
Webex Events (Formerly Socio)
Sobre Webex Events (Formerly Socio)
Socio es un creador de aplicaciones para empresas que organizan reuniones corporativas, conferencias, ferias comerciales y otros eventos. La solución permite a los usuarios crear aplicaciones totalmente personalizables con características como planificador de agenda, lista de conferenciantes, herramientas de networking, herramientas de comunicación, anuncios y mucho más. Socio tiene como objetivo facilitar a los organizadores de eventos la creación de aplicaciones móviles de marca y totalmente personalizables para eventos de todo tipo.
Utiliza la interfaz de arrastrar y soltar para crear una aplicación de eventos personalizada con funciones de redes, participación, gestión de patrocinadores y expositores, ludificación y presentación de guías digitales. Los asistentes pueden seleccionar y crear una agenda personal para navegar fácilmente por el evento. También pueden ver la agenda del evento en vivo con detalles sobre las próximas sesiones e indicar su asistencia. Las potentes herramientas de redes sociales mejoran la implicación entre los organizadores, patrocinadores, asistentes y demás usuarios para proporcionar una experiencia de evento más atractiva.
Otras características incluidas en la plataforma Socio son la capacidad de administrar y editar el aspecto e interfaz de la aplicación en cualquier lugar y desde cualquier dispositivo y la capacidad de administrar contenido dentro de la aplicación, como horarios, encuestas, sondeos, anuncios o planos y mucho más. Socio también facilita el análisis del rendimiento del evento y las métricas como la asistencia, el compromiso y el retorno de la inversión para ayudar a la toma de decisiones en el futuro.
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Opiniones
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- Sector: Sistema judicial
- Tamaño de la empresa: 1,001-5,000 empleados
- Software usado Semanalmente durante Más de dos años
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 6.0 /10
puede mejorar
Revisado el 29/11/2022
Puntos a favor
lo que mas me gusta del software es la facilidad en que puede ser instalado
Puntos en contra
la interfaz del software no se amugable con el usuario, consume muchos recursos de la computadora
- Sector: Telecomunicaciones
- Tamaño de la empresa: 10,000+ empleados
- Software usado Mensualmente durante Prueba gratis
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 9.0 /10
Socio en la mejor plataforma para eventos en linea
Revisado el 26/10/2022
Puntos a favor
me gusta que tenga todo en una misma plataforma
Puntos en contra
Le falta poder modifificar el layout de la webapp, como por ejemplo ocultar el menú

- Sector: Gestión de organizaciones sin ánimo de lucro
- Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
- Software usado A diario durante 6-12 meses
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
Socio Perfect Fit for New Program
Revisado el 12/8/2021
Socio filled the technology gap in executing this brand new initiative we launched in 2021. We...
Socio filled the technology gap in executing this brand new initiative we launched in 2021. We needed the software to facilitate a community environment while allowing the platform to live stream using our own chosen platform. Socio came in at the right price for the scale and scope for what we needed.
Puntos a favor
From the research process to executing our program, Socio exceeded expectations the entire way. We needed a solution outside of our current website/database because our program was for people outside our membership. Socio's registration component was very versatile and facilitated the unique group registrations and discounts we offered with ease. The Community platform we used for our 5-month event was super user-friendly and intuitive for our attendees and staff conducting the event. You do not need any advanced experience with web development or technology to build out the community as you need. The Socio support team is also quick to respond and always very helpful.
Puntos en contra
The standard template to build out the community is pretty rigid. We had to adjust some of our styling and graphics to account for what Socio's template allowed. It was not prohibitive in our facilitation of the program, but just more inconvenient. The other thing we disliked was the inability for event admins to make account changes for users. Several times we had users change jobs, therefore, changing their emails. Each time, we had to go through Socio support to get them access to their account. It would be a much better process if event admins can adjust usernames/emails for their users.
Respuesta de Cisco
Hey Megan! Thanks so much for taking the time to review Socio. We're thrilled to hear that we have exceeded your expectations and that you were able to use so many features within the Socio platform! Feedback is super important to us and we're always looking to improve, so thank you for letting us know about your thoughts on the templates and backend suggestions. We will definitely take this back to our product team so they can work some magic Thank you for all of the effort you put into your event! We look forward to continuing to work with you
- Sector: Tecnología y servicios de la información
- Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
- Software usado Semanalmente durante Más de dos años
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
Pivot to virtual and pivot back to hybrid
Revisado el 4/1/2021
Before 2020, we have used Socio for our in-person events. Throughout 2020, we have used Socio to...
