Sobre Guesty

Guesty es una plataforma de alquiler de vacaciones todo en uno para empresas profesionales de alquiler a corto plazo y de vacaciones con propiedades en varios sitios de reserva. El sistema de gestión de propiedades (PMS) permite a los usuarios escalar sus negocios con el poder de la automatización y centralizar toda la actividad en un solo lugar. Las características principales de Guesty incluyen gestión de canales, calendario de reservas, herramientas de automatización, bandeja de entrada unificada, creación de informes y procesamiento seguro de pagos, así como expertos en comunicación con huéspedes en horario ininterrumpido, para contribuir a que las estancias de los huéspedes sean más placenteras.

Guesty permite a los usuarios organizar todos los datos de listados, reservas e invitados, así como rastrear toda la información importante de Airbnb u otras cuentas de alquiler de vacaciones en un solo lugar. Los usuarios pueden gestionar varios canales de reserva como Airbnb, HomeAway, Booking.com, VRBO, Expedia y más. El calendario múltiple permite a los gestores de propiedades ver y controlar los precios y la disponibilidad de todos los listados de propiedades a través de un solo tablero. Una bandeja de entrada unificada consolida la comunicación con todos los invitados, lo que permite a los usuarios leer y enviar mensajes por correo electrónico, mensajes SMS o Airbnb en un solo hilo.

Los usuarios son capaces de automatizar los mensajes de rutina a los clientes, responder a las consultas de reserva, notificar a los huéspedes sobre la recolección de pagos, generar reseñas y mucho más. Las herramientas de informes de Guesty permiten a los gestores de propiedades rastrear comisiones y reservas, crear informes de ingresos y ver otros datos importantes, así como guardar y compartir informes personalizados para analizar y controlar el éxito del negocio. La aplicación móvil de gestión de personal permite a los gestores asignar tareas periódicas, gestionar la limpieza y supervisar el progreso, al tiempo que proporciona al personal acceso a sus tareas en la marcha.

Guesty permite a los usuarios promocionar sus anuncios de forma independiente a través de un sitio web de reserva personalizado con sincronización con todos los anuncios de la cuenta al sitio. Los usuarios pueden recibir y cobrar pagos a través de un procesador de pagos seguro, así como programar pagos automáticos a través del panel de invitados con un clic. Guesty permite a los usuarios registrar transacciones automáticamente, enviar facturas a los huéspedes y ver saldos. El portal del propietario permite a los usuarios compartir y visualizar datos de cada propiedad y ver métricas de rendimiento de las propiedades en tiempo real.

Precios desde:

N/D

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Las 5 mejores alternativas a Guesty

Dispositivos

Tamaño de la empresa

P M G

Disponible en los países siguientes

Estados Unidos

Idiomas admitidos

alemán, español, francés, inglés, italiano, portugués

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Las 5 mejores alternativas a Guesty

Imágenes

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Vídeo de Guesty
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Funciones

Funcionalidades totales de Guesty: 62

  • API
  • Alertas y notificaciones
  • Análisis de canales
  • Análisis en tiempo real
  • Automatización de marketing
  • CRM
  • Compras y recepción
  • Comunicación con los huéspedes
  • Control de inventario
  • Creación de informes y estadísticas
  • Cálculo de comisiones
  • Datos en tiempo real
  • Declaraciones del propietario
  • Estancia prolongada
  • Gestión de bandeja de entrada
  • Gestión de calendarios
  • Gestión de campañas
  • Gestión de canales
  • Gestión de clientes
  • Gestión de clientes potenciales
  • Gestión de comisiones
  • Gestión de contactos
  • Gestión de correo electrónico
  • Gestión de empleados
  • Gestión de facturas
  • Gestión de la comunicación
  • Gestión de la disponibilidad
  • Gestión de la experiencia del huésped
  • Gestión de opiniones
  • Gestión de pedidos
  • Gestión de pedidos de trabajo
  • Gestión de proveedores
  • Gestión de recepción
  • Gestión de reservas
  • Gestión de socios
  • Gestión de tareas
  • Gestión de tareas domésticas
  • Gestión de tasas
  • Gestión de usuarios
  • Gestión del mantenimiento
  • Gestión multicanal
  • Historial de transacciones
  • Indicador de disponibilidad
  • Informes personalizables
  • Integración de GDS y OTA
  • Invitaciones y recordatorios de correo electrónico
  • Mensajería SMS
  • Notificaciones en tiempo real
  • Pagos electrónicos
  • Panel de actividades
  • Para alquileres vacacionales
  • Portal de clientes
  • Portal de socios
  • Procesamiento de pagos
  • Punto de venta (POS)
  • Reserva en línea
  • Sincronización de datos
  • Supervisión
  • Tareas recurrentes
  • Valoraciones y reseñas
  • Varias propiedades
  • Visualización de datos

Alternativas

Hostaway

4.6
#1 alternativa a Guesty
Hostaway es una solución de gestión de canales para propiedades de alquiler vacacional que sincroniza automáticamente...

eviivo

3.8
#2 alternativa a Guesty
eviivo es un sistema de gestión de reservas y canales que permite que las pequeñas empresas de hostelería y turismo...

monday.com

4.6
#3 alternativa a Guesty
monday.com es un sistema operativo de trabajo en la nube, donde los equipos crean aplicaciones de flujo de trabajo en...

