CloudTalk

CloudTalk

Software de centro de atención telefónica basado en la nube para equipos de ventas y asistencia

4.6/5 (118 opiniones)

Información general sobre CloudTalk

¿Qué es CloudTalk?

CloudTalk es un sistema de telefonía empresarial, inteligente e intuitivo, para empresas de todos los tamaños que hacen negocios por internet y que buscan mejorar la productividad del equipo y las experiencias de los clientes.

Accesible a través de aplicaciones de navegador y de escritorio, CloudTalk permite que los equipos de contacto y centro de atención telefónica hagan y reciban llamadas en cualquier lugar, en cualquier dispositivo, con números internacionales de más de 80 países de todo el mundo. El software procesa las llamadas entrantes con un menú de respuesta de voz interactiva (IVR) y enrutamiento de llamadas y puede utilizarse para interconectar departamentos, sucursales y empleados, automatizar el llamado a clientes potenciales para los equipos de ventas y mejorar la experiencia del cliente.
CloudTalk se integra con soluciones populares de CRM, servicio de ayuda y comercio electrónico (incluidas Zendesk, Live Agent, Zoho CRM y Magento) con integraciones predefinidas de un solo clic y puede conectarse a cualquier otra herramienta a través de una API abierta.

Con CloudTalk, los equipos siempre tienen acceso a información actualizada y los agentes y empleados pueden ver los detalles completos de la persona que llama antes de responder la llamada.

Información general sobre CloudTalk

Precio

A partir de
USD 15.00/mes

Opciones de precios

Prueba gratis
Suscripción
Relación calidad-precio

Funciones de CloudTalk

Dispositivos
Tamaño de la empresa
P M G
Disponible en los países siguientes
Asia, Australia, Brasil, Canadá, China y otros 5, Europa, Alemania, India, Japón, Latinoamérica
Idiomas admitidos
Checo, Inglés

Capturas de pantalla

Captura de pantalla de CloudTalk: Learn what are the strengths and weaknesses of your team thanks to CloudTalk statistics.
Captura de pantalla de CloudTalk: Learn what are the strengths and weaknesses of your team thanks to CloudTalk statistics. Captura de pantalla de CloudTalk: Call history and logs including total calls, average call duration, waiting time, and missed calls. Captura de pantalla de CloudTalk: VoIP telephony system can be integrated with CRM, Helpdesk, and eCommerce solutions. Captura de pantalla de CloudTalk: Integrate Pipedrive with CloudTalk to improve your sales team performance. Captura de pantalla de CloudTalk: View active calls, notes, and customer order details. Captura de pantalla de CloudTalk: Empower your sales call center with live coaching or sales scripts without disrupting the flow of a conversation.

Opiniones de CloudTalk

Opiniones de CloudTalk

Calificación general
4.6
/
5
Excelente
91

Muy bien
19

Normal
4

Pobre
1

Malo
3

Relación calidad-precio
4.5
Funciones
4.5
Facilidad de uso
4.7
Asistencia al cliente
4.6
93% Un ha recomendado esta aplicación
Matej K.

Great product with outstanding support

We are very happy customers and compared to the alternatives we were choosing from, we are sure we did a best decision going for CloudTalk!


Traducir con Google
Eyituoyo O.

intruitive for Both Admins and Users

There are few companies that earn our respect in both terms of service and after-sales support and Cloudtalk has really impressed us. We see ourselves doing business with them for the foreseeable future.


Traducir con Google
Joey C.

Excellent Cloud Base Phone System

Cloudtalk gave us full flexibility over our incoming phone setup. We can easily switch between mobiles, computers, etc wherever we are and it connects with our CRM, so all calls our tracked and connected into our other workflows.


Traducir con Google
Careyn Q.

App is Good But Still Needs Improvement

Benefits:
-I can go anywhere with the handy mobile app on my iphone and still take business calls while mobile
-I can listen to the recordings anytime and go back to them when necessary
-I can easily connect with guests and colleagues and this drives more value into the business.


Traducir con Google
Greg B.

