Sched

Programación en tiempo real para eventos físicos y virtuales

4.6 /5 (60 opiniones) ¡Escribe una reseña!

Información general sobre Sched

¿Qué es Sched?

Sched es un software de gestión de eventos que permite a los usuarios gestionar eventos completos desde un solo lugar. Ofrece multitud de funciones que incluyen programación de eventos, gestión de oradores y patrocinadores, sincronización de calendario, señalización digital, gestión de asistencia, gestión de sitios web de eventos y más. Sched también proporciona a los usuarios aplicaciones móviles personales y un generador de agenda. Sirve como plataforma de eventos para equipos pequeños y mantiene todo sincronizado automáticamente.

El sitio web de eventos de Sched muestra los detalles del evento y ayuda a aumentar los registros en los eventos. La tecnología de señalización digital presenta el programa del evento en los monitores y proyectores dispuestos en la ubicación. La función de buscador de amigos destaca a los amigos que asisten al evento y las fuentes de Twitter mantienen la conversación animada e interesante. La función de gestión de asistencia permite a los usuarios reservar su plaza y unirse a la lista de espera de talleres con espacios limitados. Los usuarios pueden ahorrar tiempo al permitir que los oradores administren sus propias sesiones y carguen los recursos de su presentación directamente en la aplicación.

Sched también ayuda a los usuarios a aumentar las oportunidades de patrocinio al ofrecerles 8 formas de presentar su logotipo en la aplicación móvil, los recordatorios y el sitio web. La sincronización de entradas de Eventbrite incorpora a los asistentes al software controlando lo que pueden agregar según su entrada. Otras funciones de Sched incluyen una aplicación de registro, gestión de capacidad y lista de espera, gestión de sesiones, herramientas de correo electrónico, personalización de marca, API, informes de comentarios y más.

Información general sobre Sched

Precio

A partir de
USD 0.00/año

Opciones de precios

Prueba gratis
Licencia de pago único
Gratis
Suscripción
Relación calidad-precio

Funciones de Sched

Dispositivos
Tamaño de la empresa
P M G
Disponible en los países siguientes
Estados Unidos, Canadá, Reino Unido, Australia, Alemania, Brasil, México
Idiomas admitidos
Inglés

Medios

Publish and manage all your event details in one place
Browse the entire event schedule via the mobile app
Vídeo de Sched Vídeo de Sched Captura de pantalla de Sched: Publish and manage all your event details in one place Captura de pantalla de Sched: Browse the entire event schedule via the mobile app

Opiniones de Sched

Opiniones de Sched

Calificación general
4.6
/
5
Excelente
46

Muy bien
8

Normal
4

Pobre
2

Malo
0

Relación calidad-precio
4.7
Funciones
4.4
Facilidad de uso
4.6
Asistencia al cliente
4.7
90% Un ha recomendado esta aplicación
Heather B.

Sched is my best friend!

Communication is the main problem that Sched solves. It's an at-a-glance snapshot of an entire evening that easily drills down into specifics. It invites interaction, so that's another communication problem solved/helped. I couldn't be more thrilled to have Sched working on my event's behalf. Thank you!


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James C.

Excellent package and service

We used to publish our own website with conference info; it had the basic info, but it was hard to keep the pieces consistent. Now we link to the Sched site from our event page and attendees find everything there. Speakers can post their pix and handouts and complete/update their profiles and send e-mail blasts to all who signed up for their workshop. We got good reporting and from it (and Google Analytics) see a high engagement rate (not just page views; over half set up accounts and created a personal schedule). This is all from their lowest service level/tier; higher levels integrate more with registration/payment etc., but we already have an online store and used it for front-end registration.


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Lois S.

Used Sched to Organize our Annual Conference

We needed to organize a virtual conference for advocates around BC on fairly short order. We found that Sched did all hat we wanted from a tool and was way cheaper than other options.


Traducir con Google
Lane S.

Horrible Customer Service

It wasn't too difficult to get everything set up, but we needed a human to help us select the right package to purchase. It was way too difficult reaching someone and we were actually told that no one could assist us for at least another week because that department was going to a conference.


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Amber S.

Best Decision our Organization Made!

