Sobre SimpleTix

SimpleTix es un sistema de entradas online para artes escénicas, conciertos, festivales, atracciones para visitantes, conferencias y ferias comerciales, eventos deportivos y mucho más. La plataforma permite a los organizadores y lugares de eventos vender entradas online a través de su propio sitio web o una página de eventos dedicada. El widget integrable se puede integrar en cualquier sitio web y permite a los clientes comprar entradas sin tener que salir del sitio. Los usuarios pueden crear gráficos de asientos personalizados para diferentes lugares, para permitir que los clientes seleccionen sus propios asientos y congelen o reserven asientos según sea necesario. Se pueden ofrecer varias entradas con descuento a diferentes grupos, como estudiantes y personas mayores.

La aplicación móvil SimpleTix permite a los usuarios recuperar información de los invitados, administrar los registros y realizar un seguimiento de la asistencia durante el día desde su dispositivo móvil. Las entradas se pueden escanear utilizando cámaras de dispositivos y las ventas se pueden realizar en la puerta con el procesamiento de pagos a través de Square. SimpleTix también se integra con una gama de aplicaciones de terceros, como MailChimp, ActiveCampaign, Stripe, PayPal, Salesforce, Zapier y muchas más.

Pricing starting from:

USD 0.99

  • Prueba gratis
  • Gratis
  • Suscripción

Dispositivos

Tamaño de la empresa

P M G

Disponible en los países siguientes

Estados Unidos

Idiomas admitidos

Inglés

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  • Suscripción

Imágenes

Users can create custom seating charts for their venues and events
Vendors for trade shows and conferences can be managed
Users can sell tickets to events through their website or custom event pages
Discounted tickets can be offered for different groups, such as seniors
Payments for tickets can be processed online
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Vídeo de SimpleTix
Captura de pantalla de SimpleTix: Users can create custom seating charts for their venues and events Captura de pantalla de SimpleTix: Vendors for trade shows and conferences can be managed Captura de pantalla de SimpleTix: Users can sell tickets to events through their website or custom event pages Captura de pantalla de SimpleTix: Discounted tickets can be offered for different groups, such as seniors Captura de pantalla de SimpleTix: Payments for tickets can be processed online

Funciones

Total features of SimpleTix: 19

  • Actualizaciones en tiempo real
  • Asistencia de código de barras
  • Conformidad con PCI DSS
  • Creación de diagramas
  • Creación de marca personalizable
  • Funcionalidad de búsqueda
  • Generación de código de barras
  • Gestión de descuentos
  • Gestión de entradas para eventos
  • Gestión de precios
  • Gestión de promociones
  • Gestión de tickets de soporte
  • Gestión de usuarios
  • Impresión de códigos de barras
  • Integración de páginas web
  • Integración de redes sociales
  • Integración de terceros
  • Lectura de códigos de barras
  • Widgets

Alternativas

Wix

4.4
#1 Alternative to SimpleTix
Wix es una plataforma de creación y edición de sitios web que ayuda a los usuarios a crear sitios web profesionales...

Eventbrite

4.6
#2 Alternative to SimpleTix
Eventbrite es una solución de gestión de eventos que ayuda a las empresas a planificar, gestionar y desarrollar eventos...

Cvent

4.4
#3 Alternative to SimpleTix
Cvent ofrece un software online de planificación y gestión de eventos, encuestas web y marketing por correo electrónico...

Ticket Tailor

4.9
#4 Alternative to SimpleTix
Vende entradas con Ticket Tailor, una plataforma de entradas de etiqueta blanca, sin comisiones por entrada diseñada...

Opiniones

Calificación general

4.7 /5
(57)
Relación calidad-precio
4.9/5
Funciones
4.4/5
Facilidad de uso
4.4/5
Asistencia al cliente
4.8/5

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Showing 5 reviews of 57
Gwyn N.
Calificación general
  • Sector: Hostelería
  • Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
  • Software usado A diario durante Más de un año
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Fabulous Ticketing Software

Revisado el 29/1/2019

Puntos a favor

SimpleTix handles every aspect of ticketing for our classes - from initial sales and roster creation to allergy alerts and easy communication with our guests. And much of it is automated - leaving time for us to focus on other things.

Puntos en contra

The only thing that would make our experience any better would be how our guests redeem gift cards. That we still need to do manually.

Respuesta de SimpleTix

Thanks for your review Gwyn. All your cooking classes look really amazing. Thanks for being a SimpleTix customer the past 2 years.

Buster A.
Calificación general
  • Software usado A diario durante 1-5 meses
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

We're an annual community event that happens once-a-year, this is our first time using...