Before 2020, we have used Socio for our in-person events. Throughout 2020, we have used Socio to pivot our events program to be 100% virtual. 2021 and beyond, we will be using them for our hybrid events.
Puntos a favor
We have been a Socio customer since late 2017. From 2017 until our April 2020 event, they have been powering our live/in-person events. Throughout 2020, we have used their software and their amazing support team (shout out to [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] for keeping up with me 😂) to pivot our events program to be 100% virtual and doubled the number of events we hold with them. After running RFPs with 6 virtual platforms, Socio was the clear winner with their virtual event platform as well.
Looking into our 2021 events program, our plan is to start executing a hybrid (mix of virtual and in-person) strategy, and we are confident that Socio will deliver as they have been experts in the in-person events prior to virtual events even existing for our organization (unlike some other providers that are just virtual or in-person oriented)
Puntos en contra
No downsides at the moment. Their 24/5 support was extremely helpful, and we really wanted it to cover the weekend hours as well (since a few of our events happen on the weekends). Recently we have been notified by our customer success manager that they have expanded their support to include weekend hours as well. So, I can't complain.
Razones para elegir Webex Events (Formerly Socio)
Looking into our 2021 events program, our plan is to start executing a hybrid (mix of virtual and in-person) strategy, and we are confident that Socio will deliver as they have been experts in the in-person events prior to virtual events even existing for our organization (unlike some other providers that are just virtual or in-person oriented)Software anterior
HopinRazones para cambiar a Webex Events (Formerly Socio)
After running RFPs with 6 virtual platforms, Socio was the clear winner with their virtual event platform as well.- Sector: Servicios
- Tamaño de la empresa: 1,001-5,000 empleados
- Software usado Mensualmente durante Más de un año
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 5.0 /10
Lacks features, there are better applications.
Revisado el 28/4/2022
It's ok, we can get through the meeting but the features that we were hoping to have didn't work as...
It's ok, we can get through the meeting but the features that we were hoping to have didn't work as we thought.
Puntos a favor
That you can create breakout sessions through this.
Puntos en contra
You can't share audio, sharing changes your font, a lot of bugs and instability in the application.
Respuesta de Cisco
Hi Aloysius! Thanks for taking the time to write a review. We appreciate the honest feedback. We are sorry to hear that the platform has been buggy and unstable for you. We've shared this feedback with our product team to look into. Please do not hesitate to reach out if you need further assistance or have any questions!
Preguntas frecuentes sobre Webex Events (Formerly Socio)
He aquí algunas preguntas frecuentes sobre Webex Events (Formerly Socio).P. ¿Qué tipo de planes de precios ofrece Webex Events (Formerly Socio)?
Webex Events (Formerly Socio) ofrece los siguientes planes de precios:
- A partir de:
- Prueba gratis: Disponible
P. ¿Quiénes son los usuarios habituales de Webex Events (Formerly Socio)?
Los clientes habituales de Webex Events (Formerly Socio) son:
Trabajador autónomo, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1,000, 1,001-5,000
P. ¿Qué idiomas admite Webex Events (Formerly Socio)?
Webex Events (Formerly Socio) admite los siguientes idiomas:
alemán, búlgaro, catalán, checo, chino, chino tradicional, coreano, danés, eslovaco, español, finés, francés, griego, hebreo, hindi, húngaro, indonesio, inglés, italiano, japonés, neerlandés, noruego, polaco, portugués, rumano, ruso, serbio, sueco, tailandés, turco, ucraniano, vietnamita
P. ¿Webex Events (Formerly Socio) es compatible con dispositivos móviles?
Webex Events (Formerly Socio) admite los siguientes dispositivos:
Android (móvil), iPhone (móvil), iPad (móvil)
P. ¿Con qué otras aplicaciones se integra Webex Events (Formerly Socio)?
No tenemos información sobre los tipos de integración de Webex Events (Formerly Socio)
P. ¿Qué tipo de asistencia ofrece Webex Events (Formerly Socio)?
Webex Events (Formerly Socio) ofrece las siguientes opciones de asistencia:
E-mail/Help Desk, Preguntas frecuentes/foro, Base de conocimientos, Asistencia telefónica, Asistencia 24/7, Chat
Categorías relacionadas
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- Software de marketing de eventos
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