CloudTalk

CloudTalk

Software de centro de atención telefónica basado en la nube para equipos de ventas y asistencia

4.9/5 (70 opiniones)

Información general sobre CloudTalk

CloudTalk es un sistema de telefonía empresarial, inteligente e intuitivo, para empresas de todos los tamaños que hacen negocios por internet y que buscan mejorar la productividad del equipo y las experiencias de los clientes.

Accesible a través de aplicaciones de navegador y de escritorio, CloudTalk permite que los equipos de contacto y centro de atención telefónica hagan y reciban llamadas en cualquier lugar, en cualquier dispositivo, con números internacionales de más de 80 países de todo el mundo. El software procesa las llamadas entrantes con un menú de respuesta de voz interactiva (IVR) y enrutamiento de llamadas y puede utilizarse para interconectar departamentos, sucursales y empleados, automatizar el llamado a clientes potenciales para los equipos de ventas y mejorar la experiencia del cliente.
CloudTalk se integra con soluciones populares de CRM, servicio de ayuda y comercio electrónico (incluidas Zendesk, Live Agent, Zoho CRM y Magento) con integraciones predefinidas de un solo clic y puede conectarse a cualquier otra herramienta a través de una API abierta.

Con CloudTalk, los equipos siempre tienen acceso a información actualizada y los agentes y empleados pueden ver los detalles completos de la persona que llama antes de responder la llamada.

Precio

A partir de
USD 10.00/mes
Opciones de precios
Prueba gratis
Suscripción
Relación calidad-precio

Dispositivos

Tamaño de la empresa

P
M
G

Disponible en los países siguientes

Asia, Australia, Brasil, Canadá, China y otros 5, Europa, Alemania, India, Japón, Latinoamérica

Idiomas admitidos

Checo, Inglés

Reseñas de CloudTalk

Calificación general
4.9/5
99% reseñas positivas
61
Excelente
8
Muy bien
1
Media
0
Mediocre
0
Horrible
Matej K.
Traducir con Google

Great product with outstanding support

Software usado A diario durante Más de dos años
Revisado el 25/7/2019
Fuente de la reseña: GetApp

We are very happy customers and compared to the alternatives we were choosing from, we are sure we did a best decision going for CloudTalk!

Puntos a favor

We are pretty happy how quick we were able to implement CloudTalk into our company. With call center it used to be very common to start using it after several days and you were never used to it. Until now. We felt like CloudTalk is more like a automation tool that call center software, since it saves you a lot of time on repetitive tasks that you most likely hate.

Puntos en contra

We would need more software connected to CloudTalk to even more dig into automation.

Desglose por calificación

Relación calidad-precio
Facilidad de uso
Asistencia al cliente

Probabilidad de recomendación

10.0/10
Matt K.
Traducir con Google

Game Changer

Software usado A diario durante Más de un año
Revisado el 25/7/2019
Fuente de la reseña: Capterra

Overall we are pretty satisfied with CloudTalk. We were able to reduce our time spent on email dealing with more phone calls, since they are quick to handle and on top of that we increased our sales with potential prospects.

Puntos a favor

Combination of using standard call functionality with a modern approach towards call centers. This piece of software completely changed the way we are handling phone support.

All those small features such as call routing, tagging or recording make it very easy to handle more phone requests than before without actually increasing size of our department.

Since the start of growth, we had more phone calls or chats from customers and this definitely helped us save some time for more important stuff.

Puntos en contra

I wish they go and grow to complex customer service solution, even thought they have their integrations, it's always better to use less software.

Desglose por calificación

Relación calidad-precio
Facilidad de uso
Asistencia al cliente

Probabilidad de recomendación

10.0/10
Eyituoyo O.
Traducir con Google

intruitive for Both Admins and Users

Software usado A diario durante Prueba gratis
Revisado el 10/7/2019
Fuente de la reseña: Capterra

There are few companies that earn our respect in both terms of service and after-sales support and Cloudtalk has really impressed us. We see ourselves doing business with them for the foreseeable future.

Puntos a favor

One of the most difficult issues with adapting to new software is not just getting the administrators to like and accept the software but to also get the final users of the solutions (support team) to use it with minimal setup and a short learning cycle. It was so easy for staff to make use of it right out of the box that we were running literally within minutes. Also as a Systems Administrator, nothing is better than having a clean interface to work with, you get a quick summary right on your dashboard and any function or feature you need is within easy reach.

Plus with the support staff helping to iron out any and all issues that pop up, which was very few (was mostly our fault - a bad internet), we were more than happy having it as our default solution moving forward.

Puntos en contra

For now, I don't think there is anything negative I have to say about Cloudtalk. Would love to pick a number from a selection but that's not a con.

