Sobre zipBoard

zipBoard es una solución de realización de anotaciones sobre sitios web basada en la nube y diseñada para ayudar a desarrolladores y diseñadores web a crear y administrar informes de errores y recopilar comentarios. Sus principales funciones incluyen gestión de tareas, comentarios, notificaciones por correo electrónico, herramientas de colaboración, control de versiones, seguimiento del progreso y gestión de proyectos.

Las herramientas de seguimiento de errores de zipBoard permiten a los administradores asignar tareas a los miembros del equipo, agregar etiquetas para identificar y buscar elementos, así como supervisar el progreso y recibir actualizaciones de estado en tiempo real.
La solución ofrece diversas herramientas de colaboración, como anotaciones de tareas, comentarios, auditoría y control de versiones, que ayudan a mejorar la comunicación entre los miembros del equipo, gerentes y clientes.

zipBoard brinda funciones de prueba sensibles que permiten a las empresas evaluar la UX en sitios web, cursos de formación online, aplicaciones web, videos, imágenes y más. Los gerentes pueden recopilar comentarios con la herramienta de revisión y comentarios, que permite que múltiples usuarios hagan anotaciones en capturas de pantalla, dejen comentarios y agreguen sugerencias a cada tarea. Con zipBoard, varios usuarios pueden trabajar en un proyecto de forma simultánea y comparar los comentarios hechos sobre diferentes versiones sin perder iteraciones anteriores.

Dispositivos

Tamaño de la empresa

P M G

Disponible en los países siguientes

Australia, Brasil, Canadá, China, Alemania y otros 5, Reino Unido, India, Japón, México, Estados Unidos

Idiomas admitidos

inglés

Imágenes

Non-technical stakeholders, clients can share reviews using the annotation tools, screen recording and screenshot tools
Organize your feedback into issues for your internal team to manage and process them
zipBoard lets you add different content type for review within the same project. Making it easy to manage revisions and multiple deliverables for the same client
zipBoard task management
zipBoard project management
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Vídeo de zipBoard
Vídeo de zipBoard
Captura de pantalla de zipBoard: Non-technical stakeholders, clients can share reviews using the annotation tools, screen recording and screenshot tools Captura de pantalla de zipBoard: Organize your feedback into issues for your internal team to manage and process them Captura de pantalla de zipBoard: zipBoard lets you add different content type for review within the same project. Making it easy to manage revisions and multiple deliverables for the same client Captura de pantalla de zipBoard: zipBoard task management Captura de pantalla de zipBoard: zipBoard project management

Funciones

Características totales de zipBoard: 68

  • @menciones
  • API
  • Acceso móvil
  • Actualizaciones en tiempo real
  • Alertas de correo electrónico
  • Alertas de móvil
  • Alertas y notificaciones
  • Almacenamiento de documentos
  • Arrastrar y soltar
  • Autorizaciones basadas en roles
  • Búsqueda/filtro
  • Comentarios/notas
  • Conformidad con SCORM
  • Control de procesos de aprobación
  • Control de versiones
  • Controles o permisos de acceso
  • Creación de diagramas
  • Creación de informes y estadísticas
  • Creación de informes/análisis
  • Creación de paneles de comunicaciones
  • Detección de errores y problemas
  • Etiquetado
  • Flujo de trabajo de proyectos
  • Gestión de archivos
  • Gestión de asignaciones
  • Gestión de auditorías
  • Gestión de comentarios
  • Gestión de correo electrónico
  • Gestión de documentos
  • Gestión de flujos de trabajo
  • Gestión de problemas
  • Gestión de proyectos
  • Gestión de tareas
  • Gestión de tickets
  • Gestión de tickets de soporte
  • Gestión de trabajo pendiente
  • Gestión del diseño
  • Herramientas de colaboración
  • Herramientas de señalización
  • Importación y exportación de datos
  • Informes personalizables
  • Integraciones de terceros
  • Lista de tareas (to-do list)
  • Metodologías ágiles
  • Notificaciones en tiempo real
  • Panel de actividades
  • Planificación de proyectos
  • Planificación de tareas
  • Priorización
  • Programación de tareas
  • Recordatorios
  • Registro de auditoría
  • Registro único
  • Revisión de documentos
  • Seguimiento de actividades
  • Seguimiento de errores
  • Seguimiento de estado
  • Seguimiento de fechas de vencimiento
  • Seguimiento de problemas
  • Seguimiento de progreso de tareas
  • Seguimiento de tareas
  • Seguimiento del avance
  • Seguimiento del proyecto
  • Supervisión
  • Transferencia de archivos
  • Uso compartido de archivos
  • Varios proyectos
  • Visualización de datos

