Joan

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Información general sobre Joan

¿Qué es Joan?

Joan es un software de pantalla digital y reserva de salas de reuniones que ayuda a las empresas a optimizar el espacio de oficinas y la programación de salas de reuniones. Ofrece reservas de salas tanto remotas como en las instalaciones. La plataforma Joan se integra con aplicaciones conocidas como G Suite, Office 365, Microsoft Exchange e iCalendar, lo que permite a los usuarios seguir programando reuniones como lo hacían desde el calendario de su empresa. Joan proporciona un calendario en tiempo real de las salas de reuniones para que todos sepan qué salas están disponibles y cuándo.

Joan es compatible con una administración centralizada: los usuarios pueden configurar y administrar todas sus pantallas desde una única ubicación. Las herramientas de marca personalizables permiten a los usuarios personalizar la interfaz de Joan con sus imágenes o textos. Ofrece señalización digital para áreas de recepción, pasillos, áreas comunes, espacios compartidos y vestíbulos para que los usuarios puedan comprobar de un vistazo la disponibilidad de las salas de reuniones. La creación de informes y analíticas brinda a los usuarios información valiosa sobre el uso de las salas de reuniones y los hábitos de reserva. Joan está disponible en varios idiomas, incluidos inglés, alemán, francés, italiano, español y otros. Joan también permite a los usuarios reservar reuniones directamente a través de Slack.

Información general sobre Joan

Precio

A partir de
EUR 14.99/mes

Opciones de precios

Prueba gratis
Suscripción
Relación calidad-precio

Funciones de Joan

Dispositivos
Tamaño de la empresa
P M G
Disponible en los países siguientes
Asia, Australia, Canadá, Europa, Alemania y otros 5, India, Japón, Latinoamérica, México, África y Oriente Medio
Idiomas admitidos
Árabe, Chino (simplificado), Chino (tradicional), Checo, Danés y otros 12, Neerlandés, Inglés, Finés, Francés, Alemán, Italiano, Noruego, Polaco, Portugués, Ruso, Español, Sueco

Capturas de pantalla

Captura de pantalla de Joan: Joan 6 - the most popular device, managing meeting rooms in over 5000 companies worldwide.
Captura de pantalla de Joan: Joan 6 - the most popular device, managing meeting rooms in over 5000 companies worldwide. Captura de pantalla de Joan: Analytics give users valuable insight into office space usage Captura de pantalla de Joan: Joan 13 - the non - touch display solution, ideal to display availability for multiple meeting rooms, team members, etc. Captura de pantalla de Joan: Schedule office spaces and meeting rooms online with Joan Captura de pantalla de Joan: Joan displays if the room is FREE in your company calendar. Captura de pantalla de Joan: Joan displays if the room is BOOKED in your company calendar. Captura de pantalla de Joan: Joan stick to any flat surface, even glass. No need for cables, expensive mounting costs or construction.

Opiniones de Joan

Opiniones de Joan

Calificación general
4.7
/
5
Excelente
27

Muy bien
8

Normal
2

Pobre
0

Malo
0

Relación calidad-precio
4.6
Funciones
4.6
Facilidad de uso
4.6
Asistencia al cliente
4.8
95% Un ha recomendado esta aplicación
Joshua H.

The only room booking tablet an idiot like me could implement

For a small business without an IT team, for a company that doesn't want to provide power outside every conference room, or for companies of any size who care more about something that is simple to buy, setup and maintain, I heartily recommend Joan. The value is incredible.


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Usuario verificado

Super simple to setup!

Excellent


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Usuario verificado

Great software, terrible hardware

In conclusion, I believe from a cost/value perspective getting some cheap iPads that are anyway plugged in all the time will provide a better user experience for a lower cost. I like the idea and as pointed out in the pros, the software interface is really neat, but it's let down by terrible hardware implementation.


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Jon R.

Exact right product for the specific need

When we moved into our new office ~2 years ago, I needed a solution that would allow for integrated organization of our 14 or so meeting rooms with our existing tooling. I did not want to feel like I had to invest in a solution that would look terrible on a budget review 9 months later. The solution is cost friendly and simple. Implementation took from 6am-9am on a Tuesday. There aren't too many on prem device integrations that take 3 hours for a first-time user.


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Artur W.

