Sobre DocuPhase

DocuPhase es una solución de gestión de documentos y automatización empresarial basada en la web. Está dirigida a empresas de todos los tamaños e incluye funciones de automatización de flujos de trabajo, automatización de procesos robóticos y reconocimiento óptico de caracteres (OCR). El software se puede utilizar en múltiples sectores, como finanzas, atención médica, fabricación, atención al cliente, RR. HH., legal y más. El módulo de gestión de documentos del sistema permite almacenar y archivar documentos en una ubicación. Cualquier empleado con acceso autorizado puede acceder, compartir y modificar todos los documentos. Entre otras funciones de gestión de documentos se incluyen control de versiones, pistas de auditoría, anotaciones, enlaces dinámicos y formularios de edición privada.

Las capacidades de OCR de DocuPhase admiten la extracción de datos desde cualquier documento, además de la capacidad de almacenar los datos en una ubicación segura. La función de OCR también puede archivar y compartimentar correos electrónicos, documentos y PDF para eliminar la entrada manual de datos del flujo de trabajo del procedimiento operativo estándar. Los procesos de flujos de trabajo se pueden personalizar y automatizar para adaptarlos a las necesidades específicas de cada empresa y, a través del sistema, el trabajo puede priorizarse por enrutamiento basado en roles, que asigna proyectos a las funciones de los usuarios en lugar de a empleados específicos.

Dispositivos

Tamaño de la empresa

P M G

Disponible en los países siguientes

Estados Unidos

Idiomas admitidos

inglés

Imágenes

Analytics dashboard page to view employee efficiency
Document Management system to store and edit documents
Web forms to connect data between customers, employees, and vendors
Work Item to store and document past expenses
Work Queue page that allows employees to assign themselves a task
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Vídeo de DocuPhase
Vídeo de DocuPhase
Vídeo de DocuPhase
Captura de pantalla de DocuPhase: Analytics dashboard page to view employee efficiency Captura de pantalla de DocuPhase: Document Management system to store and edit documents Captura de pantalla de DocuPhase: Web forms to connect data between customers, employees, and vendors Captura de pantalla de DocuPhase: Work Item to store and document past expenses Captura de pantalla de DocuPhase: Work Queue page that allows employees to assign themselves a task

Funciones

Características totales de DocuPhase: 93

  • API
  • Acceso móvil
  • Acceso sin conexión
  • Alerta de pago duplicado
  • Alertas y notificaciones
  • Almacen de archivos
  • Almacenamiento de documentos
  • Análisis de tendencias
  • Archivo y conservación
  • Arrastrar y soltar
  • Autocompletar
  • Automatización de procesos empresariales
  • Automatización proceso/flujo de trabajo
  • Búsqueda de texto completo
  • Búsqueda/filtro
  • CRM
  • Captura de documentos
  • Captura y transferencia de datos
  • Clasificación de documentos
  • Comentarios/notas
  • Configuración de flujos de trabajo
  • Control de procesos de aprobación
  • Control de procesos empresariales
  • Control de versiones
  • Controles o permisos de acceso
  • Conversión PDF
  • Conversión a PDF
  • Conversión de archivos
  • Creación de documentos
  • Creación de informes/análisis
  • Creación y diseño de formularios
  • Detección de fraude
  • Digitalización de documentos
  • Diseño y modelado del proceso
  • Edición de texto
  • Editor gráfico del flujo de trabajo
  • Extracción de datos
  • Extracción de metadatos
  • Facturación
  • Firma electrónica
  • Flujo de trabajo de proyectos
  • Formatos de edición múltiple
  • Formularios web
  • Gestión de activos digitales
  • Gestión de colectas
  • Gestión de contenidos
  • Gestión de correo electrónico
  • Gestión de documentos
  • Gestión de fax
  • Gestión de flujo de trabajo visual
  • Gestión de flujos de trabajo
  • Gestión de formularios
  • Gestión de la conformidad
  • Gestión de la información
  • Gestión de modelos
  • Gestión de proveedores
  • Gestión de tareas
  • Gestión del cambio
  • Herramienta de selección de area
  • Herramientas de colaboración
  • Historial de facturas
  • Importación y exportación de datos
  • Indexación
  • Integraciones de terceros
  • Lectura de código de barras/tickets
  • Lectura de documentos de identidad
  • Marcas de agua
  • Modelos
  • Modelos de documentos
  • Modelos personalizables
  • Pagos recurrentes
  • Preparación 1099
  • Preprocesamiento de imagen
  • Procesamiento de cheques
  • Procesamiento de facturas
  • Procesamiento de lotes
  • Procesamiento de pagos
  • Procesamiento de pagos ACH
  • Reconciliación de pedidos
  • Reconocimiento óptico de caracteres
  • Recuperación de archivos
  • Redacción de cheques
  • Registro de auditoría
  • Replicado de datos
  • Revisión de documentos
  • Seguimiento de cambios de proceso
  • Seguimiento de la conformidad
  • Seguimiento de la evolución temporal de las facturas pendientes
  • Seguimiento horas/gastos
  • Sin código
  • Transferencia electrónica de fondos
  • Uso compartido de archivos
  • Verificación de datos

