Showpass

Una aplicación de venta de entradas para los organizadores y participantes de eventos

4.8 /5 (121 opiniones) ¡Escribe una reseña!

Información general sobre Showpass

¿Qué es Showpass?

Showpass es una plataforma de venta de entradas online. Ayuda a los organizadores de eventos en América del Norte a vender más entradas, además de promover y administrar las ventas, los registros de llegada, las listas de invitados, las estadísticas y más, todo desde la palma de su mano. Con Showpass, los asistentes a eventos pueden encontrar los últimos eventos, comprar entradas e ingresar rápidamente, todo desde su teléfono. Los usuarios pueden configurar y vender entradas en minutos, enviar comunicaciones de marketing por SMS y correo electrónico, además de pagar mediante dispositivo móvil con la integración de eventos oficiales de Facebook. Showpass también permite la venta de entradas de marca blanca de sitios personalizados, WordPress y Squarespace.

Al crear un evento en Showpass, los usuarios pueden incluir una descripción y fotos, introducir la ubicación, la fecha y la hora del evento y configurar las ventas de entradas. Los usuarios también pueden vender artículos online antes del evento, como alimentos, bebidas, productos publicitarios y pases del estilo "evita hacer filas". Los asistentes pueden visualizar la distribución de los asientos del evento y elegir dónde desean sentarse. Los organizadores de eventos pueden ofrecer precios variables, así como entradas de temporada. Con las funciones de registro móvil, los usuarios pueden convertir cualquier teléfono inteligente en un escáner de entradas y realizar pagos de forma segura directamente en la puerta de ingreso del evento, a través de la aplicación móvil de Showpass para Android e iOS. Showpass realiza un seguimiento automático de todas las ventas y comisiones y, además, permite a los usuarios restringir las ventas en efectivo por persona. Los organizadores también cuentan con varias funciones para el escaneo RFID, así como escáneres en las puertas, lo que permite a los asistentes a eventos escanear personalmente el código QR de la entrada.

Los organizadores de eventos valoran mucho la integración con Facebook, que verifica el talento del evento y comparte el evento con los seguidores. Además de aumentar el alcance, también permite a los compradores de entradas comprar entradas y artículos publicitarios con tan solo un par de clics. No se necesita configurar ninguna cuenta, lo que te permite realizar compras impulsivas sin pensarlo dos veces.

La solución incluye marketing de marca compartida, que permite a las organizaciones de eventos publicar el evento en el sitio web de Showpass, además de correos electrónicos y redes sociales, lo que significa que el evento se comparte con decenas de miles de compradores de entradas. Los organizadores de eventos pueden mantener a los invitados al tanto sobre las próximas presentaciones, entradas anticipadas y eventos especiales con Campaign Monitor, una herramienta de correo electrónico incluida en el paquete de Showpass. Con las plantillas de tipo arrastrar y soltar, crear un correo electrónico es simple y ayuda a generar ventas de entradas. Las métricas en tiempo real informan a los organizadores de eventos sobre las estadísticas en la puerta y sobre qué asistentes ya han escaneado sus entradas. Las funciones de seguimiento de ventas informan a los usuarios acerca de quiénes son exactamente sus mayores promotores, mientras que los informes y el seguimiento de enlaces muestran a los usuarios dónde enfocar sus esfuerzos de ventas para los eventos. Showpass también incluye funciones de seguimiento de inventario, con analíticas de eventos y disponibilidad de seguimiento de ventas de entradas en tiempo real.

Información general sobre Showpass

Precio

A partir de
N/A

Opciones de precios

Prueba gratis
Gratis
Suscripción
Relación calidad-precio

Funciones de Showpass

Dispositivos
Tamaño de la empresa
P M G
Disponible en los países siguientes
Estados Unidos, Canadá
Idiomas admitidos
Inglés

Medios

Easily add e-commerce check-out for your tickets directly on your own website or right from your Facebook event page
Let your attendees get a glimpse of what they’re buying and easily choose where they want to sit, with customized layouts
Event analytics will help you make the right decisions to sell out your event
Give anyone with a smartphone the ability to sell tickets and promote your event, with the permissions you select
Users simply scan the Showpass QR code to instantly check in any tickets or products under their account
Captura de pantalla de Showpass: Easily add e-commerce check-out for your tickets directly on your own website or right from your Facebook event page Captura de pantalla de Showpass: Let your attendees get a glimpse of what they’re buying and easily choose where they want to sit, with customized layouts Captura de pantalla de Showpass: Event analytics will help you make the right decisions to sell out your event Captura de pantalla de Showpass: Give anyone with a smartphone the ability to sell tickets and promote your event, with the permissions you select Captura de pantalla de Showpass: Users simply scan the Showpass QR code to instantly check in any tickets or products under their account

Opiniones de Showpass

Opiniones de Showpass

Calificación general
4.8
/
5
Excelente
94

Muy bien
26

Normal
1

Pobre
0

Malo
0

Relación calidad-precio
4.7
Funciones
4.6
Facilidad de uso
4.5
Asistencia al cliente
4.8
99% Un ha recomendado esta aplicación
Jeff K.