Alternativas

Asana

4.4
#1 alternativa a zipBoard
Asana es una solución de gestión de proyectos y trabajos para equipos. Puedes organizar todo, desde los objetivos de la...

Wrike

4.2
#2 alternativa a zipBoard
Wrike es una herramienta de colaboración y gestión de proyectos que ayuda a los usuarios a gestionar proyectos de...

monday.com

4.6
#3 alternativa a zipBoard
monday.com es un sistema operativo de trabajo en la nube, donde los equipos crean aplicaciones de flujo de trabajo en...

ClickUp

4.7
#4 alternativa a zipBoard
ClickUp es una forma radicalmente nueva de trabajar que reúne en un solo lugar aplicaciones separadas como tareas,...

Opiniones

Calificación general

4.4 /5
(88)
Relación calidad-precio
4.4/5
Funciones
4/5
Facilidad de uso
4.1/5
Asistencia al cliente
4.6/5

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Mostrando 5 opiniones de 88
Tyler B.
Calificación general
  • Sector: Diseño
  • Tamaño de la empresa: Trabajador autónomo
  • Software usado Semanalmente durante 1-5 meses
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Facilidad de uso
  • Probabilidad de recomendación 8.0 /10

Great for long distance freelance

Revisado el 30/11/2018

I've recently left a full time job and started doing contract freelance work. I also moved across...

I've recently left a full time job and started doing contract freelance work. I also moved across the country, so some of my clients are in my former place of residence.

Working remotely, when you can't just pop into a client's office to walk through a project, can be challenging. Zip board allowed us to easily talk through aspects of a site design project, and offer on the fly comments and feedback. It made my life a whole lot easier, allowed the project to flow much more smoothly, and allowed my clients to feel confident that they were still deeply involved in the process, despite me living in another province.

The tool is very easy to use, which comes in handy as clients are not always the most tech inclined. Eliminated the need for awkward, stumbling phone conversations where they tried to describe in words things of a visual nature - they could easily screenshot and comment as needed.

Would highly recommend

Puntos a favor

Incredibly easy to use and for me, and for my clients.

Puntos en contra

I didn't really run into anything that I disliked

Rodrigo S.
Calificación general
  • Sector: Aprendizaje en línea
  • Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
  • Software usado Semanalmente durante Más de un año
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Facilidad de uso
  • Probabilidad de recomendación 7.0 /10

Still on the way to be a great tool

Revisado el 13/6/2019

It has been a great tool since we migrated from google docs to this, great visual aids and a...

It has been a great tool since we migrated from google docs to this, great visual aids and a perfect way to control assignments, versions, etc.

Very recomendable but still a few fixes to be done.

Puntos a favor

The visual aids and features it has for both the reviewer and the creator of the content.
Ease of use for most of the review tools
Very easy to use Interface

Puntos en contra

Still needs to be polished, when the task list is updated, it automatically moves back to page 1, that is really bothering while working.
On the Pin and add comment screen, navigation is a little complicated, most of the people use left click to navigate, but here, it adds a pin that cannot be erased, it only erases if you don't fill anything on it.

Justine W.
Calificación general
  • Sector: Internet
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado A diario durante 1-5 meses
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 7.0 /10

Great platform, would love to see some of the functionality expanded.

Revisado el 14/6/2019

I previously used Airtable for tracking web change requests, and I loved the functionality of this...

