Información general sobre Halo Service Desk

¿Qué es Halo Service Desk?

Halo Service Desk es una solución de help desk basada en la nube y diseñada para agilizar los procesos de gestión del flujo de trabajo, automatización de operaciones, implicación de empleados y clientes y mucho más. La plataforma incluye un sistema integrado de gestión de incidentes que ayuda a las empresas a gestionar incidentes, SLA (acuerdos de nivel de servicio, por sus siglas en inglés) y comunicaciones a través de un panel centralizado.

Halo Service Desk incluye una funcionalidad de CRM que permite a los gerentes supervisar los elementos de configuración, registrar incidentes e identificar problemas en todo el proceso. Otras funciones incluyen reglas de derivación automatizadas, notificaciones, base de conocimientos personalizable, gestión de tickets, gestión de activos y más. Con las capacidades de marca blanca, las empresas pueden personalizar el portal de autoservicio con su propia marca usando colores, temas y logotipos personalizados. Los usuarios pueden crear grupos de SLA con diferentes tiempos, prioridades y descripciones para mejorar el tiempo de respuesta en las solicitudes de servicio.

Halo Service Desk permite a los gerentes visualizar los tickets abiertos, las infracciones de SLA, los tiempos promedio de resolución, los tickets registrados y más a través de analíticas, gráficos y tablas. Además, puede integrarse con varias aplicaciones de terceros como Microsoft Office 365 y Outlook, TeamViewer, Slack, RingCentral, Lansweeper, Xero, Jira y Sage.

Información general sobre Halo Service Desk

Precio

A partir de
GBP 59.00/mes

Opciones de precios

Prueba gratis
Suscripción
Relación calidad-precio

Funciones de Halo Service Desk

Dispositivos
Tamaño de la empresa
P M G
Disponible en los países siguientes
Estados Unidos, Canadá, Australia
Idiomas admitidos
Inglés

Medios

Halo Service Desk dependency mapping
Halo Service Desk analytics dashboard
Halo Service Desk incident management
Halo Service Desk incident history
Captura de pantalla de Halo Service Desk: Halo Service Desk dependency mapping Captura de pantalla de Halo Service Desk: Halo Service Desk analytics dashboard Captura de pantalla de Halo Service Desk: Halo Service Desk incident management Captura de pantalla de Halo Service Desk: Halo Service Desk incident history

Opiniones de Halo Service Desk

Opiniones de Halo Service Desk

Calificación general
4.9
/
5
Excelente
6

Muy bien
1

Normal
0

Pobre
0

Malo
0

Relación calidad-precio
4.9
Funciones
4.9
Facilidad de uso
4.9
Asistencia al cliente
5
100% Un ha recomendado esta aplicación
Dennis S.

Super Support tool and team

Extremely exciting, every time i check on their release notes to see any new feature that they may have released in their continuous releases.


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Stuart B.

Hands down the best helpdesk system available

The staff at NetHelpDesk are extremely pleasant to deal. They all know their stuff and treat you as if you're their only customer. Nothing ever seems too much trouble. Implementing the system can require more planning that some off the shelf products, as there are so many features and links between different areas. You could implement the system yourself but we wanted to ensure we got it 100% right so we paid for consultancy and it was worth every penny.


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Carlos H.

NetHelpDesk review

Thanks to NetHelpDesk and their staff we have been able to organize our software support team and provide our customers quality service. The application allows us to follow-up on all incidents reported by our clients and provides an excellent collaboration method for our Team. The web application provided by NetHelpDesk is an awesome tool for both our technicians as well as our clients and has become a vital part of our operations. Please keep up the good work!


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John C.

NetHelpDesk Software

We trialled NetHelpDesk software after using Hornbill for sometime but disliked the overhaul changes they made so looked into changing our IT service desk Software. We came across NetHelpDesk and began their trial that you can sign up for on their website. We were quickly impressed at how helpful they were in getting in contact with us and making sure that our requirements could be met. We tried a few other software's but ultimatly we went with NetHelpDesk because of their value for money compared to some other pricier software and most importantly the personal feel to every interaction with them throughout the whole process from making sure the trial was going well, through the implementation phase and the support we have received afterwards.
We have even more recently implemented the software across 3 other departments, its not just for IT help desks which makes things a lot easier for all our departments keeping our information in one place.