ShowPass to Keep Your Event or Find an Event

As noted above, Showpass is currently showing a sense of care and concern with the pandemic coronavirus by giving their clients a sense of less worry as events are being cancelled or postponed. Truly stepping out front to ensure credits, refunds and a general sense of compassion as we all endure this terrifying time in our world. Their commitment to our ( me as a user ) safety and well being with minimal losses that are out of our general handling are exactly what Showpass is playing a larger role in. This gives a lot of us a sense of satisfaction and excellent customer service. They are a large leader in event sales and in the scope for people putting on these events as well. They keep us a little calmer by showing how well they value their clients.


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Wendy G.

Crankworx Review

I enjoy the personalized customer service that Showpass provides. You can get in touch with Showpass using their chat box and receive replies to questions in a timely manner. There have been a few glitches that I have identified and let Showpass know which they have subsequently fixed to ensure everything works as it should. There has also been functionality that we wanted to see on the Showpass platform, and they have been very open to us making these suggestions for improvements, and they have implemented these suggestions over the past year. Showpass is an easy platform to use and we love the widgets that allow us to sell tickets directly on our website, without having to redirect customers to the Showpass website. The Showpass Dashboard app is a great tool when monitoring capacity levels at the door of your event. Very addictive checking the app daily to see how many tickets have sold as well :)


Traducir con Google
Kayla B.

My favorite ticketing service to-date

I love the suggestions it made for elevating the experience for ticket buyers. It's all very easy to share. I'm really impressed


Traducir con Google
Oliver P.

Showpass Review

Top notch, love the low service fees


Traducir con Google
Sarah W.

Hospitality Heaven

A great team that makes you feel important. I would never use another ticketing site after dealing with Showpass


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Jeff K.
Sector: Hostelería
Tamaño de la empresa: 5001-10,000 empleados
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ShowPass to Keep Your Event or Find an Event

Software usado Otro durante Más de un año
Revisado el 15/3/2020
Fuente de la reseña: Capterra

As noted above, Showpass is currently showing a sense of care and concern with the pandemic coronavirus by giving their clients a sense of less worry as events are being cancelled or postponed. Truly stepping out front to ensure credits, refunds and a general sense of compassion as we all endure this terrifying time in our world. Their commitment to our ( me as a user ) safety and well being with minimal losses that are out of our general handling are exactly what Showpass is playing a larger role in. This gives a lot of us a sense of satisfaction and excellent customer service. They are a large leader in event sales and in the scope for people putting on these events as well. They keep us a little calmer by showing how well they value their clients.

Puntos a favor

I wanted to express gratitude as it plays out in Today's current situation with covid-19 and the health and safety of event goers. I am purely a user and have not used my showpass account in quite some time. Aside from having excellent event purchase options and tickets to the best, I have seen what a positive position the company is taking to put some peace of mind to those of us scared by or impacted by the current coronavirus outbreak. This company is showing that we ( the clients) matter by backing ticket sales with refundable options or to back out by choice with virtually no penalty. Truly a step above by alerting their client list rather than by having us do the work.

Puntos en contra

I like the layout and in this particular review noted very positive aspects. As a user there are basic little things that might give me a sense of lesser satisfaction - pricing for events as an example-but there isn't anything on a larger scale at this time that bothers me.

Desglose por calificación

Relación calidad-precio
Facilidad de uso
Asistencia al cliente

Probabilidad de recomendación: 10.0/10

Wendy G.
Sector: Deportes
Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
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Crankworx Review

Software usado Semanalmente durante Más de un año
Revisado el 31/12/2019
Fuente de la reseña: Capterra

I enjoy the personalized customer service that Showpass provides. You can get in touch with Showpass using their chat box and receive replies to questions in a timely manner. There have been a few glitches that I have identified and let Showpass know which they have subsequently fixed to ensure everything works as it should. There has also been functionality that we wanted to see on the Showpass platform, and they have been very open to us making these suggestions for improvements, and they have implemented these suggestions over the past year. Showpass is an easy platform to use and we love the widgets that allow us to sell tickets directly on our website, without having to redirect customers to the Showpass website. The Showpass Dashboard app is a great tool when monitoring capacity levels at the door of your event. Very addictive checking the app daily to see how many tickets have sold as well :)

Puntos a favor

The ability to sell ticket packages/multi passes that contain more than one event to our customers, and the ease of sending out complimentary tickets to sponsors/partners via email, were the main reasons we switched to using Showpass as our ticketing platform. We send out lots of free tickets to partners/VIPs so having all the events as an option in one screen and being able to select more than one event at a time was a huge win for us.

Puntos en contra

I wish there was a bit more of a draft view when setting up products, whereby you can see what the customer will see, including total costs including fees and taxes etc for tickets, without having to make the event visible to the public/live. It would also be great to have a little more event specific settings rather than settings that apply to all events i.e. if you only want someone to see certain stats for an event, or give a colleague access to one event only, not all events etc.

