Sobre Weave

Weave es una solución de comunicación de equipos basada en la nube y diseñada para ayudar a las organizaciones de atención médica, veterinaria y de contabilidad a interactuar con sus clientes y empleados a través de chats, correos electrónicos y llamadas. Permite a los administradores recibir pagos a través de diversos métodos. Incluye procesamiento de tarjetas de débito o crédito y pago por mensaje.

Con la funcionalidad de correo electrónico masivo de Weave, los empleados pueden enviar correos electrónicos a toda la base de clientes para notificar los lanzamientos de nuevos productos y las noticias de la empresa. Los supervisores pueden configurar fechas específicas para informar a los clientes sobre cierres inesperados o próximas ofertas a través de mensajes de texto. La aplicación también ofrece una herramienta de gestión de reseñas que permite a los equipos de marketing supervisar y responder rápidamente a las reseñas de los clientes en Google y Facebook.

Weave facilita la integración con varias plataformas de terceros, lo que permite a las empresas enviar y obtener datos entre distintos sistemas. La aplicación proporciona un módulo de creación de informes que ayuda a las empresas a generar informes financieros, destacar los pagos pendientes y obtener información sobre las actividades de ventas.

Dispositivos

Tamaño de la empresa

P M G

Imágenes

Weave Messaging
Weave Customer Insights
Weave Analytics
Weave Payments
Weave Scheduling
Weave Realtime Monitoring
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Vídeo de Weave
Captura de pantalla de Weave: Weave Messaging Captura de pantalla de Weave: Weave Customer Insights Captura de pantalla de Weave: Weave Analytics Captura de pantalla de Weave: Weave Payments Captura de pantalla de Weave: Weave Scheduling Captura de pantalla de Weave: Weave Realtime Monitoring

Funciones

Características totales de Weave: 53

  • Acceso móvil
  • Alertas de correo electrónico
  • Alertas de móvil
  • Alertas y notificaciones
  • Análisis de evolución de ventas
  • Análisis financiero
  • Análisis visual
  • Automatización de ventas
  • Autorizaciones basadas en roles
  • Búsqueda/filtro
  • Catalogación/Categorización
  • Catálogo de productos
  • Chat y mensajería
  • Conferencias telefónicas
  • Confirmación y recordatorios
  • Creación de informes de llamadas
  • Creación de informes y estadísticas
  • Cuentas de clientes
  • Cuentas de miembros
  • Debates y foros
  • Edición de texto
  • Enrutamiento de llamadas
  • Gestión de actividades
  • Gestión de aplicaciones
  • Gestión de citas
  • Gestión de clientes
  • Gestión de contactos
  • Gestión de flujos de trabajo
  • Gestión de listas de llamada
  • Gestión de proyectos
  • Gestión de páginas web
  • Gestión de tareas
  • Gestión financiera
  • Grabación de llamadas
  • Informes personalizables
  • Integraciones de terceros
  • Integración contable
  • Lista de tareas (to-do list)
  • Llamadas de audio
  • Mensaje de voz
  • Notificaciones en tiempo real
  • Notificaciones push
  • Panel de actividades
  • Panel de comunicaciones
  • Previsión de ventas
  • Reconocimiento IVR y de voz
  • Seguimiento de actividades
  • Seguimiento de progreso de tareas
  • Seguimiento del avance
  • Solicitud de reseña de usuario
  • Supervisión de llamadas
  • Tareas basadas en la frecuencia
  • Tareas recurrentes

Alternativas

Zoho CRM

4.2
#1 alternativa a Weave
Zoho CRM ayuda a las empresas de todos los tamaños a cerrar acuerdos de forma más inteligente, rápida y mejor.

Bitrix24

4
#2 alternativa a Weave
Bitrix24 es una plataforma gratuita de colaboración de código abierto y en la nube que proporciona herramientas de CRM,...

monday.com

4.6
#3 alternativa a Weave
monday.com es un sistema operativo de trabajo en la nube, donde los equipos crean aplicaciones de flujo de trabajo en...

amoCRM

4.5
#4 alternativa a Weave
amoCRM es un valorado sistema de CRM basado en mensajería. Ofrece procesos de ventas personalizables, seguimiento de...

Opiniones

Calificación general

4.4 /5
(171)
Relación calidad-precio
4.2/5
Funciones
4.3/5
Facilidad de uso
4.4/5
Asistencia al cliente
3.9/5

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Mostrando 5 opiniones de 171
Rebekah R.
Calificación general
  • Sector: Hospital y atención sanitaria
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado A diario durante Más de un año
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

One of the best things we have done for our practice!

Revisado el 23/2/2019

Our experience has been great. Customer service is easily accessible and ready to help you. It has...

Our experience has been great. Customer service is easily accessible and ready to help you. It has cut back on our time spent reminding people of their appointments and made communication with our patients so much better!

Puntos a favor

We love that we are able to easily text our patients about upcoming appointments, when their glasses or contacts are ready, and just communicate in general! It saves us a lot of time and in this age of texting, our patients love it too!