Alternativas

Quixy

4.8
#1 alternativa a DocuPhase
Quixy is a cloud-based No Code digital transformation platform that empowers business users with no coding skills to...

Odoo

4.2
#2 alternativa a DocuPhase
Odoo es un conjunto de aplicaciones personalizables de código abierto ideadas para la gestión empresarial. Odoo está...

monday.com

4.6
#3 alternativa a DocuPhase
monday.com es un sistema operativo de trabajo en la nube, donde los equipos crean aplicaciones de flujo de trabajo en...

eLegere

5
#4 alternativa a DocuPhase
eLegere is a revolutionary all-in-one low-code platform to transform business processes and operational data into...

Opiniones

Calificación general

4.4 /5
(47)
Relación calidad-precio
4.2/5
Funciones
4.3/5
Facilidad de uso
4.4/5
Asistencia al cliente
4.3/5

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Mostrando 5 opiniones de 47
Eri I.
Calificación general
  • Sector: Seguros
  • Tamaño de la empresa: 1,001-5,000 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Great software with great opportunities for evolved document management

Revisado el 2/4/2018

Versatile workflows, easy UI with great intuitive design

Versatile workflows, easy UI with great intuitive design

Puntos a favor

I like how versatile it is and how much you can customize despite being out of the box. Many features and great support teams

Puntos en contra

We have had some issues with upgrades through the past, where the support teams have had issues finding solutions to quite simple bugs that were prominent even before upgrading

Respuesta de Docuphase

Hi Eri,

Thanks a lot for the review. It's been great working with you and the rest of the Bupa team. I'll follow up with you regarding the support concerns as well, because we'd definitely like some feedback on how you feel we can improve there.

Thanks,
Mike Morris
Customer Success Manager

Christy V.
Calificación general
  • Sector: Telecomunicaciones
  • Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Training and support is invaluable

Revisado el 5/8/2020

There are a few processes that have had a major impact for us. We have automated our onboarding...

There are a few processes that have had a major impact for us. We have automated our onboarding processes, this ensures that all required documents are not only received, but reviewed and approved. We have reduced our email burden tremendously, so we spend less time reviewing emails to determine what info we need. DocuPhase is by far the best document management system I have seen, because it goes beyond the document and manages processes. If you want to see how really inefficient your processes are, implement them in DocuPhase. Every process that I have implemented, I have changed shortly after to make it more efficient, even the ones we thought were solid.

Puntos a favor

The most valuable feature to me is the ability to create or change a process with very little time and expertise involved. I am not a computer programmer, but I manage the DocuPhase system for the entire organization with very little effort. A process can be created, implemented and tested in just a few hours, depending on the complexity of the process. Forms can be created and amended faster than you could change and distribute a pdf form. Also, I know if I have any issues I can call DocuPhase with anything and they're right there to help. I absolutely love the entire team at DocuPhase and they have the most incredible support over any company I've dealt with. The team has helped us work through our processes and ideas to get them implemented and did not charge us a fortune in programming fees. We have been able to work remotely through the pandemic across multiple offices, largely due to DocuPhase. We have access to all documents, we are able to upload images and continue to collect signatures. Our purchasing is automated for approvals and budgeting, so it requires very little follow up. DocuPhase is by far my favorite tool to work with because I am able to do so much with it to improve many areas.

Puntos en contra

I would like to see easier troubleshooting. Since I am not an IT person, I don't really delve into the deep database stuff. However, when I get an exception error or something like that, I really struggle trying to find the error. It's usually something simple, but I feel like I'm trying to find it blind. It would be helpful if the system told you why the error happened, without having to search everywhere for it.

Respuesta de Docuphase

Thank you so much for your feedback! We are happy that you are satisfied with the system. Your comment on exception troubleshooting is being passed on to the team. Thanks again!

- DocuPhase Customer Succes Team

Aaron S.
Calificación general
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 6.0 /10

The program is very useful, but when there is a problem that I can't solve in-house, it's...

Revisado el 29/3/2018

Saving time, providing all of our hard-copied data at our fingertips digitally.

Saving time, providing all of our hard-copied data at our fingertips digitally.

