ISL Light Remote Desktop

ISL Light Remote Desktop

Software de soporte remoto y acceso remoto desatendido

4.7/5 (161 opiniones)

Información general sobre ISL Light Remote Desktop

ISL Online es un software de soporte remoto que te permite ofrecer asistencia remota rápida. Puedes acceder y controlar computadoras atendidas o desatendidas (Windows, Mac o Linux) en segundos desde cualquier computadora o dispositivo móvil y brindar asistencia técnica a los usuarios de dispositivos móviles. Es una solución de soporte remoto enriquecida en funciones, que incluye transferencia de archivos, chat de texto, llamadas de audio y video, grabación de sesión, acceso desatendido, tunelización RDP, modo administrativo, creación de informes y opciones de personalización.

El software de escritorio remoto se puede personalizar para que coincida con el diseño gráfico de tu empresa y puedes activar y desactivar características específicas y aplicar medidas de seguridad avanzadas para adaptarlas mejor a tu flujo de trabajo. La licencia de ISL Online incluye un software patentado de chat en vivo, que puedes aplicar a tu sitio web y ofrecer a tus clientes un canal muy eficiente de comunicación y asistencia. Desde un chat en vivo, puedes iniciar una conexión de escritorio remoto con tu cliente con solo un clic, sin pasarle el código de sesión. Es la forma más rápida y sencilla de iniciar una sesión de soporte remoto.

Con una licencia puedes crear cualquier cantidad de usuarios, instalar software en cualquier cantidad de estaciones de trabajo y dar asistencia a cualquier cantidad de clientes. Puedes optar por una licencia en la nube o local.

Precio

A partir de
USD 145.00/año
Opciones de precios
Prueba gratis
Suscripción
Relación calidad-precio

Dispositivos

Tamaño de la empresa

P
M
G

Disponible en los países siguientes

Asia, Australia, Brasil, Canadá, China y otros 5, Europa, Alemania, India, Japón, Latinoamérica

Idiomas admitidos

Árabe, Chino (simplificado), Chino (tradicional), Checo, Danés y otros 13, Neerlandés, Inglés, Francés, Alemán, Hebreo, Italiano, Japonés, Noruego, Polaco, Portugués, Ruso, Español, Sueco

Reseñas de ISL Light Remote Desktop

Calificación general
4.7/5
98% reseñas positivas
123
Excelente
35
Muy bien
2
Media
0
Mediocre
1
Horrible
Nigel S.
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Use ISL Remote Desktop to perform Remote Support

Software usado A diario durante Más de dos años
Revisado el 3/7/2019
Fuente de la reseña: Capterra

We have been using ISL for around 5 years, and it is the mainstay of our ability to provide remote support to our clients. We have also been able to allow users to access their own computer when working away from their desk using some of the tools provided by ISL, which makes the product a hit with our clients as well.

Puntos a favor

The ability to group users together, to easily assign who on our support team can access which computers, and the ease of transferring files from ourselves onto the remote computer. And perhaps the greatest value is that we can set up the various parameters in a command line executable, so we don't need to set them up by hand every time.

Puntos en contra

It can sometimes take a few minutes between the user providing access and it appearing as an available remote system on our console

Desglose por calificación

Relación calidad-precio
Facilidad de uso
Asistencia al cliente

Probabilidad de recomendación

10.0/10
Christian M.
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Solid alternative to Teamviewer

Software usado A diario durante Más de dos años
Revisado el 30/5/2019
Fuente de la reseña: Capterra

It was a positive experience for us so far. The software allows us to provide a professionally looking remote support service to mostly new and unknown users.

Puntos a favor

We've just renewed our license for the third year. We're using it to provide remote tech support for our customers and it never let us down so far. Our support staff likes working with it. Certainly not looking back to Teamviewer again.

Puntos en contra

Two relatively small issues with it, last time we checked:
1. The chat identifies our staff as "Desk" and there is no way to change this. In TeamViewer we could set our identification to whatever we wanted (We had it set to "Firstname Lastname - Company" for clarity and personal touch).
2. It uses the chat like a log, so everything that happens while we're connected gets logged in the chat, and we feel it's difficult to carry on a conversation with someone with log output cluttering the chat.

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Relación calidad-precio
Facilidad de uso
Asistencia al cliente

Probabilidad de recomendación

8.0/10
Mark L.
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Great Value Remote Support Software

Software usado A diario durante Más de un año
Revisado el 14/2/2019
Fuente de la reseña: Capterra

I used to use LogMeIn and was approached by ISL to try out there product initially I said no then the price of the other product had its third increase in twelve months which made it too expensive. Since then I haven't looked back, I can connect to my clients quickly and securely and provide the type of service my clients expect as if I was there in person. I must use the software three to four times a day on average and now most of my support work is done remotely saving journey time and fuel cost. It's made me more efficient.

Puntos a favor

ISLOnline has all the features of it's competitors but at a more competitive price. The software is continually being developed and improved and can be branded to suit your company needs. It supports remote connections to multi platform and devices and has a chat platform for you to converse with your customers which can be added to your website. Technical support is first class and they are extremely helpful when you first begin using the software. You get an evelauation period to trial the fully featured software and this can be extended if needs be so you can be sure. Did I mention the price?