Desglose por calificación

Relación calidad-precio
Facilidad de uso
Asistencia al cliente

Probabilidad de recomendación: 10.0/10

Kayla B.
Sector: Artes escénicas
Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
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My favorite ticketing service to-date

Software usado Semanalmente durante 6-12 meses
Revisado el 9/1/2021
Fuente de la reseña: Capterra

I love the suggestions it made for elevating the experience for ticket buyers. It's all very easy to share. I'm really impressed

Puntos a favor

The majority of this software is super user friendly, as someone who does not credit herself to be a whiz at technology. The customer service is prompt and friendly. The fees are very reasonable, and there are features like returns and group messaging that are very helpful.

Puntos en contra

I found there to be some runaround to get to specific places I wanted to visit on the site, it sometimes seemed unnecessary but it has been a minute since I had shows to ticket for so I can't remember the exact example.

Desglose por calificación

Relación calidad-precio
Facilidad de uso
Asistencia al cliente

Probabilidad de recomendación: 10.0/10

Oliver P.
Sector: Música
Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
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Showpass Review

Software usado Semanalmente durante Prueba gratis
Revisado el 30/12/2019
Fuente de la reseña: Capterra

Top notch, love the low service fees

Puntos a favor

Everything is very easy to use including the app which helps with check ins and stats while away from the desktop

Puntos en contra

Not many cons. Some question take awhile to respond from reps but our main person [SENSITIVE CONTENT HIDDEN]
is amazing. Always hear back ASAP even over the holidays :)

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Respuesta de Showpass

Hi Oliver, we're glad to hear you find Showpass so easy to use! We'll take your feedback on response times back to the team. We're rolling out new chat support fairly soon which will allow you to get answers to questions sooner and connect with our team in real-time. :)

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Relación calidad-precio
Facilidad de uso
Asistencia al cliente

Probabilidad de recomendación: 10.0/10

Sarah W.
Sector: Hostelería
Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
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Hospitality Heaven

Software usado Mensualmente durante Más de dos años
Revisado el 1/10/2020
Fuente de la reseña: Capterra

A great team that makes you feel important. I would never use another ticketing site after dealing with Showpass

Puntos a favor

User friendly platform, easy to navigate and any issues you may have are promptly sorted when you reach out to customer service. Had to refund a lot of tickets after the lockdown and Showpass was wonderful with helping me manage it.

Puntos en contra

The sizing with photos was an issue however the team was very helpful with sorting this for me

Desglose por calificación

Relación calidad-precio
Facilidad de uso
Asistencia al cliente

Probabilidad de recomendación: 10.0/10

Recomendación de usuario
9.3/10
Basado en 121 valoraciones de usuarios
Compara con las alternativas según las recomendaciones de los usuarios
Compara las alternativas

Precios de Showpass

Precios de Showpass

A partir de
N/A
Prueba gratis
Gratis
Suscripción
Relación calidad-precio
Relación calidad-precio
4.7/5
Basado en 121 valoraciones de usuarios
Compara las alternativas según la relación calidad-precio
Compara las alternativas

Funciones de Showpass

Funciones de Showpass

API
Base de datos de clientes
Campos personalizables
Creación de informes personalizables
Creación de informes y estadísticas
Creación de marca personalizable
Datos en tiempo real
Encuestas y comentarios
Gestión de calendarios
Gestión de contactos
Importación y exportación de datos
Integración de correo electrónico
Integración de redes sociales
Integración de terceros
Modelos personalizables
Notificaciones automáticas
Pagos electrónicos
Panel de actividades
Recordatorios
Seguimiento de actividades
Funciones
4.6/5
Basado en 121 valoraciones de usuarios
Compara con las alternativas según la valoración de características
Compara las alternativas

Categorías

Preguntas frecuentes sobre Showpass

Preguntas frecuentes sobre Showpass

He aquí algunas preguntas frecuentes sobre Showpass.

P. ¿Qué tipo de planes de precios ofrece Showpass?

Showpass ofrece los siguientes planes de precios:

Modelo de precios: Gratis, Suscripción

Prueba gratis: Disponible

P. ¿Cuáles son las características principales de Showpass?

No tenemos información sobre las características de Showpass

P. ¿Quiénes son los usuarios habituales de Showpass?

Los clientes habituales de Showpass son:

Empresas pequeñas, Empresas Grandes, Administraciones públicas, Sin ánimo de lucro, Trabajadores autónomos, Empresas medianas

P. ¿Qué idiomas admite Showpass?

Showpass admite los siguientes idiomas:

Inglés

P. ¿Showpass es compatible con dispositivos móviles?

Showpass admite los siguientes dispositivos:

Android, iPhone, iPad

P. ¿Con qué otras aplicaciones se integra Showpass?

Showpass se integra con las siguientes aplicaciones:

Campaign Monitor, Facebook, Squarespace, Wordpress

P. ¿Qué tipo de asistencia ofrece Showpass?

Showpass ofrece las siguientes opciones de asistencia:

Asistencia telefónica, Asistencia en línea