Awesome way to manage your meeting resources

While having some troubles with initial setup help has been provided quickly and in very professional manner. Can't praise their support team enough. From admin perspective, all integrations are done in few simple steps. From user perspective it is simple and almost invisible (we integrated Joan with GSuite calendar system). Recently provided Slack bot just added another layer of functionality for them as well.
Admin panel on VM (we host on premises) provides sufficient and clear overview of the state of devices on the network.
In the end, this is clear and cost effective solution to manage your meeting space.


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Joshua H.
Sector: Software informático
Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
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The only room booking tablet an idiot like me could implement

Software usado A diario durante 1-5 meses
Revisado el 5/12/2019
Fuente de la reseña: Capterra

For a small business without an IT team, for a company that doesn't want to provide power outside every conference room, or for companies of any size who care more about something that is simple to buy, setup and maintain, I heartily recommend Joan. The value is incredible.

Puntos a favor

The best thing about Joan is the hardware. Unlike every other tablet-based solution, I can mount them without wiring and they only need to be charged every week or two.

The software itself is a little annoying to set up (and the desktop software is wonky) but we're seeing great compliance among our employees. At the end of the day, that's all that really matters.

Puntos en contra

While the setup was something I could handle myself (I'm not some IT wizard, I'm just the product manager tasked with getting office technology working) the process was a little complicated. The desktop software necessary to configure Wifi on the tablets looks old and sometimes crashes/freezes. The website is a bit tricky, too. But this is small compared to the fact that *I was actually able to set this up*.

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Relación calidad-precio
Facilidad de uso

Probabilidad de recomendación: 10.0/10

Usuario verificado
Sector: Software informático
Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
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Super simple to setup!

Software usado A diario durante Más de un año
Revisado el 2/5/2019
Fuente de la reseña: Capterra

Excellent

Puntos a favor

Has ability to host the manager on premise to save cost on monthly fees. Devices have long battery life and just work! No issues at all so far!

Puntos en contra

Has lots of features but would love to see microsoft teams integration like slack

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Relación calidad-precio
Facilidad de uso
Asistencia al cliente

Probabilidad de recomendación: 10.0/10

Usuario verificado
Sector: Software informático
Tamaño de la empresa: 201-500 empleados
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Great software, terrible hardware

Software usado Semanalmente durante Más de un año
Revisado el 21/4/2020
Fuente de la reseña: Capterra

In conclusion, I believe from a cost/value perspective getting some cheap iPads that are anyway plugged in all the time will provide a better user experience for a lower cost. I like the idea and as pointed out in the pros, the software interface is really neat, but it's let down by terrible hardware implementation.

Puntos a favor

The software interface is done very well. As is the visual design of the tablet. This would be a fantastic solution, were it not for two major downsides...

Puntos en contra

The biggest issue is the battery. I think the tablet has issues with mesh networks where multiple wifi access points share the same SSID. Even directly below an access point, the tablet complains about connectivity. I believe it connects to the wrong (i.e. further away) access point, which results in a high battery drain. We have to recharge the tablets every few weeks which is significantly below the guidance of the manufacturer.
The other issue is the touch control. I'm not sure if this is an issue with the e-ink display itself or simply a terrible touch layer that's used. But in the end, you might need quite a bit of force to use the display.

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Relación calidad-precio
Facilidad de uso

Probabilidad de recomendación: 0.0/10

Jon R.
Sector: Software informático
Tamaño de la empresa: 201-500 empleados
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Exact right product for the specific need

Software usado A diario durante Más de un año
Revisado el 27/11/2019
Fuente de la reseña: Capterra

When we moved into our new office ~2 years ago, I needed a solution that would allow for integrated organization of our 14 or so meeting rooms with our existing tooling. I did not want to feel like I had to invest in a solution that would look terrible on a budget review 9 months later. The solution is cost friendly and simple. Implementation took from 6am-9am on a Tuesday. There aren't too many on prem device integrations that take 3 hours for a first-time user.

Puntos a favor

The Joan solution is what I look for whenever I'm selecting a solution or technology for our company or office. The solution delivers exactly what it is intended to. It doesn't try to win business with a longer feature set. It offers the features that match the need. There's no waste and no hollow features for the sake of competitive parity.

Puntos en contra

If I were being picky I would say that I would like to see the AI/Slack integration to evolve a bit. I'm unaware of integrations with smart speaker functionality but this would be a nice integration as well (which again may exist at this point).