Highly Effective Low Cost Softphone for International Calls

I have been using Cloudtalk for a good quarter now and I am pleased with the service. The call rates are extremely competitive and I like the simplicity of the tool. It basically provides a simple softpad phone to make lots of quick-fire calls and I like the fact that they are recorded and logged - Perfect if you want to forward a copy of the call to a colleague or simply listen for your own benefit to extract some details - I like the fact there is a phone app too - useful if you are getting call backs if you are out of the office or away from the desk top app. Finally if you are patiant, then it integrates nicely with PipeDrive and provides lots of useful metric for senior management - a good all round tool


Traducir con Google
Matej K.
Sector: Software informático
Tamaño de la empresa: 13-50 empleados
Traducir a español

Great product with outstanding support

Software usado A diario durante Más de dos años
Revisado el 25/7/2019
Fuente de la reseña: GetApp

We are very happy customers and compared to the alternatives we were choosing from, we are sure we did a best decision going for CloudTalk!

Puntos a favor

We are pretty happy how quick we were able to implement CloudTalk into our company. With call center it used to be very common to start using it after several days and you were never used to it. Until now. We felt like CloudTalk is more like a automation tool that call center software, since it saves you a lot of time on repetitive tasks that you most likely hate.

Puntos en contra

We would need more software connected to CloudTalk to even more dig into automation.

Desglose por calificación

Relación calidad-precio
Facilidad de uso
Asistencia al cliente

Probabilidad de recomendación: 10.0/10

Eyituoyo O.
Sector: Tecnología y servicios de la información
Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
Traducir a español

intruitive for Both Admins and Users

Software usado A diario durante Prueba gratis
Revisado el 10/7/2019
Fuente de la reseña: Capterra

There are few companies that earn our respect in both terms of service and after-sales support and Cloudtalk has really impressed us. We see ourselves doing business with them for the foreseeable future.

Puntos a favor

One of the most difficult issues with adapting to new software is not just getting the administrators to like and accept the software but to also get the final users of the solutions (support team) to use it with minimal setup and a short learning cycle. It was so easy for staff to make use of it right out of the box that we were running literally within minutes. Also as a Systems Administrator, nothing is better than having a clean interface to work with, you get a quick summary right on your dashboard and any function or feature you need is within easy reach.

Plus with the support staff helping to iron out any and all issues that pop up, which was very few (was mostly our fault - a bad internet), we were more than happy having it as our default solution moving forward.

Puntos en contra

For now, I don't think there is anything negative I have to say about Cloudtalk. Would love to pick a number from a selection but that's not a con.

Desglose por calificación

Relación calidad-precio
Facilidad de uso
Asistencia al cliente

Probabilidad de recomendación: 9.0/10

Joey C.
Sector: Gestión de organizaciones sin ánimo de lucro
Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
Traducir a español

Excellent Cloud Base Phone System

Software usado A diario durante 1-5 meses
Revisado el 20/5/2020
Fuente de la reseña: Capterra

Cloudtalk gave us full flexibility over our incoming phone setup. We can easily switch between mobiles, computers, etc wherever we are and it connects with our CRM, so all calls our tracked and connected into our other workflows.

Puntos a favor

I was very impressed with the customer support we received from Cloudtalk. From our first contact to the porting of our number (the reason why we had to leave our previous provider) went fast and smooth. It has all the functionalities you'd want from a cloud based phone system.

Puntos en contra

If you're new to a cloud based phone system, the setup can be a bit confusing and the guiding documentation is quite complex.

Desglose por calificación

Relación calidad-precio
Facilidad de uso
Asistencia al cliente

Probabilidad de recomendación: 8.0/10

Careyn Q.
Sector: Propiedad inmobiliaria
Tamaño de la empresa: 13-50 empleados
Traducir a español

App is Good But Still Needs Improvement

Software usado A diario durante 1-5 meses
Revisado el 23/10/2019
Fuente de la reseña: Capterra

Benefits:
-I can go anywhere with the handy mobile app on my iphone and still take business calls while mobile
-I can listen to the recordings anytime and go back to them when necessary
-I can easily connect with guests and colleagues and this drives more value into the business.

Puntos a favor

Upsides of Using CloudTalk:
-It has International calling capability
-It has a mobile app available for iPhone users
-It identifies who's logged in or not for internal users
-There is Caller ID
-I like the fact that most calls are recorded automatically is readily available for listening
-Easy to use; straightforward interface, userfriendly
-Dashboard is very useful and has all the information I need

Puntos en contra

Least Helpful / Dislikes
-The status showing if people are online/offline is not always accurate
-The application malfunctions regularly (maybe bugs)
-Calls are not being routed correctly sometimes
-Callers wait for a long time waiting when they are transferred
-Caller ID names not accurate
-No mobile phone app available for Android users - please create soon!!!

