
Slido
Sobre Slido
Slido es una plataforma interactiva de preguntas y respuestas y de encuestas que permite a los organizadores de eventos recopilar preguntas, obtener comentarios instantáneos y compartir presentaciones con el público en reuniones y eventos a través de tecnología de encuestas y chat en vivo.
La funcionalidad de chat en vivo permite a los participantes del evento formular preguntas desde cualquier dispositivo, incluidos móviles y tablets. Para aumentar la participación, Slido permite al público votar por sus preguntas favoritas, así como publicar preguntas anónimas. Las herramientas de moderación ayudan a los usuarios a filtrar las preguntas antes de mostrarlas en vivo. Las funciones avanzadas, como respuestas, rechazos y múltiples salas permiten a los participantes comentar sobre otras preguntas, rechazar preguntas inoportunas y usar Slido en varias salas al mismo tiempo.
Los usuarios pueden obtener información en tiempo real sobre las opiniones del público a través de encuestas en vivo y compartir los resultados de la encuesta al instante con la audiencia. Según las necesidades del usuario, Slido ofrece encuestas de opción múltiple o nubes de palabras. Los usuarios también pueden optar por crear su propia encuesta sobre la marcha. Con las funciones avanzadas de Slido para encuestas y sesiones, los usuarios pueden votar en varias encuestas a la vez, así como organizar encuestas en sesiones.
Las analíticas de eventos ayudan a los usuarios a obtener información sobre su público y descubrir las preguntas, temas e influencers más populares de los eventos. Los usuarios pueden crear infografías para compartir información de eventos con sus colegas u otros participantes. La integración con plataformas como Switcher, Slack y Twitter, además de con diferentes socios de video y aplicaciones de eventos, ayuda a crear una experiencia fluida para los usuarios de los eventos.
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Opiniones
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- Sector: Tecnología y servicios de la información
- Tamaño de la empresa: 501-1,000 empleados
- Software usado Mensualmente durante Más de dos años
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
A great tool for any Q&A opportunities
Revisado el 31/1/2023
We're happy with Slido and don't think of switching to any other services.
We're happy with Slido and don't think of switching to any other services.
Puntos a favor
We use Slido for various conferences (the audience can post questions for the speakers) and at work for company-wide meetings. It's easy to set up and use, both for admins and for the audience. The audience can post questions anonymously, which might be easier for some sensitive topics.
Puntos en contra
If you need Moderation, it's quite expensive, but if you're a non-profit organisation, you can apply for a discount.
- Sector: Educación superior
- Tamaño de la empresa: 5,001-10,000 empleados
- Software usado Mensualmente durante 1-5 meses
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 9.0 /10
Easy for participants
Revisado el 30/4/2022
Overall, easy to set up and use. Like that it's easy for participants to join. A little pricier...
Overall, easy to set up and use. Like that it's easy for participants to join. A little pricier than other formats but comparative. Please pursue universities to purchase a campus-wide plan!
Puntos a favor
Easy to integrate with PPT. Easy for users to enter the quiz with QR code. Love the Q&A feature. Interested in moderation feature with upgraded plan.
Puntos en contra
Difficult to get approved by Cyber Security folks through university. Please be more aggressive in providing security assurances to higher ed institutions to make it easier for employees to try and implement software. Also would like question limit on free plan to be a little higher, even if on a trial period basis. Would like to have a free trial period of some of the premium features.
Razones para elegir Slido
Needed a free plan allowing more participants. Wanted to also test a different product for ease of use.Software anterior
Poll EverywhereRazones para cambiar a Slido
I'm still in the decision phase, so I haven't yet.Respuesta de Cisco
Hi Janna,
Thank you for taking out the time to leave us a review- it's much appreciated as it helps us grow and improve.
We're happy to hear that overall you were satisfied with the product. We offer dedicated EDU plans that are discounted, have a look at https://www.sli.do/pricing?plan=edu and maybe some would be a good fit. Note that we offer a 30 day money back guarantee (no questions asked) if you find out that the features don't match your use-case.
We have a number of cyber security certificates already in place and are always working on improving our privacy and security. Perhaps this page might be helpful for your security team - https://www.sli.do/security.