Puntos en contra

I would like to see some improvements in the Remote support logging page as I use this to generate invoicing information and it takes an export of the log and some reformatting to get it in the state I need.

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Respuesta de ISL Online

Hello,

thank you for your review!

We are currently developing some new features for the reports page, which will soon show the name of the computer in the list aswell, making it easier to see which computer you were connected to in a particular session.

If you have any requests which you would like to see added to the reports page (or to ISL products in general) please send us an email to [email protected] or visit our live chat on our website www.islonline.com!

Best regards,
Domen Vidmar
ISL Online Team

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Relación calidad-precio
Facilidad de uso
Asistencia al cliente

Probabilidad de recomendación

10.0/10
Gary H.
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ISLOnline easy to use

Software usado A diario durante Más de dos años
Revisado el 31/10/2019
Fuente de la reseña: Capterra

It allows me to support my customers 24-7 not just Monday-Friday 9-5. It saves site visits and allows me to quickly fix a problem.

Puntos a favor

Easy to setup and supports multiple platforms. You can add multi sessions for a fixed fee. Flexible subscription I started off with a price per use with a few customer then upgraded when the I built a larger customer base. Recently I have started to use the Web Conference feature for hosting online demos.

Puntos en contra

I would prefer a drag and drop to specific folder when transferring files. I would also like remote printing

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Respuesta de ISL Online

We are currently working on a new implementation of file transfer which will improve the file transfer functionality.

For the remote printing functionality, please check the following ticket on how to do this with ISL Light: https://help.islonline.com/56320/374642

Best regards,

Domen Vidmar, ISL Online Team

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Relación calidad-precio
Facilidad de uso

Probabilidad de recomendación

10.0/10
Christian H.
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Fast and not bloated

Software usado A diario durante Más de dos años
Revisado el 11/10/2019
Fuente de la reseña: Capterra

Remote management of external PC players for digital signage software for 500 players at different locations.
A key success factor in delivering our service.

Puntos a favor

Fast and reliable software for controlling remote computers. All functions you would expect like file transfer, keyboard shortcuts, focus on quality or speed. Web interface, PC client and Android client for remote management. You could help your customers even when gone shopping with the wife!
Firewall friendly.

Puntos en contra

Last time I've checked it does not offer support for taking control of android units.

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Respuesta de ISL Online

We offer remote control for Samsung, Cyrus and rooted Android devices. With other devices, remote viewing is possible.

Best regards,
Domen Vidmar, ISL Online Team

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Relación calidad-precio
Facilidad de uso
Asistencia al cliente

Probabilidad de recomendación

10.0/10

Precios de ISL Light Remote Desktop

A partir de
USD 145.00/año
Opciones de precios
Prueba gratis
Suscripción
Relación calidad-precio

Funciones de ISL Light Remote Desktop

  • API
  • Chat
  • Creación de informes y estadísticas
  • Creación de marca personalizable
  • Encuestas y comentarios
  • Gestión de flujos de trabajo
  • Gestión de la base de conocimiento
  • Historial de contactos
  • Integración de CRM
  • Integración de terceros
  • Mensajería instantánea
  • Panel de actividades
  • Supervisión
  • Supervisión en tiempo real

  • Comunicación multicanal
  • Integración de correo electrónico
  • Integración de redes sociales
  • Notificaciones automáticas
  • Priorización
  • Support Ticket Management

Preguntas frecuentes sobre ISL Light Remote Desktop

He aquí algunas preguntas frecuentes sobre ISL Light Remote Desktop.

P. ¿Qué tipo de planes de precios ofrece ISL Light Remote Desktop?

ISL Light Remote Desktop ofrece los siguientes planes de precios:

A partir de: USD 145.00/año

Modelo de precios: Suscripción

Prueba gratis: Disponible

P. ¿Cuáles son las características principales de ISL Light Remote Desktop?

No tenemos información sobre las características de ISL Light Remote Desktop

P. ¿Quiénes son los usuarios habituales de ISL Light Remote Desktop?

Los clientes habituales de ISL Light Remote Desktop son:

Empresas Grandes, Empresas medianas, Administraciones públicas, Empresas pequeñas

P. ¿Qué idiomas admite ISL Light Remote Desktop?

ISL Light Remote Desktop admite los siguientes idiomas:

Árabe, Chino (simplificado), Chino (tradicional), Checo, Danés, Neerlandés, Inglés, Francés, Alemán, Hebreo, Italiano, Japonés, Noruego, Polaco, Portugués, Ruso, Español, Sueco

P. ¿Qué tipo de planes de precios ofrece ISL Light Remote Desktop?

ISL Light Remote Desktop cuenta con los siguientes planes de precios:

Suscripción

P. ¿ISL Light Remote Desktop es compatible con dispositivos móviles?

ISL Light Remote Desktop admite los siguientes dispositivos:

Android, iPhone, iPad

P. ¿Con qué otras aplicaciones se integra ISL Light Remote Desktop?

ISL Light Remote Desktop se integra con las siguientes aplicaciones:

Autotask, Avast Business, Bitrix24

P. ¿Qué tipo de asistencia ofrece ISL Light Remote Desktop?

ISL Light Remote Desktop ofrece las siguientes opciones de asistencia:

Preguntas frecuentes, Asistencia en línea, Asistencia telefónica, Tutoriales en vídeo