, 1,001+

No tenemos información sobre los idiomas que admite Oracle MICROS Simphony POS

Oracle MICROS Simphony POS admite los siguientes dispositivos:

Android (móvil), iPhone (móvil), iPad (móvil)

Oracle MICROS Simphony POS se integra con las siguientes aplicaciones:

Restaurant365, SevenRooms

Oracle MICROS Simphony POS ofrece las siguientes opciones de asistencia:

E-mail/Help Desk, Asistencia telefónica, 24/7 (asistencia directa), Chat

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