
Sobre Weave
Weave es una solución de comunicación de equipos basada en la nube y diseñada para ayudar a las organizaciones de atención médica, veterinaria y de contabilidad a interactuar con sus clientes y empleados a través de chats, correos electrónicos y llamadas. Permite a los administradores recibir pagos a través de diversos métodos. Incluye procesamiento de tarjetas de débito o crédito y pago por mensaje.
Con la funcionalidad de correo electrónico masivo de Weave, los empleados pueden enviar correos electrónicos a toda la base de clientes para notificar los lanzamientos de nuevos productos y las noticias de la empresa. Los supervisores pueden configurar fechas específicas para informar a los clientes sobre cierres inesperados o próximas ofertas a través de mensajes de texto. La aplicación también ofrece una herramienta de gestión de reseñas que permite a los equipos de marketing supervisar y responder rápidamente a las reseñas de los clientes en Google y Facebook.
Weave facilita la integración con varias plataformas de terceros, lo que permite a las empresas enviar y obtener datos entre distintos sistemas. La aplicación proporciona un módulo de creación de informes que ayuda a las empresas a generar informes financieros, destacar los pagos pendientes y obtener información sobre las actividades de ventas.
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Precio inicial
Opciones de precios
Funciones
Integraciones
Facilidad de uso
Relación calidad-precio
Atención al cliente
Alternativas
Reliant Parking

Birdeye

Demandforce

Ooma Office

Opiniones
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- Sector: Práctica médica
- Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
- Software usado A diario durante Más de dos años
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
We LOVE our WEAVE!!
Revisado el 24/5/2022
Puntos a favor
We are so busy with our dental practice and its nice that our patients can reach out to us with a text instead of a call. We can respond in between face to face patients or phone calls. We are able to provide patients with reminders of their existing appts and past due appts also. You can do everything seamlessly! We already receive over 150+ calls per day along with 150+ text msgs too! We have been with Weave approx 4-5 years- when they were the new kids on the block! They keep improving and impressing us all the time! We LOVE our WEAVE!!
Puntos en contra
some of the new features need a little tweaking - But I have no doubt they will be incredible once they get going!
Alternativas consideradas
DemandforceRazones para elegir Weave
Weave is a much betther system with no limitations. Patients can take pictures of their Insurance cards so we can update their information along with drivers licenses etc. Pics of any kind along with any msg they need to provide us.Software anterior
DemandforceRazones para cambiar a Weave
No limitations with this product!- Sector: Salud, bienestar y deporte
- Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
- Software usado A diario durante Más de dos años
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 8.0 /10
Great product, support is lacking
Revisado el 25/3/2020
Good, we love the features and functionality. We use it everyday and our practice has greatly...
Good, we love the features and functionality. We use it everyday and our practice has greatly benefited from it.
Puntos a favor
We love the mobile app, two-way texting, call recording and automated review system. Overall, we are very happy with Weave.
Puntos en contra
The support is seriously lacking. I've had multiple minor issues that Weave support has failed to address or fix. For example, we have had problems with patient photos being taken out of our practice management software by Weave. No one at Weave's support was able to help with this problem and they eventually gave up. Some add-on features are too expensive. Fax should be available for much less than $50 per month. The dashboard metrics add-on would be great but it's overpriced.
- Sector: Práctica médica
- Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
- Software usado A diario durante Más de un año
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 5.0 /10
Mixed opinions
Revisado el 24/5/2022
It is making a lot of patient communication taxes a lot easier however we are experiencing more and...
It is making a lot of patient communication taxes a lot easier however we are experiencing more and more problems as they keep rolling out more updates
Puntos a favor
I do like that this has a mobile app feature that connects directly to the dentrix software for patient information and viewing the schedule. I do also like that that I can utilize the call forwarding to go to my cell phone after hours for emergency calls without releasing my cell phone number.. We also like that there is an inter office communication feature with team chat. We also love that automated messages can be sent out in English or Spanish .
Puntos en contra
I don't like how when we 1st installed it things went very smoothly it did what it was supposed to do however as time has gone on there have been more updates With significantly more issues and glitches. Especially with regards to patients confirming their appointments. When patients type certain messages to confirm an appt, the software is doing 1.of 3 things: changing the appt length, changing the appt day/time, or removing it from our schedule all together. Another issue is calling patients from the mobile app (which is another key feature I wanted to work well). When I try to place a call the app crashes. When a patient calls me, they have trouble hearing me no matter where I am it will cut in and out. With text messaging we have noticed patient names getting switched, messages getting lost or out of order.
- Sector: Práctica médica
- Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
- Software usado A diario durante Más de dos años
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 9.0 /10
Best Communication Platform I've Tried
Revisado el 17/8/2023
Weave is my favorite communication platform I have tried thus far in my career
Weave is my favorite communication platform I have tried thus far in my career
Puntos a favor
Weave is extremely user friendly, has helpful features like "tags" on messages and a team chat for internal communication, and the capability to switch across locations of a company without completely logging in or out.
Puntos en contra
Weave often has small glitches that are more a nuisance than a roadblock for patient communication, but their team is quick to troubleshoot and fix them when it is brought to their attention.
- Sector: Hospital y atención sanitaria
- Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
- Software usado A diario durante Más de dos años
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 6.0 /10
Software is great. Customer service could use some work
Revisado el 24/5/2022
Puntos a favor
The features are great once you get them going. We love that our patients name pops up on the screen as they are calling so we can pull their chart up before we ever answer. The Google reviews sending is also helpful. The texting is a great feature. The service itself is great once it is set up correctly.
Puntos en contra
Every time we have on boarded a new location there have been issues. We have had calls somehow going to random workers cell phones instead of ringing in the office. We have had faxes not coming through. One time the onboarder just quit in the middle of onboarding and it took us days to reach someone to complete the onboarding. It also does not integrate with therapy software so we miss out on a lot of the features. Also when if the phones go down it is nearly impossible to reach an actual person for assistance.
Preguntas frecuentes sobre Weave
He aquí algunas preguntas frecuentes sobre Weave.P. ¿Qué tipo de planes de precios ofrece Weave?
Weave ofrece los siguientes planes de precios:
- A partir de:
- Modelo de precios: Suscripción
- Prueba gratis: No disponible
P. ¿Quiénes son los usuarios habituales de Weave?
Los clientes habituales de Weave son:
Trabajador autónomo, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1,000, 1,001-5,000
P. ¿Qué idiomas admite Weave?
Weave admite los siguientes idiomas:
inglés
P. ¿Weave es compatible con dispositivos móviles?
Weave admite los siguientes dispositivos:
Android (móvil), iPhone (móvil), iPad (móvil)
P. ¿Con qué otras aplicaciones se integra Weave?
No tenemos información sobre los tipos de integración de Weave
P. ¿Qué tipo de asistencia ofrece Weave?
Weave ofrece las siguientes opciones de asistencia:
E-mail/Help Desk, Preguntas frecuentes/foro, Base de conocimientos, Asistencia telefónica, Chat
Categorías relacionadas
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- Programas para agendar citas
- Soluciones para comunicaciones unificadas
- Software de recordatorios de citas
- Herramientas para gestionar la reputación
- Software de gestión de los Servicios de Campo
- Software de automatización de formularios
- Software para VoIP
- Software para gestión de reseñas
- Herramientas para trabajar en equipo
- Programas de mensajería instantánea
- Herramientas de planificación
- Herramientas de email marketing
- Software de gestión de experiencia del cliente
- Software para calendarios
- Herramientas para medir la satisfacción del cliente
- Software de gestión de comunicaciones con los clientes