Sobre Bria

Bria is a cloud-based and on-premise Voice over IP (VoIP) solution, which helps businesses manage communication and collaboration via messaging, file sharing, video conferencing, and more. The platform comes with white-label capabilities, which helps organizations design a personalized softphone using custom logos, colors, and configuration.

Bria includes a screen sharing functionality, which lets professionals invite multiple users through a web link as well as manage permissions for demos, webinars, and presentations. It offers numerous features such as call transfer/hold, click-to-dial, automated codec selection, call recording, remote access, push notifications, call history, single sign-on (SSO), and more. The dashboard also enables managers to add or remove users and devices, set up session initiation protocol (SIP) accounts, and handle access controls across multiple devices.

Bria allows enterprises to gain insight into active users, call duration and quality, billing, and connected devices via analytics, key call metrics, and graphs. The application facilitates encrypted communication, message authentication, and secure interactions via real-time transport protocol and LDAP. Plus, it supports integration with various third-party applications via an API.

Dispositivos

Tamaño de la empresa

P M G

Disponible en los países siguientes

Australia, Canadá, Alemania, Estados Unidos

Idiomas admitidos

inglés

Imágenes

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Vídeo de Bria
Captura de pantalla de Bria: Captura de pantalla de Bria: Captura de pantalla de Bria: Captura de pantalla de Bria: Captura de pantalla de Bria:

Funciones

Funcionalidades totales de Bria: 66

  • API
  • Acceso móvil
  • Acceso sin conexión
  • Alertas y alzada
  • Alertas y notificaciones
  • Análisis visual
  • Archivo y conservación
  • Archivos de audio y vídeo bidireccionales
  • Base de datos de empleados
  • Búsqueda/filtro
  • Centro de atención telefónica de llamadas entrantes
  • Centro de atención telefónica de llamadas salientes
  • Chat en tiempo real
  • Chat en vivo
  • Chat y mensajería
  • Colaboración entre varios usuarios
  • Comunicaciones unificadas
  • Comunicación multicanal
  • Conexiones SIP
  • Conexión VoIP
  • Conferencias
  • Conferencias de audio y vídeo
  • Conferencias telefónicas
  • Control/Acceso remoto
  • Controles o permisos de acceso
  • Creación de informes/análisis
  • Creación de marca personalizable
  • Desarrollo de software
  • Desvío de llamadas
  • Difusión web a demanda
  • Disposición de llamadas
  • Distribución automática de llamadas
  • Enrutamiento de llamadas
  • Etiquetado
  • Gestión de centros de atención telefónica
  • Gestión de contactos
  • Gestión de la asistencia técnica
  • Gestión de la base de conocimiento
  • Gestión de la comunicación
  • Gestión de listas de llamada
  • Gestión de usuarios
  • Grabación a demanda
  • Grabación de llamadas
  • Grabación de texto de llamada
  • Grabación de videollamada
  • Herramientas de colaboración
  • Identificador de llamadas
  • Integraciones de terceros
  • Integración de telefonía informática
  • Marcación manual
  • Marcador automático
  • Mensaje de voz
  • Notificaciones push
  • Panel de actividades
  • Perfiles de llamadas
  • Registro de llamadas
  • Registro único
  • Seguimiento de llamadas
  • Streaming de presentación
  • Supervisión de llamadas
  • Transferencia de archivos
  • Uso compartido de archivos
  • Uso compartido de la pantalla
  • Varias cuentas de usuario
  • Videoconferencia
  • VoIP

Alternativas

CloudTalk

4.6
#1 alternativa a Bria
CloudTalk es una solución de centro de atención telefónica basada en la nube para equipos de ventas y asistencia que...

Bitrix24

4
#2 alternativa a Bria
Bitrix24 es una plataforma gratuita de colaboración de código abierto y en la nube que proporciona herramientas de CRM,...

Genesys Cloud

4.1
#3 alternativa a Bria
Genesys PureCoud es un centro de contacto en la nube y una solución de colaboración para empleados que es fácil de...

Wildix

0
#4 alternativa a Bria
Wildix is a global provider of unified communications solutions for simpler, more secure business communications in the...

Opiniones

Calificación general

4.3 /5
(82)
Relación calidad-precio
4.2/5
Funciones
4.1/5
Facilidad de uso
4.2/5
Asistencia al cliente
3.7/5

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Mostrando 5 opiniones de 82
Melissa A.
Calificación general
  • Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 7.0 /10

Solid Softphone for SIP calls

Revisado el 5/4/2018

The largest benefit to this software is connivence and cost effectiveness. Bria is compatible with...

The largest benefit to this software is connivence and cost effectiveness. Bria is compatible with many third party applications and most SIP providers will offer configuration support. The combined softphone and USB headset cost is much less than a VOIP phone / headset combo and has no desktop footprint.

Puntos a favor

The Bria software is a functional and reliable SIP solution with robust features. I appreciate the per station licensing, it works well in my environment where we have a bit of fluidity in seating. Configuration is relatively easy, as long as you know your SIP credentials! Configuring the headset is also very simple if the user is diligent about using the device set up utility when changing headsets or USB ports. Support for click to call handlers from third party apps is only available in this paid version, the free version (x-lite) no longer supports this. The ability to transfer to outside lines directly or with a call first option is the main factor for our continued use of this software.