MyVR

4.9
#4 alternativa a Guesty
El gestor de canales y software todo en uno de administración de propiedades MyVR te brinda todas las herramientas y la...

Opiniones

Calificación general

4.6 /5
(156)
Relación calidad-precio
4.4/5
Funciones
4.5/5
Facilidad de uso
4.5/5
Asistencia al cliente
4.4/5

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Mostrando 5 opiniones de 156
Shanyn H.
Calificación general
  • Sector: Hostelería
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado A diario durante 6-12 meses
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 0.0 /10

Lack of Customer Service on Major Issues

Revisado el 19/4/2021

I am currently looking for a different company and would never recommend them to any property...

I am currently looking for a different company and would never recommend them to any property management company. Very disappointed especially for the price.

Puntos a favor

I liked the automation services until they stop working.

Puntos en contra

You cannot get ahold of anyone when you are having a major issue. They also captured my customers credit card numbers and double charged them when the automation was not set to that. Which obviously is causing huge complaints and bad reviews for my business as the customers are thinking I am double charging them for no reason. Very embarrassing and also detrimental to my integrity.

Respuesta de Guesty

Hi Shanyn,

Thank you for reaching out and expressing your concerns. We are devastated to hear about this.

We would love the opportunity to turn things around for you. Please provide us with your email address and we will reach out ASAP to remedy these concerns.

Kindest Regards,
The Gusty Customer Success Team

Jonathan Z.
Calificación general
  • Sector: Ocio, viajes y turismo
  • Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
  • Software usado A diario durante 1-5 meses
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 3.0 /10

Does not work with VRBO integrations - oversold, under delivered software.

Revisado el 17/6/2021

The sales agent was a sham. [SENSITIVE CONTENT HIDDEN], their sales agent was knowledgeable but...

The sales agent was a sham. [SENSITIVE CONTENT HIDDEN], their sales agent was knowledgeable but oversold what this software can do with VRBO and existing reservation. Do not believe their software works as well as they describe.

[SENSITIVE CONTENT HIDDEN], the integration specialist was fantastic. But after integration, the rest of the support team could use some work. They don’t know how to solve problems, rather they just pass the issue back on to your other booking channels.

I believe, Guesty is over-priced and immature for integration purposes. It might work if you only use AirBnB, but if that were the case, you don’t need a channel manager software. It might work if you are starting from scratch with multiple channels, but if you are integrating with already existing reservation run, run run away from Guesty.

Puntos a favor

The integration with AirBnB is near seamless. But any other channel, be warned, Guesty’s integration software is suspect at best and will likely force several of your pre-paid reservations to to suddenly disappear.

It does sync cross-channel calendars, BUT you have to watch as in our case, reservation just start disappearing.

Puntos en contra

Once onboarded you are left to the whims of their support team. One support agent will blame VRBO while VRBO blames Guesty, but in the end, you, the property manager/owner will be the one who gets screwed out of thousands of dollars of reservations that just suddenly disappear. And for our case, the $780.00/month is not worth it.

Respuesta de Guesty

Hi Jonathan,

We are genuinely saddened to hear of your experience with us. We would love to connect with you ASAP to assist in tackling each of your issues one by one.

We work hard to make sure all our users are taking full advantage of what we have to offer and are more than satisfied with our platform.

Please provide us with your email and we will get in touch to resolve this matter.

Kindest Regards,
The Guesty Customer Success Team

Serge S.
Calificación general
  • Sector: Hostelería
  • Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
  • Software usado A diario durante 6-12 meses
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 7.0 /10

Great software, always evolving but pricing and support is an issue

Revisado el 3/6/2021

Very happy with Guesty overall. They are constantly evolving and adding features and the staff is...

Very happy with Guesty overall. They are constantly evolving and adding features and the staff is courteous and knowledgeable. Its a struggle though to understand the value proposition or why I would continue paying 3x pricing. Recently bid out a competitor and savings were over $100k with a 200+ unit portfolio. Wishing nothing but the best for them but would like to see more competitive bulk pricing and faster to market solutions. If a small company like Hostaway has Expedia integration and multiple payment processors then why is Guesty still behind?