My experience was very positive! I loved the supportive documents, materials, and videos that were provided for me, as the conference organizer. What was most beneficial for me was allowing all of the different Zoom links to be housed in a single location. The color-coded organization and ability to personalize the aesthetics was incredible.


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Heather B.
Sector: Bellas artes
Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
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Sched is my best friend!

Software usado Otro durante Más de dos años
Revisado el 15/11/2018
Fuente de la reseña: Capterra

Communication is the main problem that Sched solves. It's an at-a-glance snapshot of an entire evening that easily drills down into specifics. It invites interaction, so that's another communication problem solved/helped. I couldn't be more thrilled to have Sched working on my event's behalf. Thank you!

Puntos a favor

What DON'T I love about this software? I love that it does whatever I want--I love that it's accessible and can be organized in so many different views, I love that it's embeddable on other sites, that the links to individual events are shareable, that it's COLOR CODED. I guess if I had to boil it down, I love that Sched creates a central place where my entire event can be housed, with all its moving pieces and participants, and that it's equally friendly to internal and external audiences.

Puntos en contra

I might be missing this, but it might be fun to be able to upload artwork for individual sessions. I've also had people ask for a maps function, so it might be cool to be able to see all my venues on a map or diagram, with addresses attached.

I'm sure I haven't even begun to understand all that Sched is capable of. I just love that it works for me every year and that my users are getting more acquainted with it, so. . . thanks for staying consistent and continuously improving our experience!

Desglose por calificación

Facilidad de uso
Asistencia al cliente

Probabilidad de recomendación: 10.0/10

James C.
Sector: Instituciones religiosas
Tamaño de la empresa: 501-1000 empleados
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Excellent package and service

Software usado Otro durante Más de dos años
Revisado el 24/8/2018
Fuente de la reseña: Capterra

We used to publish our own website with conference info; it had the basic info, but it was hard to keep the pieces consistent. Now we link to the Sched site from our event page and attendees find everything there. Speakers can post their pix and handouts and complete/update their profiles and send e-mail blasts to all who signed up for their workshop. We got good reporting and from it (and Google Analytics) see a high engagement rate (not just page views; over half set up accounts and created a personal schedule). This is all from their lowest service level/tier; higher levels integrate more with registration/payment etc., but we already have an online store and used it for front-end registration.

Puntos a favor

One-stop shop for event management: attendees, speakers/handouts, exhibitors, rooms, messaging, feedback, social sharing....

Mobile-friendly site and app for participants to create/manage their schedules, submit feedback, share content, etc..

Smart import/export/update

Responsive personal tech support

Good pricing plans especially for nonprofits

Puntos en contra

We ran into a couple of small limitations (e.g. can't embed image in e-mail blast), but we found workarounds and Sched team is using our feedback to improve their platform.

Desglose por calificación

Relación calidad-precio
Facilidad de uso
Asistencia al cliente

Probabilidad de recomendación: 10.0/10

Lois S.
Sector: Servicios jurídicos
Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
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Used Sched to Organize our Annual Conference

Software usado Otro durante 6-12 meses
Revisado el 7/12/2020
Fuente de la reseña: Capterra

We needed to organize a virtual conference for advocates around BC on fairly short order. We found that Sched did all hat we wanted from a tool and was way cheaper than other options.

Puntos a favor

The set up and format of the agenda is great! I like having colors for different streams - it makes the agenda easy to use. Speakers and participants generally found it easy to use.

Puntos en contra

We are interested in looking at how to do follow up evaluations. We would like to be able to modify the basic sched questions to suit our needs. In webinars we were able to give participants a link for feedback. Will look into google options.

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Respuesta de Sched

Hi Lois, thank you for the review. We're so glad Sched was what you needed for your event!

We do get questions about how to pronounce the company name all the time. It's become a bit of a joke at this point so we made a silly video: https://sched.com/say-it.

Desglose por calificación

Relación calidad-precio
Facilidad de uso
Asistencia al cliente

Probabilidad de recomendación: 10.0/10

Lane S.
Sector: Gestión de organizaciones sin ánimo de lucro
Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
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Horrible Customer Service

Software usado Otro durante 6-12 meses
Revisado el 20/11/2019
Fuente de la reseña: Capterra

It wasn't too difficult to get everything set up, but we needed a human to help us select the right package to purchase. It was way too difficult reaching someone and we were actually told that no one could assist us for at least another week because that department was going to a conference.