Puntos en contra

Customer support is difficult to reach and response for the cloud hosted version was not satisfactory. Updates to the configuration menu caused all our users calls to fail and support was uninformed about the changes and necessary configuration fixes. Individual Bria licenses should immune from such risks as the configuration is saved locally. This is a moderate concern for me, but combined with the lack of an online manual for Bria 5 online (4 was the last version available but can no longer be found on their site) I have given customer support a rating of one star.

Robson G.
Calificación general
  • Sector: Servicios para instalaciones
  • Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Bria Teams Works Almost Perfectly (Fix)

Revisado el 19/12/2019

I've tried other voip software apps including browser based, and Bria Teams is the best in my...

I've tried other voip software apps including browser based, and Bria Teams is the best in my opinion because it makes my job easy to provide simply great service to our customers.

Puntos a favor

This is my favorite phone software for helping our customers at Kalos Services Inc. Simply Great HVAC Service in Clermont, Florida. The reason we like it so much is because of it's ease of use and the ability to warm transfer our callers.

Puntos en contra

I had issues with the software freezing when I allowed the call log fill up. I highly recommend deleting your call log on a daily basis. There is an option for exporting your call history prior to deletion if you need to retain a record.

Respuesta de CounterPath

Thank you for the amazing feedback. It's always great to hear that our product helps you provide great service to your customers.

Michael S.
Calificación general
  • Sector: Propiedad inmobiliaria
  • Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Facilidad de uso
  • Probabilidad de recomendación 2.0 /10

Works but application design is mediocre.

Revisado el 6/4/2020

Puntos a favor

The call quality is clear, works as designed and I have not had any bugs using it at all. Works great for incoming calls.

Puntos en contra

The interface drives me a little mad.

The first feature that drives me crazy is that the keys on the application will move... I may be on a call or trying a second number after dialing a first and the application's keypad will move up. This causes me constantly to hit the wrong keys. I would never design this to move or at least have a lock function.

Secondly the time out function is way too quick when dialing. I will be listening to a voicemail and typing in the number given, and it tries to auto dial the number if there is a pause of more than a couple seconds. Then I have to cancel and start over again. I haven't found an option to change this time or turn it off.

Respuesta de CounterPath

Michael, thank you for taking the time to write a review, we're happy to know you've been having great quality calls with Bria. I'll forward your feedback regarding interface to our Product Team. For technical issues please reach out to our Technical Support team, tickets are submitted online at https://support.counterpath.com/hc/en-us/requests/new

Tom K.
Calificación general
  • Sector: Contabilidad
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Facilidad de uso
  • Probabilidad de recomendación 8.0 /10

Works well

Revisado el 9/2/2021

With Bria I can answer calls from anywhere and it integrates into iOS

With Bria I can answer calls from anywhere and it integrates into iOS

Puntos a favor

Bria is a well featured VoIP soft phone and I like that it integrates with many different providers out of the box

Puntos en contra

I don't like that Bria limits the number of devices per user so much, I use phone, laptop, desktop and home PC which means I have to juggle my logins!

Respuesta de CounterPath

Thank you for taking the time to provide your feedback. It's great to hear how Bria allows you to receive calls from anywhere. I'll bring your feedback in regards to number of devices to our Product Team.

Eoin G.
Calificación general
  • Sector: Salud, bienestar y deporte
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado A diario durante 6-12 meses
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Bria unifies communication with quick and easy provisioning

Revisado el 18/6/2020

Bria's mother company built X-lite a powerful feature rich SIP client. They have taken SIP/VOIP...

Bria's mother company built X-lite a powerful feature rich SIP client. They have taken SIP/VOIP telephony to the next level with their unified login/provisioning system and group connectivity.

Puntos a favor

Their Windows client is one of the best SIP solutions I've used (and I've used/tried at least a dozen). The best aspect as the uniform provisioning for users. One login gives the user access to all their SIP accounts on different devices. With a mobile or home bases workforce it simplifies connectivity.

Puntos en contra

I'd love to see speed dial buttons and I'd like to see an ability to dial dtmf tones while in a call by pasting them rather than by typing them. I'd like to see an easier way to bring the Bria Client "to the front" with one button.

Respuesta de CounterPath

Thank you for taking the time to provide your feedback. I'm happy you like the provisioning feature and the Bria Interface. I'll bring your feedback to our Product team.

Mostrando 5 opiniones de 82 Todas las opiniones

Preguntas frecuentes sobre Bria

He aquí algunas preguntas frecuentes sobre Bria.

Bria ofrece los siguientes planes de precios:

  • A partir de: USD 2.95/mes
  • Modelo de precios: Gratis, Suscripción
  • Prueba gratis: Disponible

Bria offers annual pricing plans • Bria Solo free - $0 • Bria Solo - $2.95/user/month • Bria Team Standard - $4.95 /user/month • Bria Team Pro - $9.95 /user/month

No tenemos información sobre las características de Bria

Los clientes habituales de Bria son:

Trabajador autónomo, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1,000, 1,001+

Bria admite los siguientes idiomas:

inglés

Bria admite los siguientes dispositivos:

Android (móvil), iPhone (móvil), iPad (móvil)

Bria se integra con las siguientes aplicaciones:

ACCOUNTS, Microsoft Outlook, Salesforce Sales Cloud

Bria ofrece las siguientes opciones de asistencia:

E-mail/Help Desk, Preguntas frecuentes/foro, Base de conocimientos, Asistencia telefónica, Chat

Categorías relacionadas

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