Desglose por calificación

Facilidad de uso

Probabilidad de recomendación: 7.0/10

Greg B.
Sector: Mercados de capitales
Tamaño de la empresa: 13-50 empleados
Traducir a español

Highly Effective Low Cost Softphone for International Calls

Software usado A diario durante 1-5 meses
Revisado el 15/5/2020
Fuente de la reseña: Capterra

I have been using Cloudtalk for a good quarter now and I am pleased with the service. The call rates are extremely competitive and I like the simplicity of the tool. It basically provides a simple softpad phone to make lots of quick-fire calls and I like the fact that they are recorded and logged - Perfect if you want to forward a copy of the call to a colleague or simply listen for your own benefit to extract some details - I like the fact there is a phone app too - useful if you are getting call backs if you are out of the office or away from the desk top app. Finally if you are patiant, then it integrates nicely with PipeDrive and provides lots of useful metric for senior management - a good all round tool

Puntos a favor

- Easy to use
- Easy to integrate with your CRM system
- Very cost efficient
- Simple but effective dashboard with just want you need and not overkill of features that most people wouldnt need

Puntos en contra

Sometimes you have to be patiant for the softphone to appear before you can dial out from your CRM system but it's nothing you cant live with.

Desglose por calificación

Relación calidad-precio
Facilidad de uso
Asistencia al cliente

Probabilidad de recomendación: 9.0/10

Recomendación de usuario
9/10
Basado en 118 valoraciones de usuarios
Compara con las alternativas según las recomendaciones de los usuarios
Compara las alternativas

Precios de CloudTalk

Precios de CloudTalk

A partir de
USD 15.00/mes
Prueba gratis
Suscripción
Relación calidad-precio
Relación calidad-precio
4.5/5
Basado en 118 valoraciones de usuarios
Compara las alternativas según la relación calidad-precio
Compara las alternativas

Funciones de CloudTalk

Funciones de CloudTalk

API
Alertas y alzada
Chat
Comunicación multicanal
Creación de informes y estadísticas
Creación de marca personalizable
Encuestas y comentarios
Gestión de flujos de trabajo
Gestión de la base de conocimiento
Gestión de tickets de soporte
Integración de CRM
Integración de correo electrónico
Integración de redes sociales
Integración de terceros
Mensajería instantánea
Notificaciones automáticas
Panel de actividades
Supervisión
Supervisión en tiempo real
Varios idiomas
Funciones
4.5/5
Basado en 118 valoraciones de usuarios
Compara con las alternativas según la valoración de características
Compara las alternativas

Categorías

Vídeos y tutoriales

Vídeos y tutoriales

Preguntas frecuentes sobre CloudTalk

Preguntas frecuentes sobre CloudTalk

He aquí algunas preguntas frecuentes sobre CloudTalk.

P. ¿Qué tipo de planes de precios ofrece CloudTalk?

CloudTalk ofrece los siguientes planes de precios:

A partir de: USD 15.00/mes

Modelo de precios: Suscripción

Prueba gratis: Disponible

P. ¿Cuáles son las características principales de CloudTalk?

No tenemos información sobre las características de CloudTalk

P. ¿Quiénes son los usuarios habituales de CloudTalk?

Los clientes habituales de CloudTalk son:

Trabajadores autónomos, Empresas Grandes, Empresas medianas, Sin ánimo de lucro, Administraciones públicas, Empresas pequeñas

P. ¿Qué idiomas admite CloudTalk?

CloudTalk admite los siguientes idiomas:

Checo, Inglés

P. ¿Qué tipo de planes de precios ofrece CloudTalk?

CloudTalk cuenta con los siguientes planes de precios:

Suscripción

P. ¿CloudTalk es compatible con dispositivos móviles?

CloudTalk admite los siguientes dispositivos:

Android, iPhone, iPad

P. ¿Con qué otras aplicaciones se integra CloudTalk?

CloudTalk se integra con las siguientes aplicaciones:

BigCommerce, Freshdesk, Help Scout, LiveChat, Microsoft Dynamics CRM, Salesforce Sales Cloud, Shopify, Zendesk, Zendesk Sell, Zoho CRM

P. ¿Qué tipo de asistencia ofrece CloudTalk?

CloudTalk ofrece las siguientes opciones de asistencia:

Preguntas frecuentes, Foro, Base de conocimientos, Asistencia en línea, Asistencia telefónica, Tutoriales en vídeo