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Wojciech M.

Best help desk software !

We are using this software since 2014, we started with Windows app version and moved to web solution. The support is great, we were never left alone with any problem. We decided to choose NHD from many others solutions and it was good shot !


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Dennis S.
Sector: Tecnología y servicios de la información
Tamaño de la empresa: 1001-5000 empleados
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Super Support tool and team

Software usado A diario durante Más de dos años
Revisado el 19/4/2020
Fuente de la reseña: Capterra

Extremely exciting, every time i check on their release notes to see any new feature that they may have released in their continuous releases.

Puntos a favor

The Software has evolved over years to suit business needs across various business lines and it has blended very well, excelling unbelievably. I enjoy their support especially the feeling that you are the only customer they have. Keep up Halo, the sky is the limit.

Puntos en contra

The recent re branding majored a lot on Red i prefer blue for service to maintain the cool ambience in the tool.

Desglose por calificación

Relación calidad-precio
Facilidad de uso
Asistencia al cliente

Probabilidad de recomendación: 10.0/10

Stuart B.
Sector: Tecnología y servicios de la información
Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
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Hands down the best helpdesk system available

Software usado A diario durante 6-12 meses
Revisado el 19/3/2019
Fuente de la reseña: Capterra

The staff at NetHelpDesk are extremely pleasant to deal. They all know their stuff and treat you as if you're their only customer. Nothing ever seems too much trouble. Implementing the system can require more planning that some off the shelf products, as there are so many features and links between different areas. You could implement the system yourself but we wanted to ensure we got it 100% right so we paid for consultancy and it was worth every penny.

Puntos a favor

Fast. Flexible. Reliable. Feature rich. Always evolving. Value for money. Easy to use.

Having worked in IT for almost 30 years I've used plenty of IT Helpdesk systems. In the past 10 years our company has reviewed and tested around 25 helpdesk systems and in my opinion nothing currently comes close to NetHelpDesk. I would highly recommend the company and the product.

Puntos en contra

Not all features in the windows version have ported to the web version yet but we're seeing features added regularly. The mobile app isn't great but the web version works so well I don't really need the app - although I have heard that a new app is being developed.

Desglose por calificación

Relación calidad-precio
Facilidad de uso
Asistencia al cliente

Probabilidad de recomendación: 10.0/10

Carlos H.
Sector: Hospital y atención sanitaria
Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
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NetHelpDesk review

Software usado A diario durante Más de dos años
Revisado el 20/2/2017
Fuente de la reseña: Capterra

Thanks to NetHelpDesk and their staff we have been able to organize our software support team and provide our customers quality service. The application allows us to follow-up on all incidents reported by our clients and provides an excellent collaboration method for our Team. The web application provided by NetHelpDesk is an awesome tool for both our technicians as well as our clients and has become a vital part of our operations. Please keep up the good work!

Puntos a favor

Excellent price-point. Excellent support team. NetHelpDesk helps our support team and provide our customers quality service. The application allows us to follow-up on all incidents reported by our clients and provides an excellent collaboration method for our Team. The web application provided by NetHelpDesk is an awesome tool for both our technicians and clients.

Puntos en contra

I have nothing negative to say about this product

Desglose por calificación

Relación calidad-precio
Facilidad de uso
Asistencia al cliente

Probabilidad de recomendación: 9.0/10

John C.
Sector: Telecomunicaciones
Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
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NetHelpDesk Software

Software usado A diario durante 6-12 meses
Revisado el 7/12/2016
Fuente de la reseña: Capterra

We trialled NetHelpDesk software after using Hornbill for sometime but disliked the overhaul changes they made so looked into changing our IT service desk Software. We came across NetHelpDesk and began their trial that you can sign up for on their website. We were quickly impressed at how helpful they were in getting in contact with us and making sure that our requirements could be met. We tried a few other software's but ultimatly we went with NetHelpDesk because of their value for money compared to some other pricier software and most importantly the personal feel to every interaction with them throughout the whole process from making sure the trial was going well, through the implementation phase and the support we have received afterwards.
We have even more recently implemented the software across 3 other departments, its not just for IT help desks which makes things a lot easier for all our departments keeping our information in one place.

