
Chili Piper
Sobre Chili Piper
Chili Piper es una plataforma de programación de citas que se integra con Salesforce para permitir que empresas de todos los tamaños administren, programen reuniones telefónicas y asistan a solicitudes de chat en vivo. Chili Piper, una solución automatizada, se integra con formularios web para permitir que clientes potenciales y clientes definan reuniones, citas, administren múltiples calendarios y reprogramen reuniones. Además, permite a las empresas crear reglas personalizadas para calificar clientes potenciales, luego utiliza asignaciones de territorio, propiedad de cuentas y reglas de round robin para garantizar que las solicitudes se envíen a la persona adecuada en tiempo real.
Chili Piper registra automáticamente todos los eventos en Salesforce y proporciona un panel visual para una vista detallada de las reuniones, incluido el número de solicitudes, reuniones exitosas, ausencias, cancelaciones, notas de representante, marcas horarias y reprogramación. La plataforma permite agrupar representantes específicos, como gerentes de cuentas, gerentes de productos y representantes de éxito del cliente para reuniones específicas y muestra estos grupos en el panel.
Chili Piper utiliza el asistente de conserjería, un fragmento de código JavaScript que se integra con formularios web para calificar clientes potenciales en tiempo real y ayuda a los clientes potenciales a ver los horarios y fechas de los horarios disponibles para reservar una reunión o solicitar una llamada telefónica de un representante de ventas. La plataforma permite la programación en la aplicación y el enrutamiento de llamadas en tiempo real para permitir que los usuarios se conecten con el representante correcto dentro de la aplicación web. Además, se integra con diversas herramientas de automatización de ventas y marketing como HubSpot, Eloqua, Marketo, SalesLoft, Serenova, Gmail y Microsoft Outlook.
Precios desde:
USD 15.00/mes
- Versión gratuita
- Prueba gratis
- Suscripción
Dispositivos
Tamaño de la empresa
Disponible en los países siguientes
Andorra, Albania, Austria, Islas Åland, Bosnia y Herzegovina, Bélgica, Bulgaria, Bielorrusia, Canadá, Suiza, Chipre, Chequia, Alemania, Dinamarca, Estonia, España, Finlandia, Islas Feroe, Francia, Reino Unido, Guernsey, Gibraltar, Groenlandia, Grecia, Croacia, Hungría, Irlanda, Isla de Man, Islandia, Italia, Jersey, Liechtenstein, Lituania, Luxemburgo, Letonia, Mónaco, Moldavia, Montenegro, Macedonia del Norte, Malta, Países Bajos, Noruega, Polonia, Portugal, Rumania, Serbia, Rusia, Suecia, Eslovenia, Svalbard y Jan Mayen, Eslovaquia, San Marino, Turquía, Ucrania, Estados Unidos, Ciudad del Vaticano y otros 51
Idiomas admitidos
inglés
Precios desde:
USD 15.00/mes
- Versión gratuita
- Prueba gratis
- Suscripción
Imágenes



