Puntos a favor

Guesty is always adding features. The current feature set is very robust. Integrations with almost every player in the industry. Bugs and upgrades with every new rollout. Great team and best capitalized company in the industry. Eventually should have the most robust feature set in the industry.

Puntos en contra

Constant bugs in the calendar. Same day Airbnb reservations do not get auto assigned meaning you need staff constantly watching Guesty OR lose the ability for same day reservations OR risk an unassigned reservations. No solution or even affirmation of this problem. I have been begging support to resolve this and always get stock copy and paste answers. Support is generally lacking. They respond quickly but never dive deep enough into an issue or offer resolution. Pricing is pretty much the highest in the industry even though the feature set is not the best in class. Still no integration with Expedia or second payment processor. If you have over 2% chargebacks then Stripe will kick you off the platform and Guesty has no alternatives integrated. This is a huge problem. A lot of nickel and diming on pricing. They now want an additional $3/unit for "advanced analytics" which is really just basic analytics you would expect from any platform.

Respuesta de Guesty

Hi Serge,

Thank you for such a detailed review. We always are looking toward our user's feedback to help Guesty grow.

We appreciate that versatile payment processors and a direct connection to Expedia are crucial for some of our clients. Our Product team is currently working towards a goal to be able to provide both of these features.

Your Customer Success Manager Jerome will continue to work with you on some of your other issues with Support and Guesty's value proposition.

We appreciate your continued partnership and please do not hesitate to reach out at any time.

The Guesty Customer Success Team

Nathan S.
Calificación general
  • Sector: Hostelería
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado A diario durante Más de un año
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Guesty handles most all of our organizational needs

Revisado el 2/3/2021

Guesty is a great product. I spent a lot of time researching other PMS systems before deciding on...

Guesty is a great product. I spent a lot of time researching other PMS systems before deciding on Guesty. Of course, it's not the most cost-effective, but for the price and the capabilities, I believe it is the best. [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] and her team have been great to us and we look forward to growing our business with Guesty.

Puntos a favor

We chose Guesty as our PMS for our 5-room mini inn in mid-2019 and have been using it ever since. It's been so helpful in getting our systems organized. The unified inbox keeps all of our communication in one place from our various booking channels. It's also very easy for our 4-person team to use when handling guest communication, scheduling cleanings, and setting pricing rules. The technical support answers most questions very quickly and if you need to get in touch with an account manager by phone they are willing to help. [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] is our account manager and is extremely helpful and easy to talk to.

Puntos en contra

I think that the accounting and revenue management portion of Guesty could use additional features. [SENSITIVE CONTENT HIDDEN], our account manager told us that this is a new feature rolling out right now which we are very excited to see. It is an extra fee, but if it's good it could really help out the accounting/bookkeeping side of things for which we now use Quickbooks for.

Peter F.
Calificación general
  • Sector: Hostelería
  • Tamaño de la empresa: Trabajador autónomo
  • Software usado A diario durante Más de un año
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Easy to use and powerfull features

Revisado el 22/7/2019

We've reduced our management and time spent handling bookings and manual payments. Previously we...

We've reduced our management and time spent handling bookings and manual payments. Previously we had a fair amount of bookings through our old booking system which did not handle credit card payments, so we had to stay on top of those bookings and collect the payments manually.

Puntos a favor

Automated responses to bookings, enables credit card payments via Stripe, easy overview of bookings and connecting multiple booking websites easily, as well as keeping information uniform on all booking websites automatically. Also generates a booking website for our own website.
Absolutely love their Multicalendar. Gives a great overview of current bookings.

Puntos en contra

Can't really think of anything bad. They are constantly updating and upgrading the software, so there is always something new and improved...

Mostrando 5 opiniones de 156 Todas las opiniones

Preguntas frecuentes sobre Guesty

He aquí algunas preguntas frecuentes sobre Guesty.

Guesty ofrece los siguientes planes de precios:

  • A partir de:
  • Modelo de precios: Suscripción
  • Prueba gratis: No disponible

Los clientes habituales de Guesty son:

Trabajador autónomo, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1,000, 1,001+

Guesty admite los siguientes idiomas:

alemán, español, francés, inglés, italiano, portugués

Guesty admite los siguientes dispositivos:

Android (móvil), iPhone (móvil), iPad (móvil)

Guesty se integra con las siguientes aplicaciones:

Beyond, PriceLabs, Properly, Rentals United, Stripe

Guesty ofrece las siguientes opciones de asistencia:

E-mail/Help Desk, Preguntas frecuentes/foro, Base de conocimientos, Asistencia telefónica, Chat

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