Desglose por calificación

Relación calidad-precio
Facilidad de uso
Asistencia al cliente

Probabilidad de recomendación

9.0/10
Peter B.
Traducir con Google

Easily setup phone system + integrations with CRMs

Software usado A diario durante 6-12 meses
Revisado el 5/5/2019
Fuente de la reseña: Capterra

I love how simple it is to use and how quickly it is to learn!

Puntos a favor

The setup was quick and easy. Basically in just few minutes, you have a reliable and professional customer support. We love how neatly the integrations with CRMs are implemented in terms of setup and the real value you get. You can also setup various custom workflows in every integration which helps a lot in terms of how is every business different. Love their customers support as well.

Puntos en contra

I would like to pick my phone number which I like, this is unfortunately not possible. CloudTalk assigned to me a random number from country I requested. But they told me this is industry specific problem and very few providers offer this option.

Traducir con Google

Respuesta de CloudTalk

Dear Peter,

Thank you very much for taking the time to share with us your though about CloudTalk!

We are really happy that you managed to setup our software very quickly and you liked our customer support team.

We are really sorry, that we could give you number you requested, but as we already explain you it is an industry issue.

Have a nice day!

Kris from CloudTalk

Desglose por calificación

Relación calidad-precio
Facilidad de uso
Asistencia al cliente

Probabilidad de recomendación

10.0/10
Usuario verificado
Traducir con Google

Easiest phone system to start with

Software usado Semanalmente durante Más de dos años
Revisado el 15/5/2019
Fuente de la reseña: Capterra

Everything went smooth from the very beginning. CloudTalk team was very helpfull with the setup and onboarding. Solved our pain. We can more focus on doing our business and still have whole overview of it.

Puntos a favor

Our goal was to integrate simple and easy to use phone system for our customer support. We needed couple of international numbers from around the world, integration with Help Scout and Intercom, possibility to manage our team and tag the calls to have our customer support easier and quicker for us.

Puntos en contra

We started to use CloudTalk more than 2 years ago, back then it was quite basic product with lots of features missing. But they managed to grow and add a lot of stuff and fix most of the issues.

Traducir con Google

Respuesta de CloudTalk

Dear client,

We are so happy to hear that you work with us for more than 2 years.

Thank you for placing your trust and confidence in our abilities. Your comment shows us the importance of this though:"Without continual growth and progress, such words as improvement, achievement, and success have no meaning."

We always try to listen and adjust our product according to the customers needs.

Have a great day!

Kris from CloudTalk

Desglose por calificación

Relación calidad-precio
Facilidad de uso
Asistencia al cliente

Probabilidad de recomendación

9.0/10

Precios de CloudTalk

A partir de
USD 10.00/mes
Opciones de precios
Prueba gratis
Suscripción
Relación calidad-precio

Funciones de CloudTalk

  • API
  • Comunicación multicanal
  • Creación de informes y estadísticas
  • Gestión de flujos de trabajo
  • Historial de contactos
  • Integración de CRM
  • Integración de terceros
  • Notificaciones automáticas
  • Panel de actividades
  • Supervisión
  • Supervisión en tiempo real

  • Chat
  • Creación de marca personalizable
  • Encuestas y comentarios
  • Gestión de la base de conocimiento
  • Integración de correo electrónico
  • Integración de redes sociales
  • Mensajería instantánea
  • Priorización
  • Support Ticket Management

Preguntas frecuentes sobre CloudTalk

He aquí algunas preguntas frecuentes sobre CloudTalk.

P. ¿Qué tipo de planes de precios ofrece CloudTalk?

CloudTalk ofrece los siguientes planes de precios:

A partir de: USD 10.00/mes

Modelo de precios: Suscripción

Prueba gratis: Disponible

P. ¿Cuáles son las características principales de CloudTalk?

No tenemos información sobre las características de CloudTalk

P. ¿Quiénes son los usuarios habituales de CloudTalk?

Los clientes habituales de CloudTalk son:

Empresas Grandes, Empresas medianas, Empresas pequeñas

P. ¿Qué idiomas admite CloudTalk?

CloudTalk admite los siguientes idiomas:

Checo, Inglés

P. ¿Qué tipo de planes de precios ofrece CloudTalk?

CloudTalk cuenta con los siguientes planes de precios:

Suscripción

P. ¿CloudTalk es compatible con dispositivos móviles?

No tenemos información sobre los dispositivos compatibles con CloudTalk

P. ¿Con qué otras aplicaciones se integra CloudTalk?

CloudTalk se integra con las siguientes aplicaciones:

BigCommerce, Freshdesk, Help Scout, LiveChat, Microsoft Dynamics CRM, Pipedrive, Salesforce Sales Cloud, Shopify, Zendesk, Zoho CRM

P. ¿Qué tipo de asistencia ofrece CloudTalk?

CloudTalk ofrece las siguientes opciones de asistencia:

Preguntas frecuentes, Base de conocimientos, Asistencia en línea, Asistencia telefónica, Tutoriales en vídeo