Sobre InnoPlanner
InnoPlanner is a cloud-based CAD solution designed to help designers, architects, dealers, retailers and manufacturers design and visualize building interiors in 2D and 3D graphics. The platform comes with a catalog content management system (CCMS) which enables users to maintain custom catalogs or documents and publish, as well as update, products in real-time.
InnoPlanner allows designers to embed a 3D planner into existing websites to facilitate eCommerce functionalities. The platform offers a range of features including a drag-and-drop interface, dealer network, inventory tracking, product descriptions/details management, and member accounts. The platform offers a white-label solution, which enables users to personalize the platform using a custom logo, color and theme.
InnoPlanner includes a built-in components library, which allows designers to add different items such as furniture, tiles, windows and flooring to the designs. The platform supports integration with various ERP/CRM systems and eCommerce platforms including WooCommerce, Shopify, Magento, PrestaShop, OpenCart, and more.
Precios desde:
USD 9.00/mes
- Prueba gratis
- Suscripción
Dispositivos
Tamaño de la empresa
Disponible en los países siguientes
Idiomas admitidos
Precios desde:
USD 9.00/mes
- Prueba gratis
- Suscripción
Imágenes

Funciones
Características totales de InnoPlanner: 15
- API
- Base de datos integrada
- Catálogo de productos
- Catálogo en línea
- Costes de trabajo
- Creación de marca personalizable
- Gestión de contenidos
- Gestión de proveedores
- Gestión de subcontratistas
- Gestión del diseño
- Integración de comercio electrónico
- Integración de páginas web
- Interfaz para arrastrar y soltar
- Seguimiento de inventario
- Varias cuentas de usuario
Alternativas
MarkSystems
BuildTools
Ryvit
Buildertrend
Opiniones
¿Ya tienes InnoPlanner?
¡Ayuda a los compradores de software! Las opiniones sobre los productos son útiles para que el resto de los usuarios podamos tomar las decisiones acertadas.
¡Escribe una reseña!- Sector: Internet
- Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
- Software usado A diario durante 6-12 meses
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
Fantastic Service & Product management
Revisado el 14/3/2019
Overall my experience has been extremely positive. Our rep from the team has helped with the...
Overall my experience has been extremely positive. Our rep from the team has helped with the installation as well as any extra features we wanted to add. Their team is quick and responsive and knows exactly what they are talking about.
I am looking forward to working with them more in the future!
Puntos a favor
I like how intuitive the software is. Whilst we don't use all the services the software has to offer, it definitely meets all our needs.
Any services that were not already present in the product have been added by the team who have great communication and product knowledge.
Puntos en contra
There aren't many to speak of. We had opted for a single installation of the server instead of using the online variation. The installation had a few issues which were completely our own fault and I can imagine setting up the online planner would be a much easier solution!
- Sector: Muebles
- Tamaño de la empresa: Trabajador autónomo
- Software usado A diario durante Más de un año
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
I use InnoPlanner for my remote interior design projects
Revisado el 12/12/2018
Good price/offering ratio
Good price/offering ratio
Puntos a favor
Affordable designer account and rich generic catalog
Puntos en contra
A bit cumbersome to use at the beginning
- Sector: Software informático
- Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
- Software usado Semanalmente durante Prueba gratis
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 5.0 /10
Excellent
Revisado el 9/1/2021
Puntos a favor
Everything about the software great architecture
Puntos en contra
User friendly and easy to use and have great features

- Sector: Arquitectura y planificación
- Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
- Software usado Semanalmente durante Más de un año
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 7.0 /10
nice App , and easy to user
Revisado el 5/11/2018
Puntos a favor
1- it is easy to use
2- as a business user, I'm able easily to add my catalogue to their ccm
3- customer service is perfect and they are very friendly and helpful
Puntos en contra
- if it can support importing.dwg file directly will be perfect
Respuesta de Digital Artflow
Thank you for your review, Mohamed! :)
- Sector: Arte y artesanía
- Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
- Software usado Mensualmente durante 6-12 meses
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
Great Product
Revisado el 6/11/2018
Puntos a favor
- Fast loading
- Clean UI
- Easy to learn and use
- Tons of items exist in the item list
Puntos en contra
- some minor bugs (company is very responsive to resolve)
Preguntas frecuentes sobre InnoPlanner
He aquí algunas preguntas frecuentes sobre InnoPlanner.P. ¿Qué tipo de planes de precios ofrece InnoPlanner?
InnoPlanner ofrece los siguientes planes de precios:
- A partir de: USD 9.00/mes
- Modelo de precios: Suscripción
- Prueba gratis: Disponible
Designer - $9 per month Manufacturer - $19 per month White-label Private Catalog – From $32 per month White-label Website Integration – From $49 per month
P. ¿Cuáles son las características principales de InnoPlanner?
InnoPlanner ofrece las siguientes características:
- Job Costing
- Subcontractor Management
- Supplier Management
P. ¿Quiénes son los usuarios habituales de InnoPlanner?
Los clientes habituales de InnoPlanner son:
Empresas pequeñas, Empresas Grandes, Empresas medianas
P. ¿Qué idiomas admite InnoPlanner?
InnoPlanner admite los siguientes idiomas:
Inglés
P. ¿InnoPlanner es compatible con dispositivos móviles?
No tenemos información sobre los dispositivos compatibles con InnoPlanner
P. ¿Con qué otras aplicaciones se integra InnoPlanner?
InnoPlanner se integra con las siguientes aplicaciones:
Magento Commerce, OpenCart, PrestaShop, Shopify, WooCommerce
P. ¿Qué tipo de asistencia ofrece InnoPlanner?
InnoPlanner ofrece las siguientes opciones de asistencia:
Asistencia en línea
Categorías relacionadas
Ver todas las categorías de software encontradas para InnoPlanner.