Sobre Sopro

Sales prospecting doesn't have to be hard but often it can be difficult to reach prospects via traditional B2B business development outreach models, such as telephone appointment setting, in-house lead gen teams and B2B marketing tactics.

Sopro enables businesses to target and engage prospects on a 1-to-1 basis with personalised, conversational email introductions, designed to flow naturally into the sales pipeline. We research prospects using social networks, digital platforms and big data, then target and engage them. We support over 400 clients from growth-focused SMEs to enterprise tier household brands, engaging over 1 million qualified B2B leads each year.

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Funciones

Características totales de Sopro: 37

  • Análisis de participación
  • Automatización de procesos empresariales
  • Autorrespondedores
  • Base de datos de contactos
  • Búsqueda de clientes potenciales
  • CRM
  • Captura de clientes potenciales
  • Creación de informes/análisis
  • Cualificación de leads
  • Entrega de contenidos
  • Generación de clientes potenciales
  • Generación de clientes potenciales
  • Gestión de acciones
  • Gestión de campañas
  • Gestión de canales
  • Gestión de clientes potenciales
  • Gestión de contenidos
  • Gestión de flujos de trabajo
  • Gestión de la comunicación
  • Gestión del pipeline
  • Gestión del pipeline de ventas
  • Herramientas de colaboración
  • Importación y exportación de datos
  • Modelos personalizables
  • Métricas de rendimiento
  • Para equipos de ventas/organizaciones
  • Personalización de campaña
  • Planificación y asignación de recursos
  • Plantillas de correo electrónico
  • Previsión
  • Previsión de ventas
  • Programación de citas
  • Segmentación de clientes potenciales
  • Seguimiento de conversión
  • Seguimiento de interacciones
  • Seguimiento del avance
  • Verificación/validación de leads

Alternativas

Zoho CRM

4.2
#1 alternativa a Sopro
Zoho CRM ayuda a las empresas de todos los tamaños a cerrar acuerdos de forma más inteligente, rápida y mejor.

EngageBay

4.6
#2 alternativa a Sopro
EngageBay es un software de marketing, ventas y automatización de servicios todo en uno que automatiza las ventas de...

Salesforce Sales Cloud

4.4
#3 alternativa a Sopro
¿Has visto las soluciones para pequeñas empresas de Salesforce? Sales Cloud es una plataforma de CRM personalizable que...

Agile CRM

4.2
#4 alternativa a Sopro
Agile CRM combina potentes funcionalidades de automatización, telefonía, web, dispositivos móviles, correo electrónico,...

Opiniones

Calificación general

4.9 /5
(40)
Relación calidad-precio
4.8/5
Funciones
4.9/5
Facilidad de uso
4.9/5
Asistencia al cliente
4.9/5

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Mostrando 5 opiniones de 40
Mark S.
Calificación general
  • Sector: Producción audiovisual
  • Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Leads with ease!

Revisado el 22/5/2020

Having used many prospecting companies in the past I was a little sceptical at first but I needn't...

Having used many prospecting companies in the past I was a little sceptical at first but I needn't have worried! Qualified leads come in on a daily basis for businesses that we want to be speaking to, resulting in an average of 1.5 calls from the leads per day, what more can I say.
Backed up with a team that really do care about your business I would highly recommend SoPro

Puntos a favor

Easy to use and understand I have very little to do! I have great qualified leads in to our inbox every day.

Puntos en contra

Nothing I can think of. Occasionally hits wrong people perhaps?

Emma P.
Calificación general
  • Sector: Consultoría de gestión
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Have used for many years and never found a better alternative!

Revisado el 9/12/2020

Puntos a favor

We have been working with Sopro for numerous years and have not found another service which delivers the same great return on investment. All of our campaigns have been successful and the team are always looking at different ways to ensure optimum engagement. We can see clearly through the portal how well each campaign is running, how many credits we have and who has been engaged. The team are friendly, always available and most importantly have worked hard to understand our business so they can help achieve our goals.

Puntos en contra

We have not experienced any significant issues and where we have had a lack of understanding the team have been on hand to help.

Sam B.
Calificación general
  • Sector: Software informático
  • Tamaño de la empresa: Trabajador autónomo
  • Software usado A diario durante 1-5 meses
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Massively improved our sales pipeline

Revisado el 22/3/2021

It has boosted our sales pipeline big time, it means we don't need to spend time doing lead...

It has boosted our sales pipeline big time, it means we don't need to spend time doing lead generation and can focus on fostering relationships with leads.

Puntos a favor

SoPro has made a huge difference, we were struggling to generate the number of leads we needed but we're getting 4-5 hot leads a week. The SoPro Hub is great for tracking prospects and exclusions. The team are really helpful and responsive. They are always looking for measures to improve the campaign.
It's really handy having the information pushed into our CRM.

Puntos en contra

Not being able to set an Out of Office reply for prospects that reply to the emails.
Not being able to report on combinations of factors, such as industry size and job title, in one table.
Would be great to be able to push exclusions from our CRM to the SoPro Hub as we need to do this manually at the moment.

Peter M.
Calificación general
  • Sector: Tecnología y servicios de la información
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado A diario durante 6-12 meses
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 8.0 /10

Sysmax Multi- Sector Marketing Analysis

Revisado el 26/11/2020

As Sysmax penetrates new sectors during the pandemic having a tool that can test reaction to...

As Sysmax penetrates new sectors during the pandemic having a tool that can test reaction to messaging has been a great value addition for Sysmax. It has proven the potential of our systems to go global and pan-sector.

Puntos a favor

Ability to work independently of internal resource at scale.

Puntos en contra

Potential improvement in reporting analytics but good as they are.

Jenny P.
Calificación general
  • Sector: Consultoría de gestión
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado A diario durante Más de un año
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Building a Successful Pipeline

Revisado el 15/1/2021

SoPro are incredibly proactive, right from the initial implementation through to ongoing support...

SoPro are incredibly proactive, right from the initial implementation through to ongoing support from both an Account level and also an operational perspective. The thing that has impressed us the most has been the consistent overview of our campaign's performance and continuous suggestions as to how to enhance our lead rates, especially during the challenging past 9-months where we have altered our approach to the Industry's feeling both the brunt and benefit of the pandemic.

Puntos a favor

SoPro gives me up to data information on the performance of my direct marketing campaigns at any time, which is important to ensure we optimise our marketing performance, and can make immediate changes where required.

Puntos en contra

Unfortunately the CRM system that we utilise does not easily integrate with SoPro, which makes it slightly more difficult to integrate our various marketing approaches.

Mostrando 5 opiniones de 40 Todas las opiniones

Preguntas frecuentes sobre Sopro

He aquí algunas preguntas frecuentes sobre Sopro.

Sopro ofrece los siguientes planes de precios:

  • A partir de:
  • Prueba gratis: No disponible

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Los clientes habituales de Sopro son:

Trabajador autónomo, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1,000, 1,001+

No tenemos información sobre los idiomas que admite Sopro

Sopro admite los siguientes dispositivos:

Sopro se integra con las siguientes aplicaciones:

Pipedrive, Salesforce Sales Cloud

Sopro ofrece las siguientes opciones de asistencia:

E-mail/Help Desk, Preguntas frecuentes/foro, Asistencia telefónica, Chat

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