Revisado el 8/1/2018

Organizing attendees for a five-day festival and contest, so we want to track who is interested in...

Organizing attendees for a five-day festival and contest, so we want to track who is interested in attending and be able to promote with discount codes and other perks. Also able to issue manual tickets, have them emailed, or sent as text to phone. Also lots of ways to set up your site with a theme, though I decided the standard look was the best for me. Honestly, I like having the ability to customize and this site allows so much customization. Also, they don't hold back all the features for the premium membership, they're generous with the features you get compared to other, more expensive sites even if you stick to the basic level. I would totally use the premium features, but we aren't at that budget level yet. However, under a less amount for each ticket is a great deal.

Puntos a favor

Everything I could imagine needing from this software is included in the basic features. The cost-per-ticket is less (less if you pre-print) AND SimpleTix helps us figure out the Square pass-through fees and include them in the service fee cost. Had no issues setting up Square. I like that anyone can use their phone to scan with the app. To be fair, at the time of this review I have used the website to setup a pretty decent ticket portal, but we haven't tested it at the door yet. We are excited that we can change the email form letters that people get when they order. I think getting actual labeled tickets makes the guests feel more confident as well.

Puntos en contra

I don't think it's a con, but in order to maximize the program/website, you may have to ask a few questions. There was no issue for me on that part, I received a more-than-thorough response any time I needed it. (I accessed help by phone and email, both were outstanding and easy.)

Respuesta de SimpleTix

Thanks for your review Adam!

Jerry S.
Calificación general
  • Sector: Entretenimiento
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado Otro durante Más de un año
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 1.0 /10

Customer Service Response is usually fast, but this company has oversold its capability. The...

Revisado el 10/2/2018

I would not recommend this system; we will be abandoning it at the end of this season, even though...

I would not recommend this system; we will be abandoning it at the end of this season, even though we love the price.

Puntos a favor

The cost is very reasonable. The customer service person is usually fast to respond. However, when we point out to him that his server is slow, and the system is slow, he seems to gloss over that problem.

Puntos en contra

We have many, many complaints about the speed of the site, customers getting locked out, seats that were abandoned in the shopping carts being held as "unavailable" to future patrons (which means lost revenue). The back-end interface is confusing, and could use a real examination and streamlining. You can't always get to what you need, and I never feel like I know the exact steps to find something.

Kate Y.
Calificación general
  • Sector: Gestión de organizaciones sin ánimo de lucro
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado A diario durante 1-5 meses
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 9.0 /10

A quick an easy solution

Revisado el 30/9/2020

So glad we found this program. It integrates very easily with Square which we already use. Setup...

So glad we found this program. It integrates very easily with Square which we already use. Setup and management are very easy.

Puntos a favor

This was so easy to set up! The customer support we received from the beginning was incredible. In our demo, not only did they show us around the program but the also helped us set up our first event! And, it is very easy to manage. Grateful to find this solution.

Puntos en contra

There are some limits to the reporting features that are a little frustrating, but for the cost, we can figure out the work around we need.

Meryl S.
Calificación general
  • Sector: Administración educativa
  • Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
  • Software usado A diario durante Más de un año
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Well, I'm SOLD!

Revisado el 29/8/2020

I have used many other platforms and so far this is my favorite.

I have used many other platforms and so far this is my favorite.

Puntos a favor

The ease and flexibility of the software.
The customer service is very responsive.

Puntos en contra

I'd like more flexibility in the return receipt email confirmation

Showing 5 reviews of 57 Todas las opiniones

Preguntas frecuentes sobre SimpleTix

He aquí algunas preguntas frecuentes sobre SimpleTix.

SimpleTix ofrece los siguientes planes de precios:

  • A partir de: USD 0.99
  • Modelo de precios: Gratis, Suscripción
  • Prueba gratis: Disponible

No tenemos información sobre las características de SimpleTix

Los clientes habituales de SimpleTix son:

Empresas pequeñas, Empresas Grandes, Empresas medianas

SimpleTix admite los siguientes idiomas:

Inglés

SimpleTix admite los siguientes dispositivos:

Android, iPhone, iPad

SimpleTix se integra con las siguientes aplicaciones:

ActiveCampaign, Authorize.net, Braintree, DonorPerfect, EventMobi, Mailchimp, PayPal, Salesforce Sales Cloud, Stripe, Zapier

SimpleTix ofrece las siguientes opciones de asistencia:

Asistencia telefónica, Asistencia en línea

Categorías relacionadas

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