Funciones
Funcionalidades totales de Chili Piper: 60
Alternativas
Calendly

Bitrix24

EngageBay

Zoho CRM

Opiniones
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- Sector: Alimentación y bebidas
- Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
- Software usado A diario durante Más de un año
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Facilidad de uso
- Probabilidad de recomendación 9.0 /10
Making it earlier to book meetings
Revisado el 30/11/2018
Chilipiper has allowed us to grow up a bit with respect to our opp distribution from SDRs to AEs....
Chilipiper has allowed us to grow up a bit with respect to our opp distribution from SDRs to AEs. The fact that we can assign percentages of distribution is a nice feature that if used properly can make a real impact in how many deals we are able to close on a monthly basis. Customer support tends to be pretty quick and I enjoy seeing the company grow along with us.
Puntos a favor
I like the interface and the intuitiveness is second to none that I have seen in the industry. I really appreciate how I am able to put my calendar's availability in emails to send to prospects, it looks great and works exceptionally well.
Puntos en contra
The lack of customization on the admin side. The fact that I can't order assigned meeting queues once they have been established just seems silly. A company's need changes consistently and we shouldn't be forced to delete meeting queues to have the order we want.
- Sector: Software informático
- Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
- Software usado A diario durante Más de dos años
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
Clear Winner for Sales Teams, Rolls Royce of Scheduling Tools
Revisado el 18/5/2022
One of the first tools we bought building out eqtble's sales team. We didn't have time to chase...
One of the first tools we bought building out eqtble's sales team. We didn't have time to chase prospects down, so now scheduling is completely automated and our conversion has increased because of the easy user experience.
Puntos a favor
-It's built for revenue teams and features speak to that - inbound, outbound, routing are much more advanced than basic scheduling tools
-Booking experience is superior (requires less clicks and information for the customer booking)
-CS team goes above and beyond
-Automates our whole scheduling process so our team spends 0 administrative time scheduling meetings
Puntos en contra
-Setup can be a bit confusing, mostly due to the amount of customization that is possible
-More expensive than basic scheduling links
Alternativas consideradas
CalendlyRazones para cambiar a Chili Piper
Calendly was much cheaper, but had a less desirable booking experience and required significantly more manual work. They also could not integrate into our inbound lead form, so couldn't do anything from an inbound perspective. It only solved scheduling for one channel where CP solved multichannel.- Sector: Internet
- Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
- Software usado A diario durante 6-12 meses
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 0.0 /10
Do Not Purchase if you use LeanData
Revisado el 20/1/2021
It would be one thing if Chilipiper customer service was interested in working with us to fix the...
It would be one thing if Chilipiper customer service was interested in working with us to fix the issues but they are not inclined to do so. When they have engaged, they have been patronizing and impatient.
Puntos a favor
We us the automated calendar functionality - when it works and prospects are able to schedule time directly on our reps calendar, it works well and helps schedule meetings.
Puntos en contra
The software conflicts with LeanData. Chilipiper will tell you there is no problem and they deal with this all the time but the catch is that Chilipiper A) takes forever to populate fields that are crucial for routing the leads properly and B) sometimes just straight up doesn't populate those fields.
We were promised during the sales process that there would be no problems with LeanData and now that there are, Chilipiper Customer Service is completely ignoring us. We have been forced to disable Chilipiper.
- Sector: Marketing y publicidad
- Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
- Software usado A diario durante Más de dos años
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Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
I couldn't live without Chili Piper and it's features
Revisado el 23/4/2022
AMAZING, it has exceeded all expectations
AMAZING, it has exceeded all expectations
Puntos a favor
ability to qualify prospects through the self-booking appointment process and auto direct the set appointment to the correct sales rep and auto track show rates with their deep native integration with SFDC
Puntos en contra
There are a lot of features and functionality to learn and implement which is a great thing and I'm not technically savvy with the implementation, I love architecting the stack and so it takes thought and understanding what it can do for you as a platform based on your vision of your flow and this can take some time and well worth it in the end
- Sector: Software informático
- Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
- Software usado A diario durante 6-12 meses
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
Chili Piper is incredible - both the software and their team
Revisado el 18/11/2020
Puntos a favor
I can't say enough amazing things about Chili Piper. It has increased our number of meetings booked with AEs, with leads (that meet our qualification criteria) able to book a meeting with an AE directly after completing a form on our website. Not only that, but the suggested times functionality within emails (where you can suggest meeting times to a prospect that enables them one-click booking from within the email) is a game changer - with huge success from this feature alone.
The platform is intuitive and easy to use and also has huge scope for meeting a range of use cases. But not only is the platform fantastic, the Chili Piper team and our technical lead [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] is hands down the best, giving next-level support and care for customers and their use cases to solve. Thank you [SENSITIVE CONTENT HIDDEN]!!
Puntos en contra
Excited for their Hubspot integration coming out soon!
Alternativas consideradas
CalendlyRazones para cambiar a Chili Piper
Calendly is fantastic, but doesn't have the full range of features that Chili Piper does (that being said, Calendly is a slightly different type of product to Chili Piper and may not be a direct competitor). Calendly provides fantastic calendar booking functionality, but it doesn't enable meeting booking off forms or emails.Preguntas frecuentes sobre Chili Piper
He aquí algunas preguntas frecuentes sobre Chili Piper.P. ¿Qué tipo de planes de precios ofrece Chili Piper?
Chili Piper ofrece los siguientes planes de precios:
- A partir de: USD 15.00/mes Mira los planes de precios
- Modelo de precios: Suscripción
- Prueba gratis: No disponible
P. ¿Quiénes son los usuarios habituales de Chili Piper?
Los clientes habituales de Chili Piper son:
51-200, 201-500, 501-1,000, 1,001-5,000
P. ¿Qué idiomas admite Chili Piper?
Chili Piper admite los siguientes idiomas:
inglés
P. ¿Chili Piper es compatible con dispositivos móviles?
Chili Piper admite los siguientes dispositivos:
P. ¿Con qué otras aplicaciones se integra Chili Piper?
Chili Piper se integra con las siguientes aplicaciones:
Clearbit, Digioh, Formstack Forms, FrontSpin, GoTo Meeting, Google Workspace, HubSpot Marketing Hub, InstaPage, Intercom, Leadpages, Marketo Engage, Microsoft Outlook, Oracle Eloqua, Outreach, Pardot, Postal.io, RingCentral Video, Salesforce Sales Cloud, Sendoso, Slack, Tolstoy, Twilio, Unbounce, Webex, Zapier, Zoom Meetings
P. ¿Qué tipo de asistencia ofrece Chili Piper?
Chili Piper ofrece las siguientes opciones de asistencia:
E-mail/Help Desk, Preguntas frecuentes/foro, Base de conocimientos, Asistencia telefónica, Chat
Categorías relacionadas
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- Herramientas de planificación
- Software para Capacitación de ventas
- Software para calendarios
- Software para reuniones
- Programas para agendar citas
- Herramientas de administración de leads
- Software de análisis predictivo de leads
- Software de gestión de ventas internas
- Herramientas de generación de leads
- Sistemas automatizados de ventas