Puntos a favor

the support staff and ease of use

Puntos en contra

we didn't start using it sooner

Desglose por calificación

Relación calidad-precio
Facilidad de uso
Asistencia al cliente

Probabilidad de recomendación: 9.0/10

Wojciech M.
Sector: Tecnología y servicios de la información
Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
Traducir a español
Traducir a español

Best help desk software !

Software usado A diario durante Más de dos años
Revisado el 22/5/2020
Fuente de la reseña: Capterra

We are using this software since 2014, we started with Windows app version and moved to web solution. The support is great, we were never left alone with any problem. We decided to choose NHD from many others solutions and it was good shot !

Puntos a favor

The Halo service desk gives us ability to have full view for all actions done by our technicians.

Puntos en contra

Nothing, it's just working ! There is nothing that I can write wrong about Halo.

Desglose por calificación

Relación calidad-precio
Facilidad de uso
Asistencia al cliente

Probabilidad de recomendación: 10.0/10

Recomendación de usuario
9.7/10
Basado en 7 valoraciones de usuarios
Compara con las alternativas según las recomendaciones de los usuarios
Compara las alternativas

Precios de Halo Service Desk

Precios de Halo Service Desk

A partir de
GBP 59.00/mes
Prueba gratis
Suscripción
Relación calidad-precio
Relación calidad-precio
4.9/5
Basado en 7 valoraciones de usuarios
Compara las alternativas según la relación calidad-precio
Compara las alternativas

Funciones de Halo Service Desk

Funciones de Halo Service Desk

API
Alertas y alzada
Auditoría
Autorizaciones basadas en roles
Control de acceso
Creación de informes y estadísticas
Datos en tiempo real
Funcionalidad de búsqueda
Gestión de flujos de trabajo
Gestión de la conformidad
Herramientas de colaboración
Importación y exportación de datos
Integración de terceros
Interfaz para arrastrar y soltar
Notificaciones automáticas
Panel de actividades
Seguimiento de actividades
Supervisión
Supervisión en tiempo real
Visualización de datos
Funciones
4.9/5
Basado en 7 valoraciones de usuarios
Compara con las alternativas según la valoración de características
Compara las alternativas

Categorías

Preguntas frecuentes sobre Halo Service Desk

Preguntas frecuentes sobre Halo Service Desk

He aquí algunas preguntas frecuentes sobre Halo Service Desk.

P. ¿Qué tipo de planes de precios ofrece Halo Service Desk?

Halo Service Desk ofrece los siguientes planes de precios:

A partir de: GBP 59.00/mes

Modelo de precios: Suscripción

Prueba gratis: Disponible

P. ¿Cuáles son las características principales de Halo Service Desk?

No tenemos información sobre las características de Halo Service Desk

P. ¿Quiénes son los usuarios habituales de Halo Service Desk?

Los clientes habituales de Halo Service Desk son:

Empresas pequeñas, Empresas Grandes, Sin ánimo de lucro, Empresas medianas

P. ¿Qué idiomas admite Halo Service Desk?

Halo Service Desk admite los siguientes idiomas:

Inglés

P. ¿Qué tipo de planes de precios ofrece Halo Service Desk?

Halo Service Desk cuenta con los siguientes planes de precios:

Suscripción

P. ¿Halo Service Desk es compatible con dispositivos móviles?

No tenemos información sobre los dispositivos compatibles con Halo Service Desk

P. ¿Con qué otras aplicaciones se integra Halo Service Desk?

Halo Service Desk se integra con las siguientes aplicaciones:

Act!, Cisco Webex, ConnectWise Automate, Facebook, KashFlow, Microsoft 365, Microsoft Azure, TeamViewer, Twitter, Xero

P. ¿Qué tipo de asistencia ofrece Halo Service Desk?

Halo Service Desk ofrece las siguientes opciones de asistencia:

Asistencia telefónica, Asistencia en línea, Preguntas frecuentes, Base de conocimientos