Let me know if there's anything else I can help you with and hopefully Slido can serve you well into the future :)
Best,
Filipa
- Sector: Administración educativa
- Tamaño de la empresa: 1,001-5,000 empleados
- Software usado Mensualmente durante Prueba gratis
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Facilidad de uso
- Probabilidad de recomendación 4.0 /10
Used it once.
Revisado el 26/4/2023
It work edthe day I needed it. Bravo!
It work edthe day I needed it. Bravo!
Puntos a favor
It worked great to create a word cloud in the class I taught.
Puntos en contra
It took me a bit to figure out how to work it.
- Sector: Administración educativa
- Tamaño de la empresa: 5,001-10,000 empleados
- Software usado Semanalmente durante 6-12 meses
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
Must-Have App for Every Modern Classroom!
Revisado el 17/9/2023
After my initial trial, I couldn't see myself teaching without it. Luckily, I persuaded our head...
After my initial trial, I couldn't see myself teaching without it. Luckily, I persuaded our head of school to introduce Slido to all our teachers. The feedback? Overwhelmingly positive! Slido was fair enough to refund my personal purchase after my school got the corporate subscription for everyone.While every tool has room for growth, Slido has genuinely become an important part of my teaching toolkit.
Puntos a favor
For the past 8 months, I've been integrating Slido into my weekly sessions, and the results have been nothing short of transformative. Its real-time engagement capabilities have not only boosted participation but also seamlessly integrated into our classroom tech ecosystem.
Puntos en contra
Users require some time to familiarize themselves with separating answers from various sections, especially if they intend to use a slide set multiple times. Currently, I'm unsure how to integrate the student roster into the participant list. In each session, my students must replace the anonymous participants with their names and student IDs.
- Sector: Recursos Humanos
- Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
- Software usado Mensualmente durante Más de dos años
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
At last an easy tool to use live.
Revisado el 9/9/2022
I have been using the free version most of the time which is totally adequate for my needs.
I have...
I have been using the free version most of the time which is totally adequate for my needs.
I have used several of the features for polling or inducing direct audience participant with the Q&A tool.
My participants are frequently technology resistant but using Sli.do has caused absolutely no problem !
Simply amazing!
Very strong recommandation for this very powerful tool
Puntos a favor
Very easy to set up.
Great features even for the free versions.
Very easy to share
Very user friendly interface on the phone or on the desktop browser
Puntos en contra
I have been using mostly the free version which is ideal for my needs.The limited featured are a bit frustrating but hey...it is a free version. I
The limited time for each survey could be expanded to 2 weeks.
Preguntas frecuentes sobre Slido
He aquí algunas preguntas frecuentes sobre Slido.P. ¿Qué tipo de planes de precios ofrece Slido?
Slido ofrece los siguientes planes de precios:
- A partir de: USD 8.00/mes
- Modelo de precios: Versión gratuita, Suscripción
- Prueba gratis: Disponible
P. ¿Quiénes son los usuarios habituales de Slido?
Los clientes habituales de Slido son:
2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1,000, 1,001-5,000
P. ¿Qué idiomas admite Slido?
Slido admite los siguientes idiomas:
alemán, búlgaro, catalán, checo, chino, chino tradicional, coreano, danés, eslovaco, esloveno, español, estonio, finés, francés, hindi, húngaro, indonesio, inglés, italiano, japonés, letón, lituano, neerlandés, noruego, polaco, portugués, rumano, ruso, sueco, turco, ucraniano, vietnamita, árabe
P. ¿Slido es compatible con dispositivos móviles?
Slido admite los siguientes dispositivos:
Android (móvil), iPhone (móvil), iPad (móvil)
P. ¿Con qué otras aplicaciones se integra Slido?
Slido se integra con las siguientes aplicaciones:
Google Slides, Microsoft PowerPoint, Microsoft Teams, Webex
P. ¿Qué tipo de asistencia ofrece Slido?
Slido ofrece las siguientes opciones de asistencia:
E-mail/Help Desk, Preguntas frecuentes/foro, Base de conocimientos, Asistencia telefónica, Asistencia 24/7, Chat
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