Puntos a favor

We liked that if needed, you could print out the schedule.

Puntos en contra

There is no customer support. The only way to reach someone for assistance is to find a spot on THEIR calendar for them to call you.

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Respuesta de Sched

Hi Lane, I'm very sorry we were not available for a call right away when you reached out. As a fully remote company, we take one trip a year to do big-picture planning and foster connection. We will be working together to create a better system for handling inquiries during our future off-site team events.

Desglose por calificación

Relación calidad-precio
Facilidad de uso
Asistencia al cliente

Probabilidad de recomendación: 1.0/10

Amber S.
Sector: Administración educativa
Tamaño de la empresa: Trabajador autónomo
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Best Decision our Organization Made!

Software usado Otro durante Más de un año
Revisado el 13/12/2020
Fuente de la reseña: Capterra

My experience was very positive! I loved the supportive documents, materials, and videos that were provided for me, as the conference organizer. What was most beneficial for me was allowing all of the different Zoom links to be housed in a single location. The color-coded organization and ability to personalize the aesthetics was incredible.

Puntos a favor

The software is incredibly intuitive to set up and manage. The set up allowed such an easy-to-navigate experience for conference attendees. I absolutely cannot imagine hosting an event without Sched!

Puntos en contra

With all the many wonderful features Sched had to offer, it was difficult for me to know where to start when setting up the event. The more I immersed myself in the software, the more features I realized were available for use.

Desglose por calificación

Relación calidad-precio
Facilidad de uso
Asistencia al cliente

Probabilidad de recomendación: 10.0/10

Recomendación de usuario
9.1/10
Basado en 60 valoraciones de usuarios
Compara con las alternativas según las recomendaciones de los usuarios
Compara las alternativas

Precios de Sched

Precios de Sched

A partir de
USD 0.00/año
Prueba gratis
Licencia de pago único
Gratis
Suscripción
Relación calidad-precio
Relación calidad-precio
4.7/5
Basado en 60 valoraciones de usuarios
Compara las alternativas según la relación calidad-precio
Compara las alternativas

Funciones de Sched

Funciones de Sched

API
Base de datos de clientes
Campos personalizables
Creación de informes personalizables
Creación de informes y estadísticas
Creación de marca personalizable
Datos en tiempo real
Encuestas y comentarios
Gestión de calendarios
Gestión de contactos
Importación y exportación de datos
Integración de correo electrónico
Integración de redes sociales
Integración de terceros
Modelos personalizables
Notificaciones automáticas
Pagos electrónicos
Panel de actividades
Recordatorios
Seguimiento de actividades
Funciones
4.4/5
Basado en 60 valoraciones de usuarios
Compara con las alternativas según la valoración de características
Compara las alternativas

Categorías

Preguntas frecuentes sobre Sched

Preguntas frecuentes sobre Sched

He aquí algunas preguntas frecuentes sobre Sched.

P. ¿Qué tipo de planes de precios ofrece Sched?

Sched ofrece los siguientes planes de precios:

A partir de: USD 0.00/año

Modelo de precios: Licencia de pago único, Gratis, Suscripción

Prueba gratis: Disponible

P. ¿Cuáles son las características principales de Sched?

No tenemos información sobre las características de Sched

P. ¿Quiénes son los usuarios habituales de Sched?

Los clientes habituales de Sched son:

Empresas pequeñas, Empresas Grandes, Administraciones públicas, Sin ánimo de lucro, Empresas medianas

P. ¿Qué idiomas admite Sched?

Sched admite los siguientes idiomas:

Inglés

P. ¿Sched es compatible con dispositivos móviles?

Sched admite los siguientes dispositivos:

Android, iPhone, iPad

P. ¿Con qué otras aplicaciones se integra Sched?

Sched se integra con las siguientes aplicaciones:

Eventbrite, VBO Tickets

P. ¿Qué tipo de asistencia ofrece Sched?

Sched ofrece las siguientes opciones de asistencia:

Asistencia telefónica, Asistencia en línea, Preguntas frecuentes, Tutoriales en vídeo