Sobre Weave
Weave es una solución de comunicación de equipos basada en la nube y diseñada para ayudar a las organizaciones de atención médica, veterinaria y de contabilidad a interactuar con sus clientes y empleados a través de chats, correos electrónicos y llamadas. Permite a los administradores recibir pagos a través de diversos métodos. Incluye procesamiento de tarjetas de débito o crédito y pago por mensaje.
Con la funcionalidad de correo electrónico masivo de Weave, los empleados pueden enviar correos electrónicos a toda la base de clientes para notificar los lanzamientos de nuevos productos y las noticias de la empresa. Los supervisores pueden configurar fechas específicas para informar a los clientes sobre cierres inesperados o próximas ofertas a través de mensajes de texto. La aplicación también ofrece una herramienta de gestión de reseñas que permite a los equipos de marketing supervisar y responder rápidamente a las reseñas de los clientes en Google y Facebook.
Weave facilita la integración con varias plataformas de terceros, lo que permite a las empresas enviar y obtener datos entre distintos sistemas. La aplicación proporciona un módulo de creación de informes que ayuda a las empresas a generar informes financieros, destacar los pagos pendientes y obtener información sobre las actividades de ventas.
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Funciones
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Alternativas
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Birdeye
Demandforce
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Opiniones
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- Sector: Hospital y atención sanitaria
- Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
- Software usado A diario durante Más de un año
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
One of the best things we have done for our practice!
Revisado el 23/2/2019
Our experience has been great. Customer service is easily accessible and ready to help you. It has...
Our experience has been great. Customer service is easily accessible and ready to help you. It has cut back on our time spent reminding people of their appointments and made communication with our patients so much better!
Puntos a favor
We love that we are able to easily text our patients about upcoming appointments, when their glasses or contacts are ready, and just communicate in general! It saves us a lot of time and in this age of texting, our patients love it too!
Puntos en contra
The only thing that we don't like about the software is the ability for the software to make phone calls for us to the few people who don't receive or want to receive text messages. We are a practice with older patients and some of them just don't do text messaging.
- Sector: Práctica médica
- Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
- Software usado A diario durante 6-12 meses
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
Great Experience
Revisado el 14/8/2024
Weave has been overall a great experience. I Love the mobile app and the desktop version
Weave has been overall a great experience. I Love the mobile app and the desktop version
Puntos a favor
I love the simplicity of the program. I enjoy having the desk top version and also having an app on my phone
Puntos en contra
I don't have any yet. I seem to not have any issues with the program
- Sector: Práctica médica
- Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
- Software usado A diario durante Más de un año
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 5.0 /10
Mixed opinions
Revisado el 24/5/2022
It is making a lot of patient communication taxes a lot easier however we are experiencing more and...
It is making a lot of patient communication taxes a lot easier however we are experiencing more and more problems as they keep rolling out more updates
Puntos a favor
I do like that this has a mobile app feature that connects directly to the dentrix software for patient information and viewing the schedule. I do also like that that I can utilize the call forwarding to go to my cell phone after hours for emergency calls without releasing my cell phone number.. We also like that there is an inter office communication feature with team chat. We also love that automated messages can be sent out in English or Spanish .
Puntos en contra
I don't like how when we 1st installed it things went very smoothly it did what it was supposed to do however as time has gone on there have been more updates With significantly more issues and glitches. Especially with regards to patients confirming their appointments. When patients type certain messages to confirm an appt, the software is doing 1.of 3 things: changing the appt length, changing the appt day/time, or removing it from our schedule all together. Another issue is calling patients from the mobile app (which is another key feature I wanted to work well). When I try to place a call the app crashes. When a patient calls me, they have trouble hearing me no matter where I am it will cut in and out. With text messaging we have noticed patient names getting switched, messages getting lost or out of order.
- Sector: Salud, bienestar y deporte
- Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
- Software usado A diario durante 6-12 meses
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 8.0 /10
Weave is definately something I would recommend to anyone.
Revisado el 22/5/2024
Overall I am happy with weave. I use it every day and what I use works beautifully. I am looking...
Overall I am happy with weave. I use it every day and what I use works beautifully. I am looking forward to being able to do more from this platform.
Puntos a favor
I am excited to see them progress forward. I have already been wittness to the progression since our office first started weave about a year ago. The onboarding staff were amazing and very helpful.
Puntos en contra
The fact that they were not fully intergrated at first. They say they are now, however, I think there are still several kinks to be ironed out. But that is usually the situation with any new intergration.
- Sector: Salud, bienestar y deporte
- Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
- Software usado A diario durante 6-12 meses
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Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
Hemphill Orthodontics loves Weave!
Revisado el 14/8/2024
Weave is so easy for patient communication!
Weave is so easy for patient communication!
Puntos a favor
The automatic messages are so helpful for our patient appointments!
Puntos en contra
That it can't push notifications to my phone if I don't have the app open.
Preguntas frecuentes sobre Weave
He aquí algunas preguntas frecuentes sobre Weave.P. ¿Qué tipo de planes de precios ofrece Weave?
Weave ofrece los siguientes planes de precios:
- Prueba gratis: No disponible
P. ¿Quiénes son los usuarios habituales de Weave?
Los clientes habituales de Weave son:
Trabajador autónomo, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1,000, 1,001-5,000
P. ¿Qué idiomas admite Weave?
Weave admite los siguientes idiomas:
inglés
P. ¿Weave es compatible con dispositivos móviles?
Weave admite los siguientes dispositivos:
Android (móvil), iPhone (móvil), iPad (móvil)
P. ¿Con qué otras aplicaciones se integra Weave?
No tenemos información sobre los tipos de integración de Weave
P. ¿Qué tipo de asistencia ofrece Weave?
Weave ofrece las siguientes opciones de asistencia:
E-mail/Help Desk, Preguntas frecuentes/foro, Base de conocimientos, Asistencia telefónica, Chat
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- Sistemas de comunicaciones unificadas
- Software de recordatorios de citas
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- Software de automatización de formularios
- Software para VoIP
- Software para gestión de reseñas
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- Herramientas para medir la satisfacción del cliente
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