Puntos a favor

Customization capabilities, ease-of-finding results, search capabilities, scalability, when iLink works it saves a ton of time

Puntos en contra

iLink is EXTREMELY temperamental - at best - and works only 10% of the time. When there are problems with ScanDox/Upload Manager, the solution that fixed the problem the time prior doesn't always work, which leads to a tech support request .

Respuesta de iDatix

Hey Aaron,

I'm sorry to see your support rating. We pride ourselves on the nature of our support, and would hate to feel as though you're unsatisfied. I've been chatting this over with some other resources internally, and we'd like to pick your brain later this week about ways you feel as though we could improve. Expect that we'll follow up with you this week regarding your concerns, and then put measures in place to improve.

Thanks,
Mike Morris
Customer Success Manager @ DocuPhase

Harsha V.
Calificación general
  • Sector: Seguros
  • Tamaño de la empresa: 501-1,000 empleados
  • Software usado A diario durante 6-12 meses
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Awesome! It's been amazing experience to work with:) Great Supporting team! Would highly...

Revisado el 29/3/2018

Paperless & Automate operations.
Document/Workflow/Form Management System
Analytic Reports

Paperless & Automate operations.
Document/Workflow/Form Management System
Analytic Reports

Puntos a favor

+ If you need to go paperless, automate operations, or implement Robotic process automation this is the best software in Contemporary Market world.
+ Great solution for document workflow Management.
+ Hyperlink feature on each level of document management is a great feature.
+ Adding Notes and sharing documents via Email management is a nice option to have.
+ Exciting to learn more about Analytics Tool.

Puntos en contra

-> Performance: It is taking couple of minutes time to load large documents (No Performance issues on small files).
- Would like to know if Search function has option to add best bets on Global Search
-> Once we select the application, it would be good if we have a search option in that particular application level (like Global Search).
-> Being able to understand It as an emerging company, Would like to see if there is more scope for Employee Collaboration on sharing ideas like a Message Chatting tool within DocuPhase to share and discuss about the document management.
-> Hyperlink feature on each level of document management is a great feature, would love it more if this hyperlink feature is also in Workflow history management level to make administrator's Job Easy down the years on a given document history.

Respuesta de iDatix

Hi Harsha,

Thank you for the review, and for the kind words. I know that our teams have been trying to get together for some additional projects lately, and I'll fold some of these suggestions into those conversations.

There's a lot of really great suggestions in your response as well, and we'll take those seriously. I'll pipe them back in to our product team so that we can game plan some of those enhancements internally. In the meantime, you can always submit your own enhancement requests here:
https://docuphase.ideas.aha.io/

Thanks,
Mike Morris
Customer Success Manager @ DocuPhase

Usuario verificado
Calificación general
  • Sector: Instituciones religiosas
  • Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente

Fairly powerful, easy to organize files but difficult to set up and high learning curve

Revisado el 29/3/2018

Puntos a favor

The ability to link files across applications is great. You can click on a PO number and view the PO, any invoices related to the PO, and any receipts that individuals have scanned in.

Puntos en contra

Browser compatibility is not great, many of the features are only available on IE, and must be set up in a specific way. Also, the mobile app used for scanning receipts has not been updated in a long time, and it does not work with iOS 11.

Respuesta de iDatix

Hello,

Thanks so much for the review, and for reaching out. We'd love to chat regarding the browser compatibility, as I think you're on an older version and we can introduce you to the HTML5 viewer, which works across all modern browsers. Let's chat and see if that's a good fit.

[email protected]

Thanks,
Mike Morris
Customer Success Manager @ DocuPhase

Mostrando 5 opiniones de 47 Todas las opiniones

Preguntas frecuentes sobre DocuPhase

He aquí algunas preguntas frecuentes sobre DocuPhase.

DocuPhase ofrece los siguientes planes de precios:

  • A partir de:
  • Prueba gratis: No disponible

No tenemos información sobre las características de DocuPhase

Los clientes habituales de DocuPhase son:

11-50, 51-200, 201-500, 501-1,000, 1,001+

DocuPhase admite los siguientes idiomas:

inglés

DocuPhase admite los siguientes dispositivos:

Android (móvil), iPhone (móvil), iPad (móvil)

DocuPhase se integra con las siguientes aplicaciones:

Microsoft Dynamics GP, Microsoft Outlook, NetSuite, SAP Business One, Sage 500, Salesforce Sales Cloud

DocuPhase ofrece las siguientes opciones de asistencia:

E-mail/Help Desk, Preguntas frecuentes/foro, Base de conocimientos, Asistencia telefónica, 24/7 (asistencia directa), Chat

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