I previously used Airtable for tracking web change requests, and I loved the functionality of this platform however it could be hard for clients to utilise without seeing the comments in the context of the website.

Some suggestions:
- Allow drag & drop sorting of tasks
- Allow task list to remember your sort order from last time instead of defaulting to post date, eg. I don't have to select to sort by 'Screen' each time I reload the page.
- Allow screenshot option that captures the entire page - eg. https://chrome.google.com/webstore/detail/full-page-screen-capture/fdpohaocaechififmbbbbbknoalclacl
That way, I could add all of my feedback comments within one screen, and when sorting or filtering tasks we can focus on feedback for one particular page.
- If you could rename screens within the individual task window, that would be even better.
- If I create a task without taking a screenshot, I lose the ability to name the Screen according to it's location. - Can you enable the Screen field within all tasks so they can be named & sorted regardless of having an attached screenshot? Or, allow us to add a screenshot after the task has been created, and then I can rename it.
- Include a page link within each task so you click straight through to the website (for example, on hover of the screenshot image, include an icon that links to the website page)
- Allow formatting of text within the task description (eg. bold, underline, bullets)
- Allow 'Select All' or option on task filters

Puntos a favor

Screenshot functionality with comments shown on page, ability to post comments within a stream although these can be difficult to read. If status changes were a different colour that would help.

Puntos en contra

Can be a clunky user experience, especially from a client perspective, so it can be hard to collaborate within this platform. They tend to resort to emailing their feedback instead of creating tasks.

Do you have any basic user guides for logging in, accessing the website review page, creating tasks and tagging users or reassigning?

John C.
Calificación general
  • Sector: Instituciones religiosas
  • Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
  • Software usado Semanalmente durante 6-12 meses
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 8.0 /10

Collaboration and Tracking Made Easy

Revisado el 19/11/2020

My team had a very positive experience with zipBoard being able to track our progress, assign...

My team had a very positive experience with zipBoard being able to track our progress, assign tasks, etc. I would definitely recommend others check it out.

Puntos a favor

We used the software for tracking our website update project that includes 4 separate websites. Pros were being able to organize our project into easily digestible chunks, make timelines and have all members view them, assign tasks to individuals, and even be able to take a screenshot and comment directly on the screenshot for all to see - this made it much easier for people to know what you're talking about!

Puntos en contra

The only con I saw was that it took a little bit of effort to understand all of the features, and use them appropriately. Honestly, though, that's probably my fault than Zipboard's. They have a great feature suite, even for freemium users!

Naveenkumar N.
Calificación general
  • Sector: Tecnología y servicios de la información
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado Semanalmente durante Más de un año
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Facilidad de uso
  • Probabilidad de recomendación 8.0 /10

An Excellent Tool for Developers and Testers

Revisado el 30/11/2018

Puntos a favor

zipBoard has very intuitive user interface. Once the user is onboarded, they do not need any manual or help documentation to get started. Workflow is very easy to implement starting from creating project till the signing off from the client. Those who want to start your career as freelancer or web agency, I highly recommend zipBoard.

Puntos en contra

I wish the design can be much more fluid in terms of navigation and performance. We cannot see the lag in the naked eye, but it can be improved.

Mostrando 5 opiniones de 88 Todas las opiniones

Preguntas frecuentes sobre zipBoard

He aquí algunas preguntas frecuentes sobre zipBoard.

zipBoard ofrece los siguientes planes de precios:

  • A partir de: USD 39.00/mes
  • Modelo de precios: Suscripción
  • Prueba gratis: Disponible

No tenemos información sobre las características de zipBoard

Los clientes habituales de zipBoard son:

Trabajador autónomo, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1,000, 1,001+

zipBoard admite los siguientes idiomas:

inglés

zipBoard admite los siguientes dispositivos:

zipBoard se integra con las siguientes aplicaciones:

Jira, Slack, Wrike, Zapier

zipBoard ofrece las siguientes opciones de asistencia:

E-mail/Help Desk, Preguntas frecuentes/foro, Base de conocimientos, Asistencia telefónica, Chat

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