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Relación calidad-precio
Facilidad de uso

Probabilidad de recomendación: 10.0/10

Artur W.
Sector: Salud, bienestar y deporte
Tamaño de la empresa: 201-500 empleados
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Awesome way to manage your meeting resources

Software usado A diario durante Más de dos años
Revisado el 27/11/2019
Fuente de la reseña: Capterra

While having some troubles with initial setup help has been provided quickly and in very professional manner. Can't praise their support team enough. From admin perspective, all integrations are done in few simple steps. From user perspective it is simple and almost invisible (we integrated Joan with GSuite calendar system). Recently provided Slack bot just added another layer of functionality for them as well.
Admin panel on VM (we host on premises) provides sufficient and clear overview of the state of devices on the network.
In the end, this is clear and cost effective solution to manage your meeting space.

Puntos a favor

Once setup properly, it is almost zero maintenance if you wish. My users found it easy to use, slack integration works great. It is for years part of our office ecosystem.

Puntos en contra

That it can't be totally hosted on premises, there are still parts that require setting up outside of our infrastructure.

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Respuesta de Visionect

Dear Artur!

Thank you for your kind feedback and great review! Thanks to your feedback we'll improve Joan even more.

Best Regards
Tilen Kegl, Marketing Team Lead

P.S. I'll make sure to give a shout out to our support agents! :)

Desglose por calificación

Relación calidad-precio
Facilidad de uso
Asistencia al cliente

Probabilidad de recomendación: 10.0/10

Recomendación de usuario
9.4/10
Basado en 37 valoraciones de usuarios
Compara con las alternativas según las recomendaciones de los usuarios
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Precios de Joan

Precios de Joan

A partir de
EUR 14.99/mes
Prueba gratis
Suscripción
Relación calidad-precio
Relación calidad-precio
4.6/5
Basado en 37 valoraciones de usuarios
Compara las alternativas según la relación calidad-precio
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Funciones de Joan

Funciones de Joan

API
Almacenamiento de documentos
Chat
Comentarios
Control de acceso
Creación de informes y estadísticas
Creación de marca personalizable
Espacio de trabajo colaborativo
Funcionalidad de búsqueda
Gestión de archivos
Gestión de documentos
Gestión de flujos de trabajo
Gestión de permisos
Herramientas de colaboración
Integración de terceros
Interfaz para arrastrar y soltar
Notificaciones automáticas
Panel de actividades
Proyecciones
Seguimiento de actividades
Funciones
4.6/5
Basado en 37 valoraciones de usuarios
Compara con las alternativas según la valoración de características
Compara las alternativas

Categorías

Vídeos y tutoriales

Vídeos y tutoriales

Preguntas frecuentes sobre Joan

Preguntas frecuentes sobre Joan

He aquí algunas preguntas frecuentes sobre Joan.

P. ¿Qué tipo de planes de precios ofrece Joan?

Joan ofrece los siguientes planes de precios:

A partir de: EUR 14.99/mes

Modelo de precios: Suscripción

Prueba gratis: Disponible

P. ¿Cuáles son las características principales de Joan?

No tenemos información sobre las características de Joan

P. ¿Quiénes son los usuarios habituales de Joan?

Los clientes habituales de Joan son:

Empresas Grandes, Empresas medianas, Administraciones públicas, Empresas pequeñas

P. ¿Qué idiomas admite Joan?

Joan admite los siguientes idiomas:

Árabe, Chino (simplificado), Chino (tradicional), Checo, Danés, Neerlandés, Inglés, Finés, Francés, Alemán, Italiano, Noruego, Polaco, Portugués, Ruso, Español, Sueco

P. ¿Qué tipo de planes de precios ofrece Joan?

Joan cuenta con los siguientes planes de precios:

Suscripción

P. ¿Joan es compatible con dispositivos móviles?

Joan admite los siguientes dispositivos:

iPhone

P. ¿Con qué otras aplicaciones se integra Joan?

Joan se integra con las siguientes aplicaciones:

G Suite, Microsoft 365, Microsoft Outlook

P. ¿Qué tipo de asistencia ofrece Joan?

Joan ofrece las siguientes opciones de asistencia:

Base de conocimientos, Asistencia en línea