Puntos en contra

The only thing that we don't like about the software is the ability for the software to make phone calls for us to the few people who don't receive or want to receive text messages. We are a practice with older patients and some of them just don't do text messaging.

Bryan M.
Calificación general
  • Sector: Salud, bienestar y deporte
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 8.0 /10

Great product, support is lacking

Revisado el 25/3/2020

Good, we love the features and functionality. We use it everyday and our practice has greatly...

Good, we love the features and functionality. We use it everyday and our practice has greatly benefited from it.

Puntos a favor

We love the mobile app, two-way texting, call recording and automated review system. Overall, we are very happy with Weave.

Puntos en contra

The support is seriously lacking. I've had multiple minor issues that Weave support has failed to address or fix. For example, we have had problems with patient photos being taken out of our practice management software by Weave. No one at Weave's support was able to help with this problem and they eventually gave up. Some add-on features are too expensive. Fax should be available for much less than $50 per month. The dashboard metrics add-on would be great but it's overpriced.

Erica L.
Calificación general
  • Sector: Práctica médica
  • Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
  • Software usado A diario durante Más de un año
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 9.0 /10

Hands off reminders and easy communication

Revisado el 24/3/2021

Great reminder system!

Great reminder system!

Puntos a favor

The text-chat feature is very convenient and lets the patient know we are personally texting with them.

Puntos en contra

The customer service is slow. I like the chat option, but I've been in que for over 30 minutes occasionally. And I wish they offered reminder phone calls as well.

Kelly G.
Calificación general
  • Sector: Práctica médica
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado A diario durante 1-5 meses
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 0.0 /10

When my phone number was transported over to Weave they did not have my number working for 2...

Revisado el 27/11/2019

[SENSITIVE CONTENT HIDDEN] and the rest of the company are not fully trained in both how to set up...

[SENSITIVE CONTENT HIDDEN] and the rest of the company are not fully trained in both how to set up your phone line or the phone and how to use their system. I called customer service 8 times today to be hung up on. So I finally called the sales line to get an answer. There online help support didn't have access to the PIN number. So i have asked for a phone call back like I did two weeks ago left on the online help support message and the phone does not take messages. The help center through the sales department didn't know that PIN

Puntos a favor

I was sold on all I was told is was going to do for me and my business. None of it true. There is no phone personal message even thought I have set one up both on the phone and on line. There is no forwarding the call to my cell phone number. The training videos do not cover how to set up call forwarding and text messaging that me or my office staff understand.

Puntos en contra

I had no phone service for 2 business days. We I called my assigned customer representative she didn't care that I had no phone service. She even called the number the next day and couldn't get through as the phone service had not been turned on by Weave. They did not send us a cordless phone that we ordered, they sent 5 separate phones which would ring randomly in set up in different rooms. You could not answer the call in the room you were in I had to leave a patient and run into another room to answer. the video she sent us to set things up was a different model. Afterall of this I decided to take my numbers to my prior service. They will not give me the information to do so. I explained I was going to do this and why. I had to call back to get my account number which took me several phone calls and waiting on hold to do. I explained why I need the account number. I sent the signed consent off to my new phone service, it was refused as they now needed a PIN number. This is odd as no one at Weave knows anything about PIN numbers. This has been going on for two weeks now.

Nate G.
Calificación general
  • Sector: Práctica médica
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado A diario durante Más de un año
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 9.0 /10

EASY and AWESOME

Revisado el 10/2/2021

Overall, I would recommend Weave! Very important for me to be able to connect so closely with my...

Overall, I would recommend Weave! Very important for me to be able to connect so closely with my patients. It is a necessity today to be able to connect with everyone. I would highly recommend.

Puntos a favor

I really really love Weave for my dental office. It is amazing at how helpful it is to simple be able to text your patients. I love how simple and easy it is for me to do this. It is so important to be able to connect with all of my patients. It is great to be able to communicate on the weekends if needed. It is great to be able to see my schedule, send review links, and also to send texts.

Puntos en contra

The support is lacking for this company. I REALLY like the company and the features that they offer! HOWEVER, the support team is severely lacking. I am amazing that they can offer a good product, but then lack in the support sector. Unfortunate.

Mostrando 5 opiniones de 171 Todas las opiniones

Preguntas frecuentes sobre Weave

He aquí algunas preguntas frecuentes sobre Weave.

Weave ofrece los siguientes planes de precios:

  • A partir de: USD 1.00/mes
  • Modelo de precios: Suscripción
  • Prueba gratis: No disponible

No tenemos información sobre las características de Weave

Los clientes habituales de Weave son:

Trabajador autónomo, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1,000, 1,001+

No tenemos información sobre los idiomas que admite Weave

Weave admite los siguientes dispositivos:

Android (móvil), iPhone (móvil), iPad (móvil)

No tenemos información sobre los tipos de integración de Weave

Weave ofrece las siguientes opciones de asistencia:

E-mail/Help Desk, Preguntas frecuentes/foro, Asistencia telefónica, Chat

Categorías relacionadas

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