Sobre BugHerd
La extensión de navegador y barra lateral de BugHerd envía información completa y contextual de los comentarios o errores enviados (incluyendo capturas de pantalla, navegador, sistema operativo y datos de selector CSS) para su gestión en el tablero Kanban de gestión de tareas del proyecto.
¿Por qué instalar BugHerd?
Envía y recibe comentarios con una sencilla interfaz de tipo point-and-click.
💡Muy fácil de usar y perfecto para personas sin conocimientos técnicos.
🗄️Organiza y gestiona tareas directamente en la barra lateral.
⏰Ahorra tiempo y reduce los correos electrónicos entre equipos.
🔗Comparte y colabora en tareas con clientes y miembros remotos del equipo.
💲Precio
Prueba BugHerd gratis durante 14 días.
Los planes comienzan desde 29 $ mensuales.
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Funciones
Integraciones
Facilidad de uso
Relación calidad-precio
Atención al cliente
Alternativas
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Asana
Microsoft Excel
Trello
Opiniones
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- Sector: Marketing y publicidad
- Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
- Software usado A diario durante Más de un año
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
Professional powerhouse
Revisado el 31/7/2024
I recommend this software to anyone who'll listen. I typically have a love/hate relationship with...
I recommend this software to anyone who'll listen. I typically have a love/hate relationship with productivity software, but this is a love/love relationship. I'm confident of its capabilities and acts as an extension of superior client service. Hats off to the BugHerd team!!
Puntos a favor
I've never worked with more convenient software....it actually saves time, which is often-promised and never a reality. While it's convenient for production, the key feature that is most beneficial is allowing non-technical users (think account leaders, PMs, but particularly clients) to simply point and click to identify an issue. It takes a screenshot of where the issue was identified, so even if detail is missing from the logged issue, the software provides the solution.
Puntos en contra
I love it too much to have a least-liked feature, but if I had to point to something, I'd like the ability to have an 'explainer' within the projects, so if someone goes to a project, they know which URLs to review, expectations, timelines, etc., versus having to capture that information separately. At times it's been buggy, but nothing that was a deal-breaker; for example, it'll move tasks back to their original status, even if marked completed. I only experienced this 2x in 2 years.
- Sector: Aprendizaje en línea
- Tamaño de la empresa: 1,001-5,000 empleados
- Software usado A diario durante Más de un año
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
This tool pays for inself very quickly
Revisado el 2/11/2023
Over the 30+ years that I have been working in the education industry, I have never encountered a...
Over the 30+ years that I have been working in the education industry, I have never encountered a more effective or efficient tool. Bugherd does exactly what it was designed to do, and it does so very well for a reasonable price. I cannot say enough good about this product and the support provided by this company.
Puntos a favor
Clear user interface that anyone can quickly learn to use. Flexibility so that it can be adapted to the needs of each project.
Puntos en contra
There isn't anything that I dislike about it.
Respuesta de Splitrock Studio
Hi Kimberly,
Thank you so much for the glowing review of BugHerd. We're delighted it's saving you so much time and streamlining your project.
Really appreciate you taking the time to share your love.
Cheers,
Merrin
- Sector: Diseño gráfico
- Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
- Software usado Mensualmente durante Más de un año
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Facilidad de uso
- Probabilidad de recomendación 6.0 /10
Great for client and QA collaboration
Revisado el 5/5/2018
Puntos a favor
This is a great tool for when you want clients and quality assurance testers to be able to mark items that needs attention.
Puntos en contra
Needs more (built-in) integration with major bug tracking softwares. Marker can sometimes point to a wrong location but screenshots can also be taken when creating an issue as a solution to that
- Sector: Software informático
- Tamaño de la empresa: 1,001-5,000 empleados
- Software usado A diario durante Más de dos años
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
BugHerd has helped managing multiple website issues in one place.
Revisado el 19/10/2023
Puntos a favor
The UX is easy to navigate. Our team members find it very easy to use in diagnosing issues on our websites.
Puntos en contra
Updates to the software that impacted our deployment but the team at BugHerd fixed the issue quickly so we were able to continue using it.
Respuesta de Splitrock Studio
Thanks Dana for the fabulous review, glad to hear you and the team find it so easy.
Urgh to the update affecting your use of BugHerd, but pleased to hear the team were able to fix it quickly.
Cheers,
Merrin
- Sector: Internet
- Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
- Software usado A diario durante Más de dos años
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Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
Get BugHerd and never get another bug list over email.
Revisado el 29/9/2020
Love it! We use it every day.
Love it! We use it every day.
Puntos a favor
Clients and team love using this tool. It’s easy to figure out and use for everyone.
Puntos en contra
No way to see items assigned to you across all projects.
Alternativas consideradas
AsanaRazones para cambiar a BugHerd
Contextual bug pinsRespuesta de Splitrock Studio
Hi Andrew, thank you so much for your amazing 10/10 review! Your feedback is being heard by our team as we continue to make BugHerd better for you, your team and your clients.
Preguntas frecuentes sobre BugHerd
He aquí algunas preguntas frecuentes sobre BugHerd.P. ¿Qué tipo de planes de precios ofrece BugHerd?
BugHerd ofrece los siguientes planes de precios:
- A partir de: USD 41.00/mes
- Modelo de precios: Suscripción
- Prueba gratis: Disponible
P. ¿Quiénes son los usuarios habituales de BugHerd?
Los clientes habituales de BugHerd son:
Trabajador autónomo, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1,000, 1,001-5,000
P. ¿Qué idiomas admite BugHerd?
BugHerd admite los siguientes idiomas:
inglés
P. ¿BugHerd es compatible con dispositivos móviles?
BugHerd admite los siguientes dispositivos:
P. ¿Con qué otras aplicaciones se integra BugHerd?
BugHerd se integra con las siguientes aplicaciones:
Accelo, ActiveCampaign, Adobe Commerce, Agile CRM, Aha!, Airbrake, Airtable, Asana, Avaza, Axosoft, Beanstalk, Bitbucket, BombBomb, Breeze, Checkvist, ClickUp, ClickUp Power BI Connector, Close, Dasheroo, Dropbox Business, Dropbox Sign, Evernote Teams, Favro, FreshBooks, Freshdesk, Freshservice, Geckoboard, GitHub, GitLab, Gmail, Google Calendar, Google Drive, Gravity Forms, HappyFox Help Desk, Harvest, Help Scout, Highrise, Insightly, Intercom, Kanban Tool, Kantata, Knack, LiquidPlanner, LiveChat, Mailgun, MeisterTask, Microsoft 365, Microsoft Excel, Microsoft Teams, Microsoft To Do, Paymo, Pivotal Tracker, Planview Portfolios, Podio, Productboard, Redbooth, Redmine, RescueTime, SendGrid, Shopify, Sign In Scheduling, Slack, Smartsheet, Sprintly, Targetprocess, Teamwork.com, Todoist, Toggl Track, Trello, Twilio, UserVoice, Vtiger CRM, Webex Suite, Webflow, WordPress, Wrike, Xero, Zapier, Zendesk Suite, Zenkit, Zoho Projects, monday.com
P. ¿Qué tipo de asistencia ofrece BugHerd?
BugHerd ofrece las siguientes opciones de asistencia:
E-mail/Help Desk, Preguntas frecuentes/foro, Base de conocimientos, Chat
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